• Hello everybody!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Ofja, jullie favoriete paashaas die naar de naam Rutger luistert!

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 86 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?


    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden!
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 30 maart, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 2 april, 12u en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2018!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Het moment is aangebroken om de winnaar van dit jaar aan te kondigen! Het is waarschijnlijk geen verrassing meer voor de meesten, maar er zijn twee winnaars die elk 119 paaseitjes gevonden hebben!

    Proficiat Maim & Papiliones! *O* Jullie krijgen van ons elk 50 credits voor het vele zoekwerk!

    Dit is de top 25:


    Ook bedankt aan alle anderen om zo actief mee te zoeken! (: En misschien tot volgend jaar. (wbw)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 19:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 april 2018 - 11:10 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    En de paasactie is officiëel voorbij! ^^ Ik ben benieuwd naar de scorebord/lijst!


    One Who Travels A Higher Path.

    Komt er ook een overzicht met welke er waren/welke je niet had (per user)?
    Als dat zou kunnen lijkt me dat best leuk.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Komt er ook een overzicht met welke er waren/welke je niet had (per user)?
    Als dat zou kunnen lijkt me dat best leuk.


    Ja please. Ik wil weten waar nummer 120 is :C


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    aarsvogel schreef:
    Komt er ook een overzicht met welke er waren/welke je niet had (per user)?
    Als dat zou kunnen lijkt me dat best leuk.


    Vorig jaar deden ze dat niet, dus ik denk dat het dit jaar hetzelfde is en je het ook niet krijgt te weten. Tenzij de mods nu andere gedachtes hebben en het wel laten weten. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    aarsvogel schreef:
    Komt er ook een overzicht met welke er waren/welke je niet had (per user)?
    Als dat zou kunnen lijkt me dat best leuk.

    Oh ja dat zou echt geweldig zijn


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Papiliones schreef:
    (...)

    Vorig jaar deden ze dat niet, dus ik denk dat het dit jaar hetzelfde is en je het ook niet krijgt te weten. Tenzij de mods nu andere gedachtes hebben en het wel laten weten. XD


    Vast niet. Maar ik kan er niet tegen dat ik er 1 mis hahaha. Dus misschien zijn de mods aardig dit jaar? :’D?


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik veronderstel dat we dat dit jaar ook niet doen omdat we anders de actie volgend jaar niet meer kunnen doen. (: Bovendien weten we zelf ook niet alle plaatsen, want Rutger verstopt de eieren. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ahah ik ben op mijn 2e account ook gaan zoeken maar ben blijven steken op de 90


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ledecky schreef:
    Ik veronderstel dat we dat dit jaar ook niet doen omdat we anders de actie volgend jaar niet meer kunnen doen. (: Bovendien weten we zelf ook niet alle plaatsen, want Rutger verstopt de eieren. ^^


    Nooooooooo dan komen we het nooit te weten. Ik denk namelijk niet dat iemand dit laatste ei ooit vindt :C


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik merkte wel een fout met de eieren, waar misschien volgens jaar op gelet kan worden. Moet ik dit dan wel melden (want dan weet iedereen dat al volgens jaar)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Het is volgens mij nog tot vanavond 12 uur want op mijn andere account vond ik zojuist nog een ei


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind ook paaseieren

    [ bericht aangepast op 2 april 2018 - 14:15 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    IrishNialler schreef:
    Het is volgens mij nog tot vanavond 12 uur want op mijn andere account vond ik zojuist nog een ei



    Voorgaande jaren was het volgens mij ook tot 12 uur 's middags. Alleen kwam de uitslag wat later


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    (...)


    Voorgaande jaren was het volgens mij ook tot 12 uur 's middags. Alleen kwam de uitslag wat later
    maar ik kan nog steeds paaseieren vinden namelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien vind je ze maar tellen ze niet mee?
    Of het is dit jaar anders (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.