• En dan heb ik het natuurlijke over de enige echte Russische beer. Aangezien ik voor mijn raam zit en alleen maar witte daken, straten en andere zaken die normaal kleur hebben zie, vond ik het een mooi moment om deze column te plaatsen.

    Stiekem ben ik hier al aan begonnen bij de vorige invasie van onze Russische vriend. Maar aangezien ik mijn columns met een beetje beleid probeer te plaatsen, is dit een beter moment.

    Heb je geen idee waar ik het over heb met de Russische beer? Hier leg ik het meteen even uit:

    Hoor de beer waait door de bomen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Laten we hopen dat 'ie zich snel terugtrekt naar zijn vaderland.
    Van mij mag het lente worden!

    En inderdaad, ik vind de term 'Russische Beer' eerder klinken als iets wat met politiek te maken heeft, aangezien de beer symbool staat voor Rusland. Maar toch klinkt het wel fancy, tho.

    Echt joh? Bij mij in Twente is alles koek en ei. Geen last van de Russische Beer, alleen zijn scheetjes (':


    We were the forever that didn't last

    Ik ben er zo blij mee! Toen ik vanochtend wakker werd keek ik gelijk uit mijn raam en was blij te zien dat er een flinke laag lag en dat het nog aan het sneeuwen was. Helaas zit ik nu op een plek waar ik niet in mijn eentje naar buiten mag, anders was ik waarschijnlijk de hele dag buiten geweest en ni heb ik het moeten doen met een kort rondje met begeleiding.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one