• Naast die afgrijselijke grap waardoor Quizlet niet normaal te gebruiken is...

    Ik heb mijn story niet geactiveerd maar er staat van wel.




    Ik hoop maar dat de plaatjes t doen.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Nee, de plaatjes werken niet 😩


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Niks werkt deze 1 april grap is een soort van mini apocalyps sorry :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wordt daar wellicht niet mee bedoelt wanneer je de story hebt aangemaakt?

    Geen idee though, ik bedenk ook maar iets. Hopelijk kan iemand hier een goed antwoord op geven!^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als je het hebt over het onderste plaatje: dat betekent juist dat de story niet geactiveerd is. Als je op ‘activeren’ klikt wordt je story geactiveerd, maar dat is ie nu dus niet (als je story is geactiveerd, is die ‘activeren’ knop ‘deactiveren’ geworden)
    Hopelijk is het nog duidelijk haha, maar je story is dus inderdaad niet geactiveerd ^^

    [ bericht aangepast op 2 april 2018 - 8:51 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Het is niet omdat er staat dat je story in ontwikkeling is, dat ze geactiveerd is. (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik denk dat die 'geactiveerd op' een bijwerking van gisteren was. Maar op het onderste plaatje zie je in ieder geval dat het niet geactiveerd is. Je moet het nog activeren zodra het kaar is voor jouw/jullie lezers. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Arellano schreef:
    Als je het hebt over het onderste plaatje: dat betekent juist dat de story niet geactiveerd is. Als je op ‘activeren’ klikt wordt je story geactiveerd, maar dat is ie nu dus niet (als je story is geactiveerd, is die ‘activeren’ knop ‘deactiveren’ geworden)
    Hopelijk is het nog duidelijk haha, maar je story is dus inderdaad niet geactiveerd ^^

    Dat weet ik, ik probeerde juist het tegenstrijdige in de twee te illustreren.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Scandal schreef:
    Ik denk dat die 'geactiveerd op' een bijwerking van gisteren was. Maar op het onderste plaatje zie je in ieder geval dat het niet geactiveerd is. Je moet het nog activeren zodra het kaar is voor jouw/jullie lezers. ^^

    Nee, het staat er helaas nog steeds.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Heb je het niet toevallig kort geactiveerd en weer geïnactiveerd om bijvoorbeeld te kijken of er een paaseitje te vinden was? Als je je story ooit eens hebt geactiveerd, blijft dat 'geactiveerd op' namelijk staan, ook als je hem daarna weer inactiveert. ^^


    She's imperfect but she tries

    Als het geactiveerd zou zijn staat het pp je profiel, en dat doet het niet (:
    waarschijnlijk heb je op lezen getikt, want dan krijg je ook het beeld dat je hebt bij het eerste plaatje, zonder dat het daadwerkelijk geactiveerd is.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Tad schreef:
    Heb je het niet toevallig kort geactiveerd en weer geïnactiveerd om bijvoorbeeld te kijken of er een paaseitje te vinden was? Als je je story ooit eens hebt geactiveerd, blijft dat 'geactiveerd op' namelijk staan, ook als je hem daarna weer inactiveert. ^^

    Dat zou best eens kunnen, eigenlijk. Nou dan is dat mysterie ook weer opgelost _O_


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    InMyBlood schreef:
    (...)
    Dat weet ik, ik probeerde juist het tegenstrijdige in de twee te illustreren.

    Oh sorry, ik had de ‘geactiveerd op’ op het eerste plaatje niet gezien ^^ Ik had je vraag dus fout geïnterpreteerd haha, mijn excuses. Ik ben blij dat het inmiddels opgelost is (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis