• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 11:26 ]


    Stenenlikker

    Ok, dat is ook een manier om iemand onzichtbaar te doen voelen (‘:


    Mhm?

    Zeggen tegen iemand dat bepaalde aanmoedigingen/complimenten niet hoeven, omdat het dan overkomt alsof ik onzeker over mezelf terwijl ik dat echt niet ben.. Feels good dat ik zulke aanmoedigingen/complimenten niet nodig heb en tegelijk cringe ik een klein beetje dat mensen dat meteen doen. xD Is heel lief, maar nee ik twijfel écht niet aan mezelf over, hoor. :') Het liep nu eenmaal zo door omstandigheden en ik wéét dat dat niet aan mij lag. Mensen die me kennen, weten dat gelukkig wel. :'D Luister gewoon liever wat ik er jammer van vind ipv ervan uit te gaan dat je me moet troosten dat het niet aan mij ligt. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Uuuuugh, ik haat dit gevoel zo erg.... Gozer, wat doe je me aan :C


    Stenenlikker

    Meh.


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik ben nu de hele tijd aan het aftellen (nog 15 uur) en dit is niet een leuke aftelklok


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet een enorme Frans presentatie doen morgen en ik ben nog niet eens op de helft (((((:
    kill me

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 1:25 ]


    Just doing what I can

    Ik ga totaal een 1 krijgen en iedereen gaat me uitlachen haha fun times (((((:


    Just doing what I can

    Ugh, ik wil niet uit bed, maar moet over een uur weg. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    fuck off PLS


    i wanna die with you once or twice.

    Okay somebody gonna shoot me, maar:

    BIJ HET OV BETAAL NIET VOOR EEN ZITPLAATS MAAR VOOR HET VERVOER VAN DE ENE PLEK NAAR DE ANDERE.


    Is het wel verrekkes duur, daar ben ik het helemaal mee eens, maar mensen moeten echt zegmaar ophouden met die illusie te creëren dat je betaalt voor een zitplek. Nee, gewoon nee.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik voel me zo schuldig dat het me niet lukt me beter te voelen en dat ik iedereen daarmee trigger blegh. Maar als ik het voor mezelf houd worden mensen ook boos dus meh


    obsessive rage

    I’m so far behind fuck.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (nog drie en een half uur)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik verklaar mezelf enigszins voor gek hierom, maar ach, het is niet alsof ik dat nooit eerder heb gedaan.
    Oké, maar nu moet ik mezelf wel echt even presenteerbaar gaan maken, want ik heb over een kwartier college. En je kunt niet in je pyjama naar college gaan.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Misschien moet ik maar wisselen naar een ICT opleiding want ik ben echt doodsbang voor mijn rechtcijfer..


    — Inner peace, it's hard to find. —