• Hoihoiii,

    Dus ik ben met mijn boek nu op het punt gekomen dat ik echt aan een kaart moet werken. Ik kan anders niet verder schrijven. Verleden jaren heb ik wel wat gekrabbeld, maar ik moet eerlijk zijn, ik heb absoluut geen beeld van een kaart in mijn hoofd... Niks. Nada. Noppes.
    Ik heb geprobeerd maar wat aan te tekenen, voorbeelden gebruiken, tips lezen over hoe je een kaart maakt, enz, maar ik weet het gewoon niet. Ik weet gewoon niet hoe ik moet beginnen, hoe ik wil dat het eruitziet, welke weg mijn hoofdpersonen gaan volgen, geen idee gewoon..
    En dit is natuurlijk niet echt iets waar iemand me zo 1,2,3 mee kan helpen, maar ik wil gewoon even klagen hahaha meer mensen die een kaartprobleem hebben of dit herkennen?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    This is it! Nou ja, voor wat ik nu heb dan. Heb het op mijn whiteboard uitgetekend zodat ik (en mijn vader) dingetjes makkelijk kunnen aanpassen ^^



    Nu ben ik wel benieuwd! Wie hebben er nog meer ooit een worldmap gemaakt die ze willen delen ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Zo gedetaileerd 😨 erg nice!

    Dit is mijn meest recente, waarvan ik het mooier maken uitstel, lol. Mijn origineel is wel netter, maar dat schriftje is opgeslokt door mijn boekenkast of zo 😅


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Zo gedetaileerd 😨 erg nice!

    Dit is mijn meest recente, waarvan ik het mooier maken uitstel, lol. Mijn origineel is wel netter, maar dat schriftje is opgeslokt door mijn boekenkast of zo 😅



    Oh wauw! Gaaf! Ook die namen enzo! Schriftjes die zomaar verdwijnen herken ik ook wel hahaha de huiselven stelen ze gewoon ofzo


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh wauw! Gaaf! Ook die namen enzo! Schriftjes die zomaar verdwijnen herken ik ook wel hahaha de huiselven stelen ze gewoon ofzo


    (Had ik maar een huiself, omg)

    Ik weet ook niet meer precies wat ik met de namen had gedaan, hahaha. Volgens mij had ik een beschrijvend woord voor ieder volk uit het Latijn gehaald en daar dan een random vervoeging voor verzonnen :Y)
    Werkt ook goed overigens, als je daar nog mee zat 😅


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    (Had ik maar een huiself, omg)

    Ik weet ook niet meer precies wat ik met de namen had gedaan, hahaha. Volgens mij had ik een beschrijvend woord voor ieder volk uit het Latijn gehaald en daar dan een random vervoeging voor verzonnen :Y)
    Werkt ook goed overigens, als je daar nog mee zat 😅


    Hmm slim! Ja ik had twee landen dan, maar ben nog niet tevreden over de namen van die landen.. Dus laat ik dat eens doen hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Hmm slim! Ja ik had twee landen dan, maar ben nog niet tevreden over de namen van die landen.. Dus laat ik dat eens doen hahaha


    Haha, succes!

    En ja mijn eerste namen waren ook best shitty, lol. Normaal ga ik gewoon voor random Engelse namen, maar ik ben wel blij dat ik het nu zo heb gedaan :Y)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AroonCat schreef:
    MT


    [ heaven knows ]

    Been busy this night! Papa heeft zijn aardijkskunde kennis op de kaart losgelaten en nu ben ik echt weer een heel stuk verder! Ik ben er echt zooo blij mee! Alleen de bomen nog een plekkie geven en dan zit ik ongeveer wel goed. Kan ik eindelijk weer verder schrijven gehehe (typing)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2018 - 1:17 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Zo mooi 😱

    Nu voel ik me noodgedwongen om aan mijn eigen skills te werken 😂


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    ^ ik vind hem echt heel leuk worden!
    Ik zal straks ook even een fotootje maken van mijn meest recente kaart (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Laleah schreef:
    Been busy this night! Papa heeft zijn aardijkskunde kennis op de kaart losgelaten en nu ben ik echt weer een heel stuk verder! Ik ben er echt zooo blij mee! Alleen de bomen nog een plekkie geven en dan zit ik ongeveer wel goed. Kan ik eindelijk weer verder schrijven gehehe (typing)


    Wat ontzettend leuk dat je dit project met je pa doet. <3


    ars moriendi


    Links alleen met steden en buurlanden, rechts ook met districten/provinciën.
    De namen zijn een soort middeleeuws/fantasy, voor zover je de namen op deze prachtige vage foto kan lezen :')

    [ bericht aangepast op 4 mei 2018 - 18:08 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:


    Links alleen met steden en buurlanden, rechts ook met districten/provinciën.
    De namen zijn een soort middeleeuws/fantasy, voor zover je de namen op deze prachtige vage foto kan lezen :')


    Gaaf! Ik vind het zo leuk dat zoveel hier ook kaarten maken! Ik kreeg van Natas net een link doorgestuurd voor online kaartenmaker: https://inkarnate.com/
    Ik heb er al een beetje geknutseld en ik vind het echt gaaf!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Gaaf! Ik vind het zo leuk dat zoveel hier ook kaarten maken! Ik kreeg van Natas net een link doorgestuurd voor online kaartenmaker: https://inkarnate.com/
    Ik heb er al een beetje geknutseld en ik vind het echt gaaf!


    Ik doe het eigenlijk niet zo vaak, maar dit was toen voor een idee voor een verhaal. Alleen plan geschrapt, dus nu heb ik een kaart die ik ooit kan gaan gebruiken, misschien alsnog voor dat verhaal (:
    En die site ziet er goed uit!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Dit is mijn laatste kaart, gemaakt voor een D&D campaign. Over de namen twijfel ik nog tho

    [ bericht aangepast op 7 mei 2018 - 10:00 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen