• [ bericht aangepast op 9 dec 2018 - 16:56 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Helaas gewoon weer flashbacks van het lezen hiervan. Dit doet zo'n pijn leerkrachten horen een vertrouwensfunctie te hebben, maar ik denk dat een aantal anderen het met mij eens zijn als ik zeg dat niet iedereen geschikt is als leeraar.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mantis schreef:
    Helaas gewoon weer flashbacks van het lezen hiervan. Dit doet zo'n pijn leerkrachten horen een vertrouwensfunctie te hebben, maar ik denk dat een aantal anderen het met mij eens zijn als ik zeg dat niet iedereen geschikt is als leeraar.

    Ik ben het er inderdaad ook heel erg mee eens. Heel naar voor je dat dit gebeurt is, want je bent echt een schat. Heel veel sterkte en hugs lief


    i wanna die with you once or twice.

    Weet niet of je ergens op doelt


    Maar als het echt zo is vind ik dat heel naar voor je, niemand verdient het om gepest te worden. Maar kan je geen klacht bij de directie neerleggen?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    DarthDaddy schreef:
    Weet niet of je ergens op doelt


    Maar als het echt zo is vind ik dat heel naar voor je, niemand verdient het om gepest te worden. Maar kan je geen klacht bij de directie neerleggen?

    Het is bedoelt als metafoor maar zeker volledig vergelijkbaar ja. Ik denk dat het in deze context het best begrepen kan worden. Al moet ik trouwens wel zeggen dat ik ook zo een dergelijke situatie op school heb meegemaakt, maar daar gaat dit niet over.


    i wanna die with you once or twice.

    Zijn er misschien vertrouwenspersonen op school? En anders naar de directie stappen want dan moet er iemand van buitenaf geregeld worden om dit op te lossen.

    Alhoewel mensen vaak vergeten dat leerkracht ook maar mensen zijn en het niet met iedereen kunnen vinden, zou dit toch echt niet voor mogen komen. Wat je klasgenoten betreft: pubers zijn gewoonweg kut en kunnen beter oorlog voeren dan frigging soldaten.


    * nvm dit is dus niet echt I don’t get it

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 9:38 ]


    McLean schreef:
    Zijn er misschien vertrouwenspersonen op school? En anders naar de directie stappen want dan moet er iemand van buitenaf geregeld worden om dit op te lossen.

    Alhoewel mensen vaak vergeten dat leerkracht ook maar mensen zijn en het niet met iedereen kunnen vinden, zou dit toch echt niet voor mogen komen. Wat je klasgenoten betreft: pubers zijn gewoonweg kut en kunnen beter oorlog voeren dan frigging soldaten.


    * nvm dit is dus niet echt I don’t get it


    In mijn beleving kon de vertrouwens persoon weinig doen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Wollstonecraft schreef:
    (...)
    Het is bedoelt als metafoor maar zeker volledig vergelijkbaar ja. Ik denk dat het in deze context het best begrepen kan worden. Al moet ik trouwens wel zeggen dat ik ook zo een dergelijke situatie op school heb meegemaakt, maar daar gaat dit niet over.



    Als je het als metafoor bedoelt zou ik het zeker anders verwoorden. Maar misschien is het een idee om bij een van de mods of bemiddelaars contact op te nemen en te laten weten hoe je er over denkt?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McLean schreef:
    Zijn er misschien vertrouwenspersonen op school? En anders naar de directie stappen want dan moet er iemand van buitenaf geregeld worden om dit op te lossen.

    Alhoewel mensen vaak vergeten dat leerkracht ook maar mensen zijn en het niet met iedereen kunnen vinden, zou dit toch echt niet voor mogen komen. Wat je klasgenoten betreft: pubers zijn gewoonweg kut en kunnen beter oorlog voeren dan frigging soldaten.


    * nvm dit is dus niet echt I don’t get it

    Dat het als metafoor bedoelt is maakt het niet meteen niet echt tho

    DarthDaddy schreef:
    (...)


    Als je het als metafoor bedoelt zou ik het zeker anders verwoorden. Maar misschien is het een idee om bij een van de mods of bemiddelaars contact op te nemen en te laten weten hoe je er over denkt?

    Misschien moet je het nog een keer herlezen.


    i wanna die with you once or twice.

    Mantis schreef:
    (...)

    In mijn beleving kon de vertrouwens persoon weinig doen.


    Als het over Q. gaat: de vertrouwenspersonen zijn er hier ook niet om dingen op te lossen tussen users en users of crew en users of wat dan ook. Ze zijn een luisterend oor, that’s it. Mijn reactie was gedoeld op het moment dat dit op een échte school plaatsvond.


    Wollstonecraft schreef:
    (...)
    Misschien moet je het nog een keer herlezen.


    Mijn fout, met ‘niet echt’ doelde ik meer op: ‘niet in real’, een website is namelijk wat anders dan een school.


    McLean schreef:
    (...)

    Als het over Q. gaat: de vertrouwenspersonen zijn er hier ook niet om dingen op te lossen tussen users en users of crew en users of wat dan ook. Ze zijn een luisterend oor, that’s it. Mijn reactie was gedoeld op het moment dat dit op een échte school plaatsvond.


    Ja en daar heb ik het dus over, vertrouwens personen konden vaak tot bijna niks doen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mantis schreef:
    (...)

    Ja en daar heb ik het dus over, vertrouwens personen konden vaak tot bijna niks doen.


    Maar dat kun je toch ook niet verwachten van een initiatief van een paar mensen die alleen een luisterend oor willen zijn?


    McLean schreef:
    (...)

    Maar dat kun je toch ook niet verwachten van een initiatief van een paar mensen die alleen een luisterend oor willen zijn?


    Bovendien, de Vertrouwenspersonen zijn een luisterend oor en geven, als gewild, advies voor bepaalde situaties. Ze staan volledig los van Quizlet, de Crew of Rutger en zijn daardoor niet bij machte iets te doen aan de situatie die jij hebt. Heb je met Quizlet een probleem moet je daarvoor naar de bemiddelaars stappen. De Vertrouwenspersonen kunnen je alleen helpen door tips te geven over hoe jij een situatie het beste kan aanpakken. Het oplossen van het probleem blijft iets dat in je eigen handen ligt ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    McLean schreef:
    (...)

    Mijn fout, met ‘niet echt’ doelde ik meer op: ‘niet in real’, een website is namelijk wat anders dan een school.

    Oh, sorry ik heb het verkeerd begrepen. Ik snap het.

    McLean schreef:
    (...)

    Maar dat kun je toch ook niet verwachten van een initiatief van een paar mensen die alleen een luisterend oor willen zijn?

    Ik bedoelde zelf de bemiddelaars tho


    i wanna die with you once or twice.

    Wollstonecraft schreef:
    (...)
    Ik bedoelde zelf de bemiddelaars tho


    Maar zelfs de bemiddelaars doen dit vrijwilliger, hebben geen speciale opleiding gehad voor Q. en doen iedere dag opnieuw hun stinkende best. Ik denk niet dat zo’n topic maken helpt met je situatie, eerlijk gezegd. (Ik weet niet wat dan wel helpt, want ik ken de situatie niet.)