• Hello everybody!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Ofja, jullie favoriete paashaas die naar de naam Rutger luistert!

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 86 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?


    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden!
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 30 maart, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 2 april, 12u en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2018!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Het moment is aangebroken om de winnaar van dit jaar aan te kondigen! Het is waarschijnlijk geen verrassing meer voor de meesten, maar er zijn twee winnaars die elk 119 paaseitjes gevonden hebben!

    Proficiat Maim & Papiliones! *O* Jullie krijgen van ons elk 50 credits voor het vele zoekwerk!

    Dit is de top 25:


    Ook bedankt aan alle anderen om zo actief mee te zoeken! (: En misschien tot volgend jaar. (wbw)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 19:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 april 2018 - 11:10 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Rasalghul schreef:
    Ik wilde er eigenlijk niet naar zoeken, maar toen ik de eerste paar vond kon ik het niet laten alvast een beetje te zoeken 🙈 Staan er nu 14 op de teller :')


    Ah joh ik begon net en heb er nu 32 46 :’). Beetje tijdverdrijf dit

    [ bericht aangepast op 30 maart 2018 - 0:21 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik heb er 38 nu!


    This ain't no place for no better man.

    Ohhh ik schaam me. Ik heb er nu 82 lol :’)
    Is wel weer genoeg voor vandaag, oeps.

    Ik kon het niet laten. 90 nu :’). Ik stop nu wel echt lol.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2018 - 0:57 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik ga niet meedingen om eitjes, buiten degene die ik op natuurlijke wijze vind ofc :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik eindig op 98 101 103 voor nu.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2018 - 2:07 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wanneer je niet mee wil doen maar je wel steeds die *** eiren in je gezicht krijgt

    Ik blijf deze actie leuk vinden tho
    But still


    i wanna die with you once or twice.

    Aaaah, weer die tijd van het jaar dat ik Quizlet-pagina's bezoek waar ik de andere 364 dagen niet op kom. (;


    The soul needs autumn.

    Wihooooo jammer dat ik iets minder actief mee kan zoeken gezien ik mn verjaardag vier enzo maar dat word vandaag heel de dag zoeken

    Jammer dat de leden niet kunnen zien wat de tussenstand is zoals bij de sneeuwballen

    [ bericht aangepast op 30 maart 2018 - 8:49 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yaassshh! Zit al op de 44. Let's do this! (:


    I have seen my own sun darkened

    Hahaha oh we zijn weer begonnen hoor xD ineens een lege pagina met 'je hebt een paasei gevonden' :')
    Let the searching begin!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik was net ook even aan het zoeken. Ik heb net mijn 61e ei gevonden, maar nu is het toch tijd om aan het werk te gaan. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hoe komen jullie aan meer dan 100 plekken om een paasei te verstoppen.... :o


    oi, suzy

    Ik wist dat Quizlet groot en geweldig was, maar ik had oprecht geen flauw idee dat er zóó veel pagina's waren. Wowie.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik vroeg me al af waar die random eieren vandaan kwamen :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hoe hebben jullie al zoveel gevonden. Stelletje fanatiekelingen lol. Ik heb er eentje hahaha


    look at the stars, look how they shine for you;