• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Oké let me get this straight: jouw vrienden vinden dat ik niet goed voor je ben en je behandel als een tweede keus omdat ik afgelopen zondag een date had en tegelijkertijd met jou praat, terwijl wij elkaar nog nooit hebben gezien?


    Waarom ben ik nu al wakker? 🙁


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    File. Wat doe je me aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Waterbender schreef:
    Oké let me get this straight: jouw vrienden vinden dat ik niet goed voor je ben en je behandel als een tweede keus omdat ik afgelopen zondag een date had en tegelijkertijd met jou praat, terwijl wij elkaar nog nooit hebben gezien?



    DITCH THE BITCH. Wat een bokkelul.


    The truth is out there.

    You know what, fuck all the haters. Ik ben hier om mezelf te pleasen, niet om others te pleasen.


    The truth is out there.

    Okay maar pls respond. ;-;


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het voelt zo zinloos allemaal.


    26 - 02 - '16

    Dit wordt een leuk weekendje. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    SithWifey schreef:
    You know what, fuck all the haters. Ik ben hier om mezelf te pleasen, niet om others te pleasen.





    OTOFT: zin in vanavond. 😊 geen zin om uit bed te komen. 🙁


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik hoop dat het straks een beetje leuk wordt... Tot nu toe heb ik alleen nog maar zin in het feit dat ik een mooie jurk mag aantrekken. Hoogtepunt van de dat, joepie(no_chears)


    It's never gonna happen, Guys.

    Woh lijkt alsof ik m'n nieuw geleerde lessen toch sneller moet toepassen dan gedacht. Naja /care.


    The truth is out there.

    Ik moet nog zoveel doen, my lord.


    True evil only comes from corrupting something truly good.

    Mmm het wordt toch eens tijd dat ik die gehate werkwoorden begin te leren want anders wordt het woensdag toch wel catastrofaal


    A to the Z

    Bleeeh, Facebook, waarom moeten die knoppen zo groot? :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh wat een kutdag. Maar goed. Ember van Breaking Benjamin is uit dus dat maakt het nog een beetje goed...


    — Inner peace, it's hard to find. —