• Hello everybody!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Ofja, jullie favoriete paashaas die naar de naam Rutger luistert!

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 86 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?


    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden!
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 30 maart, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 2 april, 12u en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2018!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Het moment is aangebroken om de winnaar van dit jaar aan te kondigen! Het is waarschijnlijk geen verrassing meer voor de meesten, maar er zijn twee winnaars die elk 119 paaseitjes gevonden hebben!

    Proficiat Maim & Papiliones! *O* Jullie krijgen van ons elk 50 credits voor het vele zoekwerk!

    Dit is de top 25:


    Ook bedankt aan alle anderen om zo actief mee te zoeken! (: En misschien tot volgend jaar. (wbw)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 19:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 april 2018 - 11:10 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is dus voor alle duidelijk niet de bedoeling dat je meldingen maakt of tickets begint op te sturen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb er 12 :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Zit al op 73 ofzo


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Edit ik zit op 86 nu...


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik loop vast bij 59 en ik heb geen idee waar ik ze nog allemaal zou kunnen vinden...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    101 inmiddels.


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    hoe dan. k heb er 38 en weet niet meer waar ik moet zoeken x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    hoe dan. k heb er 38 en weet niet meer waar ik moet zoeken x'D


    Letterlijk overal waar je op kan klikken moet je heen gaan haha


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    (...)

    Letterlijk overal waar je op kan klikken moet je heen gaan haha

    ja, dacht dat ik alles wel gehad had, maar duidelijk niet. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    ja, dacht dat ik alles wel gehad had, maar duidelijk niet. ;x


    Alle permalinkjes die je ziet kan iets achter zitten. Ik houd alles bij zit nu in de 90.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    (...)

    Alle permalinkjes die je ziet kan iets achter zitten. Ik houd alles bij zit nu in de 90.


    Alles is verdacht nu he hahaaha
    A whole new world

    Ik sta ondertussen op 55 O3O


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Alles is verdacht nu he hahaaha
    A whole new world

    Ik sta ondertussen op 55 O3O


    Niets is wat het lijkt.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Je hebt een paasei gevonden!
    Je hebt inmiddels 102 eieren gevonden!

    :')


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Zit nu op 95.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Was even testje. Excuus.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2018 - 13:12 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known