• Mijn verzoek is wellicht nogal groot en specifiek, dus vandaar een beloning van 30 credits voor de held.

    Titel: Wonderland
    Korte samenvatting verhaal: De vader van een groot gezin ontwikkelde een razend populaire app (te doen met Kerstmis), waardoor hij miljardair werd. Na zijn overlijden erven zijn vrouw en zes kinderen een fortuinlijke erfenis.
          Echter gaat dat niet zomaar voor zijn jongste dochter, omdat zij nog minderjarig is. Als zij voor de bekendmaking van het testament terugvliegt naar New York City, zit echt alles tegen wat haar maar tegen kan zitten. Haar broer is aangesteld als beheerder van haar erfenis en in overleg met zijn zussen besluit hij het geld voorlopig veilig te houden. Daarop blijft zij in New York City, in de hoop haar broer en zussen te overtuigen dat zij het aankan om met zoveel geld om te gaan, in plaats van direct terug te keren naar haar moeder in Los Angeles.
    Fun fact: Na afloop van ieder hoofdstuk is er een stemming over het verloop van het verhaal. Zo bepalen de lezers hoe het verdergaat, door een keuze te maken tussen de gegeven opties. Vandaar ook de shitload aan personen.

    Graag zou ik zowel een cover als banner willen voor het verhaal, met de titel “Wonderland” in sierlijke, zwarte letters.

    Cover: De indeling van de foto’s heb ik zo ongeveer al gemaakt, omdat het hopelijk voor zichzelf spreekt (de familie rechts bovenin – de dude met het kind is aangetrouwd met de blondine – en de vriendinnen links onderin en de vrienden rechts onderin). Deze zou ik graag zwart/wit houden en als het even kan in polaroids(-achtige foto’s) op een witte achtergrond; scheef en overlapping is prima (juist leuk!), zolang de gezichten redelijk te zien zijn.

    Voor kleur groene dennentakken in de linkerbovenhoek, en echt optioneel gouden glitters.

    Banner: Zelfde kleur wit als de achtergrond van de cover, met de dennentakken links, de titel en eventueel bijvoorbeeld de (polaroid)foto van de hoofdpersoon of bijvoorbeeld eenvoudig de dennentakken en de titel in dezelfde gouden glitter van de cover.

    Dus basically qua uitstraling zo simpel mogelijk, maar het is gewoon veel werk en ik kan totaal niet photoshoppen. Misschien vraag ik daardoor ook wel iets onmogelijks. Hopelijk is er iemand die mij kan helpen?

    [Mocht je een ander, creatief, leuker idee hebben dat je zou kunnen maken, meldt het dan ook vooral! Dan overleggen we even.]

    Lijst met foto’s:

    Van ieder persoon heb ik twee foto's. De bovenste is favoriet, maar mocht de tweede beter uitkomen of mocht je die zelf simpelweg leuker vinden, be my guest!
    De namen van de echte personen staan erbij. Mocht je een andere foto willen gebruiken, overleg eventjes.


    "Crime board" [schets van cover]
    Klik.

    Agnes

    Klik.
    Klik.


    Aimee

    Klik.
    Klik.


    Alex

    Klik.
    Klik.


    Britt

    Klik.
    Klik.


    Carrie

    Klik.
    Klik.


    Cole

    Klik.
    Klik.


    Elizabeth

    Klik.
    Klik.


    Emily

    Klik.
    Klik.


    Imogen

    Klik.
    Klik.

    Jack

    Klik.
    Klik.


    Jennifer

    Klik.
    Klik.


    John

    Klik.
    Klik.


    Jude

    Klik.
    Klik.


    Kate

    Klik.
    Klik.


    Lennon [hoofdpersoon]

    Klik.
    Klik.


    Liam

    Klik.
    Klik.


    Matthew

    Klik.
    Klik.


    Michiel

    Klik.
    Klik.


    Rachel

    Klik.


    Regina

    Klik.
    Klik.


    Sam

    Klik.
    Klik.


    Samantha

    Klik.
    Klik.


    Sophia

    Klik.
    Klik.


    Zac

    Klik.
    Klik.


    Zayn

    Klik.
    Klik.


    Zendaya

    Klik.
    Klik.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 4:00 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Ik zie dat die andere super mooi is geworden, mijn covers halen dat niet. Ik pas.


    @Wildfowls thanks u both (:


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:



    Dit heb ik kunnen maken voor de banner (: haha

    It’s perfect! <3
    De credits komen jouw kant op! x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    It’s perfect! <3
    De credits komen jouw kant op! x


    Blij dat ik heb kunnen helpen! (:


    I just caught the wave in your eyes