• ♛ DAVENPORT PRIVATE SCHOOL ♛

    User
    • Ziegler
    • Zhang
    • Solmeron
    • Remiinds
    • Taeralsahfer
    • IrisWestAllen
    • Maluma
    • Plunkett
    • Tulua
    • _Irisdescent
    • Sacrilege
    • Salano
    • Rasalghul
                      Personage
                      Lincoln Darling
                      Beau Sinclair
                      Noah Hamilton
                      Silas Warren
                      Midas Rydell
                      Finn Faulkner
                      Cassandra Prescott
                      Francesca Rossi
                      Carter Ainsworth
                      Amara Parker
                      Candace Fairhazel
                      Verona Kingsley
                      Tessa Valentine
                      Beroep ouders
                      Hotelketen
                      Vice-president
                      Ex-honkballer & Actrice
                      Director
                      Whiskeystoker & Oliemagnaat
                      Model, acteur & Paardenfokster
                      Oliemagnaat & Actrice
                      Advocate & CEO modebedrijf
                     
                      Dokter & Model
                      Advocaat
                     
                      Aannemer multinationals & Eigenaresse modellenbureau

    Personage
    Lincoln Darling
    Beau Sinclair
    Noah Hamilton
    Silas Warren
    Midas Rydell
    Finn Faulkner
    Cassandra Prescott
    Francesca Rossi
    Carter Ainsworth
    Amara Parker
    Candace Fairhazel
    Verona Kingsley
    Tessa Valentine
                      Status
                      The Troublemaker
                      The Emperor
                      The Awkward One
                     
                      The Wild One
                      The Gay
                      The Queen
                      The Princess
                      The Siren
                      The Prankster
                      The Candyshop
                     
                     
                      Woonplaats
                      Los Angeles
                      Washington
                      Calabasas
                      San Francisco
                      Dallas
                      Portland
                      Bel Air
                      New York City
                     
                     
                      Washington
                      Los Angeles
                     

    ♛ Er zitten slechts tachtig kinderen op Davenport. In ieder leerjaar zitten twintig studenten. Dit heeft twee redenen: niet iedereen is rijk genoeg om naar de school te kunnen en er volgt een uiterst streng selectieproces. Een student, maar vaak de ouders, moet aantonen waarom hij/zij geschikt is voor het elite onderwijs van Davenport.
    ♛ Als een student in één van de sportteams wil, moet hij/zij eerst een selectietraining meedoen. Davenport speelt mee in competities van andere High Schools, tenminste voor zover er scholen zijn die lacrosse en veldhockey als sportteams hebben. Sporten als Football worden als arbeiderssporten gezien door velen.
    ♛ Tijdens vakanties zijn de studenten verplicht huiswaarts te keren. De school sluit namelijk tijdens vakanties.
    ♛ Davenport is opgericht in 1948 door Christopher Davenport.
    ♛ Het vorige schooljaar was Patrick Davenport (63 jaar) de directeur van de school. Echter, hij was amper aanwezig op school en het interesseerde hem ook weinig wat er gebeurde. Hij is dan ook de voornaamste reden geweest waarom de regels langzaam aan verdwenen.
    ♛ De nieuwe directeur van Davenport is de 61-jarige Benjamin Davenport. Hij is de zoon van de oprichter van de school. Benjamin Davenport staat bekend als een warme, intelligente en goede man. Hij vindt het belangrijk om de regels aan te scherpen, zodat de leerlingen gebruik kunnen maken van de educatie die hen geboden wordt.
    ♛ De studenten zijn verplicht hun uniformen tijdens schooldagen te dragen. Tijdens weekenden hoeft dit niet. Op school zijn er medewerkers die de was doen van de studenten, zij hoeven dit niet zelf te doen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2018 - 17:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    IrisWestAllen schreef:
    Is het goed als Finn wel zijn pony mee naar school neemt, maar niet meedoet aan de lessen, omdat dit gereserveerd is voor de dames?


    Ja, dat is prima!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    R E L A T I E S      A M A R A

    Midas Rydell – you’ve got friend in me
          De professor wist meteen al dat deze combi niet goed was - voor hen dan. Midas en Amara konden al bij hun eerste les goed met elkaar overweg en het duurde ook niet lang voordat deze twee close werden. Misschien was alcohol de reden daarvan. Wanneer Amara haarzelf wilde verblijden met een drankje – vooral whisky - nodigde ze meteen Midas uit om met haar mee te genieten. Op de ene moment kunnen deze twee als kinderen gedragen en genieten om met andere mensen te dollen, en op andere moment zitten ze in één van de kamers serieuze gesprekken te voeren. Ze steunen en zorgen goed voor elkaar. Midas betekent veel voor Amara en ze weet dat het ook andersom is. Wanneer hij in problemen zit of met verdrietige gezicht rondloopt, doet Amara er alles aan om zijn vriend te helpen.

    Beau Sinclair – awkward schoolmates
          Met deze jongeman weet Amara niet hoe ze in zijn omgeving zich moet gedragen. Of ze nou moet glimlachen of doen alsof ze niets weet van zijn bestaan. Beau is ook één van de leerlingen waar Amara geen prank heeft uitgehaald omdat ze simpelweg het niet durft door zijn status. Hoewel ze via Noah wel verhalen over hem hoort, weet Beau – zonder zijn medeweten - hoe hij Amara nerveus kan maken. Om dat te voorkomen, neemt Amara afstand van deze jongeman. Ze laten elkaar hun eigen gang gaan waardoor ze niet verder zijn dan schoolmaatjes.

    Noah Hamilton – The shy boy and the loud girl
          Deze jongeman is diametraal tegenovergestelde van Amara. Wanneer Noah met zijn neus in de boeken zit, zit Amara te genieten van haar drank. Toch weerhoud dit hen niet om vrienden te worden. De jongeman was aardig genoeg om Amara bijles wiskunde te geven en sindsdien had Amara nog een naam in haar vriendenlijstje toegevoegd. Ze wist met haar open karakter de verlegen jongeman beter te kennen - nu wel wetend dat Noah eigenlijk niet zo erg verlegen is. Zelfs met Noah kan Amara gezellig drinken, maar toch deelt ze liever haar flesje whisky met Midas.

    Carter Ainsworth – Number One on Amaras pranklist
          Carter staat niet bepaald op Amara’s favo-list. Tijdens de relatie van Midas en Carter konden de dames wel fatsoenlijk met elkaar omgaan. Nou ja, het was meer verplicht. Na hun breuk ving Amara Midas met open armen. Telkens wanneer ze zijn verdrietige gezicht ziet, komen er duivelse ideeën in haar op die ze maar al te graag wilt uitvoeren. Hoewel deze twee dames niet meer met elkaar praten, voelt Amara wel dat haar haat wederzijds is.

    Lincoln Darling – “Friends”
          Link is een apart gevalletje. Amara weet zelf ook niet of ze hem als vriend of vijand moet beschouwen. Ze kunnen goed met elkaar overweg en kunnen ook met elkaar lachen. Pas wanneer ze over Noah hebben, maken ze alleen maar ruzie. Amara is erg beschermend over Noah en ze kan er ook niet tegen dat hij door haar andere vriend wordt gepest. Met als gevolg haalt Amara veel pranks bij Link uit.

    Candace Fairhazel – Girlcrush
          Amara is een vaste klant van Candy. Ze bezoekt regelmatig Candy voor drugs en af en toe hangen ze ook samen met Midas. Amara is gek op Candy. Niet alleen omdat deze dame haar drugs regelt, maar ook om haar karakter. In bijzijn van Candy kan Amara zelfs nerveus zijn, omdat ze simpelweg niet iets doms wilt zeggen en/of doen.

    Silas Warren –
    Finn Faulkner –
    Cassandra Prescott –
    Francesca Zara Rossi –
    Verona Kingsley –
    Tessa Valentine –
    Florian St. Martin –

    Is er iemand waar Noah naartoe kan?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    FLORIAN'S RELATIES
    ancestors.
    your ancestors did not survive
    everything that nearly ended them
    for you to shrink yourself
    to make someone else comfortable.

    this sacrifice is your warcry, be loud,
    be everything and make them proud.
                — Nikita Gill


    Lincoln Darling —
          Toelichting
    Beau Sinclair — The Jetset Boys
          Toelichting
    Noah Hamilton —
          Toelichting
    Silas Warren —
          Toelichting
    Midas Rydell — Same humor
          Toelichting
    Finn Faulkner — "Why are you so obsessed with me"/Sexual tension
          Toelichting
    Cassandra Prescott —
          Toelichting
    Francesca Rossi —
          Toelichting
    Carter Ainsworth —
          Toelichting
    Amara Parker —
          Toelichting
    Candace Fairhazel —
          Toelichting
    Verona Kingsley —
          Toelichting
    Tessa Valentine —
          Toelichting

    [ bericht aangepast op 26 maart 2018 - 21:48 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Als hij goed is gekeurd, is Finn af.
    Ik zoek nog allerlei relaties en zal zo snel mogelijk een voorstellen lijstje maken


    Bowties were never Cooler

    Ik heb Florian deels afgemaakt, zijn innerlijk staat er in ieder geval maar dit is wat ik voor hem zoek!

    — Een beste vriend(in)
    — Een regular hookup
    — Een muze (voor zijn schetsen en gedichten)
    — Iemand waarmee hij helemaal blauw kan liggen —> dezelfde humor?
    — Een mede-jetsetter Beau
    — Iemand waarmee hij gefascineerd kan zijn
    — Eigen ideeën? It's been a while


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik zoek nog een jongen die een one-night stand of korte relatie met Finn heeft gehad. Een guy bestfriend. En een meisje wiens gay bestfriend hij kan zijn.

    Finn's relatie voorstellen
    • Link • Er zijn twee redenen waarom Finn graag in Link's buurt is. Ten eerste gebeurt er altijd wel iets als Link zich in een situatie mengt. Dit is de soort ongecompliceerde drama waar Finn van smult. Zelf mengt Finn zich vrij weinig in Link's streken, maar hij is altijd wel in de buurt om geen moment van de drama te missen. Ten tweede is Link ook geen lelijke jongen, en Finn geniet graag van het uitzicht wat Link hem geeft. Een crush is het niet, maar Finn kan Link's uiterlijk zeker wel waarderen.
    • Noah • Noah was Finn's eerste echte crush op Davenport. Toch is hij hier nooit voor uitgekomen, en heeft het zo lang weggestopt dat de gevoelens toch wel iets zijn vervaagt. Toch is dit wel de reden waarom Finn liever geen groepswerk met Noah doet. Het is niet om zijn status, maar omdat Finn hem niet nog ongemakkelijker wil maken dan Noah standaard al is. Ook denkt Finn nog altijd dat Noah 100% straight is.
    • Midas • Midas en Finn staan lijnrecht tegenover elkaar als het gaat om hun mening over sexualiteit. Dit is ook de reden waardoor hij vooral de reden is waardoor Finn het centrum van de drama kan worden. Midas is namelijk na 3 jaar nog altijd op een kruistocht om Finn te 'bekeren' tot heterosexualiteit, en Finn gaat daar elke keer harder tegenin. Elke keer als Midas weer zijn mond opentrekt, gaat Finn een stap verder om rond hem nog meer over-de-top gay te zijn. De laatste keer voor de vakantie liep hij in hoge hakken met lippenstift op rond, omdat Midas weer bezig was geweest. Het is een wederzijdse strijd die niemand zal winnen, maar waarbij niemand ook zal opgeven.
    • Beau • Beau is een jongen die het object is van de natte droom van de meeste meisjes op Davenport, de meeste meisjes EN Finn. Ze gaan weinig met elkaar om, en Finn zou nooit echt iets met Beau beginnen, maar hij kan niet ontkennen dat de jongen er goed uitziet. Hij blijft graag aan Beau's goede kant, maar meer gaat hij ook niet met hem om.
    • Silas • Heb jij een idee?
    • Florian • Finn raakt alleen al bij de omschrijving 'Knappe Franse Uitwisselingsstudent' helemaal hoteldebotel. Hij zal zeker proberen met de jongen aan te pappen, want wie wil nu niet zo'n knappert in z'n bed?

    • Cassandra • Finn is erg jaloers op Cassandra's style, en bovenal van haar tepelpiercings. Zelfs is hij hier veel te chicken voor, maar hij zou zelf het graag wel willen. Hij vind haar goals en snapt zeker wel waarom zij Queen B is. Toch stopt dit hem niet om lekker mee te roddelen als er een roddel over haar de ronde gaat.
    • Carter • In haar eerste jaar heeft Carter geprobeerd Finn te verleiden, iets wat hij haar niet echt in dank heeft afgenomen, en wat haar ego een beetje heeft gekrenkt. Sindsdien is het vrij ongemakkelijk tussen de twee en mijdt hij haar als de pest. Ze kennen elkaar niet goed, maar de kans is groot dat ze elkaar ook nooit echt zullen leren kennen door de nasleep van het incident, wat inmiddels al even geleden is.
    • Amara • Net als met Link is Finn graag in Amara's buurt, gezien drama de prankster op de voet volgt. Toch houd hij bij haar een grotere afstand, gewoon om niet zelf slachtoffer te worden van grappen. Ook is hij niet zo onder de indruk van haar uiterlijk als dat van Link.
    • Verona • Heb jij een idee?
    • Francesca • Finn is heel jaloers op haar danskunsten, maar kan helemaal niet tegen haar schijnheilige gedrag. Hij wordt er kotsmisselijk van en hij kan het dan ook zeker waarderen als iemand haar erop aanspreekt.
    • Candace • Heb jij een idee?
    • Tessa • De vriendschap tussen Tessa en Finn is er een die over de jaren heen is gegroeid. In eerste instantie werden de twee voor scheikunde, natuurkunde, en biologie als lab partners aan elkaar gekoppeld. Deze samenwerking ging goed en ze hadden het ook nog best gezellig samen. Over de jaren besloten ze keer op keer maar weer samen te werken en groeiden ze steeds dichter naar elkaar toe.
    • Nadia • Heb jij een idee?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2018 - 22:52 ]


    Bowties were never Cooler

    Ruelle schreef:
    Ik heb Florian deels afgemaakt, zijn innerlijk staat er in ieder geval maar dit is wat ik voor hem zoek!

    — Een beste vriend(in)
    — Een regular hookup
    — Een muze (voor zijn schetsen en gedichten)
    — Iemand waarmee hij helemaal blauw kan liggen —> dezelfde humor?
    — Een mede-jetsetter Beau
    — Iemand waarmee hij gefascineerd kan zijn
    — Eigen ideeën? It's been a while


    Ik heb Cass voor vrijwel al deze dingen. Dus zeg het maar ^^


    El Diablo.

    @ IrisWestAllen

    Prima voor Link! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maluma schreef:
    (...)

    Ik heb Cass voor vrijwel al deze dingen. Dus zeg het maar ^^

    well shit! ik gb anders wel ff bahaha


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ruelle schreef:
    Ik heb Florian deels afgemaakt, zijn innerlijk staat er in ieder geval maar dit is wat ik voor hem zoek!

    — Een beste vriend(in)
    — Een regular hookup
    — Een muze (voor zijn schetsen en gedichten)
    — Iemand waarmee hij helemaal blauw kan liggen —> dezelfde humor?
    — Een mede-jetsetter Beau
    — Iemand waarmee hij gefascineerd kan zijn
    — Eigen ideeën? It's been a while


    Midas? :Y)

    @IrisWestAllen, is prima! :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Als iemand trouwens Cass wil betrekken in een post? ^^ Morgen wil ik op al mijn rpg's reageren


    El Diablo.

    Taeralsahfer schreef:
    (...)

    Midas? :Y)

    @IrisWestAllen, is prima! :')

    Yesssssssss! En dan ook elkaars accent de grond inwerken, love it


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ruelle schreef:
    (...)
    Yesssssssss! En dan ook elkaars accent de grond inwerken, love it

    "Luuk et mie. Aah em riech priens wiet fensie poonie" (look at me, i'm a rich prince with a fancy pony) :')
    "Well howdydoody I jus rode in on mah cow y'all"

    Midas lacht zich kreupel.

    Ik weet niet waarom maar ik zie hen ook nog biernootjes naar elkaar gooien.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:
    (...)
    "Luuk et mie. Aah em riech priens wiet fensie poonie" (look at me, i'm a rich prince with a fancy pony) :')
    "Well howdydoody I jus rode in on mah cow y'all"

    Midas lacht zich kreupel.

    Ik weet niet waarom maar ik zie hen ook nog biernootjes naar elkaar gooien.

    "Hi ha howdy all'y'all, it's Midas, and y'all are my little piggies."
    "Bonjouuuuuuuur it iz ai, ze french priens"

    Er moet spontaan een ambulance komen


    kip is lekker daarom heet ik drumstick