• STUPID CUPID 💕

    💕 Beeld het je in; je bevindt je op een tropisch eiland met je beste vriendin, je zusje, of in je uppie met je favoriete boek.
          Er is een oneindige keuze aan cocktails, de zon is schroeiend heet maar een waait een bries de je koel houdt en de zoete geur van bloemen met zich meevoert. Je hoeft geen huishouden te doen en het ontbijt staat elke dag netjes op je te wachten.
          Er zijn activiteiten voorzien, zoals paardrijden op het strand, kitesurfen, een dagcruise rond het eiland, beach volley en indien je 's avonds nog niet uitgeput bent kan je in het resort feesten tot je knieën het begeven of op het strand genieten van een kampvuur.
    En het beste van al is; je hoeft geen cent te betalen.

    Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.


    💕 Dat is het ook.
    In dit RPG volgen we een bijeengeraapte bende van vrijgezellen die zich ingeschreven hebben voor een tv-programma, met het idee gratis op luxe-reis te kunnen gaan.
          Wat de spelmakers echter niet verteld hebben is dat ook hun exen zich in het resort zullen bevinden. Na amper één nacht van hun zogeheten droomtrip te kunnen genoten hebben is het tijd voor de ontmoeting; zal de hel losbarsten of bloeit de liefde terug op?

          Dat is echter niet alles. Dit RPG heeft een extra uitdaging...


    Ben je er klaar voor?

    Jullie kunnen niet onderling afspreken wie je ex wordt.
          *GASP* WTH?!

    Ik weet het. Om het spel wat extra spanning te geven kan je bij het maken van je rol kiezen uit één van de vooropgestelde statussen -bedank me later maar, dat ik je van die moeite verlost heb, you're welcome.
    Voor elke man en vrouw is er op voorhand een match gemaakt. Op basis van welke status je kiest kom je dus bij diegene met de matchende status terecht.
          HUH? IK SNAP HET NIET.

    Niet erg, ik leg het graag even uit met een voorbeeld.
    Chicks
    - Naam - Leeftijd - FC - The crazy cat lady
    - Naam - Leeftijd - FC - The artist
    - Naam - Leeftijd - FC - The soccer chick

    Dudes
    - Naam - Leeftijd - FC - The socially crippled
    - Naam - Leeftijd - FC - The baker
    - Naam - Leeftijd - FC - The stoner

    Ik zal op voorhand koppeltjes van statussen maken. Zo kan ik bijvoorbeeld The crazy cat lady en the baker bij elkaar gezet hebben, of the soccer chick en the stoner. Stel dat Marie voor de cat lady kiest als status, en Jan voor the baker, dan zullen de personages van Marie en Jan exen van elkaar zijn. Of je hebt Dina die kiest voor the soccer chick en Lara kiest voor the stoner, dan zijn de personages van Dina en Lara exen.
          WAT IS DAAR ZO BIJZONDER AAN?!

    Blij dat je 't vraagt.
    Je zult op voorhand niet weten welke statussen bij elkaar horen en wie dus je ex is. Eens alle rollen geclaimd zijn deel ik het lijstje met iedereen en kunnen jullie geschiedenis met elkaar bespreken.
          DAN KIES IK TOCH VOOR EEN STATUS DIE BIJ DE MIJNE PAST?!

    Mag je zeker doen, maar ik zal een randomizer gebruiken, dus het kan goed zijn dat tegenpolen bij elkaar belanden maar het kan even goed een match made in heaven zijn die alsnog is fout gelopen. Het zal gebaseerd zijn op compleet toeval.

    💕 Invullijstje


    💕 Naam:
    💕 Leeftijd:
    💕 Status:
    💕 Innerlijk:
    💕 Uiterlijk:
    💕 Geschiedenis:
    💕 Extra:


    CHICKS
    💗 IrisWestAllen - Kai Nalani "Nani" Kameāloha - 23 - Vanessa Morgan - Dumb AF
    💗 Benu - Jade Olivia Vauhn - 24 - FC - The Rich Bitch
    💗 Shadowsinger - Delia Ellison - 21 - FC - The Virgin
    💗 Jailbird - Rose Josephine Logan - 22 - FC - The Bookwurm
    💗 J0Y - Chloë Mills- 20 - Jessica Chastain - The Femme Fatale
    💗 Quean - Bay Elaine Wilson - 19 - Audreyana Michelle - The Rebel
    💗 Drumstick - Naam - Leeftijd - FC - The Traveller

    DUDES
    💙 Waterbender - Walter Reyes - 23 - FC - The Geek
    💙 Fonollosa - Marcus Juan Garcia - 24 - Joey Diamond - The Male Slut
    💙 Suzuya - Kenai "Prinsje" O'Malley - 23 - Sota Fukushi - The Disney Prince
    💙 MoonchiId - Rex Dale Evans - 24 - FC - The Asshole
    💙 Marlow - Nathanaël Stan Gahlman - 23 - FC - The One That's Always A Little Drunk
    💙 xJess - Owen Christopher Davidson - 22 - Wade Poezyn - The Socially Crippled One
    💙 Shayle - Naam - Leeftijd - FC - The Funny One

         


    💕 REGELS


    💕 De Huisregels van Q zijn van toepassing
    💕 Minimum 250 woorden per post
    💕 Ruzie tussen personages mag, ruzie tussen users leidt tot uitsluiting
    💕 16+ is toegestaan, wel even aangeven boven je post
    💕 Bespreken in het praattopic of via gb
    💕 Alleen MoonchiId[q] of [q]Benu maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    💕 Maximum 2 rollen p.p. waarvan één per geslacht.
    💕 Wees origineel bij het bespreken van de ex-relaties. Niet elke relatie liep af in ruzie of duurde vier jaar.
    💕 Reservaties blijven 72 uur staan, indien er dan nog niks is ingevuld wordt de reservatie vergeven.

    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 19:52 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    (...)

    Ik bedoelde eigenlijk het eerste, maar tegelijk vind ik dat degene die de rol maakt er zelf ook een invulling aan mag geven. Dus als jij die rol wilt en het anders ziet dan vind ik dat eigenlijk ook gewoon prima.

    In dit geval zou ik graag willen weten wat jij zag onder Disney Prince ^^. Zodat ik niet per ongeluk totaal wat anders maak dan wat je ingedachten had.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Suzuya schreef:
    (...)
    In dit geval zou ik graag willen weten wat jij zag onder Disney Prince ^^. Zodat ik niet per ongeluk totaal wat anders maak dan wat je ingedachten had.


    Mijn idee was iemand die als een droom lijkt, mr perfect, het totaalplaatje.
    Maar als er bij jou iets anders in gedachten komt dan mag dat ook.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    Ik ga volgens mij m'n handen vol hebben met Rex, dus ik geef ook mijn vrouwelijke rol "Dumb AF" nog vrij.


    Als er niemand anders is die die rol wilt, dan wil ik die wel op me nemen naast Owen? ^^

    Marlow schreef:
    (...)

    Ik neem 'm wel dan. ^^
    EDIT: Ik zie nu dat The Funny One ook nog vrij is?




    Ja klopt


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Sorry jongens, ik denk dat ik per ongeluk het topic had gesloten nieuwe mod enzo. Sorreeeeh!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MoonchiId schreef:
    (...)

    Ja klopt


    Ik blijf bij de drunk guy, maar IrishWestAllen kan evt wel The Funny One nemen?


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Ik blijf bij de drunk guy, maar IrishWestAllen kan evt wel The Funny One nemen?


    Als het mag zou ik graag de Dumb AF meisje nemen


    Bowties were never Cooler

    Is beiden goed ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    CHLOË MILLS

    Naam
    Chloë – Young, vibrent
    Mills – Persistant



    Leeftijd
    Chloë is geboren op 20 augustus 1998. Ze is dus 20 jaar.


    Status
    The Femme Fatale


    “A wise girl kisses but doesn't love, listens but doesn't believe, and leaves before she is left.”
    ― Marilyn Monroe


    Innerlijk

    Chloë heeft van kinds af aan gehoord dat ze een mooi meisje is. Overal waar het kleine (1m63), roodharige meisje kwam hoorde ze dat ze zichzelf gelukkig mocht prijzen met een uiterlijk als dat van haar. Pas sinds haar puberjaren heeft ze dit echter van harte genomen. Vanaf dat moment begon Chloë meer aandacht te besteden aan haar kleding, de manier waarop ze haar haren deed, haar make-up... Sindsdien begon ze zich ook te gedragen naar haar uiterlijk. Wanneer Chloë iets nodig had en dit niet meteen kreeg, gooide ze haar charmes in de strijd. Wanneer haar slachtoffer van het mannelijke geslacht was, duurde het niet lang voor ze hem rond haar vinger kon draaien.
    Doordat ze nu alles kon krijgen wat ze wilde, zou je kunnen zeggen dat Chloë verwend is. Daarnaast heeft Chloë een sterke mening, die ze uit wanneer ze dat kan. Ze kan erg vastberaden (ofwel: koppig) zijn en laat niet snel los als ze een doel voor ogen heeft. Ze heeft nooit getwijfeld aan zichzelf of aan haar uiterlijk, maar toch kan haar zelfvertrouwen snel verdwijnen. Dit gebeurt vooral als de mensen van wie ze houdt, aantonen dat ze twijfelen of niet geloven in haar. Ze is erg sociaal en kan een gesprek uren gaande houden, ook al kent ze de gesprekspartner amper
    Chloë is explosief in alles wat ze doet en beleeft. Is ze blij: dan is ze dolgelukkig. Is ze verdrietig lopen de tranen als watervallen van haar wangen. De explosiviteit uit zich vaak in een groot enthousiasme, dat erg nuttig blijkt te zijn in grote groepen.
    Tijdens haar verblijf in een gemende kostschool heeft ze een aantal relaties gehad, waarbij ze de kunst van het verleiden heeft verfijnd. Ze weet hoe ze haar hoofd schuin moet houden om geïnteresseerd te lijken en met haar haren te spelen als ze iets gedaan wil krijgen. Deze trucjes hebben haar ook geholpen in de weg naar haar carrière. Volgens Chloë heiligen alle doelen de middelen. Als ze dus een beetje moet flirten om te geraken waar ze wil zijn, zal ze dit zonder twijfelen doen.



    “When a man gives his opinion, he's a man. When a woman gives her opinion, she's a bitch.”
    ― Bette Davis

    Uiterlijk
    [Face-claim: Jessica Chastain]

    Chloë heeft van zichzelf rode haren, die een donkere schijn vertonen als ze nat zijn. Haar ogen zijn felblauw en ze heeft een scherpe neus. Ze heeft een mooi figuur, waar ze ook hard voor werkt door dagelijkse oefeningen. Ze doet ook geen moeite om haar vormen te verbergen.
    Het enige wat recht tegen Chloë's karakter in gaat, zijn de zomersproeten verspreid op haar neusbrug. Wanneer ze lacht, heeft ze maar aan één kant een kuiltje. Net onder haar lippen heeft ze ook een litteken, waarvan ze zich niet meer kan herinneren hoe het daar gekomen is.
    Vaak draagt Chloë strakke kleedjes of rokjes, die haar lange benen goed doen uitkomen. Ze is zelden te zien in een broek. Haar zwarte stiletto's zijn ook nooit ver van haar verwijderd.


    “I believe a strong woman may be stronger than a man, particularly if she happens to have love in her heart. I guess a loving woman is indestructible.”
    ― John Steinbeck


    Geschiedenis

    Chloë stond bekend als mannenverslindster en er werd gefluisterd dat ze een godin was onder de lakens. Dit veranderde echter allemaal toen ze Owen leerde kennen. Het begon als een spelletje, de zoveelste uitdaging. Owen speelde duidelijk hard to get en er was niets - of niemand - dat Chloë liever deed dan dat. Ze gooide al haar charmes in de strijd, tot het eindelijk lukte om Owen te veroveren. Alleen had ze nooit verwacht dat het omgekeerde ook zou gebeuren. Owen had maar enkele weken nodig om Chloë volledig in te pakken. Ze was stapelverliefd en tijdens hun twee jaar durende relatie, was Chloë erg gelukkig.
    Er kwam een einde aan hun sprookjes-relatie toen Owen vreemd ging met een ander meisje. Hiermee brak hij Chloë's hart en ze zweerde om nooit meer een man te vertrouwen. Na Owen heeft ze nog enkele 'flings' gehad maar ze is nog nooit iemand tegengekomen zoals Owen. Zelfs als ze dat deed, zou Chloë de persoon niet toelaten. Daarvoor is ze te hard gekwetst.


    Extra
    Chloë zal het nooit toegeven, maar ze heeft een dagboek waar ze regelmatig in schrijft om haar gedachten kwijt te kunnen.



    [ bericht aangepast op 14 april 2018 - 17:50 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MoonchiId schreef:

    REX DALE EVANS



    LEEFTIJD


    Rex is inmiddels 24 jaar oud. Hij is geboren op 23 mei, te Buffalo, Wyoming, Amerika.

    STATUS

    The Asshole.
    Hij heeft een behoorlijk grillig karakter, en houdt anderen liever op afstand - zij het dan wel om goede redenen.

    EXTRA

    • Allergieën: Sulfieten (hij kan dus geen charcuterie, wijnen, gedroogd of gebruiksklare (blik) groenten en fruit, bewerkte zeevruchten of vis, alles moet zo ver mogelijk. Indien hij toch sulfieten binnen krijgt zal hij moeilijk ademen, duizelig worden en soms zelfs uitslag krijgen. Hij gaat echter niet in shock en heeft dus ook geen epi-pen nodig)
    • Angsten: bindingsangst, angst om gekwetst te worden, naalden, geslachtsziektes, kwade mannen
    • Dislikes: iets moeten doen, zich zwak voelen, drugs & alcohol, seks
    • Likes: over hoofd geaaid worden, fluisterstemmen
    • Eigenaardigheden: balt handen altijd tot vuisten bij niezen, kan geen bruiswater verdragen maar wel frisdranken met prik, moet hoesten door de geur van lavendel, klopt altijd twee keer op een deur
    • Favorieten:

          • Boek: What have you lost? van Naomi Shihab Nye
          • Gerecht: Lasagna met ricotta en spinazie
          • Kleur: Oranje
          • Band: BMTH
          • Liedje: BMTH - Blessed with a curse

    • Geaardheid: Hetero-romantisch, aseksueel
    • Geloof: Atheïst
    • Gewoontes: Drinkt bij het opstaan altijd een chai thee met melk en een sigaretje, eet voor het slapengaan altijd een lepel honing, rekt zich na het overeind komen altijd uit
    • Job: Nachtklerk bij PriceRite (supermarkt)
    • Talenten: tekenen, kan van alles een drumstel maken, kan ongelofelijk goed fluiten




    INNERLIJK
    Positief
    • Diep
    • Eerlijk
    • Goed met geheimen
    • Intelligent
    Negatief
    • Achterdochtig
    • Arrogant
    • Apathisch
    • Brutaal
    • Fantastisch
    • Ijdel
    • Kort lontje
    • Onoprecht
    • Onzelfzeker


    Diep
    Wie onder zijn oppervlak raakt zal merken dat hij een slimme jongeman is, met een breed interesseveld en voldoende passie.

    Eerlijk vs Onoprecht
    Hoewel Rex iemand is die niet zal liegen om zijn daden of zijn gedachten, zal hij maar zelden te kennen geven hoe hij zich voelt. Hij verstopt zich achter een masker van arrogantie en een Idc-attitude om zichzelf te beschermen.

    Kort lontje
    Vanwege zijn verleden is Rex iemand die zelf altijd de eerste slag uit zal delen, gewoon om zichzelf voor pijn te beschermen en te voorkomen dat hij als zwak wordt aanzien. Dit geldt ook zeker verbaal; hij zal iemand pogen te beledigen voor diegene daar zelf de eerste kans toe krijgt.



    UITERLIJK


    • Lengte: 1,88m
    • Bouw: Brede schouders, smalle heupen. Geen uitgesproken zichtbare spieren. Slank.
    • Haar: Natuurlijk zwarte haren, asymetrisch kapsel.
    • Ogen: Caribisch blauw, volle wimpers
    • Gezicht: Hoekig, kleine, platte oortjes
    • Huid: Blank, zeer bleekjes. Niet geheel effen (snel last van puistjes)
    • Bodymods: Stretch in beide oren, neuspiercing, twee zwarte banden op beide onderarmen , "dare" op linkersleutelbeen
    • Littekens: in linkerwenkbrauw (gevecht), billen en bovenbenen (riem), linkeronderbeen (fietsongeluk + platen)




    GESCHIEDENIS
    (...)

    Amanda Evans was een jong meisje dat op vijftienjarige leeftijd zwanger raakte, van iemand diens naam ze zich 's anderendaags al niet meer kon herinneren. Ze moest alles alleen doen, want haar ouders weigerden te helpen.
    Tijdens de bevalling verloor de jongedame echter veel bloed vanwege complicaties en werd na lang wikken en wegen besloten de baby per keizersnede ter wereld te brengen. Amanda zelf heeft nog haar kleintje in de armen kunnen nemen en een naam kunnen geven voor ze het bewustzijn verloor en niet meer wakker werd.
    De kleine Rex kwam dus van jongs af aan al in een pleeggezin terecht. Hij was gedurende lange tijd de kleinste van vier en kreeg dus ook overal de schuld van en de straf voor. Maar al te vaak gebeurde het dat Carlisle de jongste telg te lijf ging met de riem, of het nu verdiend was of niet. Hij had een bloedhekel aan de man, en iedereen in het huis.
    Naarmate hij ouder werd beterde het er niet op; Dinah kwam vaak 's nachts op de kamer bij Rex ondanks zijn expliciete uitdrukkingen dat hij dat niet wilde. Het ergste was pas toen er nog een broertje bij kwam; Owen. Rex moest zich namelijk niet enkel om zichzelf zorgen maken, maar ook om iemand anders. Hij wilde namelijk niet dat de jongere tiener hetzelfde lot zou moeten doorstaan als hij. Er was iets aan hem waar Rex aansluiting bij kon vinden, iets dat hij in zichzelf herkende. De twee werden al snel onafscheidbaar.
    Tot Rex op zeventienjarige leeftijd op zijn fiets werd aangereden en in het ziekenhuis belandde. Hij kreeg een spil en platen in zijn linkerbeen en moest gedurende enkele maanden revalideren. Overdag was Owen veel bij hem te vinden, maar 's nachts had Rex geen enkele controle. De dokters stelden hem vele vragen over de littekens op zijn billen en bovenbenen, maar Rex weigerde te vertellen hoe hij er aan kwam. Pas toen hij achttien was geworden, en daarmee niet meer gebonden was aan pleegouders deed hij zijn verhaal. Bovendien heeft hij met alles wat hij had gestreden om de voogdij over de toen zestienjarige Owen. Hij wilde niet dat de jongen van de regen in de drup terecht zou komen.


    Het artwork is niet van mij, de handle van de artiest op deviantart en tumblr is "ribkadory"


    Nahhww.. Ik moet het gewoon zeggen, maar voor een a-hole is het best wel een dotje ^^


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Suzuya schreef:
    (...)
    Nahhww.. Ik moet het gewoon zeggen, maar voor een a-hole is het best wel een dotje ^^


    Wacht tot je hem in actie ziet :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    xJess schreef:
    (...)

    Qua uiterlijk? (wbw)


    Qua alles (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MoonchiId schreef:
    (...)

    Wacht tot je hem in actie ziet :p

    Ik aai wel of zijn hoofd en dan is alles weet als goed


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    J0Y schreef:
    (...)

    Qua alles (wbw)


    Haha dat valt nog mee dan :')
    Ik moet hem nog wel ietsjes aanpassen zodat hij klopt met Rex

    Suzuya schreef:
    (...)
    Ik aai wel of zijn hoofd en dan is alles weet als goed


    Dan krijgt prinsje ook iets op zijn hoofd maar het zal geen aai zijn :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.