• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 11:26 ]


    Stenenlikker

    Ik reageerde vandaag op een foto op instagram en ik was ervan overtuigd dat het een foto van de vrouw van het koppel was. Bleek dat het de man was. Echt zo'n oepsmomentje. Ik geloof dat ik nog niet helemaal wakker was en het was echt zo'n typische foto die zij zou plaatsen.


    Physics is awesome

    Don’t fucking lecture me you infant :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Opeens zoveel nieuwe verhaal ideeën uh... what to do

    Also, ik moet eens leren zulke zaken minder uit te stellen, enkel omdat ik er tegen opkijk. Zucht

    God i want to fucking kill myself.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom snapt mijn vader niet dat ik niks met hem te maken wil hebben OMDAT hij zo fucking neerbuigend over me is.

    "Ik laat me de les niet leren door een 17jarige trut"

    Ja, want DAT is MOTIVEREND OM JE TE MOGEN. GEEN FUCKING WONDER DAT IK JE HAAT. JE LUISTERT GODVERDOMME NOOIT ALS IK WIL UITLEGGEN DAT IK TERINGDEPRESSIEF WORD VAN HOE HET THUIS GAAT TUSSEN ONS.

    En dan krijg je ook nog van iemand die je beschouwde als vriend dat je hulp moet zoeken. WAT DENK JE DAT IK GODBKFH,NSJFKMSEBF DOE?????

    Ik ben er echt helemaal fucking klaar mee. Het zou me niet verbazen als ik mezelf niet in kan houden vannacht en het gewoon doe. Ik ben het helemaal fucking beu.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2018 - 18:11 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil geen mensen zien. Ik wil op mezelf wonen met een hondje en kluizenaar kunnen zijn vanavond. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo moe, met dank aan het korte nachtje van gister. Maar zo nog wel even douchen en hopelijk voel ik me daarna beter.


    Physics is awesome

    All I've been doing these past few days is eat til I'm sick and cry and be miserable and honestly I just want to die??


    kindness is never a burden.

    i really cant do poetry


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hearing my mom crying on the phone and yelling: ‘you’re ruining me’. Please kill me.


    •

    Ik ben je zó ontzettend beu, ik hoef niet telkens je mening te weten over alles en iedereen. Krijg een leven of zo.


    This ain't no place for no better man.

    Omfg, ik mag op de opleiding blijven. Een niveau lager, maar toch. Blijkt dat ze bijna de helft van de opleiding hadden bedreigd, maar eigenlijk niets konden doen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ik wil alleen maar heel hard huilen maar ik kan niet huilen. De nare gedachten zijn weer zo hevig en ik wil hier gewoon weg zodat ik er klaar mee kan zijn, maar ik mag hier niet eens alleen naar buiten. Het voelt echt als een pure marteling. Ik had me vanavond naar de woonkamer gesleurd omdat er een programma op tv is dat ik heel graag kijk(letterlijk het enige waar ik naar uit kijk in de week) maar toen wouden er opeens allemaal mensen voetbal kijken en ben ik weer alleen met mijn gedachten. Ik wil het gewoon niet meer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Waarom ben ik zo. Waarom moet alles zo moeilijk gaan. Waarom kan ik niet een iets normaler leven hebben ):


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt de aandachtsspanne van een aardappel atm. Lemme go shower tho


    Sidera nostra contrahent solem lunamque