• Hello everybody!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Ofja, jullie favoriete paashaas die naar de naam Rutger luistert!

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 86 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?


    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden!
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 30 maart, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 2 april, 12u en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2018!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Het moment is aangebroken om de winnaar van dit jaar aan te kondigen! Het is waarschijnlijk geen verrassing meer voor de meesten, maar er zijn twee winnaars die elk 119 paaseitjes gevonden hebben!

    Proficiat Maim & Papiliones! *O* Jullie krijgen van ons elk 50 credits voor het vele zoekwerk!

    Dit is de top 25:


    Ook bedankt aan alle anderen om zo actief mee te zoeken! (: En misschien tot volgend jaar. (wbw)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 19:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 april 2018 - 11:10 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    116 en nu stop ik ermee. Ik weet echt niks meer. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik blijf haken bij 51

    [ bericht aangepast op 31 maart 2018 - 17:15 ]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2018 - 17:15 ]

    Still 118. Ik weet écht niet meer waar ik moet zoeken


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    Still 118. Ik weet écht niet meer waar ik moet zoeken


    Same. Ik heb alles al geprobeerd en ik had nog ideetjes, maar nope: zelfs dat mislukt. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    Jullie hebben er ten minste 118, denk eens aan al die zielige usertjes die dat niet halen, na twee dagen hard zoekwerk (huil)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Hoeveel zijn er verstopt, eigenlijk?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nu op 98! Ik wil zo graag de 100 halen, maar ik kan echt niks meer vinden


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik dacht gisteren dat ik er echt geen meer ging vinden, en dan klik je vandaag iets open en dan verschijnt er weer 1. :'D
    Maar ik denk niet dat ik het zo ver schop als degenen die er al 118 hebben.

    TaeTae schreef:
    Ik dacht gisteren dat ik er echt geen meer ging vinden, en dan klik je vandaag iets open en dan verschijnt er weer 1. :'D
    Maar ik denk niet dat ik het zo ver schop als degenen die er al 118 hebben.


    Dit zegmaar ^.^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik was gisteren ook even gestrand, maar net vond ik toch weer een ei. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    119 ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Cliodhna schreef:
    119 ^^


    Nooooooooooooooo hoe dan 😂😭


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Omg hahahahaha
    ‘Je hebt een paasei gevonden!
    Je hebt inmiddels 119 eieren gevonden!’

    Deze was wel écht heel gemeen trouwens

    [ bericht aangepast op 1 april 2018 - 14:13 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    blijft leuk die paalactie xD


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"