• [ bericht aangepast op 9 dec 2018 - 16:56 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Mathilda schreef:
    (...)

    Ik begrijp je punt, Natas, maar het punt is net dat dat op dat moment geen optie is. Als je een schild bouwt, een masker opzet om jezelf te beschermen, kan je dat niet zomaar afnemen. Dat is net het hele probleem en de vicieuze cirkel waar je in terecht geraakt als dit gebeurt. Je wilt jezelf beschermen tegen méér pijn en op zo'n moment is, zeg maar, in de spiegel kijken iets wat enkel nog meer pijn gaat doen. Het is een proces, maar het punt hier is net dat je pas na een bepaalde evolutie aan zo'n proces toe bent. En hoe veel goed advies er ook gegeven wordt, die evolutie komt er pas als jij er klaar voor bent. En dat doet heel veel pijn, want je hebt heel hard het gevoel dat niemand je begrijpt. Of dat niemand je überhaupt wil begrijpen, de moeite neemt. Dat niemand om je geeft - en dat is in de eerste plaats dus de reden dat je dat masker opgezet hebt.


    Ik snap heus wel dat dat niet makkelijk is, maar dat is geen excuus om niet aan jezelf te proberen te werken. Mensen gaan niet veranderen omdat jij dat zo graag wilt, zo is de wereld gewoon niet. Je moet het zelf doen, zelf die omslag maken. En ja, dat duurt lang en daar heb je hulp van anderen bij nodig, maar ik geloof dat het goed is om te beseffen dat de beste oplossing vaak bij jezelf ligt, bij de manier waarop jíj met dingen omgaat.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat is nou helemaal het probleem?


    ars moriendi

    Nu iedereen weet dat het over Q gaat, is het inderdaad misschien best dat je formuleert wat het probleem precies is en hoe je dit wil oplossen - of je het nu in dit topic doet of tegen de personen die erbij betrokken zijn.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Denk dat dit topic ook geen nut meer heeft om open te houden.
    OP is namelijk inactief.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    DarthDaddy schreef:
    Denk dat dit topic ook geen nut meer heeft om open te houden.
    OP is namelijk inactief.


    En wat in godsnaam is het nut van het te sluiten, zo lang er geen regels gebroken worden (waarvan ik overigens geen idee heb of dat het geval is, want ik ben niet direct een expert op dat vlak, ik ben gewoon bepaald geen fan van topics sluiten omdat "het de sfeer niet ten goede komt")?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lel was dit voor vage shit weer.


    The truth is out there.

    Mathilda schreef:
    (...)

    En wat in godsnaam is het nut van het te sluiten, zo lang er geen regels gebroken worden (waarvan ik overigens geen idee heb of dat het geval is, want ik ben niet direct een expert op dat vlak, ik ben gewoon bepaald geen fan van topics sluiten omdat "het de sfeer niet ten goede komt")?

    Ja dit dus. Ik zou het gewoon open laten, het verdwijnt vanzelf wel uit de actieve topics. (:

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 16:55 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Arellano schreef:
    (...)
    Ja dit dus. Ik zou het gewoon openlaten, het verdwijnt vanzelf wel uit de actieve topics. (:


    Ja dit dus


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    -> Slotje op aanvraag