• ''If you hang around with losers you become a loser.''


    WELCOME TO



    ''To be a good loser is to learn how to win.''



    Rule number one, we don’t talk about Loser club
    We volgen in deze rpg de laatste jaars studenten van Westmore High (New York). Wanneer één van de populairste jongens uit de put word geholpen met zijn punten besluit hij één ding te doen voor de Losers die hem geholpen hebben en besluit hen allemaal samen te stoppen in de ‘Loser club’. De meeste ‘losers’ kennen elkaar wel, sommige zijn beste vrienden andere zijn onbekenden van elkaar, maar allen hebben ze iets gemeen. Ze zijn de underdogs en hebben de populairste jongen van Westmore geholpen de afgelopen jaren. Hierdoor sluit hij dan ook een deal met hen. Ze krijgen een maand workshops/tips/styling van enkele populaire kids van de school zodat ze op het eind van de maand niet meer als losers aanzien kunnen worden. Echter is er toch veel werk aan de winkel om deze losers naar wat doenbaars om te toveren.


    W e are proud student of blue white
    E verybody counts here at our school
    S laying the others is what we do right
    T oghetter we will make you look like a fool
    M ONGOOSES take out your claw
    O oooooooh
    R eady !

    E at those enemys raw !

    GO WESTMORE GO !





    TRUST NO PLAYER
    — FEAR NO BITCH.








    ''Even magic shouldn't help to make the ugliest bitch pretty.''

    WESTMORE SCHOOL RULES
    Iedereen hoort aanwezig te zijn op school. Zo niet dan moet de student een medisch attest indienen op school
    Twee keer te laat is strafstudie, Drie keer te laat is werkstraf na school.
    Geen kauwgom toegestaan, word je gesnapt krijg je een werkstraf na school. ( Kauwgomschrappen)
    Het downloaden van illigale software, virussen of onreine filmpjes resulteert in strafstudie
    Het gebruik van alcohol, sigaretten of drugs binnen de schoolmuren word niet getolereerd.
    Het dragen van de blauw witte schoolkleuren tijdens activiteiten is verplicht
    Gedraag je tegenover medestudenten en docenten, deel liefde geen haat
    .


    ROLES


    Saar, wat stellen al deze rollen nu eigenlijk voor? Wel bedankt voor je vraag ! In deze rpg wil ik met harde statussen werken. Dit wil dus zeggen dat ik geen Hybriedes wil zien. Eehm wattes?
    Hybriedes zijn studenten die een beetje van alles zijn, Deels Nerd en Geek, deels Jock en Weirdo, deels cheerleader en nerd. Nee Nee.

    De Nerds zijn mensen die dol zijn op school en nooit een dag willen missen. Ze zijn goed in bepaalde vakken (denk aan Wiskunde, fysica, Chemie, geschiedenis, beetje van alles) en zijn dan ook echt teacher pets. Het enige waar ze echt een hekel aan hebben zijn fysieke activiteiten zoals sport en zijn vaak ook het mikpunt in de trefbal partijtjes. Moet mijn nerd er ook echt uitzien als een nerd? Dat ligt aan jou, niet alle ‘nerds’ worden gepest en geteisterd, maar er hoort toch een reden te zijn dat ze in de loserclub zitten niet? Bedenk je ook wel dat je geen supermodellen uitkiest voor deze rollen gezien de meeste problemen hebben met flirten etc.
    De Geeks zijn dan weer minder oplettend in de les en zitten liever met hun neus in stipboeken dan echt te studeren. Deze studenten blijven tot een gat in de nacht op om video games te spelen en zich vol te proppen met dorito’s en mountain dew. Geeks zijn soms te herkennen aan hun shirts welke hun favoriete fandom moet representeren en denken soms de held van het verhaal te zijn. Al loopt dit vaak minder goed af voor hen. (Mijn favoriete comicbook hero is Rocket Raccoon btw)
    De Gleeks (Ehm wattes?) Gleeks kun je voornamelijk horen. Deze studenten zijn dol op muziek en zitten hoogstwaarschijnelijk in de Glee club van de school en schrijven zich iederjaar weer in voor de schoolmusical. Deze studenten leven helaas niet in een highschool musical en worden soms uitgelachen voor hun enthousiasme rondom muziek. Normale studenten kunnen toch ook in de glee club zitten? Dat klopt, maar bij deze losers is het vaak door enkele genante momenten op het podium, hun reputatie en dorkness die hem dus tot onderaan de put gooien.

    Weebs eeeh Saar…. OTAKU FOREVER Oke nee nee, deze studenten zijn een beetje te vergelijken met de Geeks, enkel in plaats van superhelden/series etc, zijn deze voornamelijk grote fan van Anime. Ze cosplayen graag, spreken ongestoord japans en gedragen zich soms eerder als een anime personage dan als een normaal persoon. (Not my words)

    Weirdo’s? Zie deze mensen als een opvul categorie. De loners van de school, geen vrienden of toch amper. Meestal een exentriek uiterlijk en vaak de pechvogels van school. Heb je een ideetje voor een weirdo, kom toch eerst even naar mij met je idee voordat ik er goedkeuring op geef.

    Wat zijn de Dark side Losers?
    Dit is een clubje gesticht door 1 hoofdloser. Deze mensen weten ook niet van de loser club af, maar willen voordat het schooljaar eindigt de populaire squad ten onder halen. Dit wil zeggen ze publiekelijk vernederen, zodat de Losers eindelijk eens on top komen te staan. Dit is een kleinere club maar ook erg geheim, mochten ze gesnapt worden dan kunnen ze geschorst worden dus look out my beloved dark siders.

    De populair squad, iedereen kent wel het bekendste groepje van Westmore high. Dit zijn dan ook de het van het, de ‘knapste’ mensen van de school etc. You either love them or hate them. De king en Queen zijn het koppeltje van de school, ontzettend klef en ze hebben een ontiegelijke knipperlicht relatie. Toch is het haast onmogelijk om hen van de troon te stoten.

    De King is namelijk de captain van de football club en een gigantische eikel, maar toch heeft hij enkele uitverkoren losers de kans om cool te worden. Het was zijn idee van de club en wenst het ook geheim te houden gezien het zijn reputatie naar beneden kan halen. Iedereen van de Loserclub heeft hem ergens wel geholpen gedurende zijn schoolcarriëre dus zonder hen zou hij niet eens afstuderen.

    De Queen is de populairste meid van de school ze is Co-captain en heeft een grote rivaliteit jegens haar andere co-captain al zijn ze wel bff’s for life –notreallytho- De Queen word ook bijna nooit zonder haar 3 cheervriendinnen gezien, behalve als ze een afspraakje heeft met haar king.
    De Cheersquad bestaat uit 3 populaire meiden. Je kan zelf beslissen of ze dom zijn, zich dom voor doen of juist echte sweethearts of juist net niet zijn, maar probeer een mooie balans te vinden onder elkaar.

    Hetzelfde voor de Jocks, de 3 heren zijn de ‘knapste’ jongens van het football team en doen alles onder leiding van hun king. Echter kunnen ze wel uit zijn voor zijn status/meisje of juist totaal het omgekeerde, zorg onderlinge zelf voor wat balans.
    De bullies. Deze zijn In tegenstelling tot de andere rollen bij de populaire squad echte lone wolven. Ze zijn 2 van de meest badass mensen op deze school en geraken vaak in de problemen. Echter zijn ze even bekend op school als de king en Queen en liggen vaak met hen in de clench. De losers geen soms maar ook beter uit hun weg want het zijn absoluut geen lieverdjes – of echt slimme kopjes-

    Normale studenten zijn net zo belangrijk als andere studenten, echter worden ze op de school niet meteen in een vakje geduwd en worden ze minder aangekeken/over geroddeld/ geprezen. Deze studenten zijn wel het hart van de school. Ze kunnen evengoed in cheerleaden zitten of goed zijn in wiskunde, kunnen evengoed van zijn van zingen of touchdowns scoren op het sportveld. Hun namen zijn gewoon iets minder bekend, maar het is evengoed geen vloek die op hun schouders rust.



    ROLES




    Naam | status | FC | User | Pagina

    The Loser club

    Nerds
    L Evan Chester Dale || Math Nerd || FC : Tom Holland || Forgarty || 1.4
    L Joseph Peter Miller || Nerd || FC: James McAvoy || Phorthos || 1.3
    L Genevieve Jemimah Goldstein || The Turtle Girl || FC: Emma Stone || EiIonwy || 1.7

    Geeks
    L Hunter Logan Adkins || Geek || FC : Chandler Riggs || Riggs || 1.6
    L Taylor Erica Miller|| Geek || FC : Leda Muir || PecuIiar || 1.6

    Gleeks
    L ]

    Weebs
    L Lily Grace Underwood|| waifu collector || FC : Jessie Paege || Hideyoshi || 1.8

    Weirdo’s
    L Kim Todd Ruairi || The animal freak || FC: Choi Seung Hyun || Emzee || 1.7
    L[R]




    The Dark side




    Nerds
    Leader L Aurora Kayhleig Fracer|| Dark side leader || FC: Natalie Portman || adoxography || 1.3

    Geeks
    L


    Gleeks

    L [R] Kassandra Sophia Taylor || Singer songwriter ||FC: || Sumner || 1.6

    Weebs
    L Izno "Akumu" Williams || The Dirty Devil ||FC:Alex Storm || Illyrians || 1.3


    Weirdo’s

    L



    The Populair Squad

    King
    K Nathan Elias Rousseau || The douchebag king || FC: Brandon Flynn || Forgarty || 1.4

    Queen
    Q Stevie Meredith Powers || The Queen ||FC: Elaine Carlin || Ziegler || 1.3

    Chearleaders
    C Penelope Porter || The Girly girl ||FC: Lilly Collins || Shadowsinger || 1.4
    C Siënna Marissa Blanchard || The Slut || FC: Alissa Violet || Solmeron || 1.3
    C Samara 'Sami' Allison Taylor || The Sweetheart || FC:Cindy Kimberly || Fonollosa || 1.3

    Jocks
    J Jamie Samuel Morris || Jock || FC:Kieran Warner || xJess ||1.4
    J Gabriël Noah Stanford || Wearing a mask. || FC:Casey Cott || McTier || 1.6
    J Charlie "Clyde" Carson Amber || Tempered asshole sweetheart || FC:Cole sprous || Riggs || 1.7

    Bullies
    B Bethany James || The Devil Incarnate || FC:Marina Laswick || JudithSuzann || 1.4
    B Vale Mathias Callister || The Evil King || FC: Diego Barrueco || Amren || 1.7


    Normal students

    S Roger "Ronnie" Vincent Amber || the Chill twin || FC: Dylan Sprouse || Forgarty || 1.7
    S Eden Isla Sadler || Normal student || FC: Lorena Rae || Benu || 1.3
    S Noah Evan Davis || The journalist || FC:Jordy Baan || PecuIiar ||1.7
    S Elysia Rosa Green || The Girl Next Door || FC: Daisy Smith || Ascian || 1.3
    S Mirella Ashley Carlson || The lovable poet || FC:Daria Milky || Sumner ||1.4
    SMark Williams || || FC: || HalloMaandag || 1.9
    SEmily Bella Thorne || || FC: ||xJess ||1.8
    SRoss Harold Memphis. || || FC: ||Ascian || 1.8
    ...



    LIST



    Rol
    Naam
    Leeftijd {17-18 we volgen de laatstejaars studenten. Wil je ze ouder? Stuur me een pb’tje met de reden}
    Status ( is er iets waar jou personage het meest mee uitspringt?)
    Klas ( A B C ik deel de uurroosters bij de start van de rpg uit en zal kijken of deze wat gelijk zitten)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Familie en geschiedenis
    club ( je personage hoeft niet in een club te zitten)
    Extra



    RELATIONSHIPS



    (Ik wil niet dat mensen uitgesloten worden, dus gelieve te wachten met relaties uit te denken tot ik zeg dat het mag. Dit relatielijsje is erg basic en ik wens het ook zo te houden, gezien het in deze rpg erg draait om character evolutie. Als je een ideetje hebt met een andere user voor een erg diepe band goed en wel, maar het is juist leuker om dit uit te spelen in de rpg zelf. Verassende relaties zijn leuk, maar hou rekening met de realiteit. Een cheerleader gaan niet beste vrienden zijn met een Nerd en de Cheerleaders zijn niet allemaal lieverdjes, maar ook niet allemaal monsters. De bullies hebben ook een leven en kunnen wel lief zijn etc.
    Als je dan toch echt out of the box wilt denken hou er dan rekening mee dat de andere ook akkoord willen gaan.
    Je hoeft niet iedereen te kennen! Ik ken ook niet iedereen van mijn school en jullie vast ook niet.

    Beste vriend / vriendin (korte uitleg ontmoeting)
    Vijand (max 1 persoon) (Korte uitleg ontmoeting )
    Reden hulp populaire dude ( Korte uitleg ) : Reden hulp loser (korte uitleg)
    Roomie: (Westmore is een internaat)
    Kennissen
    ...


    Verzin geen al te diepe banden met elkaar, dit kan je personage meteen al vast kleven met iemand en dat is niet echt te bedoeling. Er worden ook geen relaties afgesproken . Ja je Loser mag misschien wel een crush hebben, maar verwacht niet dat een populair meisje meteen al als een blok voor een loser gaat vallen. Dat vergt tijd en evolutie, net wat de bedoeling is van deze rpg
    . Ah Heck doe wat jullie willen :') maar hou het soort van realistisch pls :Y)




    RULES




    o In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    o Je schrijft minstens 150 woorden
    o Maximum 2 personages waarvan minstens 1 Normale student.
    o Minstens 1 keer per week posten. Het is voor mij ook een drukke periode, maar het zou wel fijn zijn om dit topic actief te houden.
    o Reservaties blijven 72 uur. (48 uur voor een basisopzetje, daarna nog 24 uur voor het meeste in te vullen) . Ik verwacht ook geen boek, maar op zijn minst een kort uitlegje van hoe je personage in elkaar zit zou fijn zijn.
    o OOC in praattopic!
    o Lees iedereen zijn posts! Ik weet dat het soms moeilijk is, maar ik zal mijn best doen ervoor te zorgen dat het geen sneltrein word. In iedereen zijn post kan er nuttige info staan omtrent de omgeving, zijn/haar personage of zelfs jou personage! So my beoble pls read.
    o Heb respect voor elkaar! Dit betekend niet zomaar andere hun personages besturen zonder vragen, iemand negeren, achter elkaars rug om klagen etc. I am an positive thinker en dit hoort een leuke rpg te zijn. So be nice people en als er problemen zijn, kom aub eerst naar mij voordat je iets plaats in het praattopic Also no fighting in my loser club !
    o Geen Mary sue’s, Gary sue’s , Orpg’s, … (Ik zal je vriendelijk erop wijzen als het die kant uitslaat. Ben je het niet met me eens? Gelieve me dan in mijn gastenboek te contacteren en me te overtuigen dat het niet zo is. )
    o Dit is een comedy rpg ! Drama mag, maar maak het dan niet te melig. Also ik word cockblocker nummer 1 als het te orpg word ! Hou goed rekening dat je personage ook niet over de top word, ieder personage is equal aan elkaar hier en het is niet omdat het over de losers gaat dat andere personages daardoor in vergetelheid vallen.
    o +16 mag, maar duid het dan ook aan en onder een spoiler !
    o Ik heb het recht je uit mijn rpg te schoppen als je 1) de regels niet waardeert, 2) Niet post 3) Niet op mijn waarschuwingen antwoord
    o Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs.
    o Vragen? Shoot at me! Ik ben er om te helpen en de rpg in goede banen te leiden!
    o Hopelijk schrikt jullie dit niet af, het zijn voornamelijk de basisregels van iedere rpg, but just with my quircky toughts erbij hehe.


    Even een bedankje aan Sanne en Amber voor het helpen met deze rpg en de opmaak. Hierdoor heb ik ze al een reservatie gegeven (gezien ik dat wel zo eerlijk vind)

    Heb je alles goed doorgelezen? Echt goed doorgelezen? Post dan bij je reservatie in spoiler mijn favoriete Marvel karakter. Weet je het niet? Lees alles dan nog eens goed door !




    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 15:30 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WheeIer schreef:
    (...)

    De nerds helaas al volzet, gewoon een vraagje trouwens, heb je wat rpg ervaring? Gezien je nog niet lang op Q bent ^^'


    Ja, bijna 8 jaar denk ik. En oké, Ik zal er even over denken!


    Look deep into nature and then you will understand everything better

    EVAN CHESTER DALE

    Math Nerd




    Evan || Welsh, English || "YAHWEH is gracious".
    Chester || English || "camp, fortress".
    Dale || English || "valley"


    ' My favorite dessert is π .'

    17 || O7/O6 || Hetero || American


    INSIDE

         


    Evan is zo'n beetje de grootste wiskunde nerd van Westmore high en dat valt nogal aan hem te merken. De foute punny shirts, zijn droge grapjes over wiskunde, het feit dat hij altijd met zijn vinger in de lucht zit tijdens te lessen en soms zelf de docent verbeterd. Ja Evan is niet bepaald populair te noemen met zijn vreemde 'hobby'. Dit plus het feit dat de jongen een ongelofelijke kluns is zorgt ervoor dat hij bij de losers behoort

    Vriendelijk
    Leergierig
    Intilligent
    Socially akward
    Droog
    Nieuwsgierig
    Vrolijk
    Ongeduldig
    Snel verveeld
    Snel afgeleid

    Evan is waarschijnlijk één van de vriendelijkste jongens die je op Westmore tegen komt, hoogstwaarschijnlijk ookwel omdat Evan geen nee kan zeggen. De jongen is altijd streng maar rechtvaardig opgevoed geweest waardoor hij ook met het motto ' Als je goed bent voor een ander, zijn ze ook goed voor jou.' Evan weet ook altijd rustig te blijven en is moeilijk kwaad te krijgen. Als de jongen zich aan iets irriteerd kroopt hij het toch liever op, maar er zijn wel momenten waar de druppel even overloopt.

    Rules of Mathematics
    ...

    OUTSIDE

    Evan is een jonge knaap die duidelijk nog een hele toekomst voor de boeg heeft. Evan zit nog in de pubertijd en begint er toch langzaam uit te geraken, heeel erg langzaam. Evan is melkwit van huidskleur en verbrand zodra de zon wat lijkt te schijnen, lichte sproetjes sieren zijn neus en hebben een lichtbruine schijn. Even rijkt zo ongeveer de 1m79 en is best wel mager te noemen. De jongen heeft een klein beetje spieren maar geen sixpack zoals de populaire kids. Toch probeert Evan wel een beetje op zijn uiterlijk te letten en kan zo vier keer een ander shirt aandoen, twijfelen en uiteindelijk uit haast toch gewoon wat aantrekken. De jongen heeft lichtbruine haren waar in de zon haast een rode schijn kent, niet vreemd natuurlijk gezien zijn moeder en twee zusjes ook met rosse lokken pronken. Evans vader is echter kaal, dus Evan vreest een beetje voor zijn toekomst. De jongen heeft bambibruine ogen die altijd meteen lijken te verraden hoe hij zich voelt. deze zijn omringt door lichte wimpers en dit gepaard met zijn smalle wenkbrauwen laten hem soms nog jongen lijken dan hij werkelijk is. Evan heeft smalle lippen en een stel rechte tanden, de jongen heeft zijn eerste twee jaren in het middelbaar een beugel mogen dragen. De jongen is wel blij dat hij hier eindelijk vanaf is en ook zijn acne begint stilaan weg te gaan. Qua kledij draagt hij of losse hemdjes of foute t-shirts met wiskunde jokes op.



    ’ If it seems easy you are probably doing it wrong ‘



    HISTORY

    Father : Matthew Dale || 44 || Accountant
    Mother : Heather Dale (née Chapman) || 42 || Secetaresse
    Younger Sister : Lily Dale || 13 || Studente
    Younger Sister : Liza Dale || 9 || Lage Scholier


    Evan is geboren op een warme zomerdag de zevende dag van Juni in de open armen van de familie Dale. Het jonge koppel was erg blij met de komst van hun zoontje en hebben hem dan ook naar hun vaders vernoemd Evan Chester Dale. Evan groeide op met een best prettige jeugd, zijn eerste stapjes, eerste kerst, eerde woordjes, zijn ouders zouden je zo alles willen vertellen als je er achter vraagt. Na drie jaartjes had Evan's moeder opnieuw een bolle buik en bracht de ooievaar niet veel later een klein zusje voor hem mee. Evan had liever een broertje gehad, maar veel te zeggen had de kleuter niet. Sindsdien is het ook niet echt meer stil geweest thuis. Lily was een enorme huilebalk en Evan was altijd degene die wat verkeerds deed volgens haar. De typische broer zus ruzies natuurlijk, maar stiekem houden de twee wel van elkaar. Evan ging na zijn klassen vaak naar een opvangcentrum voor kinderen, tot zijn ouders terug waren van werk, beide zijn het echt zakenmensen waardoor er altijd wel werk is. Evan is het dan ook gewoon om opwarmmaaltijden te eten en heeft meestal zelf alles moeten oplossen bij zijn huiswerk. De jongen was op jonge leeftijd eigenlijk al een genie, gezien hij eerder sommen kon oplossen dan zijn naam correct te schrijven. Op zijn achtste krijg hij dan nog zijn laatste zusje Liza waar de jongen dan wel erg dol op is. Het kleine meisje is echter wel een klein monstertje te noemen gezien ze altijd een puinhoop weet te maken van Evans schoolwerk. Evan heeft nooit echt de kans gehad om met zijn vader te gaan baseballen of voetballen en heeft ook nooit echt moeder en zoon kook avonden gehad met zijn moeder, waardoor de jongen eigenlijk uit verveling zijn huiswerk maakte of boeken las. Een tv hadden ze thuis ook niet, gezien zijn vader het maar verloren geld vond dus zo werd Evan al gauw de wonderbaalrijke kant van de wiskunde opgeschoven. Evan is trouwens wel dol op zijn ouders, ze zijn er altijd voor hem en als hij eens ziek is, nemen ze een dagje vrij om te kijken of hij of zijn zusjes wel oké zijn. Hij zou zich ook geen ander leventje kunnen wensen. Evan ging op zijn twaalfde naar Westmore high en was het eerste jaar nog niet echt onderaan de piramide te vinden. Hij was een gewone student met een liefde voor wiskunde. Hij was altijd vriendelijk tegen docenten, knikte altijd begrijpend en stelde vragen wanneer hij iets niet begreep. Als twaalfjarige was dat eigenlijk al best verassend gezien zijn klasgenootjes enkel maar leken op te scheppen over het aantal onvoldoendes die ze hadden. Nee Evan begon pas van de trap af te tuimelen eens de pubertijd twee jaar later toesloeg. Eens ze dertien worden, dan is het wanneer de hel losbreekt. Evan werd plots aanzien als een Nerd, de beterweter het lievelingetje van de klas. Medestudenten wilden zijn huiswerk overnemen en Evan kreeg bijna nooit de kans om nee te zeggen. In sport was hij ook geen al te grote uitblinker, waardoor er vaak gelachen werd als iets hem niet lukte. Hij kreeg een beugel en dan was het meteen lachen geblazen als er wat in bleef steken. Nee Evan was plots het zwarte schaapje. Hierdoor had hij maar een kleine vriendengroep en na school ging hij naar zijn kamer om huiswerk te maken. Het is pas sinds zijn vierde jaar aar dat hij zijn nerdside geaccepteerd heeft en sindsdien loopt Evan ook altijd rond in punny wiskunde shirts en heeft bijles aan enkele studenten. Zijn zusje zit ook op de school en doet trouwens alsof ze hem niet kent.




    RELATIONSHIPS

    Wie wil?


    EXTRA




    Class B
    Club Loser Club
    Most embarrasing moment Evan heeft een enorme last van rijziekte en heeft in zijn derde jaar tijdens een tripje moeten overgeven. Sindsdien noemen sommige mensen hem Barfven Dale
    Guilty pleasures Evan zijn favoriete pyjama broek is zijn hello kitty broek die hij met Kerst van zijn jongste zusje gekregen heeft. Hij verstopt het wel als er vrienden langskomen in zijn kamer.
    Likes wiskunde, appels, donuts, foute humor, mysteries, puzzels, oplossingen vinden, slapen, muziek, zijn kleine zusje, friends (de serie), zijn vrienden, mensen helpen
    Dislikes Lange ritten in voertuigen (behalve als hij zelf aan het stuur zit) , presentaties geven, bullies, banaan, spaans, de meeste van zijn klasgenoten, zijn zusje Lily, LGTBQ +-haters, het nieuws, sport, pikant eten,
    Tics Evan is een balpen klikker, tot irritatie van anderen. De jongend kriebelt altijd aan zijn neus als hij gaat liegen, Hij begint te stotteren als hij onbekende recht in de ogen moet aankijken, daarom kijkt hij mensen niet direct aan als hij tegen ze spreekt.
    Allergies Evan is allergies aan schaaldieren, hooi, en sommige wasproducten.
    Fears Niet in Harvard kunnen studeren, Zijn ouders verliezen, Alleen zijn, presentaties voor de klas, afgewezen worden.
    Talents Evan is erg goed in Wiskunde en puzzels, vaak heeft hij dan ook een minirubikscube opzak en probeert deze op te lossen als hij zich verveeld.
    Other Evan heeft zijn rijbewijs en heeft zijn eigen tweedehandswagen. Hij noemt hem Tank, gezien echt ding echt op instorten staat. Het ruikt er ook naar vis en Evan heeft echt geen idee hoe hij die geur eruit krijgt, dus de oplossing, auto geurtjes rondhangen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2018 - 23:31 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emzee schreef:
    (...)

    Ja, bijna 8 jaar denk ik. En oké, Ik zal er even over denken!


    Ooh oke! ^^ Denk maar rustig na hoor .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    PENELOPE PORTER
    when I was younger I always hoped the alien who found my balloon was happy.


    NAAM
    Penelope Porter
    Haar roepnaam is Pippa en ze wordt door vrijwel iedereen zo genoemd.

    LEEFTIJD
    Zeventien

    STATUS
    coming

    ROL
    Cheerleader

    KLAS

    cinderella is proof a new pair of shoes can really change your life.

    INNERLIJK
    energetic • sweet • extremely girly • thoughtful • persistent • often isn't taken seriously cause she makes a lot of ditzy remarks • is actually very intelligent • naive • insecure • lets the other cheerleaders walk over her most of the time • tries to speak up for the "losers" sometimes • dainty • bewildered • gullible • has a very big fantasy • optimistic • picky with somethings, but very open-minded with others • dedicated • hard working • takes things personally • conflict-averse • gets distracted as quicky as a puppy

    UITERLIJK
    • 1.64 meters
    • lange donkerbruine lokken die tot net over haar boezem vallen
    • bruine ogen
    • lichte huid en vrijwel altijd een lichte blos op haar wangen
    • heeft vrijwel altijd een lach op haar gezicht staan
    • fit door het cheerleaden
    • aan de tengere kant
    • volle wenkbrauwen
    • warme, open uitstraling
    • draagt veel jurkjes en rokjes.


    less bitter, more glitter


    GESCHIEDENIS
         

    EXTRA
    Likes
    instagram, iced coffee, the colour pink, bunnies, make-up, romance, jane austen novels,
    Dislikes
    cursing
    Other
    • ze spuit parfum op haar school opdrachten
    • Pippa doet elke dag wel iets anders met haar donkere lokken










    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 22:38 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    WheeIer schreef:
    (...)

    Een mannelijke Dark side Gleek?

    En ik heb liever dat je één normale student neemt dan 2 'loser' types als je dat niet erg vind ^^


    Crap, hahaha, was dat vergeten aan te geven. Liever een vrouwelijk als je dat niet erg vind. En als ik er een vrouwelijke normale student zou kunnen krijgen, stel ik dit ook zeer op prijs. ^^


    I have seen my own sun darkened

    Sumner schreef:
    (...)

    Crap, hahaha, was dat vergeten aan te geven. Liever een vrouwelijk als je dat niet erg vind. En als ik er een vrouwelijke normale student zou kunnen krijgen, stel ik dit ook zeer op prijs. ^^


    Liever 1 vrouw en 1 man voor het evenwicht gezien er best wat vrouwen zijn nu


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Bethany ‘Beth’ James
    "I do always have walls up. But I feel by doing it, I keep myself safe"


    Naam
          Al vroeg in de zwangerschap was de naam Bethany gekozen voor het meisje. Het is dan ook een naam die vaker in de familie voor komt. Bethany wordt door velen afgekort tot Beth of Betty. Zelf zal ze zich altijd voorstellen als Beth, dit omdat ze de andere versies te vrouwelijk vind en niet bij zichzelf vind passen. Noemt iemand haar bij haar volle naam zal ze hen dat zeker niet in dank afnemen. Alleen haar moeder mag dit.

    Leeftijd
          Beth is 17 jaar, ze is geboren in de lente, namelijk 5 april.

    Status
          The Devil Incarnate is een beetje hoe ze bekend staat in de school, met andere woorden, de duivel. Er gaat nauwelijks een week voorbij zonder dat ze in de problemen zit, en ze is meestal niet aardig. Velen willen haar dan ook liever uit de weg gaan.

    Klas
          TEXT

    Innerlijk
          Op school staat Beth bekend als een grote pestkop, dat is simpelweg omdat ze er ook een is. Ze is gemeen, en gaat een fysiek gevecht ook zeker niet uit de weg. Ze is een rebels persoon die moeite heeft met mensen die zichzelf beter vinden dan haar, ook kan ze niet tegen autoritaire mensen, dus leraren, rectoren, en ga zo maar door. Dit uit zich bij haar vooral in het opentrekken van haar mond en zeer brutaal zijn. Manipulatief is Beth ook zeker te noemen, als het haar uit komt gaat ze wat manipulatie zeker niet uit de weg.
          Al haar hele leven heeft Beth dikke muren om zich heen staan om zichzelf zo te beschermen tegen anderen, het was dan ook de enige manier om zichzelf te beschermen tegen haar vader. Diep van binnen is ze toch best een kwetsbaar iemand die niets liever wil dan mensen om zich heen hebben die van haar kunnen houden. Ze is getraind in geen gevoelens tonen aan anderen, hierdoor denken mensen namelijk dat ze haar niets kunnen maken. Als ze echter alleen is kan ze het daar nog wel eens flink moeilijk mee hebben.
          Wat velen niet van haar weten is waarom ze zo is geworden. Het meisje zit vol frustratie, woede en verdriet en heeft geen andere manier van dit uiten. Daarbij heeft ze onbewust het idee dat als ze maar gemeen genoeg is niemand dapper genoeg zou zijn om dit bij haar te doen. Voor zover Beth weet, is er bijna niemand op het internaat die weet hoe haar thuisleven was voor ze op deze school terecht kwam. Is er iemand die het wel weet, heeft hij of zij dit zeker niet via het meisje zelf gehoord. De reden dat ze het niet verteld is natuurlijk omdat ze zich dan kwetsbaar op moet stellen, maar ook omdat ze niet wil dat mensen haar zwakheden kennen.
          Er zijn maar weinig mensen die door haar muren heen kunnen prikken en kunnen zien wat er onder al die lagen zit, over het algemeen weet ze namelijk goed te doen alsof ze inderdaad geen gevoelens heeft en gewoon een bitch is. Wat ze aan zullen treffen als ze onder die lagen kunnen kijken is een gevoelig meisje met een hart op de goede plek. Tegen mensen die ze wel mag kan ze dan ook zeer zeker wel aardig zijn, al zal ze het nog steeds lastig vinden zich kwetsbaar op te stellen. Het zal zich dan voornamelijk uiten in minder gemeen zijn, en opkomen voor ze. Voordat iemand Beths vertrouwen heeft zal het wel even duren.

    Uiterlijk
    Fc.: Marina Laswick
          Als je het meisje voor het eerst zou zien zou je niet verwachten dat ze de pestkop van de school is. Ze heeft namelijk een redelijk onschuldig uiterlijk, en maakt hier dan ook graag gebruik van. Beth is 170cm lang, en heeft geen overdreven grote rondingen. Haar lichaam is afgetraind, en het is duidelijk te zien dat ze behoorlijk wat spieren heeft, ze is echter niet zo gespierd dat het niet meer vrouwelijk is. Het meisje heeft lange blonde haren met een kleine slag erin, en grote blauwgrijze ogen.
          Qua kleding draagt Beth vooral simpele kleding. Ze draagt vrijwel nooit rokken of jurkjes, en is meestal te vinden in een zwarte broek of spijkerbroek. Truien en t-shirts zijn de dingen waar haar kast van overloopt, en veel van die zijn ook zwart. Make-up houdt Beth meestal simpel, omdat ze geen zin heeft om uren daaraan te besteden.

    Geschiedenis
          Beth heeft alles behalve een makkelijke jeugd gehad. Hoewel zowel haar vader als moeder enthousiast waren over het krijgen van kinderen, werd al snel duidelijk dat ze er niet voor gemaakt waren. Haar moeder deed haar best, maar had moeite met het opvoeden en tonen van liefde, terwijl haar vader zich compleet op zijn werk wierp om niet thuis te hoeven zijn. Haar moeder zei haar baan op om huisvrouw te worden, iets wat ze haar man altijd kwalijk heeft genomen.
          Vlak nadat Beth 4 was geworden verloor haar vader zijn baan, en lukte het hem niet om een andere te vinden. Dit zorgde voor veel stress thuis, en toch wat financiële problemen met zich mee bracht. Na een half jaar kwakkelen besloot haar moeder dat het genoeg was en ging ze zelf op zoek naar een baan. Dit was een succesvolle zoektocht en dus waren de rollen thuis opeens omgedraaid. Beths vader kon hier niet mee om gaan, en dus liepen de gemoederen dagelijks hoog op. Uiteindelijk zette hij het op een drinken. Dit zorgde ervoor dat hij losse handjes kreeg, bij zowel Beth als haar moeder.
          Tot ze op deze school terecht kwam woonde ze altijd gewoon thuis, ze is één jaar later op de school gekomen dan de meeste anderen. Ze werd naar het internaat gestuurd omdat, door het vele alcohol gebruik, haar vader kwam te overlijden. Gezien haar moeder het hier zelf erg moeilijk mee had besloot ze haar kind weg te sturen, iets wat Beth haar nog altijd kwalijk neemt, gezien ze op dat moment haar moeders liefde goed kon gebruiken.
          Sinds ze op het internaat is gekomen heeft ze al regelmatig bij de rector gezeten. Op een dag kwam hij met het idee dat ze maar meer moest gaan sporten, in de hoop dat ze dan wat van haar boosheid en frustratie kwijt kon. Hoewel ze twijfelde of het enig succes ging hebben heeft ze het wel gedaan, onder andere ook omdat ze dan een iets lagere straf zou krijgen. Sindsdien is ze veel met sport bezig, maar in haar gedrag is nog niet veel veranderd.

    Familie
          Frank James - vader - 48 - accountant - overleden
          Sue James-Durrell - 45 - manager

    Club
          TEXT

    Extra
    Likes; zwart, sporten, dieren
    Dislikes; school, (bijna alle) mensen
    Talen; Engels, Spaans (beetje)
    Seksualiteit; Hetero
    Angsten; haar vader, haar toekomst

    Relaties
    Wie?




    [ bericht aangepast op 6 mei 2018 - 18:36 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik faceclaim Anna Grekova voor nu. ^^


    I have seen my own sun darkened


    ━      Mirella Ashley Carlson      ━

          Name
    ━ Mirella: Italiaans voor “Bewonderenswaardig, Beeldschoon, Voortvarend”.
          [Mierèl-lah]
    ━ Ashley: Engels voor “Essenboom veld”.
          [Ajsh-lie]
    ━ Carlson: Engels voor “Zoon van Carl”.
          [Carl-sen]

          Age
    ━ 17 jaar
    ━ 8 augustus
    ━ sterrenbeeld: Leo

          Status
    The loveable poet
    Mirella heeft een gave om de mooiste gedichten op papier te krijgen. Vaak genoeg heeft ze een aanvraag gekregen om een gedicht te schrijven voor iemand die zijn of haar vriendje of vriendinnetje wil verrassen met een liefdesgedicht. Dit doet ze dan ook met alle liefde – al is ze absoluut niet het type om hiermee te koop te lopen.

          History
    ━ Mirella is opgegroeid in een in tweeën gesplitst gezin met één oudere broer, één stiefbroertje en twee jongere stiefzussen. Haar broer, Joseph, is twee jaar ouder dan dat zij is en die twee hebben een hele hechte band samen. Deze werd alleen maar versterkt zodra de scheiding van hun ouders eraan dreigde te komen. Ondanks het feit dat het absoluut geen drama-scheiding was, waren de twee nog redelijk jong toen dit gebeurde.
          Nu zijn ze om het weekend bij hun vader. Hij heeft een nieuwe vriendin waar hij twee dochters mee gekregen heeft. Hetzelfde gold voor hun moeder die met een nieuwe vriend op te proppen kwam en er een zoontje mee kreeg. Vanaf dat moment werden Joseph en Mirella onafscheidelijk – de enige twee die nog over waren van de uit elkaar gevallen familie Carlson.

          Mirella op school
    ━ Deze jongedame is redelijk bekend bij de leerlingen van Westmore High. Ondanks het feit dat ze absoluut niet als ‘populair’ wordt geclassificeerd, kent iedereen in principe haar naam en gezicht. Ze is een vriendelijke en vrolijke verschijning die bij velen onbewust een lach op zijn of haar gezicht tovert. Daarbij is ze altijd in voor een gezellig gesprek en staat ze altijd voor iedereen klaar.


          Appearance
    Body ━ Mirella is slank gebouwd met smalle schouders en smalle heupen. Ze heeft een bescheiden B-cup en prachtige volle billen. Daarbij heeft ze een lengte van 169 centimeter.
    Face ━ Deze dame heeft een scherpe kaaklijn die compleet tegenstrijdig is aan haar innerlijk. Ze heeft een dunne wenkbrauwboog, volle lippen en een krachtige neus waar een ringetje zit in het tussenschot. Sproeten sieren haar gezicht als sterren aan de sterrenhemel.
    Hair ━ Het haar van Ella is moeilijk te handhaven. Haar felle rode manen propt ze vaak in een knot of staart. Los draagt ze amper – iets wat jammer is aangezien haar rode haar prachtig contrasteert met haar babyblauwe ogen.
    Style ━ Mirella geeft de voorkeur aan kleding die comfortabel zit. Neutrale kleuren zijn echt een must voor haar haarkleur en ivoren huid. Ze vermijdt hakken als de pest omdat ze daar absoluut niet op kan lopen.

          Personality
    liefdevol ━ vrolijk ━ verlegen ━ rechtvaardig ━ eerlijk ━ behoedzaam ━ impulsief ━ goed gevoel voor humor ━ geduldig ━ romantisch ━ idealistisch ━ houdt haar emoties voor haarzelf ━ dromer

          Mirella is een vrolijke meid met een groot hart. Ze heeft zo’n aura om zich heen waar iedereen onbedoeld naartoe getrokken wordt. Met haar vriendelijke lach en poëtische woorden doet ze vaak aan als een meisje die in een compleet andere wereld leeft – al ken ik niemand die zo goed bij de pinken is als deze jongedame.
          Het grootste gedeelte van de tijd is Mirella te vinden in haar eigen wereldje. Ze is heel positief en ziet altijd de goede kanten van dingen in – zelfs als deze er helemaal niet zijn. Om te voorkomen dat ze telkens teleurgesteld wordt, probeert ze vaak afstand te nemen van mensen wanneer deze te dichtbij komen. Echter zal ze nooit in staat zijn om iemand te vergeten die veel voor heeft betekent. Die littekens zullen voor altijd hun krassen achterlaten in haar hart.



    [ bericht aangepast op 6 mei 2018 - 13:57 ]


    I have seen my own sun darkened

    WheeIer schreef:
    (...)

    Ooh oke! ^^ Denk maar rustig na hoor .


    Mag ik een mannelijke weirdo. Ik zal straks even ren pb sturen over mijn idee


    Look deep into nature and then you will understand everything better

    Emzee schreef:
    (...)

    Mag ik een mannelijke weirdo. Ik zal straks even ren pb sturen over mijn idee



    Is goed! C;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een Jock?

    Rocket Raccoon


    "Family don’t end in blood”

    Izno is klaar, is hij zo lang genoeg? (en goed?)


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    McTier schreef:
    Mag ik een Jock?

    Rocket Raccoon



    Ja hoor! c:



    Illyrians schreef:
    Izno is klaar, is hij zo lang genoeg? (en goed?)


    Hij is goed! :'D een beetje occult weeb hahaha I like him in a weird way :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    NATHAN ELIAS ROUSSEAU

    The King




    Nathan || English, French, || "He gave"
    Elias || English, Greek || "my God is YAHWEH"
    Rousseau ||| French || "Red"


    ' If you want to be treated like a king, act like one .'

    18 || 11 /O1 || Biseksual || American / French


    INSIDE

         

    Nathan is een jongen die op het eerste zicht enorm vriendelijk lijkt, hij is dan ook een echte charmeur en weet met een perfect camera smile de meeste hartjes wel te smelten, echter is de jongen ok wel één van de sluwste mensen die je je maar kan bedenken. Nathan heeft zichzelf aan de top gewerkt, hij had het geld, de naam en zo ook de faam. Echter weet de jongen maar al te goed dat zijn titel gemakkelijk ook weer verloren kan geraken. Hierdoor doet hij ook altijd vriendelijk tegen de meeste mensen, komt goed overeen met zijn footballteam gezien hij de aanvoerder ook is en probeert zijn jongens ook zover te krijgen om dingen voor hem te doen. Meestal ook wel voor het goede doel natuurlijk, alles voor Westmore. Niemand zou dan ook kunnen slechtpraten over de king of Westmore. Dit wist de jongen al vanop jonge leeftijd. Nathan is qua school niet het helderste licht en weet dit ook van zichzelf, zijn ouders hebben hem daar ook nooit echt aandacht op gegeven, laat staan de jongen geholpen met zijn concentratieproblemen en dyslexie. Dus moest Nathan het maar vanuit een andere hoek opzoeken. Nathan keerde zich naar de losers. Wie wilt me helpen met wiskunde? Daarna ging het naar wie maakt mijn huiswerk tot wie zal er voor me liegen bij de leerkrachten. De jongen is erg manipulatief en weet op een slimme manier mensen om te praten. Hij heeft dan ook een bepaalde charme en subtiliteit. Met lose woorden en kleine beloftes wist hij de losers dan ook voor zich te winnen en heeft hij zo zijn schooljaren kunnen overleven.
    Echter de mensen die hem echt maar dan ook echt diep gegrond kennen die weten dat Nathan ergens enorm onzeker is over die titel en die weten ook dat alle andere 'vrienden' van de jongen enkel pionen zijn in zijn spel. Als Nathan ze niet nodig heeft dan zijn ze ook gewoon uit zijn leventje gewist. Hij is de koning, alles draait om hem. De jongen is absoluut niet loyaal en dat weet Stevie ook wel. Echter blijven de twee enkel samen om hun titels hoog te houden.
    Nathan is arrogant, koppig en grof maar erg diep vanbinnen weet hij ook wel dat life can hit him back. Vandaar dat hij enkele van zijn vrienden gevraagd heeft om hem met een laatste iets te helpen. Namelijk The Loser club, enkele Losers even helpen zodat hij weer zorgeloos verder kan gaan en zich niet 'schudlig' moet voelen voor al zijn jaren van teisteren.





    He's a dick

    ’ Shut up loser ‘


    OUTSIDE

    Nathan valt geen lelijke jongen de noemen, hij heeft een olijfkleurige huidskleur die in de winter iets geler lijkt dan het bruine tintje die hij in de zomer krijgt. Hij meet zo'n 1m80 wat best wel groot maar dat maakt hem niet zozeer uit. De jongen traint al een aantal jaren en dit heeft hem dus ook een wasbordje gegeven, evenal een tal van littekens. Hij heeft grote opvallende blauwe ogen waar er een mengeling van lichtgroene en lichtbruine spikkeltjes in lijkt te zitten, iets dat zijn kijkers een wat strenge blik heeft. Zijn blauwe poelen zijn gesierd met lange donkerblonde wimpers die het het dan ergens ook weer speels maken. Hij heeft een fijne wipneus die versierd zijn met lichte sproeten en hij heeft volle zalmroze lippen. Daarbij heeft hij donkerblonde warrige haren waar hij niet zo veel tijd aan besteed.
    Qua kledingstijl houd hij er enorm van om zo los mogelijke kleding te dragen, een losse broek tank top en baskets. Hij heeft wel enkele strakke broeken en hemden zitten maar deze draagt hij enkel als het moet. Nathan draagt ook vaak een kettinkje met een klein bedeltje aan van een kruisje, dit heeft hij al sinds zijn geboorte en is ook zijn meest waardevolle bezit. Ookal is hij niet gelovig, het is iets van zijn vader waar hij gewoon geen afstand van kan doen.Als iemand het van hem afneemt , dan kan die persoon zeker een paar klappen verwachten. Op zijn borst staat er ook een tattoo met het opschrift

    ’ Why can't school be less boring? ‘



    HISTORY

    Father | Marc Rousseau | 44 | Designer
    Mother | Veronica Sawyer | 44 | Choreografe

    Nathan is geboren op een koude winterdag en is de eerst en tevens enige zoon van de Rousseau familie. Een rijke familie ook, gezien Marc een franse kledingontwerper is en zijn moeder een ex model en nu tevens danschoreografe. Het is altijd erg druk in het grote huis maar tijd is er nooit. Hierdoor kreeg Nathan gewoon alles wat zijn hartje beheerde, geld maakte zijn ouders niet veel uit. Het enige wat Nathan niet mocht doen is de Rousseau naam beschadigen. De jongen is een echt moederskindje gezien zij ook de meeste tijd voor hem vrijmaakte, al was het ook nooit goed genoeg. Hij kreeg wat nieuw speelgoed en moest zich bezighouden, buitenspelen gebeurde amper en als ze dan wat samen deden was het wel shoppen.
    Nathan zit dan ook op de kostschool gezien hij thuis toch nooit zijn ouders zou zien dus veel verschil vond hij het niet. De enigste echt ereden dat hij op de school zit is om een beurs te kunnen bemachtigen voor football, hij hoopt ontdekt te worden door top clubs die hem een contract willen aanbieden. Maar zonder goede punten is er ook geen toekomst voor hem. Daarom richtte hij nu ook de loserclub op om eigenlijk bij een mooi blaadje bij hen te kunnen staan. Echter de dark side zou hem evengoed kunnen ruïneren.




    RELATIONSHIPS

    Wie wil?


    EXTRA




    Likes Himself, football, sex, alcohol, parties, strawberries, smoothies, horrormovies, popcorn, Cars, steamy showers,
    Dislikes Being dyslectic, alone, nuts, fights with Stevie, his parents dissapointment, school, losing, when people accuse him, fights, being a model for his dad
    Fears Dat niemand hem lief heeft
    Talents Nathan is geweldig in football, echter als zijn schoolpunten niet goed zijn maakt hij geen kans om een beurs en zal hij hier nooit meer iets mee kunnen
    Other Hij heeft een eigen Audi a5 , hij is biseksueel maar enkel zijn dichtste kringen weten dit.


    [ bericht aangepast op 10 mei 2018 - 23:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH