• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Almost there.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik bedoel t goed en doe me best. Maar toch krijg ik keer op keer weer stank voor dank. Zucht.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    KingRichard schreef:
    Alweer, Vindicat?! Hoe bestaan jullie nog


    mood. wtf groningen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wanneer je aan je rug krabt en je behabandje losschiet en je nu met een halflosse beha in de bibliotheek zit maar te lui bent om op te staan


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De resultaten van mijn vorige test zijn er nog dus misschien hoef ik de test niet opnieuw te doen. Ik hoop het zo en dat de rest van het sollicitatieproces ook goed gaat.

    Misschien helpt positief denken toch?


    Physics is awesome

    Ik haat ziek zijn (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    KingRichard schreef:
    Alweer, Vindicat?! Hoe bestaan jullie nog

    Waarschijnlijk een retorische vraag, maar het is heeeeel moeilijk om verenigingen te verbieden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het eten op stage wordt echt met de dag slechter.
    Maar weer tijd om zelf met eten te gaan zeulen. Sigh.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dat moment dat je denkt dat iets s'morgens is gebeurd en je collega je eraan herinnert dat het gisteren is gebeurd. Wat ging er verkeerd, geheugen?!


    Physics is awesome

    KingRichard schreef:
    (...)

    Weer mishandeling, in december al maar lang leve doofpot en zo

    @Veerle: true that


    Ik had bij Rambam ook al het een en ander gezien een tijdje terug. Belachelijk dat zoiets kan. Niet alleen Vindicat maar bij al die studentenverenigingen die aan ontgroeningen doen die gewoon niet kunnen.


    26 - 02 - '16

    Dit was heel tragisch en nu heb ik honger en kan niet eens dat eten wat ik de hele dag al wilde eten dus dat is extra tragisch, jeetje


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil zo graag een Marvel gerelateerde naam, maar ik kan mijn naam pas 4 mei aanpassen en ik hoop zo hard dat hij dan nog vrij is met al die populariteit van IW... So please, don't steal da name D: (Je gaat zien, 4 mei is de naam bezet, ik voel het)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    hoe kan ik al twee dagen hoofdpijn hebben?!?!

    Laat maar. Het is me duidelijk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik weet niet of ik het zo nog lang volhoud


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.