• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben drie maanden niet in Nederland en opeens hebben de treinen hoekbankjes en staat er een compleet nieuwe wijk waar vroeger een weiland was


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dead. Like more than usual. What a joy.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Omygod why am I nervous

    Still tired af from last night


    all because i liked a girl

    I wish I could be less toxic and actually call you my friend, but I just feel that I'm slowly losing control over myself.


    This ain't no place for no better man.

    Wáárom doet mijn rug pijn?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik heb na vijf jaar weer een date, maar ik kan er niet met je over praten want je bent jaloers omdat jij geen date hebt? What. The. Fuck.


    McLean schreef:
    Ik heb na vijf jaar weer een date, maar ik kan er niet met je over praten want je bent jaloers omdat jij geen date hebt? What. The. Fuck.


    If u wanna talk I'm here MIrte. c:


    The truth is out there.

    Tad schreef:
    Ik voel me echt een beetje een kaarsje dat langzaam maar zeker uitdooft door gebrek aan zuurstof en ik heb geen idee waarom. Ik heb een week vrij. Ik zou niet vegeterend voor me uit moeten staren de godganse dag om vervolgens niets te ondernemen. Dingen die me totaal geen energie zouden kosten, lijken echt onmogelijk en ik zou echt op commando kunnen huilen, terwijl ik bij god geen idee heb waarom en ik al evenmin snap waarom ik die continue druk op mijn borst heb alsof ik de wereld daarop moet dragen. En het kutste van alles is dat het gewoon kan. Ik kan gewoon weken achter elkaar minimaal mens zijn zonder dat het bij mensen een alarmbelletje doet rinkelen. Ik kan een week lang niet koken zonder dat een haan ernaar kraait. Een dag in mijn bed blijven liggen. Een college, tutorial of heel tentamen skippen. No one sees I'm just off en ik weet niet hoe ik uit deze negatieve cirkel moet raken. Of ik nu braaf alles doe of stilsta en alles voorbij laat razen, het maakt een miniem verschil. Het maakt geen verschil of ik een marathon loop of gewoon in mijn bed blijf liggen zonder ook maar een vinger uit te steken. En als het dan toch geen verschil maakt, waarom zou ik dan zelfs nog maar denken aan een marathon?


    +1, dat gevoel heb ik ook altijd om de zoveel tijd. Dus ik herken jouw gevoelens heel goed! Als je wilt praten erover, mijn mail staat altijd voor je open! (En ook voor anderen die zich hierin herkennen).


    A to the Z

    Wiarda schreef:
    Ik ben drie maanden niet in Nederland en opeens hebben de treinen hoekbankjes en staat er een compleet nieuwe wijk waar vroeger een weiland was


    Die hoekbankjes vind ik geweldig, maar ik zit niet vaak in een trein die ze heeft. Terwijl ik als ik moet werken altijd met de trein ga.


    Physics is awesome

    Gelukkig heb ik weer het concentratievermogen van een aardappel


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Zo leuk dat ik hier altijd de schuld van alles krijg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Happy wifey happy lifey


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oh jongens dit weer <3

    TOELATINGSDAG 1 GEHAD en nu dan gestresst wachten of ik door mag naar dag 2, yay


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.