• Wie geniet er op dit moment ook? :Y)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 18:36 ]

    In Ede is het nog droog! (hoera)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Het flitst hier nu behoorlijk. 😂


    26 - 02 - '16

    Oh help, you guys are creeping me out. Het regent hier in Groningen alleen nog maar (en veel wind oeps), maar ik ben bang dat er zeker onweer gaat komen en ik ben nogal bang voor onweer.
    Like, de regen vind ik heerlijk, maar onweer scares the fuck out of me.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Vanserra schreef:
    Hier regent het alleen nog maar keihard. Stiekem hoop ik ook op onweer (nerd)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    M'n plafond lekte. Was echt vet harde onweer hier.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bladgroen schreef:
    Oh help, you guys are creeping me out. Het regent hier in Groningen alleen nog maar (en veel wind oeps), maar ik ben bang dat er zeker onweer gaat komen en ik ben nogal bang voor onweer.
    Like, de regen vind ik heerlijk, maar onweer scares the fuck out of me.


    Hihi, ik zei vroeger tegen m'n zusje altijd dat het de geheime paparazzi was. Die verstoppen zich in kliko's en nadat ze flitsen, rijden ze snel naar een verstopplek :')

    Zelf wacht ik nog op de onweer. He waait en regent minder hard nu, maar ik wil nog niet slaoen want ik haat wakker worden door donder haha.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    De eerste lichtflits + donder is aangekomen in Utrecht hoorrrr


    There are poems inside of you that paper can't handle

    There it is. Net toen ik mn ogen besloot dicht te doen :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Niks gehad in Brabant x) Behalve een plensbui toen we om tien uur naar huis fietsten van de bioscoop. -.-"


    oi, suzy

    Damn zelfs om 3 / 4 uur snachts kwam er nog een dikke onweersbui langs. Zo slecht geslapen vannacht. :'D

    Ik ben vannacht sowieso een keer wakker geworden van het onweer. En mn kat, die om half 3 s nachts besloot dat hij naar buiten wilde in die pisregen *facepalm*


    Stenenlikker

    Hier geen onweer, wel regen sinds gisteravond.

    Wat een klotenacht was dat. Alsof ik nog geen slaaptekort had.
    In 12 uur is er voor een maand regen gevallen. En ik heb m'n tomatenplanten niet veiliggesteld #fml.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mocht iemand zich er beter door voelen: ik heb ook geen oog dicht gedaan vannacht.
    Het regende en onweerde op een gegeven moment zo hard dat het leek dat ik mijn ramen wagenwijd open had staan (':


    We were the forever that didn't last

    Ik heb er door heen geslapen (zoals ik bijna door alles heen slaap :p)


    She wears a crown built from her spine and modesty. With sparkling Jewels to represent her each and every quality.