• Behind Closed Doors

    Er is een klein dorpje aan een rivier aan de rand van Manchester: Carrington. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de binnenstad van Manchester, wat ongeveer een half uurtje fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen zes schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.



    • Rollen •

    • Familie Han
    Vader • Yoonseok Wonjae Han • 45 • Spier • 1.8
    Moeder • Naam • Leeftijd • User
    Kinderen •
    Yoongi Hoseok Han • 21 • Henney • 1.4
    Jihyun Haneul Han • 20 • Sasaki • 1.4
    Hyun Jae Han • 20 • Breckenridge • 1.4

    • Familie Darling
    Vader • Seth Darling • 42 • Necessity • 1.5
    Moeder • Arwen Judith Darling • 41 • MoonchiId • 1.3
    Kinderen •
    Fletcher Caleb Darling • 19 • Wheeler • 1.4
    Shay Rhiannon Darling • 17 • Quean • 1.3

    • Familie Douglas
    Vader • James Tyler Douglas • 41 • IrisWestAllen • 1.3
    Moeder • Eleanor Harlow Douglas • 39 • Oliveira • 1.4
    Kinderen •
    Sascha Gabriel Douglas • 19 • Spier • 1.3
    Layla Rose Douglas • 17 • Fonollosa • 1.3

    • Familie Taylor
    Vader • Allistair Jackson Taylor • 45 • WheeIer • 1.5
    Moeder • Loren Zoe Taylor • 43 • Errante • 1.9
    Kinderen •
    Jakob Colin Taylor • 20 • Solmeron • 1.7
    Nicolas Edmund Taylor • 19 • Hotwing • 1.4
    Audrey Meghan Taylor • 17 • Shayle • 1.5

    • Familie Reyes
    Vader • Jonathan Reyes • 45 • Fonollosa • 1.2
    Moeder • Luana Mai Reyes-Bao • Leeftijd • Breckenridge • 1.3
    Kinderen •
    Zachary Kekoa Reyes • 18 • IrisWestAllen • 1.4
    Maxine Nalani Reyes • 21 • Marlow • 1.5
    Valerie Leilani Reyes • 18 • Drumstick • 1.3

    • Familie Waugh
    Vader • Naam • Leeftijd • User
    Moeder • Naam • Leeftijd • Phorthos
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • User •
    Katherine Waugh • 22 • Wicker • 1.8
    Margot Kara Waugh • 18 • Henney • 1.7

    • Overige Buurtbewoners
    Nathaniel Cooper • 40 • Wicker • 1.8
    Reilly Vanduyn • 23 • Marlow • 1.9
    Naam • Leeftijd • Breckenridge



    • Lijstje •

    Naam • [Achternaam wordt onderling tussen de spelers van de verschillende gezinsleden besproken]
    Leeftijd • [Hou rekening met elkaar, want kinderen onder de 16 zijn ook niet leuk om te spelen, niet voor jezelf en niet voor anderen. Ouders moeten minimaal 20 jaar ouder zijn dan hun kinderen]
    Uiterlijk • [Met Faceclaim]
    Karakter •
    Geheim •
    Geschiedenis • [Baan, status in relatie, jongere leven etc]
    Extra •





    Rollentopic • Speeltopic • Praattopic



    • Regels •
    • Minimaal 200 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet, daarvoor moet je naar Manchester.
    • Geen Mary Sue's [perfecte personages]
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • IrisWestAllen, Spier, of Sasaki maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 14:15 ]


    Bowties were never Cooler

    Iedereen staat er weer bij.

    Is er nu al behoefte aan een praattopic?


    Bowties were never Cooler

    Mag ik de zoon van familie 1? :Y)


    "Family don’t end in blood”

    Is er een maximaal aantal karakters dat je kan spelen?


    That is a perfect copy of reality.

    Zoveel leuke RPG'S, zo weinig tijd :/
    Mag ik de dochter van familie 4?

    Marlow schreef:
    Is er een maximaal aantal karakters dat je kan spelen?


    Neem er in elk geval niet meer dan je zelf denkt aan te kunnen. Voor het precieze aantal overleggen we nog even, maar 2 mag zeker.

    Iedereen staat er weer bij.

    Voor nu zijn de kinderen tijdelijk vol tot de plekken van de ouders gevuld zijn, dan kunnen er mogelijk nog extra worden toegevoegd, mocht er vraag naar zijn

    Edit: 2 personages per persoon is in principe het maximum

    [ bericht aangepast op 17 april 2018 - 21:00 ]


    Bowties were never Cooler

    Mag ik de vader van famillie 1?


    She wasn't bored, just restless between adventures - Atticus

    Kunnen jullie helpen met de FC van mijn Handsome-are you actually old enough to be a dad-Dad:
    Riz Ahmed, Hugh Jackman, Ben Barnes, Lee Pace, Misha Collins, Ryan Reynolds, Stephen Amell, Jake Gyllenhaal, Andy Samberg, Ben McKenzie, David Boreanaz, Enrique Iglesias, Lin Manuel Miranda, any other ideas

    @Korkyra Je staat erbij (:

    [ bericht aangepast op 17 april 2018 - 20:35 ]


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Kunnen jullie helpen met de FC van mijn Handsome-are you actually old enough to be a dad-Dad:
    Riz Ahmed, Hugh Jackman, Ben Barnes, Lee Pace, Misha Collins, Ryan Reynolds, Stephen Amell, Jake Gyllenhaal, Andy Samberg, Ben McKenzie, David Boreanaz, Enrique Iglesias, any other ideas

    @Korkyra Je staat erbij (:



    Well daar maak je het me toch erg moeilijk mee hoor! :o how can we resist al this manmeat ? I always love me some Ben Barnes, maar Ryan Reynoms, Stephen Amell en Jake Gyllenhaal zijn ook echt om op te eten


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    You get my problem! Ik ga ze denk ik maar gewoon in een randomizen stoppen ofzo... (';


    Bowties were never Cooler

    Mag ik de vader van 2? ^^

    Serieus, als je voor ben Barnes gaat gaat mijn personage spontaan scheiden van zijn vrouw en er met jouw personage vandoor 😏😂 Goed, als ik de lijst zo zie is dat een mogelijkheid bij alle mogelijke fcs. Je weet wel eyecandy uit te zoeken hoor!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Mag ik de vader van 2? ^^

    Serieus, als je voor ben Barnes gaat gaat mijn personage spontaan scheiden van zijn vrouw en er met jouw personage vandoor 😏😂 Goed, als ik de lijst zo zie is dat een mogelijkheid bij alle mogelijke fcs. Je weet wel eyecandy uit te zoeken hoor!


    Ik zet je erbij

    (': Shhhh.... Je verraad weer mijn plan


    Bowties were never Cooler

    Het Praattopic om alles in te bespreken van FCs tot achternamen


    Bowties were never Cooler

    I shouldn't...

    Gimme momma nr 2? :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MT.
    Mag ik moeder nummer vijf ook?


    Reality's overrated.

    JONATHAN 'JOHN' REYES

    NAAM
    Jonathan >>> Jehovah has given
    Reyes >>> Kings

    Zijn naam wordt vrijwel altijd afgekort naar John.

    LEEFTIJD
    Hij is 45 jaar en geboren op 27 november.

    UITERLIJK
    • Blanke huidskleur
    • Kort zwart haar dat meestal goed in model zit
    • Mooie donkerbruine ogen, meestal met een hint van uitdaging
    • Rechte neus
    • Zachte lippen die twee rijen rechte, parelwitte tanden verbergen
    • Laat vrijwel altijd een kort baardje staan
    • 1,88 lang
    • Licht gespierd, sport paar keer in de week
    • Hij heeft een vrij simpele kledingstijl, but always looks great
    • Aantal tattoeages
    • Geen piercings
    • Ruikt meestal naar een lichte zweem van dure cologne

    KARAKTER
    • Geordend
    • Humoristisch
    • Intelligent
    • Zorgzaam
    • Can be a big teddybear
    • Charmant/Flirty
    • Kalm(erend)
    • Sassy mofo
    • Dominant
    • Two faced kinda
    • Manipulatief
    • Impulsief
    • Neemt vaak teveel hooi op zijn vork
    • Sluw

    John is een man die mensen graag in het gezelschap hebben. Zijn -op eerste gezicht- fijne karaktertrekken hebben hem al zijn leven lang populair gemaakt en zelfs vandaag de dag krijgt hij het nog voor elkaar. Je kan dus zeker zeggen dat hij enorme charmes heeft, die hij graag gebruikt. Een flirt kan je hem ook noemen, of hij het meent of niet moet je zelf maar beoordelen. Verder heeft hij een goed gevoel voor humor en laat hij anderen makkelijk lachen. Dit komt hem vaak goed van pas met zijn werk, gezien het de mensen wat meer op hun gemak laat voelen. Verder is hij een vrij kalm persoon en is hij ook erg kalmerend voor anderen, wat ook werkt natuurlijk. John is een zorgzame man, wat ook wel verklaart waarom hij een arts is geworden. Hij heeft het gewoon in zich. John is erg intelligent en ook geordend, altijd al geweest. Het is dan ook niet vreemd dat hij al snel ver is gekomen qua school en werk. Zijn uiterlijk zegt het niet meteen, maar voor vrienden en zeker familie is hij een grote teddybeer die er altijd voor je is.
    Toch heeft hij natuurlijk ook zijn mindere kanten. Je kan hem ergens ook wel een tikkeltje 'two faced' noemen. Zo leuk als die normaal kan zijn, zo anders kan het zijn als je hem tegen je hebt. Hij is in een zekere zin ook manipulatief en sluw te noemen. Hij weet dat hij zijn charmes heeft en hoe hij dingen voor elkaar krijgt, waar hij graag gebruik van maakt. John is iemand die een behoorlijke attitude kan hebben en het spijt hem waarschijnlijk nog niet eens. Dit was vroeger wel erger maar nog steeds heeft hij moeite om zijn opmerkingen voor zich te houden. John is een impulsief persoon die -behalve op zijn werk- niet al te veel nadenkt voor hij doet. Verder is hij ook iemand die vaak teveel hooi op zijn vork neemt en vervolgens te koppig is om toe te geven dat hij het niet allemaal aan kan. Tot slot heeft John een zekere dominantie. Hij laat zich door niks en niemand onderdrukken en weet altijd wel de leiding te pakken. Voor sommigen is dit woest aantrekkelijk, voor anderen is dit een stuk minder.






    GEHEIM
    The secret life of a sugardaddy
    Hij is een tijdje de sugardaddy van Fletcher geweest. Geld zat dat hij kon missen en hij kon niet ontkennen dat Fletcher een aantrekkelijke jongen was. Hij heeft hem echter gedumpt voor (...). Een echt goede reden heeft hij hem nooit gegeven maar zelf weet hij beter. Het ging hem eerst namelijk puur om de seks, zoals dat wel veel vaker het geval was met hem. Dat er wat lichte gevoelens begonnen te ontstaan was zeker niet de bedoeling en dat is de grootste reden dat hij het abrupt stopte. Toch kon hij niet ontkennen dat hij geen voldoening haalde uit het leventje dus toen hij (...) tegen het lijf liep nam hij al snel weer die rol aan.


    GESCHIEDENIS
    Vader: Marcus Reyes ~ 72
    Stiefmoeder: Cindy Driver ~ 68
    Moeder: Emily McCallister-Dameron ~ 69
    Stiefvader: Adam McCallister ~ 70
    Zusje: Stephanie Reyes ~ 43

    Vrouw: Luana Mai Reyes-Bao -
    Dochter: Maxine Nalani Reyes - 21
    Zoon: Zachary Kekoa Reyes - 18
    Dochter: Valerie Leilani Reyes - 18


    EXTRA
    ~ Hij werkt als arts in het grote ziekenhuis in Manchester. Hij is daar een bekende naam en iedereen is dol op hem. Collega's houden ervan om met hem te werken, patiënten kennen hem van naam en weten dat ze hem kunnen vertrouwen en ook zijn werk doet hij uitstekend.
    ~ Hij heeft een zwarte Range Rover
    ~ Tot nu toe heeft hij nooit echt nagedacht over zijn eigen geaardheid. Echte relaties heeft hij enkel met vrouwen gehad en voor de rest kijkt hij wel wat op zijn pad komt
    ~ Hij is Amerikaans en is ook in Amerika opgegroeid, hierdoor heeft hij ook een Amerikaans accent dat zijn aantrekkelijke stem siert
    ~ Hij spreekt naast Engels een aardig woordje Spaans
    ~ Je kan hem niet bepaald verslaafd noemen maar bij ernstige stress of verveling rookt hij toch een sigaretje, en hoewel hij als arts beter moet weten is het hem nooit gelukt compleet te stoppen. Het is wel al veel beter dan jaren geleden, waar hij makkelijk met 1 pakje maar 1-2 dagen deed.
    ~ Zijn geheime (niet zo geheime) talent ligt bij het koken
    ~ Likes: Beer, fitness, football, his job, whiskey, sex, movies, food, his family, cars, music, evenings, attractive people, motorcycles, dogs, coffee, bbq, his kids, random roadtrips
    ~ Dislikes: Not being able to save people on the job, death, the boys that flirt with his daughters (bc no one is good enough for them), bad coffee, his kids being sad or angry, not having enough time for his family, chaos


    RELATIES

    [ bericht aangepast op 24 april 2018 - 21:32 ]


    El Diablo.