• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 11:26 ]


    Stenenlikker

    Holy dikheid ik eet veel


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik maak altijd het grapje dat er iets van me af vriest als het buiten koud is, ik wil echter niet dat het werkelijkheid wordt. Hoezo zou ik volgende week zondag een jurk aantrekken? Wie weet hoe koud het wordt. Ik heb al een blouse in gedachten en die is misschien zelfs te koud, want korte mouwen.


    Physics is awesome

    Natuurlijk snap ik wel dat je een volle agenda hebt en dat deadlines niet altijd perfect nageleefd kunnen worden door omstandigheden, maar c'mon. Als game developer kan je het gewoon niet flikken mensen donders lang op iets te laten wachten en allerlei deadlines te beloven die je niet kan nakomen, zonder er een verklaring over af te leggen. Hier word ik gewoon zo fucking boos van. Maak gewoon geen beloftes die je niet na kan komen. Breek je beloftes niet zonder een fucking uitleg te geven en mensen in het duister te laten tasten. Als er nou gewoon een verklaring voor zou zijn, maar die geven jullie niet dus nu ben ik best wel maximaal teleurgesteld.


    26 - 02 - '16

    Oh, ik baal


    Mhm?

    Don't worry, be happy
    Who am I fooling though..


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Niemand geeft om me


    i wanna die with you once or twice.

    Wanneer je prachtige zusje je een aantal mooie broeken geeft die ze niet meer wilt hebben maar je de knopen gewoon niet eens een beetje dicht krijgt. Misschien moet ik maar gewoon de hele week niet meer eten of zo D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    holy fuck roomie, wow you are amazing


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Effy_Stonem schreef:
    Niemand geeft om me

    I do <3


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ben zo moe. Afgelopen nacht heb ik het half 6 zien worden. En toen werd ik om 11 uur wakker gemaakt en kon ik niet meer slapen. Nu wil ik alleen maar slapen maar ik blijf freaking Hell wakker liggen. Als dit een bijwerking van mijn nieuwe medicijnen is vind ik ze nu al k**. En al dat wakker liggen in het donker is ook echt niet goed voor mijn stemming.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 22:13 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Effy_Stonem schreef:
    Niemand geeft om me

    But thats not true. I care.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Revenger schreef:
    Wanneer je prachtige zusje je een aantal mooie broeken geeft die ze niet meer wilt hebben maar je de knopen gewoon niet eens een beetje dicht krijgt. Misschien moet ik maar gewoon de hele week niet meer eten of zo D:


    Ieder lichaam is anders.


    Physics is awesome

    Dammit ik haat dit ik haat mezelf ik ughh ergens wil ik graag echt belangrijk zijn voor iemand, maar ik ben tegelijkertijd blij dat ik het niet ben. Ik verpest toch alleen maar alles. Gelukkig heeft iedereen nog wel iemand en ben ik alleen maar een leuk extraatje enzo, gosh, stop nu dammit laatmaar

    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 23:21 ]


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    mood

    Gozer, je bent nu officieel hopeloos :')


    Stenenlikker