• A N O T H E R
    G R E E K–T R A G E D Y



    Iliad University. De Griekse manier van leven heeft altijd al de overhand gehad op campussen van universiteiten en op die van Iliad is dit niet anders. De leden van de fraternities en sororities, ook wel naar gerefereerd als 'the Greek', bepalen alles wat er gebeurt op Iliad. Decennia lang hebben zij het er voor het zeggen gehad en hebben ze aan het hoofd gestaan van alle belangrijke verenigingen, maar niet voor lang meer.
    Men heeft langzamerhand genoeg gekregen van de Griekse overheersing, de overgrote meerderheid hoort namelijk niet bij dit elitaire gespuis en vindt dat het tijd is voor verandering.

    ROLLENTOPIC • PRAATTOPIC I, II • SPEELTOPIC
    I L I A D
                                                                                 
    Iliad heeft zijn naam te danken aan het beroemde epos van de Griekse geschiedschrijver Homeros. Hierin beschrijft hij het verloop van de Trojaanse oorlog, één van de grootste en beroemdste oorlogen uit de Griekse mythologie. De universiteit ligt net buiten het bruisende Calgary, de derde stad van Canada, wat ligt aan de voet van de Rocky Mountains en waar twee grote rivieren doorheen stromen.
    Aan de universiteit kun je alles studeren wat je wilt. Op het terrein zijn genoeg voorzieningen te vinden, waaronder atletiekbanen, sportvelden en -centra. Daarnaast zijn er genoeg studieruimtes en eetgelegenheden, een bibliotheek, plekken om gewoon te relaxen en natuurlijk de Akropolis, de plek waar alle huizen van de fraternities en sororites staan. Op Iliad zijn er genoeg verschillende fraternities en sororites, maar Alpha Chi Upsilon en Omega Rho Tau staan aan de top. Aangrenzend heb je het Agora, waar de overige groeperingen hun huizen staan. Deze groeperingen zijn relatief jong en de grootsten zijn Pallas en Apollo.

    ALPHA CHI UPSILON – AΧΥ
    Fraternity – In Alpha Chi Upsilon zitten, zoals de naam al een beetje verraad, de echte alpha males. Alle meisjes willen met één van hen zijn en alle jongens willen één van hun zijn. Alleen de belangrijksten, knapsten, meeste atletischen en echte party animals worden toegelaten tot deze fraternity. Alleen met een groot ego, een hoge body count, een flinke dosis arrogantie of een goede alcohol tolerantie zul je het kunnen volhouden tussen de "Alphas".

    Goden: Zeus, Ares, Dionysos


    OMEGA RHO TAU – ΩΡT
    Sorority – Omega Rho Tau is de vrouwelijke tegenhanger van Alpha Pi Upsilon en de twee werken dan ook nauw met elkaar samen. Ze geven vaak (de beste) feestjes en hun huizen bevinden zich tegenover elkaar. Alleen de mooiste, populairste en relevantste meisjes mogen zich een "Omega" noemen.

    Goden: Hera, Aphrodite, Hebe
    PALLAS
    Pallas is niet een sorority of fraternity, maar een categorie op zich. Als buitenstaander zou je het waarschijnlijk een bijelkaar geraapt zooitje nerds en geeks vinden, vandaar ook de naam: Pallas Athena was immers de godin van de wijsheid. De beste, meest enthousiaste en slimste studenten zullen zich in deze groep thuisvoelen; of je nu een mathlete, top debatteerder bent of in iets anders uitblinkt.

    Huis: Officieel heet het gebouw het Parthenon, maar wordt ook wel spottend het Maagdenhuis genoemd, gezien Athena ook wel de godin was van ongehuwde en dus maagdelijke meisjes.


    APOLLO
    In Apollo zul je de creatievelingen, vrijgevochtenen en vrijdenkers vinden. De god Apollo staat samen met zijn negen muzen voor poëzie, muziek en de beeldendekunst. Asprirende acteurs, zangers, dansers, kunstenaars, schrijvers, filosofen en ga zo maar door horen waarschijnlijk bij Apollo. Het huis van Apollo heet Delos, dat zijn naam te danken heeft aan het eiland waar de godheid geboren is.


    R O L L E N VOL!
                                                                                                                           
    INVULLEN
    Naam
    Leeftijd {19 - 25}
    Status
    Studie en extras
    Member of ...
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Familie en geschiedenis
    Relaties
    Extra
    ALPHA CHI UPSILON

    ♂ Gadiel Zallinger – The Perfectionist – Jordy Baan – 1.9 – Amren
    ♂ Augustus Bryan Loyens – Status – Daniel Bederov – 1.9 – Ascian
    ♂ Reagan Crowe – The King – Billy van den Dooren – 1.8 – Maji
    ♂ Jordan Alvaro Rodriguez – The Cuddly Jock – Ariel Ben Attar – 1.8 – Fonollosa
    ♂ Kyle Fitzgerald – The Unobvious Douche – Arthur Daniyarov – 1.9 – PeraIta


    OMEGA RHO TAU
    ♀ Charlize Ophelia King – The Queen – Lily Maymac – 1.8 – Sumner
    ♀ Sofía Margarita Alamilla Lobo – The Latina – Julie Sariñana – 1.8 – Errante
    ♀ Georgia Michelle Miller – The Mean Girl – Camilla Christensen – 1.5 – Ziegler
    ♀ Evelynn May Jameson – The Tease-Queen – FC onbekend – 1.6 – Sombre
    ♀ Lixue Mai Sy – The Little Miss Perfect – Marga Esquivel – 1.9 – Illyrians
    ♀ Penelope Aphrodite Reese – The Book-Nerd – Acacia Brinley – 1.10 – PecuIiar


    PALLAS
    ♂ Lucas Samuel Manderson – The Geek – Shannon Wynston – 1.4 – xJess
    ♀ Gail Buchanan – The Clumsy Programmer – Charlotte McKee – 1.8 – PeraIta
    ♀ Hazel Ivy Johnson – The Sharp Tongued Rebel – Bridget Satterlee – 1.6 – Qrystallized
    ♂ Joaquin Tómas Rodriguez – The Ticking Time-Bomb – Arjan Botma – 1.8 – Locomotief


    APOLLO
    ♀ Camila Castellano – Status – Cindy Kimberly – 1.8 – Shadowsinger
    ♀ Kalea Alamea Kāne – The Happy Hawaiian – Mimi Elashiry – 1.8 – Wildfowls
    ♂ Gabriel Evan Smith – The Artist/Hipster – Francisco Lachowski – 1.6 – PecuIiar
    ♂ Charles Maxwell Kennedy – The Mystery – Reece King – 1.8 – Hotwing

    R E G E L S
                                                                                                                     
    • Huisregels van Q gelden ook hier, uiteraard.
    • Minimaal 250 woorden per post.
    • Er wordt van je verwacht dat je actief meedoet.
    • Alleen ik, PeraIta, maak nieuwe topics aan.
    • Mannen en vrouwen gelijk houden.
    • Geen perfecte personages of special snowflakes.
    • Houd OOC en IC gescheiden: alleen IC-drama s’il vous plaît.
    ... volgens mij vergeet ik dingen

    [ bericht aangepast op 15 mei 2018 - 22:49 ]


    I just caught the wave in your eyes

    HAZEL IVY JOHNSON



    NAAM
    Hazel Ivy Johnson

    –Hazel: Taken from the name of the hazelnut tree.
    –Ivy: Taken from the name of the plant, which is an evergreen climbing vine of the ginseng family.
    –Johnson: ''Dependant of John''

    Bijnamen: Soms word Hazel ook Poison Ivy genoemd.

    LEEFTIJD
    21 – 7 Juli

    STATUS
    The sharp tongued rebel

    STUDIE
    Forensisch onderzoek

    MEMBER OF
    Pallas

    EIGENSCHAPPEN
    ongeduldig • achterdochtig • eigenwijs • gehecht • gevoelig
    moedig • ijverig • onbevreesd • ordelijk • prikkelbaar •
    betrouwbaar • slim • speels • standvastig • zachtaardig •
    waakzaam • zelfstandig • beschermend • behulpzaam •
    hardwerkend • strijdlustig • manipulatief • ambivert
    praktisch • analystisch

    INNERLIJK
    Hazel lijkt op het eerste gezicht een aardig onschuldig meisje maar dat is ze niet, niet echt. Aardig kan ze en zal ze zijn naar mensen die ze toevertrouwd. Ze kan heel lief en down to earth zijn als je haar vertrouwen eenmaal hebt gewonnen en voor deze mensen zal ze door het vuur gaan. Maar zodra je aan haar slechte kant zit ben je de pineut. Hazel heeft geen moeite met het zuur maken van andermans leven als ze vind dat het rechtvaardig is. Haar opleiding en haar 'fotografisch' geheugen maken het werk van Hazel hierdoor makkelijk. Zo weet ze veel geheimen of onzekerheden van de studenten op campus en kan deze in een klap op tafel blootleggen. Of dan komt ze bijvoorbeeld binnen een mum van tijd erachter wie of wat haar orde heeft verstoord. Haar wantrouwen en afschuw gaat vooral uit naar de studenten van Alpha en Omega. Maar geen zorgen, ze is niet altijd een kreng. Meestal zie je haar in goed humeur en laat ze je met rust als je haar ook met rust laat. Haar zachte kant zie je heel soms tevoorschijn komen en dan kan ze wel een engeltje zijn.

    UITERLIJK
    Lengte - 1.70
    Gewicht - 55 kg
    Ogen - lichtbruin
    Haar - lichtbruin
    Lichaam - slank


    Don't mistake my silence for weakness, smart people don't plan big moves out loud.


    GESCHIEDENIS
    Hazel heeft vroeger in een streng huishouden geleefd. Haar ouders waren rijke, soms egoistische workaholics en hebben Hazel altijd in een hoekje geduwd en overspoeld met regels. Ze gaven haar nooit echt oprecht aandacht waardoor ze na een tijdje een soort van muur tussen haar ouders en haarzelf heeft gebouwd. Ondanks dat haar ouders personen zijn die alleen maar om geld denken, wist Hazel zich van hen gedachtegang af te scheiden en haarzelf aan te leren om niet alles te krijgen door geld maar door kennis. Hazel was meer dan blij om te scheiden van haar ouders en op school haar eigen plekje op te zoeken zonder belachelijke regels.

    EXTRA
    • Likes: astrologie, planten, boeken, kauwgom, muziek luisteren
    • Dislikes: mensen die zichzelf hoger vinden staan dan anderen; egoistische mensen, cactussen, herhalende geluiden, drukte
    • Talenten: fotografisch geheugen, vreemde talen
    • Hobby's: videografie, privacy van anderen schenden, coding
    • Weakness: dieren
    • Muziek: Allie X, Aurora, The Neighbourhood, Nothing But Thieves, indie, movie soundtracks etc,
    • MBTI: ISTJ
    • Talen: Engels, Frans, Spaans, Koreaans

    RELATIES
    –Raegan: Raegan is geen vijand maar ook geen vriend van Hazel, ze maakt zich geen zorgen om hem ondanks dat hij de leider van de Alpha's is aangezien ze een van zijn diepste geheimen weet. Ze zal hem met rust laten zolang hij haar ook met rust laat.

    –Jordan: Jordan en Hazel zijn exen van elkaar, ze hadden een relatie in hun vroegere uni jaren. Echter is deze beëindigd doordat Hazel wat jaloers werd omdat Jordan close en touchy is met veel andere mensen.

    –Charlize: Je zou kunnen zeggen dat Hazel Charlize haat, ze vind haar superieur sass gedrag maar niks en zal elke mogelijkheid grijpen om haar voor schut te kunnen zetten. Zo weet ze dat haar moeder gediagnosticeerd is met schizofrenie en laat Charlize ook merken dat ze haar, wanneer ze maar wil haar kan chanteren, moest dat nodig zijn.

    –Sofia: Hazel vind Sofia het minst erge uit de vier Omega meiden, maar dit betekend niet dat ze met haar vrienden is geworden. Ze heeft niet echt iets persoonlijks tegen Sofia, het boeit haar ook niet echt wat ze doet zolang ze zich maar gedraagt naast Hazel.

    –Georgia: En dan is Georgia weer iemand dat Hazel al helemaal erg vind, erger dan Charlize nog wel. ////

    –Evelynn: Hazel vind het flirterig gedrag van Evelynn ook weer niks, niet dat het haar veel boeit wie ze aan de lijn heeft maar je kan duidelijk zien dat de twee elkaars gezelschap niet waarderen en daardoor ook zoveel mogelijk afstand van elkaar houden.

    –Lucas: Lucas is net een broertje voor Hazel, die haar zo nu en dan irriteert met zijn klunzigheid. Verder gamen ze samen als ze tijd hebben.

    –Gail: Gail en Hazel zijn nerdy vriendinnen. Hazel leert van Gail en Gail van Hazel, vooral als het aankomt op programmeren oid. Al kan Gail haar soms wel een beetje gek maken.

    –Camila: Hazel en Camila kijken samen elke week religieus een serie samen maar gaan gewoon verder met hun eigen leventjes als de aflevering en het fangirlen eenmaal is afgelopen.

    –Kalea: Kalea en Hazel zijn goeie/beste vriendinnen. Hazel heeft veel interesse in de art en cultuur van Kalea. Verder kan ze haar stress vaak uitlaten naast haar. Kalea zorgt een beetje ervoor dat het positieve en negatieve gebalanceerd word in het leven van Hazel.

    –Gabriel: Hazel heeft suprise een oogje op Gabe, ze vind zijn creatieve aard tof en is een softie naast hem. Het heeft een tijd geduurd dat Hazel accepteerde dat ze gevoelens heeft voor hem maar begint dit wel langzamerhand meer te laten merken.

    –Charles: Goeie/Beste vriend--




    [ bericht aangepast op 4 mei 2018 - 22:48 ]

    -

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 16:02 ]


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:
    (...)

    hmm, misschien eerder een hipster of zo


    Jaa zat ik ook aan te denken, alleen heb ik niet per se zo'n hipster uiterlijk in gedachten, lastigg


    Spinning around, I'm weightless.

    Mag mijn dame als status tease-queen ?


    - thank you for existing -

    Maji schreef:
    Ik heb echt de neiging om een jongen aan te maken, maar ik kan de aankomende anderhalve week nog niet posten omdat ik op vakantie ga. . . Dilemma's.


    Ik zeg natuurlijk dat je vooral mee moet doen, maar jij kan dit het beste inschatten (: je bent in ieder geval meer dan welkom


    I just caught the wave in your eyes

    Sombre schreef:
    Mag mijn dame als status tease-queen ?


    Wat moet ik mij hier bij voorstellen? But of course


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:
    (...)

    Ik zeg natuurlijk dat je vooral mee moet doen, maar jij kan dit het beste inschatten (: je bent in ieder geval meer dan welkom


    Zou ik anders een rol mogen maken, maar dat ik hem niet al te uitgebreid doe? (Normaal zijn mijn rollen echt boekenwerken, haha.) En dan spring ik gewoonweg later in.


    •

    Maji schreef:
    (...)

    Zou ik anders een rol mogen maken, maar dat ik hem niet al te uitgebreid doe? (Normaal zijn mijn rollen echt boekenwerken, haha.) En dan spring ik gewoonweg later in.


    Ik ben zelf altijd überlui wanneer het neerkomt op rollen dus dat vind ik helemaal prima. Zolang het duidelijk is waar je heen wilt met hem voor iedereen (:


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:
    (...)

    Ik ben zelf altijd überlui wanneer het neerkomt op rollen dus dat vind ik helemaal prima. Zolang het duidelijk is waar je heen wilt met hem voor iedereen (:


    Dat moet goed komen. :Y)

    Zou mijn jongen als status The King mogen hebben en in Alpha thuis horen? (his own personal kingdom)


    •

    Is het eventueel mogelijk dat mijn rol een man uit Apollo wordt ipv een man uit Alpha? Ik merk dat ik op dit moment een beetje moeite heb met wat bedenken..


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Muh wie is lief en weet een goede fc voor mij :c (flower)


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Muh wie is lief en weet een goede fc voor mij :c (flower)


    je zou op whynotmodels kunnen kijken?

    Holy dit gaat snel hahahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    Gabriel Evan Smith
    QUOTE

          Gabriel "Gabe" Evan Smith


         
    L E E F T I J D
          21| 23 December


         
    G E S L A C H T
          Mannelijk.


         
    S E K S U A L I T E I T
          Biseksueel


         
    N A T I O N A L I T E I T
          Amerikaans


         
    S T A T U S
          The Artist // Hipster


         
    S T U D I E
          Photography major



    "QUOTE."

    I N N E R L I J K

          Artistiek ~ ambitieus ~ open-minded ~ spontaan ~ ad rem ~ eerlijk ~ goedgelovig ~ vrolijk ~ energiek ~ jaloers ~ fanatiek ~ moodswings Gabriel heeft last van enigszins onverklaarbare moodswings waardoor hij soms van het ene op het andere moment ontzettend chagrijnig kan zijn en nergens meer zin in heeft. ~ hopeloze romanticus ~ beschermend ~ vrijzinnig ~ reisfanaat Gabriel houdt ontzettend van reizen. Zo heeft hij tijdens high school een uitwisseling gedaan naar Frankrijk en heeft hij ontzettend veel boeken en reisgidsen van verre landen. ~ goede luisteraar als hij eens zijn mond dicht houdt, heeft Gabriel altijd een luisterend oor en een schouder om op uit te huilen voor zijn vrienden ~ rommelig ~ onrustig ~ all over the place ~ betrouwbaar ~ goed van vertrouwen ~ onzeker ~ kritisch tegenover zichzelf ~ behulpzaam ~ nieuwsgierig ~ eigenwijs

    /font]

    "QUOTE."

         
    & H I S T O R Y
    Geboren als eerste kind van Gabriela Mary Smith née Robins en James Martin Smith, is Gabriel - die dus vernoemd is naar zijn moeder - opgegroeid in een redelijk doorsnee gezin. Na hem kwamen nog twee meisjes, een van hen is nu 13 en de ander 16. Zijn creatieve kant erft Gabriel van zijn moeder, die kunstenares is van beroep. Hierdoor hebben Gabe en zijn familie het niet altijd breed gehad, tot een verzamelaar een paar jaar geleden groot deel van haar schilderijen heeft gekocht. Sindsdien worden haar schilderijen steeds meer gevraagd en Gabriel en zijn vaderven zusjes zien steeds minder van haar. Hoewel Gabriel een vermoeden heeft dat dit met meer te maken heeft dan haar schilderijen, zal hij dit nooit tegen zijn familie uitspreken. Hoewel zijn moeder hem altijd in de richting van het schilderen heeft geduwd en hij dit ook zeker leuk vind en er niet per se slecht in is, ligt zijn interesse meer bij fotografie en tekenen.

         

          -
    L O O K S [FC: Francisco Lachowski]
    ¬ Lengte: 1.88
    ¬ Bouw: Sportief // Gespierd
    ¬ Tatoeages: X
    ¬ Haar: Kort // Messy
    ¬ Ogen: Bruin


         


    "QUOTE"

    V A K K E N & H O B B I E S
    Naast zijn major in fotografie heeft Gabriel ooit een poging gedaan tot een cursus in Business, maar aangezien hij hier - naar eigen woorden - geen hol van kon, heeft hij dit ook gelijk weer laten vallen. Nu focust hij zich vooral op zijn kunst en doet hij naast school ook aan zwemmen, de enige sport waar hij niet ontzettend slecht in is.



    E X T R A S
          Likes: Jane the virgin ~ Marvel ~ Photograph ~ Drawing ~ Being outside ~ Long talks with friends ~ Swimming ~ His sisters ~ Penguins
          Dislikes: Storms ~ Cleaning ~ Literally any sports besides swimming ~ His


    Ik maak m vanavond af, ik moet nu werken ~

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 23:02 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Evelynn May Jameson
    how do you like me now, daddy?
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    oh hey, babe, how are you?

          Name
    ♥      Evelynn - "the life bringing"
    ♥      May - "the virgin, also the fifth month of the year"
    ♥      Jameson - "son of James"

          Age
    ♥      21 years old
    ♥      10th of august
    ♥      leo by the stars

          Status
    ♥      The tease-queen,
    Evelynn krijgt een kick van het verleiden van mannen. Ze houdt er van om ze te pesten en dit laat ze ook heel graag merken. Ze heeft een prachtig lichaam en een uniek gezicht die het haar maar al te makkelijk maken om mannen om haar vinger te winden.
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
          History
    ♥      Evelynn is geboren in augustus op een kleffe zomer ochtend. Het had de hele nacht geonweerd en Evelynn’s moeder heeft daar de hele nacht in het ziekenhuis naar mogen luisteren. Zodra ze eenmaal geboren werd waren haar vader en moeder meteen verliefd op haar. Ze is als kind dan ook altijd als prinses behandeld en ze kreeg alles wat haar hartje begeerde.
    Zodra ze in de puberteit kwam begon ze te beseffen dat haar lichaam begon te veranderen en dat dat heel veel aandacht met zich mee bracht. Evelynn werd aanbeden door de jongens, maar ze had er altijd een handje van om hard-to-get te spelen. Dat is iets dat ze vandaag de dag nog steeds heel graag doet.
    Ze besefte zich ook dat ze meer kreeg als kind dan de meeste kinderen, dat kwam omdat haar ouders extreem rijk zijn. Evelynn heeft hier nooit echt mee gepronkt, want ze wilt niet anders behandeld worden door geld en status.
    Evelynn heeft op haar zestiende haar eerste vriendje gehad, daar heeft ze ongeveer anderhalf jaar mee gelopen. Deze jongeman heeft ook haar maagdelijkheid van haar afgenomen op haar zeventiende verjaardag. Sinds deze dag is er heel veel veranderd in het leven van Evelynn. Ze heeft haar hart laten breken door dezelfde jongen die hem had gestolen en hierdoor is ze heel erg veranderd. Ze heeft nu, zoals ze het zelf zegt “een stalen hart”. Ze heeft sinds haar eerste liefde nog niet weer echt liefde gevoeld.

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

    i'm not chasing you, if you want me, come and get me

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

          Appearance
    ♥      Evelynn heeft een uniek uiterlijk. Ze heeft prachtige dikke en donkere wenkbrauwen die ze graag met een potloodje aan zet. Ze heeft een smal neusje en donkere, volle lippen. Haar ogen zijn lichtbruin maar lijken donkerder te worden als ze boos is.
    Evelynn heeft donkere, lange, gekrulde lokken die ongeveer tot net boven haar billen komen. Ze steekt haar haren echter graag op in een soort knot.
    Evelynn heeft een heel vrouwelijk lichaam. Ze heeft een smalle taille, maar brede heupen en schouders. Dit geeft haar een prachtig zandloper figuur. Ze heeft dan ook een volle cup C en ronde billen met aardig wat striae. Echter is ze hier trots op en houd ze heel veel van haar lichaam.
    Ze heeft een zachte, lieve en vooral flirterige stem met een vrij normaal accent.
    Evelynn heeft een grote liefde voor make-up en dat laat ze maar al te graag zien. Ze draagt graag lippenstift en ze gaat de deur niet uit zonder dat haar eyeliner zo scherp is dat ze er iemand mee kan neer steken. Ook draagt ze vaak nepwimpers en heeft ze een zwak voor highlighter.
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
          Personality
    charmant ♥ creatief ♥ intelligent ♥ flirterig ♥ luidruchtig ♥ feestbeest ♥ sociaal ♥ extravert ♥ roddeltante ♥ verleidelijk ♥ boekenwurm ♥ filmliefhebber ♥ muzikaal ♥ artistiek ♥ dierenliefhebber ♥ soms hypocriet ♥ koppig ♥ nieuwsgierig ♥ wijsneus

    ♥      Evelynn is een ontzettend energieke en aanwezige jongedame. Ze houdt van feestjes en sociale bijeenkomsten, maar je kunt haar ook altijd ontvoeren voor een Harry Potter marathon. Ze is dan ook wel een beetje een boekenwurm en ze heeft alle boeken van Harry Potter al drie keer uitgelezen. Dat zelfde geldt voor Vijftig tinten grijs.
    Evelynn is een ontzettende flirt en ze flirt dan ook met alles en iedereen. Ze is erg charmant en laat dat maar al te graag zien. Evelynn is extreem goed in mannen verleiden en dit doet ze eigenlijk zonder doeleinden. Het is vooral omdat ze zich anders verveelt.
    Evelynn is erg creatief en muzikaal. Ze speelt al sinds haar zevende piano en hier zingt ze ook bij.

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

          Family
    ♥      Nora Lynn Jameson - mother
    ♥      David Donovan Jameson - father
    ♥      Jake van der Woodsen - ex boyfriend

          Study
    ♥      Evelynn studeert psychologie aan de universiteit.
    Ze behoort tot het huis Omega Rho Thau.

          Extra's
    ♥      Evelynn is allergisch voor krab en kreeft, wat ze erg jammer vindt, want ze houdt van sushi en andere visgerechten.
    ♥      Evelynn houdt er van als mannen moeite doen voor haar.
    ♥      Evelynn heeft een oprechte hekel aan heavy-metal.
    ♥      Evelynn's lievelings eten is sushi, haar lievelingskleur is rood en haar lievelings bloem is de roos.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 17:25 ]


    - thank you for existing -