• Ik heb altijd met de desktop versie gewerkt waarbij alles goud werd als je alles gehaald had, en als je het moest versterken, dan zag je dat meteen. Maar nu is het overgeschakeld op de desktop naar de crown-system, die ook al lang op de mobiele versie zit. Ik zie kroontjes met verschillende getallen en half gevulde cirkels. Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt, en hoe ik dit allemaal moet bekijken? (Op duolingo zelf staat niet echt iets hierover.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is Duolingo veranderd? :O
    Het wordt eens tijd dat ik daar ook nog eens op kom haha


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Er is wel een post ergens over uit gegaan, dus ik kan het zeker uitlegggen! c:

    In principe heb je nog steeds dat je maar één keer alle dingen hoeft door te gaan per onderwerp om het volgende vrij te "spelen". Het is nu alleen zo dat je ook kroontjes daarna kunt halen. De kroontjes zijn puur voor meer oefening. Dit betekent dat het per kroontje steeds meer oefeningen zijn en in principe moeten ze ook moeilijker worden per keer. (Ik heb zelf niet zoveel gemerkt dat het echt moeilijker werkt, maar het is voornamelijk dan ook gericht op meer oefening). Het doel hiervan is voornamelijk dat mensen zelf kunnen kiezen of ze op een andere manier meer oefening willen en ergens dieper op in willen gaan zonder dat het als een herhaling voelt, aangezien het altijd eigenlijk dezelfde herhaling was voordat je de kroontjes levels had. Je kunt maximaal tot level 5 komen met het kroontje.

    Dus je kunt nu kiezen voor veel meer oefening, maar ook ervoor kiezen om je weg verder te begaan nadat je level 1 hebt bereikt van een oefening (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ja die kroon is waarschijnlijk om jou niveau skills te versterken naar hogere levels!