• A N O T H E R
    G R E E KT R A G E D Y



    Iliad University. De Griekse manier van leven heeft altijd al de overhand gehad op campussen van universiteiten en op die van Iliad is dit niet anders. De leden van de fraternities en sororities, ook wel naar gerefereerd als 'the Greek', bepalen alles wat er gebeurt op Iliad. Decennia lang hebben zij het er voor het zeggen gehad en hebben ze aan het hoofd gestaan van alle belangrijke verenigingen, maar niet voor lang meer.
    Men heeft langzamerhand genoeg gekregen van de Griekse overheersing, de overgrote meerderheid hoort namelijk niet bij dit elitaire gespuis en vindt dat het tijd is voor verandering.

    ROLLENTOPIC • PRAATTOPIC I, IISPEELTOPIC
    I L I A D
                                                                                 
    Iliad heeft zijn naam te danken aan het beroemde epos van de Griekse geschiedschrijver Homeros. Hierin beschrijft hij het verloop van de Trojaanse oorlog, één van de grootste en beroemdste oorlogen uit de Griekse mythologie. De universiteit ligt net buiten het bruisende Calgary, de derde stad van Canada, wat ligt aan de voet van de Rocky Mountains en waar twee grote rivieren doorheen stromen.
    Aan de universiteit kun je alles studeren wat je wilt. Op het terrein zijn genoeg voorzieningen te vinden, waaronder atletiekbanen, sportvelden en -centra. Daarnaast zijn er genoeg studieruimtes en eetgelegenheden, een bibliotheek, plekken om gewoon te relaxen en natuurlijk de Akropolis, de plek waar alle huizen van de fraternities en sororites staan. Op Iliad zijn er genoeg verschillende fraternities en sororites, maar Alpha Chi Upsilon en Omega Rho Tau staan aan de top. Aangrenzend heb je het Agora, waar de overige groeperingen hun huizen staan. Deze groeperingen zijn relatief jong en de grootsten zijn Pallas en Apollo.

    ALPHA CHI UPSILON – AΧΥ
    Fraternity – In Alpha Chi Upsilon zitten, zoals de naam al een beetje verraad, de echte alpha males. Alle meisjes willen met één van hen zijn en alle jongens willen één van hun zijn. Alleen de belangrijksten, knapsten, meeste atletischen en echte party animals worden toegelaten tot deze fraternity. Alleen met een groot ego, een hoge body count, een flinke dosis arrogantie of een goede alcohol tolerantie zul je het kunnen volhouden tussen de "Alphas".

    Goden: Zeus, Ares, Dionysos


    OMEGA RHO TAU – ΩΡT
    Sorority – Omega Rho Tau is de vrouwelijke tegenhanger van Alpha Pi Upsilon en de twee werken dan ook nauw met elkaar samen. Ze geven vaak (de beste) feestjes en hun huizen bevinden zich tegenover elkaar. Alleen de mooiste, populairste en relevantste meisjes mogen zich een "Omega" noemen.

    Goden: Hera, Aphrodite, Hebe
    PALLAS
    Pallas is niet een sorority of fraternity, maar een categorie op zich. Als buitenstaander zou je het waarschijnlijk een bijelkaar geraapt zooitje nerds en geeks vinden, vandaar ook de naam: Pallas Athena was immers de godin van de wijsheid. De beste, meest enthousiaste en slimste studenten zullen zich in deze groep thuisvoelen; of je nu een mathlete, top debatteerder bent of in iets anders uitblinkt.

    Huis: Officieel heet het gebouw het Parthenon, maar wordt ook wel spottend het Maagdenhuis genoemd, gezien Athena ook wel de godin was van ongehuwde en dus maagdelijke meisjes.


    APOLLO
    In Apollo zul je de creatievelingen, vrijgevochtenen en vrijdenkers vinden. De god Apollo staat samen met zijn negen muzen voor poëzie, muziek en de beeldendekunst. Asprirende acteurs, zangers, dansers, kunstenaars, schrijvers, filosofen en ga zo maar door horen waarschijnlijk bij Apollo. Het huis van Apollo heet Delos, dat zijn naam te danken heeft aan het eiland waar de godheid geboren is.


    R O L L E N VOL!
                                                                                                                           
    INVULLEN
    Naam
    Leeftijd {19 - 25}
    Status
    Studie en extras
    Member of ...
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Familie en geschiedenis
    Relaties
    Extra
    ALPHA CHI UPSILON

    ♂ Gadiel Zallinger – The Perfectionist – Jordy Baan – 1.9 – Amren
    ♂ Augustus Bryan Loyens – Status – Daniel Bederov – 1.9 – Ascian
    ♂ Reagan Crowe – The King – Billy van den Dooren – 1.8 – Maji
    ♂ Jordan Alvaro Rodriguez – The Cuddly Jock – Ariel Ben Attar – 1.8 – Fonollosa
    ♂ Kyle Fitzgerald – The Unobvious Douche – Arthur Daniyarov – 1.9 – PeraIta


    OMEGA RHO TAU
    ♀ Charlize Ophelia King – The Queen – Lily Maymac – 1.8 – Sumner
    ♀ Sofía Margarita Alamilla Lobo – The Latina – Julie Sariñana – 1.8 – Errante
    ♀ Georgia Michelle Miller – The Mean Girl – Camilla Christensen – 1.5 – Ziegler
    ♀ Evelynn May Jameson – The Tease-Queen – FC onbekend – 1.6 – Sombre
    ♀ Lixue Mai Sy – The Little Miss Perfect – Marga Esquivel – 1.9 – Illyrians
    ♀ Penelope Aphrodite Reese – The Book-Nerd – Acacia Brinley – 1.10 – PecuIiar


    PALLAS
    ♂ Lucas Samuel Manderson – The Geek – Shannon Wynston – 1.4 – xJess
    ♀ Gail Buchanan – The Clumsy Programmer – Charlotte McKee – 1.8 – PeraIta
    ♀ Hazel Ivy Johnson – The Sharp Tongued Rebel – Bridget Satterlee – 1.6 – Qrystallized
    ♂ Joaquin Tómas Rodriguez – The Ticking Time-Bomb – Arjan Botma – 1.8 – Locomotief


    APOLLO
    ♀ Camila Castellano – Status – Cindy Kimberly – 1.8 – Shadowsinger
    ♀ Kalea Alamea Kāne – The Happy Hawaiian – Mimi Elashiry – 1.8 – Wildfowls
    ♂ Gabriel Evan Smith – The Artist/Hipster – Francisco Lachowski – 1.6 – PecuIiar
    ♂ Charles Maxwell Kennedy – The Mystery – Reece King – 1.8 – Hotwing

    R E G E L S
                                                                                                                     
    • Huisregels van Q gelden ook hier, uiteraard.
    • Minimaal 250 woorden per post.
    • Er wordt van je verwacht dat je actief meedoet.
    • Alleen ik, PeraIta, maak nieuwe topics aan.
    • Mannen en vrouwen gelijk houden.
    • Geen perfecte personages of special snowflakes.
    • Houd OOC en IC gescheiden: alleen IC-drama s’il vous plaît.
    ... volgens mij vergeet ik dingen

    [ bericht aangepast op 15 mei 2018 - 22:49 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Klein beginnetje, heb geen faceclaim helaas, weet haar naam niet meer & heb de foto's van instagram.


    - thank you for existing -

    Mag ik jongen in Apollo? (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zijn status wordt wss iets in de richting van Cuddly Jock. Qua faceclaim neig ik naar Mario Rodriguez maar dat kan nog veranderen. (;


    El Diablo.

    Damn dit gaat crisis snel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maji schreef:
    (...)

    Dat moet goed komen. :Y)

    Zou mijn jongen als status The King mogen hebben en in Alpha thuis horen? (his own personal kingdom)


    Eigenlijk zaten de Alphas wel vol maar op zich maakt het niet uit, zolang het maar een jongen is — zodra ik thuis ben update ik de beginpost


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:
    (...)

    Eigenlijk zaten de Alphas wel vol maar op zich maakt het niet uit, zolang het maar een jongen is — zodra ik thuis ben update ik de beginpost


    Als hij per se bij een ander huis moet, is dat ook geen probleem. Dan moet ik alleen even een andere status verzinnen.


    Hotwing schreef:
    Is het eventueel mogelijk dat mijn rol een man uit Apollo wordt ipv een man uit Alpha? Ik merk dat ik op dit moment een beetje moeite heb met wat bedenken..


    Oh dat zou perfect zijn, dan komt het mooi uit met Mirte haar jongen


    I just caught the wave in your eyes

    Maji schreef:
    (...)

    Als hij per se bij een ander huis moet, is dat ook geen probleem. Dan moet ik alleen even een andere status verzinnen.


    Volgens mij kan het hoor (: kan niet goed bijlezen want ik zit op m’n mobiel maar zie post hierboven


    I just caught the wave in your eyes

    FC: Billy van den Dooren
    Naam: Reagan Crowe
    Status: The King

    Rol wordt vanmiddag gepost, darlings.


    Als het goed is-is alles weer up-to-date (: laat het me weten als ik iets over het hoofd heb gezien + is er al behoefte aan een praattopic?

    En ik kan ook met vreugde mededelen dat we voorlopig vol zitten!


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:
    Als het goed is-is alles weer up-to-date (: laat het me weten als ik iets over het hoofd heb gezien + is er al behoefte aan een praattopic?

    En ik kan ook met vreugde mededelen dat we voorlopig vol zitten!

    Jaaaaaa

    Er staat al een beetje een ruwe schets van Gabriel innerlijk en geschiedenis op de vorige pagina, als ik vanavond nog tijd/zin heb werk ik het dan verder uit en anders morgenochtend (flower)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 15:59 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Van mij mag er al wel een praattopic komen, want ik zit even te dubben met m'n rol en kan wel wat input gebruiken.


    Bij deze is het praattopic dan geopend (:

    PRAATTOPIC

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 16:21 ]


    I just caught the wave in your eyes

    I found a better FC :Y)


    Ariel Ben Attar


    El Diablo.

    Dear lord, wat een pagina's ineens haha :')
    Ik ben bezig met m'n karakter, It's coming ASAP (:


    We were the forever that didn't last