• Wie geniet er op dit moment ook? :Y)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 18:36 ]

    Oh, en nu doet het weer alsof er helemaal niets gebeurd was, haha.

    ScribbleTheFox schreef:
    Oh, en nu doet het weer alsof er helemaal niets gebeurd was, haha.

    Behalve dat het wel regent en hard waait
    ik ben blij dat ik binnen zit vandaag haha

    Vannacht heb ik eigenlijk best goed geslapen, considering it was the first well rested night in a while.


    [ heaven knows ]

    Ik heb helemaal niets gemerkt, hier in het Zuiden. Maar het begint er nu wel goed donker uit te zien.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bij mij (Limburg) begon het rond half 10 en was het om 1 afgelopen. Vooral veel flitsen. (de hemel gaf bijna constant licht) Regen viel wel mee gelukkig, maar ik weet dat ze 20km verderop ondergelopen straten hadden.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    In ZH echt helemaal niks gemerkt.

    Maar over onweer in het algemeen, hoe denken jullie daar over? Ik was vroeger doodsbang en nu vind ik het alleen maar vet mooi en heel intrigerend. Hoe er scheuren ontstaan in de hemel en alles en iedereen ineens wordt verlicht! De donder, het ritme van de natuur, dreiging voor gevaar en al dat gebulder.

    Wat vinden jullie? (dance)


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Muizlet schreef:
    In ZH echt helemaal niks gemerkt.

    Maar over onweer in het algemeen, hoe denken jullie daar over? Ik was vroeger doodsbang en nu vind ik het alleen maar vet mooi en heel intrigerend. Hoe er scheuren ontstaan in de hemel en alles en iedereen ineens wordt verlicht! De donder, het ritme van de natuur, dreiging voor gevaar en al dat gebulder.

    Wat vinden jullie? (dance)


    Ik vind onweer ook wel wat leuks hebben (:
    Alleen jamer dat er bij onweer vaak ook regen komt kijken :S


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.