• ''If you hang around with losers you become a loser.''


    WELCOME TO



    ''To be a good loser is to learn how to win.''



    Rule number one, we don’t talk about Loser club
    We volgen in deze rpg de laatste jaars studenten van Westmore High (New York). Wanneer één van de populairste jongens uit de put word geholpen met zijn punten besluit hij één ding te doen voor de Losers die hem geholpen hebben en besluit hen allemaal samen te stoppen in de ‘Loser club’. De meeste ‘losers’ kennen elkaar wel, sommige zijn beste vrienden andere zijn onbekenden van elkaar, maar allen hebben ze iets gemeen. Ze zijn de underdogs en hebben de populairste jongen van Westmore geholpen de afgelopen jaren. Hierdoor sluit hij dan ook een deal met hen. Ze krijgen een maand workshops/tips/styling van enkele populaire kids van de school zodat ze op het eind van de maand niet meer als losers aanzien kunnen worden. Echter is er toch veel werk aan de winkel om deze losers naar wat doenbaars om te toveren.


    W e are proud student of blue white
    E verybody counts here at our school
    S laying the others is what we do right
    T oghetter we will make you look like a fool
    M ONGOOSES take out your claw
    O oooooooh
    R eady !

    E at those enemys raw !

    GO WESTMORE GO !





    TRUST NO PLAYER
    — FEAR NO BITCH.








    ''Even magic shouldn't help to make the ugliest bitch pretty.''

    WESTMORE SCHOOL RULES
    Iedereen hoort aanwezig te zijn op school. Zo niet dan moet de student een medisch attest indienen op school
    Twee keer te laat is strafstudie, Drie keer te laat is werkstraf na school.
    Geen kauwgom toegestaan, word je gesnapt krijg je een werkstraf na school. ( Kauwgomschrappen)
    Het downloaden van illigale software, virussen of onreine filmpjes resulteert in strafstudie
    Het gebruik van alcohol, sigaretten of drugs binnen de schoolmuren word niet getolereerd.
    Het dragen van de blauw witte schoolkleuren tijdens activiteiten is verplicht
    Gedraag je tegenover medestudenten en docenten, deel liefde geen haat
    .


    ROLES


    Saar, wat stellen al deze rollen nu eigenlijk voor? Wel bedankt voor je vraag ! In deze rpg wil ik met harde statussen werken. Dit wil dus zeggen dat ik geen Hybriedes wil zien. Eehm wattes?
    Hybriedes zijn studenten die een beetje van alles zijn, Deels Nerd en Geek, deels Jock en Weirdo, deels cheerleader en nerd. Nee Nee.

    De Nerds zijn mensen die dol zijn op school en nooit een dag willen missen. Ze zijn goed in bepaalde vakken (denk aan Wiskunde, fysica, Chemie, geschiedenis, beetje van alles) en zijn dan ook echt teacher pets. Het enige waar ze echt een hekel aan hebben zijn fysieke activiteiten zoals sport en zijn vaak ook het mikpunt in de trefbal partijtjes. Moet mijn nerd er ook echt uitzien als een nerd? Dat ligt aan jou, niet alle ‘nerds’ worden gepest en geteisterd, maar er hoort toch een reden te zijn dat ze in de loserclub zitten niet? Bedenk je ook wel dat je geen supermodellen uitkiest voor deze rollen gezien de meeste problemen hebben met flirten etc.
    De Geeks zijn dan weer minder oplettend in de les en zitten liever met hun neus in stipboeken dan echt te studeren. Deze studenten blijven tot een gat in de nacht op om video games te spelen en zich vol te proppen met dorito’s en mountain dew. Geeks zijn soms te herkennen aan hun shirts welke hun favoriete fandom moet representeren en denken soms de held van het verhaal te zijn. Al loopt dit vaak minder goed af voor hen. (Mijn favoriete comicbook hero is Rocket Raccoon btw)
    De Gleeks (Ehm wattes?) Gleeks kun je voornamelijk horen. Deze studenten zijn dol op muziek en zitten hoogstwaarschijnelijk in de Glee club van de school en schrijven zich iederjaar weer in voor de schoolmusical. Deze studenten leven helaas niet in een highschool musical en worden soms uitgelachen voor hun enthousiasme rondom muziek. Normale studenten kunnen toch ook in de glee club zitten? Dat klopt, maar bij deze losers is het vaak door enkele genante momenten op het podium, hun reputatie en dorkness die hem dus tot onderaan de put gooien.

    Weebs eeeh Saar…. OTAKU FOREVER Oke nee nee, deze studenten zijn een beetje te vergelijken met de Geeks, enkel in plaats van superhelden/series etc, zijn deze voornamelijk grote fan van Anime. Ze cosplayen graag, spreken ongestoord japans en gedragen zich soms eerder als een anime personage dan als een normaal persoon. (Not my words)

    Weirdo’s? Zie deze mensen als een opvul categorie. De loners van de school, geen vrienden of toch amper. Meestal een exentriek uiterlijk en vaak de pechvogels van school. Heb je een ideetje voor een weirdo, kom toch eerst even naar mij met je idee voordat ik er goedkeuring op geef.

    Wat zijn de Dark side Losers?
    Dit is een clubje gesticht door 1 hoofdloser. Deze mensen weten ook niet van de loser club af, maar willen voordat het schooljaar eindigt de populaire squad ten onder halen. Dit wil zeggen ze publiekelijk vernederen, zodat de Losers eindelijk eens on top komen te staan. Dit is een kleinere club maar ook erg geheim, mochten ze gesnapt worden dan kunnen ze geschorst worden dus look out my beloved dark siders.

    De populair squad, iedereen kent wel het bekendste groepje van Westmore high. Dit zijn dan ook de het van het, de ‘knapste’ mensen van de school etc. You either love them or hate them. De king en Queen zijn het koppeltje van de school, ontzettend klef en ze hebben een ontiegelijke knipperlicht relatie. Toch is het haast onmogelijk om hen van de troon te stoten.

    De King is namelijk de captain van de football club en een gigantische eikel, maar toch heeft hij enkele uitverkoren losers de kans om cool te worden. Het was zijn idee van de club en wenst het ook geheim te houden gezien het zijn reputatie naar beneden kan halen. Iedereen van de Loserclub heeft hem ergens wel geholpen gedurende zijn schoolcarriëre dus zonder hen zou hij niet eens afstuderen.

    De Queen is de populairste meid van de school ze is Co-captain en heeft een grote rivaliteit jegens haar andere co-captain al zijn ze wel bff’s for life –notreallytho- De Queen word ook bijna nooit zonder haar 3 cheervriendinnen gezien, behalve als ze een afspraakje heeft met haar king.
    De Cheersquad bestaat uit 3 populaire meiden. Je kan zelf beslissen of ze dom zijn, zich dom voor doen of juist echte sweethearts of juist net niet zijn, maar probeer een mooie balans te vinden onder elkaar.

    Hetzelfde voor de Jocks, de 3 heren zijn de ‘knapste’ jongens van het football team en doen alles onder leiding van hun king. Echter kunnen ze wel uit zijn voor zijn status/meisje of juist totaal het omgekeerde, zorg onderlinge zelf voor wat balans.
    De bullies. Deze zijn In tegenstelling tot de andere rollen bij de populaire squad echte lone wolven. Ze zijn 2 van de meest badass mensen op deze school en geraken vaak in de problemen. Echter zijn ze even bekend op school als de king en Queen en liggen vaak met hen in de clench. De losers geen soms maar ook beter uit hun weg want het zijn absoluut geen lieverdjes – of echt slimme kopjes-

    Normale studenten zijn net zo belangrijk als andere studenten, echter worden ze op de school niet meteen in een vakje geduwd en worden ze minder aangekeken/over geroddeld/ geprezen. Deze studenten zijn wel het hart van de school. Ze kunnen evengoed in cheerleaden zitten of goed zijn in wiskunde, kunnen evengoed van zijn van zingen of touchdowns scoren op het sportveld. Hun namen zijn gewoon iets minder bekend, maar het is evengoed geen vloek die op hun schouders rust.



    ROLES




    Naam | status | FC | User | Pagina

    The Loser club

    Nerds
    L Evan Chester Dale || Math Nerd || FC : Tom Holland || Forgarty || 1.4
    L Joseph Peter Miller || Nerd || FC: James McAvoy || Phorthos || 1.3
    L Genevieve Jemimah Goldstein || The Turtle Girl || FC: Emma Stone || EiIonwy || 1.7

    Geeks
    L Hunter Logan Adkins || Geek || FC : Chandler Riggs || Riggs || 1.6
    L Taylor Erica Miller|| Geek || FC : Leda Muir || PecuIiar || 1.6

    Gleeks
    L ]

    Weebs
    L Lily Grace Underwood|| waifu collector || FC : Jessie Paege || Hideyoshi || 1.8

    Weirdo’s
    L Kim Todd Ruairi || The animal freak || FC: Choi Seung Hyun || Emzee || 1.7
    L[R]




    The Dark side




    Nerds
    Leader L Aurora Kayhleig Fracer|| Dark side leader || FC: Natalie Portman || adoxography || 1.3

    Geeks
    L


    Gleeks

    L [R] Kassandra Sophia Taylor || Singer songwriter ||FC: || Sumner || 1.6

    Weebs
    L Izno "Akumu" Williams || The Dirty Devil ||FC:Alex Storm || Illyrians || 1.3


    Weirdo’s

    L



    The Populair Squad

    King
    K Nathan Elias Rousseau || The douchebag king || FC: Brandon Flynn || Forgarty || 1.4

    Queen
    Q Stevie Meredith Powers || The Queen ||FC: Elaine Carlin || Ziegler || 1.3

    Chearleaders
    C Penelope Porter || The Girly girl ||FC: Lilly Collins || Shadowsinger || 1.4
    C Siënna Marissa Blanchard || The Slut || FC: Alissa Violet || Solmeron || 1.3
    C Samara 'Sami' Allison Taylor || The Sweetheart || FC:Cindy Kimberly || Fonollosa || 1.3

    Jocks
    J Jamie Samuel Morris || Jock || FC:Kieran Warner || xJess ||1.4
    J Gabriël Noah Stanford || Wearing a mask. || FC:Casey Cott || McTier || 1.6
    J Charlie "Clyde" Carson Amber || Tempered asshole sweetheart || FC:Cole sprous || Riggs || 1.7

    Bullies
    B Bethany James || The Devil Incarnate || FC:Marina Laswick || JudithSuzann || 1.4
    B Vale Mathias Callister || The Evil King || FC: Diego Barrueco || Amren || 1.7


    Normal students

    S Roger "Ronnie" Vincent Amber || the Chill twin || FC: Dylan Sprouse || Forgarty || 1.7
    S Eden Isla Sadler || Normal student || FC: Lorena Rae || Benu || 1.3
    S Noah Evan Davis || The journalist || FC:Jordy Baan || PecuIiar ||1.7
    S Elysia Rosa Green || The Girl Next Door || FC: Daisy Smith || Ascian || 1.3
    S Mirella Ashley Carlson || The lovable poet || FC:Daria Milky || Sumner ||1.4
    SMark Williams || || FC: || HalloMaandag || 1.9
    SEmily Bella Thorne || || FC: ||xJess ||1.8
    SRoss Harold Memphis. || || FC: ||Ascian || 1.8
    ...



    LIST



    Rol
    Naam
    Leeftijd {17-18 we volgen de laatstejaars studenten. Wil je ze ouder? Stuur me een pb’tje met de reden}
    Status ( is er iets waar jou personage het meest mee uitspringt?)
    Klas ( A B C ik deel de uurroosters bij de start van de rpg uit en zal kijken of deze wat gelijk zitten)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Familie en geschiedenis
    club ( je personage hoeft niet in een club te zitten)
    Extra



    RELATIONSHIPS



    (Ik wil niet dat mensen uitgesloten worden, dus gelieve te wachten met relaties uit te denken tot ik zeg dat het mag. Dit relatielijsje is erg basic en ik wens het ook zo te houden, gezien het in deze rpg erg draait om character evolutie. Als je een ideetje hebt met een andere user voor een erg diepe band goed en wel, maar het is juist leuker om dit uit te spelen in de rpg zelf. Verassende relaties zijn leuk, maar hou rekening met de realiteit. Een cheerleader gaan niet beste vrienden zijn met een Nerd en de Cheerleaders zijn niet allemaal lieverdjes, maar ook niet allemaal monsters. De bullies hebben ook een leven en kunnen wel lief zijn etc.
    Als je dan toch echt out of the box wilt denken hou er dan rekening mee dat de andere ook akkoord willen gaan.
    Je hoeft niet iedereen te kennen! Ik ken ook niet iedereen van mijn school en jullie vast ook niet.

    Beste vriend / vriendin (korte uitleg ontmoeting)
    Vijand (max 1 persoon) (Korte uitleg ontmoeting )
    Reden hulp populaire dude ( Korte uitleg ) : Reden hulp loser (korte uitleg)
    Roomie: (Westmore is een internaat)
    Kennissen
    ...


    Verzin geen al te diepe banden met elkaar, dit kan je personage meteen al vast kleven met iemand en dat is niet echt te bedoeling. Er worden ook geen relaties afgesproken . Ja je Loser mag misschien wel een crush hebben, maar verwacht niet dat een populair meisje meteen al als een blok voor een loser gaat vallen. Dat vergt tijd en evolutie, net wat de bedoeling is van deze rpg
    . Ah Heck doe wat jullie willen :') maar hou het soort van realistisch pls :Y)




    RULES




    o In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    o Je schrijft minstens 150 woorden
    o Maximum 2 personages waarvan minstens 1 Normale student.
    o Minstens 1 keer per week posten. Het is voor mij ook een drukke periode, maar het zou wel fijn zijn om dit topic actief te houden.
    o Reservaties blijven 72 uur. (48 uur voor een basisopzetje, daarna nog 24 uur voor het meeste in te vullen) . Ik verwacht ook geen boek, maar op zijn minst een kort uitlegje van hoe je personage in elkaar zit zou fijn zijn.
    o OOC in praattopic!
    o Lees iedereen zijn posts! Ik weet dat het soms moeilijk is, maar ik zal mijn best doen ervoor te zorgen dat het geen sneltrein word. In iedereen zijn post kan er nuttige info staan omtrent de omgeving, zijn/haar personage of zelfs jou personage! So my beoble pls read.
    o Heb respect voor elkaar! Dit betekend niet zomaar andere hun personages besturen zonder vragen, iemand negeren, achter elkaars rug om klagen etc. I am an positive thinker en dit hoort een leuke rpg te zijn. So be nice people en als er problemen zijn, kom aub eerst naar mij voordat je iets plaats in het praattopic Also no fighting in my loser club !
    o Geen Mary sue’s, Gary sue’s , Orpg’s, … (Ik zal je vriendelijk erop wijzen als het die kant uitslaat. Ben je het niet met me eens? Gelieve me dan in mijn gastenboek te contacteren en me te overtuigen dat het niet zo is. )
    o Dit is een comedy rpg ! Drama mag, maar maak het dan niet te melig. Also ik word cockblocker nummer 1 als het te orpg word ! Hou goed rekening dat je personage ook niet over de top word, ieder personage is equal aan elkaar hier en het is niet omdat het over de losers gaat dat andere personages daardoor in vergetelheid vallen.
    o +16 mag, maar duid het dan ook aan en onder een spoiler !
    o Ik heb het recht je uit mijn rpg te schoppen als je 1) de regels niet waardeert, 2) Niet post 3) Niet op mijn waarschuwingen antwoord
    o Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs.
    o Vragen? Shoot at me! Ik ben er om te helpen en de rpg in goede banen te leiden!
    o Hopelijk schrikt jullie dit niet af, het zijn voornamelijk de basisregels van iedere rpg, but just with my quircky toughts erbij hehe.


    Even een bedankje aan Sanne en Amber voor het helpen met deze rpg en de opmaak. Hierdoor heb ik ze al een reservatie gegeven (gezien ik dat wel zo eerlijk vind)

    Heb je alles goed doorgelezen? Echt goed doorgelezen? Post dan bij je reservatie in spoiler mijn favoriete Marvel karakter. Weet je het niet? Lees alles dan nog eens goed door !




    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 15:30 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:38 ]

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————


    ———————————————————————————
    "They told me I couldn’t.."
    ———————————————————————————


    ——————————————————————————
    "Thats why I did."
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————
    •••
    ——————————————————————————


    "She got that independent, wake up and make shit happen type of vibe."

    II Naam II
          Eden Isla Sadler

    Eden heeft verder geen specifieke bijnamen en vind het ook niet prettig als mensen haar naam pogen af te korten, daar deze al vrij kort van zichzelf is.

    II Leeftijd II
          Achttien jaar, ze is geboren op eenentwintig Maart.
    II Rol II
          Normal student.
    II Klas II
          komt nog.

    II Status II
          komt nog.

    II Innerlijk II
          Eden staat bij haar vrienden en familieleden bekend als een vrolijke, rebelse jonge vrouw die overduidelijk weet wat ze wil, wanneer ze het wil. Ze durft aardig ver te gaan om datgene te bereiken waar ze naar streeft gezien het algemeen bekend is dat wanneer Eden iets in haar kop heeft zitten, het niet in haar kont zit. Let wel, ze zal hiervoor niet over lijken te gaan. Ze is vindingrijk genoeg om — wanneer het in eerste instantie niet lijkt te lukken — op zoek te gaan naar een andere manier. Ze houdt van een grapje en een grolletje op z’n tijd en wordt het liefst omringd door ieder die haar dichtbij staat, waar ze zich dan ook het veiligste bij zal voelen.
          Sommige van haar karaktertrekken bezitten aardig wat temperament, maar zijn niet oncontroleerbaar. Net als haar moeder vroeger was, is Eden niet gemakkelijk te kneden en zal ze niet gauw blindelings iets aannemen van anderen. Ze neemt geen blad voor haar mond en weet je op sommige momenten haarfijn uit te leggen wat ze van iets vindt, of hoe ze over een bepaald onderwerp denkt. Het ligt echter vaak wel aan de persoon in kwestie met hoe ze haar woorden zal brengen, waarbij ze iets zorgvuldiger zal nadenken hoe haar woorden te formuleren.
          Daar Eden zo nu en dan nog wel eens last kan krijgen van haar onredelijkheid — hetgeen wat voornamelijk alleen maar naar boven komt wanneer de jonge vrouw verwikkeld is geraakt in een verhitte discussie, of ruzie — is ze vaak te koppig om toe te geven dat ze ergens fout zit. Echter, wanneer ze de kalmte heeft weten terug te vinden en rustig na heeft kunnen denken over het gebeuren, schroomt ze zich niet om alsnog haar fouten toe te geven; of excuses te maken mochten deze nodig zijn.
          Wanneer het aankomt op vreemde is Eden heel wat terughoudender en hoewel ze zich niet zal schromen te zeggen wat ze denkt, zal ze op het persoonlijke gebied weinig tot niks tegenover hen loslaten en eerder toekijken voor ze besluiten te happen — een karaktereigenschap die ze overduidelijk van haar vader heeft gekregen gezien hij eerder de kat uit de boom kijkt alvorens hij erop in gaat. Haar beschermende karakter zal hierbij dan ook de kop op weten te steken, waarbij ze er niet voor terugdeinst te laten blijken wanneer iemand te dicht bij haar persoonlijke zelf komt. Eden is niet het type meisje wat een stapje terug zal doen voor een rake klap, maar zal nooit de eerste zijn die begint. Laat ze daar nou net het lef niet voor hebben.
          Als het aankomt op de kleine Zoey dan is Eden een liefdevolle jonge moeder, die alles overheeft voor haar dochtertje. De blondine is verzot op haar kleine meisje en verwend haar dan ook enorm. Doordat Eden veel tijd in haar school stopt, gezien de meeruren die ze moet maken, besteed ze daarbuiten vrijwel de rest van haar vrije tijd aan de kleine meid. De twee zijn dan ook vrijwel altijd samen. Wanneer Eden er niet is om voor haar te zorgen dan nemen haar ouders deze taak tot zich, wat mede komt doordat ze het beide belangrijk vinden dat hun dochter een goede start heeft voor zowel haar toekomst, als die van Zoey.

    "And I promise you this:
    No matter who enters your life,
    I will love you more than any of them."

    II Uiterlijk II
          Eden heeft lange, donkerblonde lokken die ondertussen nog maar halverwege haar rug komen; waar ze voorheen haar billen nog reikte besloot ze in een gekke bui haar lange lokken een stuk korter te knippen — waar ze nu meer dan spijt van heeft en er veel aan doet om het terug lang te laten groeien. Niemand mag het dan ook maar proberen om verder nog met een schaar in de buurt te komen, gezien het idee alleen al haar zowat panisch weet te maken. De enige waarvan ze kan hebben dat deze haar punten knipt, is haar tante. Meestal heeft ze haar lange lokken los hangen, waar haar vingers geregeld spelen met een pluk haar - iets wat negen van de tien keer uit pure automatisme lijkt te gebeuren. Zo nu en dan wil ze er nog wel eens een vlecht in leggen, en wanneer ze druk aan bezig met haar dans is bind ze ze vast op een knotje.
          Met haar grijsblauwe ogen is de jonge vrouw een open boek voor ieder die dichtbij haar staat en zijn haar poelen dan ook makkelijk te doorgronden. Ze worden omringd door paar lange, volle wimpers die ze licht aanzet met wat mascara. Haar huid heeft een vederlichte tint, wat eigenlijk meer door de zon komt dan wat anders, en haar volle lippen hebben een natuurlijke kleur roze. Veel Make-up draagt Eden niet, maar ze zal niet zonder een oogpotloodje, eyeliner en een mascara de deur uit gaan.
          Eden is qua kleding absoluut geen mode-pop en ze draagt dan ook precies datgene waar ze zichzelf het fijnste in voelt. Meestal zijn dit echter wel broeken en zul je haar alleen op een speciale gelegenheid zien in een leuke jurk, of rok. Haar voeten zijn vaak gepland in een paar gympen of een leuke laars, waarbij ook hoge hakken alleen voorkomen onder die ene leuke jurk die ze wellicht in de kast heeft hangen.
          Met een lengte van rond de 1m71 is Eden van een normaal, slank postuur en heeft ze haar vrouwelijke rondingen op de juiste plekken zitten. Door haar jonge leeftijd tijdens de zwangerschap heeft ze weinig tekenen die daar nog op wijzen. Echter, vlak boven het botje van haar heup staat één zilverkleurige striae wat nog terug te verwijzen valt naar haar eens zo bolle buik.

    "We are all a little broken.
    But the last time I checked, broken crayons still color."

    II Geschiedenis II
          Eden is achttien jaar geleden als eerste en tevens enige dochter, geboren binnen het Sadler gezin. Aan liefde heeft de jonge vrouw nooit te kort gehad, daar haar ouders Eden overrompelde met alles wat ze maar in zich hadden. Haar ouders voedde haar op met de juiste normen en waardes die ze in het leven nodig zou hebben, waarbij ze haar leerde dat goed werk hard werk is. Echter, op de leeftijd van zestien jaar raakte Eden onverwachts zwanger van haar toenmalige vriend, Keiron — een jongen waar ze smoorverliefd op was, maar die haar een flinke klap verkocht toen ze vertelde in verwachting te zijn van zijn kind.
    Tegen vele woorden van andere in en de drukkende smeekbedes van de Keiron, die haar zeiden het kindje te aborteren of af te staan, besloot Eden om samen met haar ouders voor de kleine spruit te gaan zorgen. Geschrokken als zij waren en op het eerste oog alles behalve geamuseerd, raakte zowel haar moeder als vader snel gewend aan het idee een kleinkind te krijgen. Overigens vind haar vader het ergens nog altijd een beetje jammer dat zijn dochter op zo’n jonge leeftijd al moeder werd, daar zij eigenlijk nog van haar tienerjaren zou moeten genieten. Hij is echter wel trots op het gegeven dat Eden zich nu zo goed als kan inzet op school, om zo haar best te doen iets neer te zetten voor haar toekomst; een van de redenen dat ze haar dan ook zoveel mogelijk helpen waar het kan.
          Na een flinke strijd brak Eden nog geen maand na het ontdekken van haar zwangerschap met Keiron — wat verhitte discussies, veel verdriet en een lelijke strijd hebben opgeleverd. De stille hoop om ooit eens een gezin te kunnen vormen met haar ex werd finaal de grond in geslagen toen deze Eden duidelijk maakte niks meer met haar van doen te hebben als de kleine geboren zou worden.
          Dit is dan ook uiteindelijk de reden geweest voor haar ouders om de beslissing te maken om naar een andere staat te verhuizen, binnen Amerika. Deze keuze was echter niet de makkelijkste daar ze veel hebben moeten achterlaten en haar vader een nieuwe baan moest vinden vooraleer ze daadwerkelijk konden verhuizen. Eden zelf leek iets minder moeite te hebben met deze beslissing en wist zich makkelijker aan te passen aan hun nieuwe woonplek daar zij zich volledig storten op haar zwangerschap, en niet meer in een constante strijd was verwikkeld met haar ex - wat haar zichtbare ontspanning leverde.
          Op drieëntwintig november werd de kleine Zoey Sadler, met een zwangerschap van exact veertig weken en zes dagen, geboren. Eden is verzot op haar kleine poppie en ook haar ouders lijken om het kleine vingertje van hun kleindochter te zijn gewikkeld. Echter, op school lijkt nog niet iedereen op de hoogte te zijn hiervan, daar Eden er bewust voor heeft gekozen het stil te houden. Niet uit schaamte, maar meer omdat ze niet de behoefte heeft te moeten luisteren naar vele vooroordelen.

    II Familie II
          • Vader •
          • Moeder •
          • Dochtertje • Zoey Sadler - 19 maanden.

    II Relaties II
    • Who’s in? •


    "They call it dance.
    I call it life."

    II Extra II
          • Likes • Vrijheden — Buiten — Muziek — Dansen — Winkelen — Mannen — Latté Macchiato —
          • Dislikes • Arrogante types — Betweters — Leugenaars — Handtastelijkheid — Onweer — Knaagdieren —
          • Claustrofobie • Eden kan absoluut niet tegen kleine, krappe en benauwde ruimtes. Een lift zul je haar dan ook niet zien ingaan. Sterker nog, wanneer een desbetreffend gebouw alleen een lift heeft weigert ze er naar binnen te gaan. Wanneer een kamer te druk is voor haar doen, verlaat ze deze ongezien om zo in haar eentje tot rust te kunnen komen. Wat de exacte reden is voor deze angst durft Eden niet met zekerheid te zeggen.
    Als de jonge vrouw toch terecht komt in een overvolle ruimte, en ze niet op tijd weg kan glippen, zal ze erg onrustig overkomen evenals dat haar houding gauw naar het panikerende toe neigt.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 13:37 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    STEVIEMEREDITHPOWERS




    Let me just adjust my CROWN
    ♚♚♚
    and START my day




    NAAM
    Stevie: Diminutive of STEPHEN or STEPHANIE
    Meredith: From the Welsh name Maredudd or Meredydd, possibly meaning "great lord" or "sea lord".
    Powers: Variant of POWER


    LEEFTIJD
    Stevie is zeventien jaar oud. Ze verjaart op 24 februari.


    STATUS
    Stevie is niemand minder dan The Queen van de school. Dit is sinds iets meer dan een jaar, nadat ze jarenlang een trouwe Co-captain van de cheerleadersquad is geweest.


    KLAS
    Tekst
    Rock BOTTOM has built


    more heroes than CLOUD nine




    It's better to be UNHAPPY with someone
    ♚♚♚
    than happy ALONE



    INNERLIJK
    Al sinds Stevie een klein meisje is, heeft ze zich altijd beziggehouden met populariteit en status. Ze maakt zich eigenlijk altijd druk om wat anderen van haar vinden en ze is bereid om zich zowat 100% aan te passen als dat betekent dat mensen haar leuk vinden. Stevie is uiterst onzeker en is altijd bang dat ze niet goed genoeg is, waardoor ze dus praktisch altijd een masker draagt. Ze heeft er geen problemen mee om zich verwaand, gemeen en pesterig op te stellen als dat betekent dat zij niet gepest wordt. Ze wil graag de top bereiken op school en ze heeft er wel voor over om dat ook daadwerkelijk te bereiken.
          Stevie is er een ster in om haar ware aard te verdoezelen. Ze kan goed acteren en speelt op school 24/7 een rol. Ze is van nature een lieve, intelligente jongedame die ambitieus en leergierig is. Ze weet precies wat ze moet doen om de populaire cheerleader te zijn en dat doet ze dan ook goed. Ze gedraagt zich bevooroordeeld, bitchy en erg afhankelijk van jongens. Ze wil constant aandacht en soms maakt het haar niet uit of die aandacht positief of negatief is.
          Er is echter één ding dat Stevie nooit anders voor zal doen dan dat ze is en dat is haar slimheid. Ze leert makkelijk en ze is voornamelijk goed in de bètavakken op school. Ze zal zich nooit of te nimmer dommer voor doen door toetsen expres te verknallen, omdat ze zich er bewust van is dat zodra ze gaat studeren, ze deze mensen toch nooit meer ziet. Stevie baseert haar gemene opmerkingen dan ook altijd op woorden waarvan ze weet dat ze iemand raken.
          Stevie heeft geen moeite met liegen en tegenwoordig is ze zelfs erg goed geworden in het verdraaien van de waarheid. Ze heeft zelfs een heel leven bij elkaar gelogen om haar populariteit te behouden. Soms heeft ze er wel moeite mee om haar ouders zo voor de gek te houden, maar haar status op school is haar te veel waard om er iets aan te veranderen. Er zijn zelfs dagen dat ze haar gemene schoolpersoonlijkheid mee naar huis neemt en dat veroorzaakt nog weleens problemen. Het is dus zo dat Stevie twee compleet andere levens leeft op school en thuis.
          Ten slotte is Stevie erg jaloers ingesteld. Ze is jaloers op iedereen die een huis heeft waarmee hij of zij kan pronken, iedereen die van nature gewoon populair is en ieder meisje dat de jongen van haar dromen kan krijgen. Ze gunt zichzelf de hele wereld en het liefste gunt ze verder niemand iets.
    I'm not a BITCH


    I just have a ZERO bullshit tolerance




    Tell a LIE once and
    ♚♚♚
    all TRUTHS become questionable



    GESCHIEDENIS
    Father: William Viktor Powers | 41
    Mother: Bethany Michelle Powers | 40
    Sister: Hadley Willow Powers | 14

    Toen William Powers en Bethany Lander elkaar ontmoetten, waren ze slechts vijftien jaar oud. Tot op heden zijn ze dus jeugdliefdes van elkaar. Ze kregen een relatie toen ze zeventien jaar oud waren en op drieëntwintig jarige leeftijd beviel Bethany van hun eerste dochter: Stevie Powers. Drie later werd het gezin aangevuld met een tweede dochter: Hadley Powers. William werkte als automonteur en Bethany was jarenlang huisvrouw om voor de twee meisjes te zorgen. William werkte hard en had niet bepaald een fantastisch salaris, maar genoeg om het gezin te voorzien van eten, op z'n tijd nieuwe kleding en een dak boven hun hoofd. Het gezin is altijd erg warm en hecht geweest. Toen Stevie dertien jaar oud was, verloor William zijn baan door bezuinigingen. Hij kwam thuis te zitten. Om het financiële probleem deels op te lossen, is Bethany schoonmaakwerk gaan doen bij verschillende adressen. Opnieuw had het gezin niet veel te besteden, maar het was altijd genoeg om rond te komen. Een aantal jaar later is de vader van het huis begonnen met werken bij een timmerbedrijf, waardoor ze wat meer bestedingsruimte hebben. Stevie houdt van haar ouders en schaamt zich niet voor hen, maar ze weet ook dat ze haar status niet kon behouden als de leerlingen op school erachter zouden komen dat ze niet bepaald rijk is. Ze woont immers in een zeer simpel rijtjeshuis. Daarom heeft ze haar tante, de zus van haar moeder, om een gunst gevraagd. Haar tante, Davina Gould, is met een rijke man getrouwd en woont daardoor een flinke villa. Zodra iemand van school met Stevie wil afspreken, doet ze alsof ze in de villa van haar tante woont. Haar ouders weten hier niet vanaf en vragen zich maar vaak genoeg af waarom Stevie nooit iemand meeneemt van school. Om haarzelf te voorzien van mooie kleding werkt Stevie in het weekend in een restaurant buiten de stad om wat geld bij te verdienen.






    SUCCES doesn't come to you
    ♚♚♚
    you go to IT




    CLUB
    Tekst

                                                                                                                                                   
    EXTRA

    Tekst

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 14:44 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Samara 'Sami' Allison Taylor


    NAAM
    Samara - Under gods rule
    Allison - Of holy fame
    Taylor - Tailor

    Haar naam wordt vrijwel altijd afgekort naar Sami. Door haar karakter heeft ze ook een bijnaam te pakken, namelijk 'Sami Sweetheart'. Dit wordt niet vaak gebruikt, maar iedereen weet dan wel waarover het gaat.

    LEEFTIJD
    Sami is 17 jaar en geboren op 27 november.

    STATUS
    The Sweetheart.
    Als er iemand niet in het plaatje past van een bitchy cheerleader, dan is het Sami wel. Ze wordt door de hele school -inclusief leraren- gezien als dé sweetheart. Hierdoor krijgt ze ook behoorlijk wat voor elkaar en kan ze met veel wegkomen. Door haar zachtaardige natuur en het feit dat ze in principe iedereen een kans wil geven, zorgt ervoor dat ze een erg goede reputatie heeft weten te krijgen. Vergis het echter niet door compleet onschuldig, want dat is ze niet altijd.


    CLUB
    Ze is een van de cheerleaders. Ze is dol op de sport en de spirit, en ziet het team als een grote familie. Hierdoor voelt ze zich er ook al erg thuis al sinds ze een freshman was.

    KLAS
    B.

    UITERLIJK
    • Licht gebruinde huidskleur
    • Lange donkerbruine lokken met een lichte krul
    • Sprekende groene ogen met lange wimpers
    • Vrij dunne, donkere wenkbrauwen
    • Small wipneusje
    • Volle, zachte lippen
    • 1,66 lang
    • Slank, fit figuur door cheerleaden/sporten
    • Grote boezem, normale heupen en goed getrainde billen
    • Ze heeft meerdere gaatjes in haar oren, tepelpiercings en een navelpiercing
    • Ze heeft geen tattoos
    • Haar stijl is altijd erg trendy en een beetje tease

    KARAKTER
    • Sweetie • Groot, gouden hart • Sociaal • Zachtaardig • Allemansvriend • Sportief • Doorzetter • Niet bepaald de slimste • But she tries • Chaotisch • Impulsief • Wat naïef • Nieuwsgierig • Natuurlijke charme • Loyaal • Vrolijk • Staat altijd klaar voor haar vrienden • Neemt vaak teveel hooi op haar vork, zonder het door te hebben • Avontuurlijk • Free spirit • Makkelijk onder de indruk • Dromerig • Kan volledig in haar eigen wereldje zitten • Ongeduldig • Goed luisterend oor • Ziet maar wat graag het beste in mensen • Optimistisch • Cheery • Een beetje gevoelig • Snel enthousiast • Praat eigenlijk maar weinig over haar eigen emoties en gevoelens • Behulpzaam • Totaal geen leider/Niet dominant • Loves fun • Actief • Ongeduldig • Hopeloze romanticus •


    GESCHIEDENIS
    Vader ~ Nicolas Taylor ~ 49 ~ Autodealer
    Moeder ~ Meghan Taylor ~ 47 ~ Zakenvrouw
    Zusje ~ Mikayla Taylor ~ 15 ~ Scholiere
    Huis x

    Sami was de eerste dochter van Nicolas en Meghan Taylor. Toen twee jaar na haar geboorte ook Mikayla ter wereld kwam was het kleine gezinnetje compleet. Al sinds ze een baby was, was Sami echt een vaderskindje. Deze band is alleen maar sterker geworden door de jaren heen, zeker omdat moeders vaak weg is voor haar werk. Nicolas vormt de stabiele basis die Sami echt nodig heeft en hij steunt haar in alles.
    Dat Sami problemen zou hebben op school werd al snel duidelijk. Ze liep in de eerste klassen al wat achter op haar klasgenootjes en was liever aan het spelen dan aan het leren. Het leek er bij haar gewoon niet in te komen en concentratie was iets wat ook niet echt geweldig was bij haar. Sami was echter goed in andere dingen. Op sociaal gebied ontwikkelde ze zich erg snel en verder was ze een energiek meisje die nooit stil kon zitten. Toen haar vader haar op danslessen zette vond ze meteen haar plek.
    Op de middelbare school voegde ze zich bij de cheerleaders, een groep die voor haar meteen als familie voelde. Verder was ze zoals altijd populair te noemen, met genoeg vrienden en genoeg jongens die naar haar omkijken. Slim mag ze dan misschien niet zijn, maar door haar fijne karakter hoor je daar vrijwel nooit iets over.

    EXTRA
    Talenten Koken, dansen, zingen, talen, make up
    Mistalenten Alles wat met kunst te maken heeft, hockey, alle vakken met -kunde erachter
    Talen Engels, Spaans en Portugees
    Afkomst Ze is Amerikaans en heeft ook nog Braziliaans bloed van haar moeders kant, die zelf half Braziliaans is. Dit zie je wel redelijk terugkomen in haar uiterlijk, waar ze enkel de ogen van haar vader heeft
    Likes Hanging out with friends, good weather, candy, cheerleading, make up, spa days, Netflix, superhero movies, Star wars, puppies, dogs in general, cats, hamsters, just animals, food, cuddling, stargazing, roadtrips, sex, diner restaurants, milkshakes, junkfood, parties, her dad, history (but she never gets a good grade), lazy days, cute boys, christmas, shopping, travelling
    Dislikes Liars, douchebags, rain, snow after like two days, cold weather, waking up early, black coffee, orange juice, people yelling at her, teachers asking her questions in class, calling up strangers, Twitter
    Verslavingen Geen, behalve als snoep meetelt.
    Angsten Insecten (vooral spinnen) en diepe wateren
    Goals Ze wilt na school of iets met koken of iets met make up doen. Dit zijn volgens haar haar enige twee talenten
    Droom Ze droomt van het ideale huisje boompje beestje plaatje. Het liefst wilt ze dan ook trouwen en beginnen met kinderen voor haar 25e.
    Random fact Ze heeft op haar pinterest verschillende collecties met inspiratie voor haar latere huis, bruiloft, kinderen etc.

    RELATIES

    [ bericht aangepast op 4 mei 2018 - 19:14 ]


    El Diablo.

    Jamie Joah Morris


    NAAM
    • Jamie betekent ‘Bezetter, overwinnaar’.
    • Samuel betekent ‘Broeder van God.’
    • Morris is de familienaam van zijn ouders.

    LEEFTIJD
    Jamie is 18 jaar oud en geboren op 3 November.

    STATUS
    Komt nog

    UITERLIJK
    Fc; Kieran Warner.
    Jamie is 1m85 wat hem geen kleine - maar wat gemiddelde - jongeman maakt. Aan zijn lichaam is overduidelijk te zien dat hij veel tijd besteed aan sporten en hij heeft al zijn hele leven aanleg gehad voor een slank lichaam. Hij doet echt zijn best om dat - redelijk gespierde - lichaam te behouden, simpelweg omdat hij bang is dat meiden hem anders niet meer zien staan.
    Hij heeft bruin haar en groene ogen. Zijn huid is van zichzelf behoorlijk wit gekleurd maar omdat hij meerdere keren per jaar op vakantie gaat - en naar Spanje - heeft hij meestal wel een bruin kleurtje. Hij heeft een tatoeage op de binnenkant van zijn rechter bovenarm (zie foto’s).

    INNERLIJK
    Sociaal • Beschermend • Fanatiek • Volgzaam • Loyaal • Sportief • Grappig • Onzeker • Nieuwsgierig • Romantisch • Geduldig • Gesloten • Charmant • Prikkelbaar • Koppig • Actief.
    Hoewel Jamie behoorlijk wat goede eigenschappen bezit, laat hij hier weinig van merken. In zijn ogen heeft hij een status en dus houd hij zoveel mogelijk de schijn op. In zijn ogen stort de sociale hiërarchie op school in als hij vriendelijk zou zijn tegen iedereen en dus zet hij een act op. Hij flirt met de meeste meiden - al hoeft hij daar nauwelijks moeite voor te doen met zijn looks en status - maar eigenlijk duikt hij zelden met een meid in bed. Hij bazuint het wel graag rond - zelfs als het niet waar is - maar in werkelijkheid zou hij alleen met een meid in bed duiken als hij daar écht gevoelens voor heeft - of wanneer hij heel erg dronken is.
    Hij plaagt de nerds (wat hun misschien eerder als pesten zien) om niks te laten merken aan zijn vrienden en hij haalt er ook wel wat plezier uit, al voelt hij zich daar behoorlijk schuldig om.
    Veel mensen op school zien hem dan ook als een arrogante flirt maar dat is hij in werkelijkheid dus niet. Van zichzelf is hij wel charmant maar hij zou uit zichzelf niet openlijk met veel verschillende meiden flirten, dat vindt hij simpelweg te lullig tegenover hen. Hij is beschermend tegenover zijn familie en vrienden en hoewel hij van zichzelf niet agressief is aangelegd, zal hij ze steunen - wat er ook gebeurd.
    Jamie is daarnaast ook best onzeker over zichzelf maar ook dat laat hij niet merken - niet in zijn houding en niet in zijn gedrag. Op het veld is hij erg fanatiek en doet hij zijn uiterste best om te winnen - maar wel volgens de regels. Als hij niet bezig is met football dan gaat hij wel hardlopen of zwemmen.
    Kortom, hij komt over als een arrogante klootzak die harteloos is - maar dat is hij totaal niet.


    When you're not practicing, someone else is getting better


    FAMILIE
    Ezra Morris | Vader | 52 jaar | Manager
    Aria Morris | Moeder | 48 jaar | Advocate
    Ray Morris | Broer | 22 jaar | Student

    GESCHIEDENIS
    Jamie heeft zijn hele leven eigenlijk niets te klagen gehad. Hoewel zijn ouders niet steenrijk zijn, hebben ze genoeg geld om een vakantiehuisje in Spanje te bezitten naast hun normale huis. Ze gaan dan ook elk jaar meerdere keren op vakantie en als het even kan dan gaat Jamie ook nog met vrienden op vakantie - hij is dol op het buitenland en wil er graag zoveel mogelijk van zien. Aangezien zijn beide ouders altijd al werkten, waren Jamie en zijn broer vaak aangewezen op elkaar en de oppas. Desondanks maakten hun ouders genoeg tijd vrij, wat erin resulteerde dat ze genoeg aandacht kregen thuis. Jamie is echter nooit de slimste geweest en ging elk jaar maar net op het randje over - hij is simpelweg beter in sport dan in theorie.

    EXTRA
    Likes; Football, Aandacht, Hardlopen, Zwemmen, Winnen, Vakanties (in het buitenland), Spanje, Koffie, Koken, Romantiek, Knuffelen.
    Dislikes; Verliezen, Luie mensen, Afwijzing, Regen, Drama, Condooms.
    Fears; Jamie heeft hoogtevrees.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 14:39 ]

    Siënna Marissa Blanchard

    Name
    Siënna: Origin: Italian Meaning Place-name from orange-red color clay

    Marissa: Origin: Latin Meaning: Of the sea


    Age
    24 November, Sagittarius, 18 jaar

    Element: Fire
    Quality: Mutable
    Color: Blue
    Day: Thursday
    Ruler: Jupiter
    Greatest Overall Compatibility: Gemini, Aries
    Lucky Numbers: 3, 7, 9, 12, 21
    Date range: November 22 - December 21

    Status
    The slut

    Siënna heeft deze status gekregen, omdat ze geregeld met een nieuwe jongen in bed ligt. Waar bij mannen juist als stoer word gezien, word Siënna er echt niet beter door gevonden, mensen vinden haar alleen maar makkelijk, maar ja girls just wanne have fun...
    'Push me
    Against the wall
    And kiss me'

    'You clothes would look
    Nice on my
    Bedroom floor'

    Personality
    Jaloers | Verrassend slim | Beschermend over bepaalde mensen | Enorme flirt | Kan enorm egoïstisch zijn | Sluw | Ze vertrouwd maar weinig mensen | Boy Crazy | Enorm competitief, en niet alleen bij sport | Eerlijk | Kan erg gemeen uit de hoek komen | Eigenwijs | Kan goed geheimen bewaren | Als ze wil | Populariteit betekend veel voor haar | Aandachtstrekker | Zelfverzekerd | Houd van avontuur | Openminded | Groot loyaliteitsgevoel | Ongeduldig | Komt niet erg geïnteresseerd over | Kieskeurig

    Appearance
    • Haar:
    - Lengte: Lang
    - Kleur: Blond
    - Stijl: Stijl
    • Gezicht:
    - Ogen: Donker bruin
    - Wenkbrauwen: Vol, donkerder dan haar haarkleur
    - Lippen: Vol
    • Lichaam:
    - Lichaamsbouw: Slank
    - Huidskleur: Blank
    - Lengte: 1 meter 75
    • Extra's:
    - Tatoeages:Klik KlikKlik Klik
    - Piercings: Enkel gaatjes in haar oor
    - Kledingstijl: Girly, maar wel met een 'edge'
    Family and history
    Bryan Adam Blanchard | Vader | 52 jaar | Pastoor

    Selma Kayla Blanchard | Moeder | 50 jaar | Verpleegster

    Beatrice Eva Blanchard | Zusje | 17 jaar | Schoolier


    Siënna Blanchard is de eerste geboren als de eerste dochter van Selma en Bryan Blanchard, maar al een jaar later werd er nog een lid aan het gezinnetje toegevoegd. Beatrice Blanchard is Siënna haar jongere zusje. Samen vormen de vier van hen een heel gelukkig gezinnetje, hoewel dit de laatste jaren toch een klein beetje lijkt af te brokkelen. Dit heeft natuurlijk te maken met de puberteit waar beide Blanchard dochters vol in zitten, maar ook in het christelijke geloof van hun ouders, waar voornamelijk Siënna zich totaal niet in kan vinden. Vroeger ging ze altijd traditie getrouw met haar ouders en haar zus op zondag naar de kerk, als klein meisje wou ze zelf beslist zo dicht bij mogelijk zitten om alles mee te kunnen pikken, maar dingen kunnen veranderen. Hoe ouder Siënna werd hoe minder vertrouwen ze kreeg in het bestaan van een god en zo leefde ze ook steeds minder volgens de regels die haar ouders met het geloof verbonden. Een kuis bestaan zoals ze het zelf altijd hadden genoemd, paste niet bepaald bij Siënna. Echter betekend dit nog niet echt dat Siënna haar ouders hiervan weten. Ze hebben wel door dat Siënna zich niet meer kan vinden in het christelijk geloof en het is ze ook echt wel opgevallen dat Siënna vaker niet in de kerk banken zit dan wel, maar dat Siënna bepaalde regels breekt daar lijken haar ouders blind voor.
    Siënna haar ouders hechten zo het meeste waarde aan het idee dat je geen seks mag hebben voor het huwelijk, wat voor Siënna dus echt iets is wat ze aan haar laars heeft gelapt. Echter is ze niet van plan haar ouders dit ooit te vertellen.

    Relations


    Extra
    •Hobby's: Cheerleaden, Roddelen, Rondhangen met vrienden.
    • Guilty pleasures: Disney
    • Verslavingen:
    • Likes: Juices, Gezond eten, Sporten, Feestjes, Alcohol, Jongens, Sex, Avontuur, Roadtrips, Filmavonden en Wiskunde.
    • Tics: Kan het huis niet uit zonder lippenbalsem.
    • Angsten: Bindingsangst en Spinnen.
    • Dislikes: Wachten, Ganzen, Asperges, Kou, Sneeuw, Kinderachtig gedrag, Werken, Kersen en Vlees.
    • Talen: Engels
    •Seksualiteit: Heteroseksueel
    'Kiss me if i'm wrong?
    But dinosaurs still exist right'


    [ bericht aangepast op 10 mei 2018 - 17:40 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik zit heel hard te twijfelen.. maar ik voel er wat voor om de vrouwelijke bully op me te nemen...

    dis voor het geval dat Rocket Raccoon (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    XAVIER ''XAV'' STEPHEN MULLEN


    NAAM

    Xavier is een jongensnaam met een Baskische oorsprong. Hij is afkomstig van Jaberri, dat teruggaat op het woord exaberri/etchaberri of etxe berri wat nieuw huis betekent. Stephen is een Engelse naam voor jongens en betekend ''de gekroonde, krans.'' Zijn achternaam is ''Mullen'' een plaats in de Amerikaanse staat Nebraska. Xavier zijn naam wordt vaak afgekort naar ''Xav'' of ''Viero''. Hier heeft hij geen enkel probleem mee.

    Quote.



    LEEFTIJD

    Xavier is 18 jaar oud en geboren op een koude 29 december. Een dag of twee te vroeg voor het vuurwerk, maar daar is hij wel blij mee. Hij heeft het namelijk niet op harde geluiden en cetera. Zijn sterrenbeeld is een steenbok.

    ROL

    tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst.

    INNERLIJK

    tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst.


    UITERLIJK

    tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst.




    Quote.




    GESCHIEDENIS

    Familie


    tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst.

    ''Quote.''

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 20:27 ]


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    Sumner schreef:
    Zou ik een Dark Side Gleek kunnen reserveren? ^^
    En misschien een vrouwelijke Weirdo van de Loser Squad?




    Een mannelijke Dark side Gleek?

    En ik heb liever dat je één normale student neemt dan 2 'loser' types als je dat niet erg vind ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Marlow > Armen.


    That is a perfect copy of reality.

    Mag ik een mannelijke Weeb van The Dark Side?

    Rocket Raccoon.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 20:40 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Oh Saar, ik wil trouwens toch een populaire guy. Een bully graag ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Mag ik een mannelijke Nerd?

    Rocket Raccoon


    Look deep into nature and then you will understand everything better


    IZNO "AKUMU" WILLIAMS

    ROL Weeb aan The Dark Side.

    NAAM Akumu is hoe Izno zichzelf noemt, het betekend "nightmare" in het Japans, maar Izno is zijn daadwerkelijk roepnaam.

    LEEFTIJD 17 jaar en geboren op 7 juli in New York.

    STATUS The Dirty Devil. Izno is een jongen die zich kleed als de meest donkere personages uit anime en naast dat soort anime het liefste naar anime porno kijkt, iets wat hij niet algeheel onder stoelen en banken schuift en niet echt de goede indruk achterlaat bij de meeste mensen.

    KLAS Komt nog.



    "I’d rather choke on greatness, than nibble on mediocrity."





    INNERLIJK Zelfverzekerd, uitgesproken, elegant, apart, bijzonder, egocentrisch, exentriek, pessimistisch, kritisch, brutaal, duister, afstandelijk, gesloten, artistiek, aanwezig, sarcastisch, sadistisch, koud, ijdel, manipulatief.

    Izno is een bijzondere jongen. Zijn voornamelijkste doel is om te schokken. Hij wil dat mensen bang voor hem zijn, hem uit de weg gaan. Hier geniet hij van. Hij is zelfverzekerd in zijn eigen wereld van duisternis en streeft erna om exentriek en apart te zijn. Tegenover de wereld staat hij pessimistisch. Hij heeft geen vertrouwen in de mensheid en gaat het liefst tegen alle stromen in. Hij is kritisch en brutaal en doet niet de moeite om zijn mond dicht te houden. Hij geniet van sadisme en wreedaardigheid. Hij heeft niet bepaalde een gezonde manier om naar de wereld te kijken dus. Dicht bij hem kom je ook niet echt snel. Hij is afstandelijk en gesloten en heeft een muur om zich heen gebouwd met zijn manga fetisch en cosplay uiterlijk prominent vooraan. Hij hoopt hiermee mensen zoveel mogelijk op afstand te houden, omdat hij geen idee hoe hij om moet gaan met dingen als echte vriendschap en liefde. Dit komt grotendeels uit de relatie met zijn ouders die op niks anders is gebasseerd dan regels en geloof. Het gat wat ontstaan is hierdoor, heeft hij opgevuld met haat en duisternis.

    UITERLIJK Imagine this face claim, but then uglier. Ik kon geen niet-knappe face claims vinden. Eigenlijk komt Izno altijd in cosplay naar school en draagt elke dag flink wat zwarte make-up. Zijn kledingkast bestaat uit enkel zwart en wit en als het zou mogen zou hij het liefst ook angstaanjagende props mee sleuren de school in. Verder is hij een slanke jongen, met weinig vet en weinig spier. Zijn bruine haar verft hij pikzwart en zijn ogen zijn felblauw. Als een soort grap en om bij te dragen aan die seksueel getinte status die hij voor zichzelf heeft neergezet, noemt hij de kleine vriend tussen zijn benen Kurayami ofwel "darkness" in het Japans genoemd. Hij kleed zich het liefst naar zijn favoriete personage Luka Crosszeria van Betrayal knows my Name of andere personages die volledig bedenkt zijn in zwarte kleding. Izno laat niet meer huid zien dan zijn handen — hoewel deze vaak bedenkt zijn met handschoenen en ringen — en zijn gezicht, omdat het grootste deel van zijn lichaam bedekt is met littekens, waarvan de meeste gemaakt zijn door hemzelf. Dit is een van de weinige dingen waarvoor de jongen zich schaamt. FC: Alex Storm.

    FAMILIE
          • Vader: Eduard Williams (52).
          • Moeder: Elena Williams (45).
          • Zus: Emma Williams (23).
          • Broertje: Noa Williams (15).
          • Broertje: Ezra Williams (15).

    GESCHIEDENIS Izno komt uit een streng katholiek gezin, waarin regels heilig zijn. Vanaf jongs af aan is hij opgevoed met het idee dat hij alles goed moet doen om later in de hemel te komen. Zijn oudere zus en jongere tweelingbroertjes zijn hier altijd perfect in mee gegaan, maar vanaf dat Izno zes was, is hij zich hier tegen af gaan zetten. Hij was — en is — een probleemkind en doet alles om zijn ouders op de kast te jagen. Dit begon met kattenkwaad, maar is steeds heftiger geworden. Er is zelfs een tijd geweest dat Izno zichzelf verhongerde en sneed om zijn ouders te beangstigen. Dreigen met zelfmoord, om zo in hel te belanden is iets wat ook vaak genoeg uit zijn mond komt. Meneer en mevrouw Williams weten niet wat ze aan moeten met hun zoon die, enkel om hen te treiteren, al vanaf zijn elfde gay-porn kijkt met het geluid op het hardst en vervolgens satanische kruizen op de muren en vloeren schildert om de duivel te aanbidden. Als jaren proberen ze heb gediagoniseerd te krijgen door een psychiater, maar dit levert enkel vocale en soms zelfs fysieke gevechten op tussen vader en zoon. Door zijn zoon's handelingen is zijn vader langszaam in een depressie gezakt nadat hij overwerkt raakte en de gevechten tussen de twee mannen lopen wekelijks uit de hand.

    CLUB Artclub.




    "All monsters are human."




    EXTRA
          • Guilty pleasures: anime porn en abba.
          • Mistalenten: emphatie opbrengen, sport.
          • Geheimen: zijn verlangen naar goede aandacht.
          • Verslavingen: roken, wiet en zelfbeschadiging.
          • Likes: anime, cosplay, crafting.
          • Tics: mensen op de kast jagen en schokken.
          • Angsten: vergeten worden, onzichtbaar zijn.
          • Dislikes: hierachie en regels.
          • Talenten: crafting, make-up en design.
          • Moedertaal: Engels (Amerikaans).
          • Gesproken talen: Engels en Japans, al niet heel erg goed.
          • Geaardheid: panseksueel.
          • Geloof: satanist.
          • Themesong: The Devil Beneath My Feet — Marilyn Manson.
          • Muzieksmaak: Shock rock, Alternative metal en Industrial rock.
          • Allergieën: bleekselderij.
          • Voorkeurhand: links.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 11:11 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Emzee schreef:
    Mag ik een mannelijke Nerd?

    Rocket Raccoon


    De nerds helaas al volzet, gewoon een vraagje trouwens, heb je wat rpg ervaring? Gezien je nog niet lang op Q bent ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH