• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Uhm wtf. Thanks. Echt leuk dit.


    At the end we're all cursed

    It's never enough. It doesn't matter what I do. I will never be good enough. Never do enough. Never help enough. Never. And that sucks.


    At the end we're all cursed

    ik voel me zo zo kut.

    ^ ik mis de tijd dat ik dit kon zeggen en het maar betekende dat ik fysiek ziek was maar die tijd is helaas al jaren over.

    [ bericht aangepast op 6 april 2018 - 20:20 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ahh, vet aardige ebay verkoper. <3 Thank god.

    Also; pakketje is onderweg, plz let it be here soon. *O*

    Ik realiseer me net dat het inmiddels april is. Deze maand krijg ik te horen of ik op uitwisseling naar Finland mag!!! 😍


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh, ik moet dit echt gaan loslaten.


    Stenenlikker

    Haha wel een beetje kriebels voor morgen. Ik hoop dat ik nog steeds zo cool ben als twee jaar geleden.


    The truth is out there.

    Even dacht ik de kat een plezier te hebben gedaan door een katten spelletje te installeren op de tablet, maar ze vindt het slechts leuk om naar te kijken. :W :W :W


    26 - 02 - '16

    SithWifey schreef:
    Haha wel een beetje kriebels voor morgen. Ik hoop dat ik nog steeds zo cool ben als twee jaar geleden.


    En dat ben je. 😊😘

    OTOFT: muuh, qua geld wel balen dat morgen niet door gaat.
    Hmm, zal ik mama vragen om mee te gaan naar Bourtange? T wordt wel mooi weer... Maar tis niet zo alsof ze er wat te doen heeft...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    me, basically wondering when work will start to take care of itself

    fuuuuuuuuuuuuuuck ik haat dit. Ik haat mezelf. Ik ben echt klaar met mezelf.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Abatutu schreef:
    (...)

    Ik zou überhaupt al een moord doen voor dat console D:
    Mario Odyssey lijkt me echt geweldig, maar helaas heb ik er geen geld voor T-T

    Ah, ik raad de Switch zo hard aan voor in de toekomst dan! God, wat hou ik van dat ding. Al is het echt vreselijk dat alle games nog zo damn duur zijn. :c Mario Odyssey is ook wel echt super! (aha, Super Mario) c:


    Caution first, always.

    Ik voel me echt een beetje een kaarsje dat langzaam maar zeker uitdooft door gebrek aan zuurstof en ik heb geen idee waarom. Ik heb een week vrij. Ik zou niet vegeterend voor me uit moeten staren de godganse dag om vervolgens niets te ondernemen. Dingen die me totaal geen energie zouden kosten, lijken echt onmogelijk en ik zou echt op commando kunnen huilen, terwijl ik bij god geen idee heb waarom en ik al evenmin snap waarom ik die continue druk op mijn borst heb alsof ik de wereld daarop moet dragen. En het kutste van alles is dat het gewoon kan. Ik kan gewoon weken achter elkaar minimaal mens zijn zonder dat het bij mensen een alarmbelletje doet rinkelen. Ik kan een week lang niet koken zonder dat een haan ernaar kraait. Een dag in mijn bed blijven liggen. Een college, tutorial of heel tentamen skippen. No one sees I'm just off en ik weet niet hoe ik uit deze negatieve cirkel moet raken. Of ik nu braaf alles doe of stilsta en alles voorbij laat razen, het maakt een miniem verschil. Het maakt geen verschil of ik een marathon loop of gewoon in mijn bed blijf liggen zonder ook maar een vinger uit te steken. En als het dan toch geen verschil maakt, waarom zou ik dan zelfs nog maar denken aan een marathon?


    She's imperfect but she tries

    I'm burnt out, shit, I need some rest, but how can I escape you if you're in my head?

    Guess my thoughts aren't even that abnormal cause this only confirms things.

    [ bericht aangepast op 7 april 2018 - 1:03 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I honestly just wish I never met you.

    -

    Why do people even need me anymore? They don't. She can just take my place already, I give up. I'm not doing it anymore. She does everything better than me, so why even bother to try and fit in. I'll never be good and good enough.

    [ bericht aangepast op 7 april 2018 - 0:39 ]


    This ain't no place for no better man.