• ''If you hang around with losers you become a loser.''


    WELCOME TO



    ''To be a good loser is to learn how to win.''



    Rule number one, we don’t talk about Loser club
    We volgen in deze rpg de laatste jaars studenten van Westmore High (New York). Wanneer één van de populairste jongens uit de put word geholpen met zijn punten besluit hij één ding te doen voor de Losers die hem geholpen hebben en besluit hen allemaal samen te stoppen in de ‘Loser club’. De meeste ‘losers’ kennen elkaar wel, sommige zijn beste vrienden andere zijn onbekenden van elkaar, maar allen hebben ze iets gemeen. Ze zijn de underdogs en hebben de populairste jongen van Westmore geholpen de afgelopen jaren. Hierdoor sluit hij dan ook een deal met hen. Ze krijgen een maand workshops/tips/styling van enkele populaire kids van de school zodat ze op het eind van de maand niet meer als losers aanzien kunnen worden. Echter is er toch veel werk aan de winkel om deze losers naar wat doenbaars om te toveren.


    W e are proud student of blue white
    E verybody counts here at our school
    S laying the others is what we do right
    T oghetter we will make you look like a fool
    M ONGOOSES take out your claw
    O oooooooh
    R eady !

    E at those enemys raw !

    GO WESTMORE GO !





    TRUST NO PLAYER
    — FEAR NO BITCH.








    ''Even magic shouldn't help to make the ugliest bitch pretty.''

    WESTMORE SCHOOL RULES
    Iedereen hoort aanwezig te zijn op school. Zo niet dan moet de student een medisch attest indienen op school
    Twee keer te laat is strafstudie, Drie keer te laat is werkstraf na school.
    Geen kauwgom toegestaan, word je gesnapt krijg je een werkstraf na school. ( Kauwgomschrappen)
    Het downloaden van illigale software, virussen of onreine filmpjes resulteert in strafstudie
    Het gebruik van alcohol, sigaretten of drugs binnen de schoolmuren word niet getolereerd.
    Het dragen van de blauw witte schoolkleuren tijdens activiteiten is verplicht
    Gedraag je tegenover medestudenten en docenten, deel liefde geen haat
    .


    ROLES


    Saar, wat stellen al deze rollen nu eigenlijk voor? Wel bedankt voor je vraag ! In deze rpg wil ik met harde statussen werken. Dit wil dus zeggen dat ik geen Hybriedes wil zien. Eehm wattes?
    Hybriedes zijn studenten die een beetje van alles zijn, Deels Nerd en Geek, deels Jock en Weirdo, deels cheerleader en nerd. Nee Nee.

    De Nerds zijn mensen die dol zijn op school en nooit een dag willen missen. Ze zijn goed in bepaalde vakken (denk aan Wiskunde, fysica, Chemie, geschiedenis, beetje van alles) en zijn dan ook echt teacher pets. Het enige waar ze echt een hekel aan hebben zijn fysieke activiteiten zoals sport en zijn vaak ook het mikpunt in de trefbal partijtjes. Moet mijn nerd er ook echt uitzien als een nerd? Dat ligt aan jou, niet alle ‘nerds’ worden gepest en geteisterd, maar er hoort toch een reden te zijn dat ze in de loserclub zitten niet? Bedenk je ook wel dat je geen supermodellen uitkiest voor deze rollen gezien de meeste problemen hebben met flirten etc.
    De Geeks zijn dan weer minder oplettend in de les en zitten liever met hun neus in stipboeken dan echt te studeren. Deze studenten blijven tot een gat in de nacht op om video games te spelen en zich vol te proppen met dorito’s en mountain dew. Geeks zijn soms te herkennen aan hun shirts welke hun favoriete fandom moet representeren en denken soms de held van het verhaal te zijn. Al loopt dit vaak minder goed af voor hen. (Mijn favoriete comicbook hero is Rocket Raccoon btw)
    De Gleeks (Ehm wattes?) Gleeks kun je voornamelijk horen. Deze studenten zijn dol op muziek en zitten hoogstwaarschijnelijk in de Glee club van de school en schrijven zich iederjaar weer in voor de schoolmusical. Deze studenten leven helaas niet in een highschool musical en worden soms uitgelachen voor hun enthousiasme rondom muziek. Normale studenten kunnen toch ook in de glee club zitten? Dat klopt, maar bij deze losers is het vaak door enkele genante momenten op het podium, hun reputatie en dorkness die hem dus tot onderaan de put gooien.

    Weebs eeeh Saar…. OTAKU FOREVER Oke nee nee, deze studenten zijn een beetje te vergelijken met de Geeks, enkel in plaats van superhelden/series etc, zijn deze voornamelijk grote fan van Anime. Ze cosplayen graag, spreken ongestoord japans en gedragen zich soms eerder als een anime personage dan als een normaal persoon. (Not my words)

    Weirdo’s? Zie deze mensen als een opvul categorie. De loners van de school, geen vrienden of toch amper. Meestal een exentriek uiterlijk en vaak de pechvogels van school. Heb je een ideetje voor een weirdo, kom toch eerst even naar mij met je idee voordat ik er goedkeuring op geef.

    Wat zijn de Dark side Losers?
    Dit is een clubje gesticht door 1 hoofdloser. Deze mensen weten ook niet van de loser club af, maar willen voordat het schooljaar eindigt de populaire squad ten onder halen. Dit wil zeggen ze publiekelijk vernederen, zodat de Losers eindelijk eens on top komen te staan. Dit is een kleinere club maar ook erg geheim, mochten ze gesnapt worden dan kunnen ze geschorst worden dus look out my beloved dark siders.

    De populair squad, iedereen kent wel het bekendste groepje van Westmore high. Dit zijn dan ook de het van het, de ‘knapste’ mensen van de school etc. You either love them or hate them. De king en Queen zijn het koppeltje van de school, ontzettend klef en ze hebben een ontiegelijke knipperlicht relatie. Toch is het haast onmogelijk om hen van de troon te stoten.

    De King is namelijk de captain van de football club en een gigantische eikel, maar toch heeft hij enkele uitverkoren losers de kans om cool te worden. Het was zijn idee van de club en wenst het ook geheim te houden gezien het zijn reputatie naar beneden kan halen. Iedereen van de Loserclub heeft hem ergens wel geholpen gedurende zijn schoolcarriëre dus zonder hen zou hij niet eens afstuderen.

    De Queen is de populairste meid van de school ze is Co-captain en heeft een grote rivaliteit jegens haar andere co-captain al zijn ze wel bff’s for life –notreallytho- De Queen word ook bijna nooit zonder haar 3 cheervriendinnen gezien, behalve als ze een afspraakje heeft met haar king.
    De Cheersquad bestaat uit 3 populaire meiden. Je kan zelf beslissen of ze dom zijn, zich dom voor doen of juist echte sweethearts of juist net niet zijn, maar probeer een mooie balans te vinden onder elkaar.

    Hetzelfde voor de Jocks, de 3 heren zijn de ‘knapste’ jongens van het football team en doen alles onder leiding van hun king. Echter kunnen ze wel uit zijn voor zijn status/meisje of juist totaal het omgekeerde, zorg onderlinge zelf voor wat balans.
    De bullies. Deze zijn In tegenstelling tot de andere rollen bij de populaire squad echte lone wolven. Ze zijn 2 van de meest badass mensen op deze school en geraken vaak in de problemen. Echter zijn ze even bekend op school als de king en Queen en liggen vaak met hen in de clench. De losers geen soms maar ook beter uit hun weg want het zijn absoluut geen lieverdjes – of echt slimme kopjes-

    Normale studenten zijn net zo belangrijk als andere studenten, echter worden ze op de school niet meteen in een vakje geduwd en worden ze minder aangekeken/over geroddeld/ geprezen. Deze studenten zijn wel het hart van de school. Ze kunnen evengoed in cheerleaden zitten of goed zijn in wiskunde, kunnen evengoed van zijn van zingen of touchdowns scoren op het sportveld. Hun namen zijn gewoon iets minder bekend, maar het is evengoed geen vloek die op hun schouders rust.



    ROLES




    Naam | status | FC | User | Pagina

    The Loser club

    Nerds
    L Evan Chester Dale || Math Nerd || FC : Tom Holland || Forgarty || 1.4
    L Joseph Peter Miller || Nerd || FC: James McAvoy || Phorthos || 1.3
    L Genevieve Jemimah Goldstein || The Turtle Girl || FC: Emma Stone || EiIonwy || 1.7

    Geeks
    L Hunter Logan Adkins || Geek || FC : Chandler Riggs || Riggs || 1.6
    L Taylor Erica Miller|| Geek || FC : Leda Muir || PecuIiar || 1.6

    Gleeks
    L ]

    Weebs
    L Lily Grace Underwood|| waifu collector || FC : Jessie Paege || Hideyoshi || 1.8

    Weirdo’s
    L Kim Todd Ruairi || The animal freak || FC: Choi Seung Hyun || Emzee || 1.7
    L[R]




    The Dark side




    Nerds
    Leader L Aurora Kayhleig Fracer|| Dark side leader || FC: Natalie Portman || adoxography || 1.3

    Geeks
    L


    Gleeks

    L [R] Kassandra Sophia Taylor || Singer songwriter ||FC: || Sumner || 1.6

    Weebs
    L Izno "Akumu" Williams || The Dirty Devil ||FC:Alex Storm || Illyrians || 1.3


    Weirdo’s

    L



    The Populair Squad

    King
    K Nathan Elias Rousseau || The douchebag king || FC: Brandon Flynn || Forgarty || 1.4

    Queen
    Q Stevie Meredith Powers || The Queen ||FC: Elaine Carlin || Ziegler || 1.3

    Chearleaders
    C Penelope Porter || The Girly girl ||FC: Lilly Collins || Shadowsinger || 1.4
    C Siënna Marissa Blanchard || The Slut || FC: Alissa Violet || Solmeron || 1.3
    C Samara 'Sami' Allison Taylor || The Sweetheart || FC:Cindy Kimberly || Fonollosa || 1.3

    Jocks
    J Jamie Samuel Morris || Jock || FC:Kieran Warner || xJess ||1.4
    J Gabriël Noah Stanford || Wearing a mask. || FC:Casey Cott || McTier || 1.6
    J Charlie "Clyde" Carson Amber || Tempered asshole sweetheart || FC:Cole sprous || Riggs || 1.7

    Bullies
    B Bethany James || The Devil Incarnate || FC:Marina Laswick || JudithSuzann || 1.4
    B Vale Mathias Callister || The Evil King || FC: Diego Barrueco || Amren || 1.7


    Normal students

    S Roger "Ronnie" Vincent Amber || the Chill twin || FC: Dylan Sprouse || Forgarty || 1.7
    S Eden Isla Sadler || Normal student || FC: Lorena Rae || Benu || 1.3
    S Noah Evan Davis || The journalist || FC:Jordy Baan || PecuIiar ||1.7
    S Elysia Rosa Green || The Girl Next Door || FC: Daisy Smith || Ascian || 1.3
    S Mirella Ashley Carlson || The lovable poet || FC:Daria Milky || Sumner ||1.4
    SMark Williams || || FC: || HalloMaandag || 1.9
    SEmily Bella Thorne || || FC: ||xJess ||1.8
    SRoss Harold Memphis. || || FC: ||Ascian || 1.8
    ...



    LIST



    Rol
    Naam
    Leeftijd {17-18 we volgen de laatstejaars studenten. Wil je ze ouder? Stuur me een pb’tje met de reden}
    Status ( is er iets waar jou personage het meest mee uitspringt?)
    Klas ( A B C ik deel de uurroosters bij de start van de rpg uit en zal kijken of deze wat gelijk zitten)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Familie en geschiedenis
    club ( je personage hoeft niet in een club te zitten)
    Extra



    RELATIONSHIPS



    (Ik wil niet dat mensen uitgesloten worden, dus gelieve te wachten met relaties uit te denken tot ik zeg dat het mag. Dit relatielijsje is erg basic en ik wens het ook zo te houden, gezien het in deze rpg erg draait om character evolutie. Als je een ideetje hebt met een andere user voor een erg diepe band goed en wel, maar het is juist leuker om dit uit te spelen in de rpg zelf. Verassende relaties zijn leuk, maar hou rekening met de realiteit. Een cheerleader gaan niet beste vrienden zijn met een Nerd en de Cheerleaders zijn niet allemaal lieverdjes, maar ook niet allemaal monsters. De bullies hebben ook een leven en kunnen wel lief zijn etc.
    Als je dan toch echt out of the box wilt denken hou er dan rekening mee dat de andere ook akkoord willen gaan.
    Je hoeft niet iedereen te kennen! Ik ken ook niet iedereen van mijn school en jullie vast ook niet.

    Beste vriend / vriendin (korte uitleg ontmoeting)
    Vijand (max 1 persoon) (Korte uitleg ontmoeting )
    Reden hulp populaire dude ( Korte uitleg ) : Reden hulp loser (korte uitleg)
    Roomie: (Westmore is een internaat)
    Kennissen
    ...


    Verzin geen al te diepe banden met elkaar, dit kan je personage meteen al vast kleven met iemand en dat is niet echt te bedoeling. Er worden ook geen relaties afgesproken . Ja je Loser mag misschien wel een crush hebben, maar verwacht niet dat een populair meisje meteen al als een blok voor een loser gaat vallen. Dat vergt tijd en evolutie, net wat de bedoeling is van deze rpg
    . Ah Heck doe wat jullie willen :') maar hou het soort van realistisch pls :Y)




    RULES




    o In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    o Je schrijft minstens 150 woorden
    o Maximum 2 personages waarvan minstens 1 Normale student.
    o Minstens 1 keer per week posten. Het is voor mij ook een drukke periode, maar het zou wel fijn zijn om dit topic actief te houden.
    o Reservaties blijven 72 uur. (48 uur voor een basisopzetje, daarna nog 24 uur voor het meeste in te vullen) . Ik verwacht ook geen boek, maar op zijn minst een kort uitlegje van hoe je personage in elkaar zit zou fijn zijn.
    o OOC in praattopic!
    o Lees iedereen zijn posts! Ik weet dat het soms moeilijk is, maar ik zal mijn best doen ervoor te zorgen dat het geen sneltrein word. In iedereen zijn post kan er nuttige info staan omtrent de omgeving, zijn/haar personage of zelfs jou personage! So my beoble pls read.
    o Heb respect voor elkaar! Dit betekend niet zomaar andere hun personages besturen zonder vragen, iemand negeren, achter elkaars rug om klagen etc. I am an positive thinker en dit hoort een leuke rpg te zijn. So be nice people en als er problemen zijn, kom aub eerst naar mij voordat je iets plaats in het praattopic Also no fighting in my loser club !
    o Geen Mary sue’s, Gary sue’s , Orpg’s, … (Ik zal je vriendelijk erop wijzen als het die kant uitslaat. Ben je het niet met me eens? Gelieve me dan in mijn gastenboek te contacteren en me te overtuigen dat het niet zo is. )
    o Dit is een comedy rpg ! Drama mag, maar maak het dan niet te melig. Also ik word cockblocker nummer 1 als het te orpg word ! Hou goed rekening dat je personage ook niet over de top word, ieder personage is equal aan elkaar hier en het is niet omdat het over de losers gaat dat andere personages daardoor in vergetelheid vallen.
    o +16 mag, maar duid het dan ook aan en onder een spoiler !
    o Ik heb het recht je uit mijn rpg te schoppen als je 1) de regels niet waardeert, 2) Niet post 3) Niet op mijn waarschuwingen antwoord
    o Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs.
    o Vragen? Shoot at me! Ik ben er om te helpen en de rpg in goede banen te leiden!
    o Hopelijk schrikt jullie dit niet af, het zijn voornamelijk de basisregels van iedere rpg, but just with my quircky toughts erbij hehe.


    Even een bedankje aan Sanne en Amber voor het helpen met deze rpg en de opmaak. Hierdoor heb ik ze al een reservatie gegeven (gezien ik dat wel zo eerlijk vind)

    Heb je alles goed doorgelezen? Echt goed doorgelezen? Post dan bij je reservatie in spoiler mijn favoriete Marvel karakter. Weet je het niet? Lees alles dan nog eens goed door !




    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 15:30 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    VALE MATHIAS CALLISTER



    NAAM
    Vale • zeg het woordje “veel” op z’n Engels
    Mathias • pronounced as mah-thy-ass
    Callister • pronounced as kellister


    LEEFTIJD
    18, 5 oktober


    STATUS
    The Evil King
    Anders dan de daadwerkelijke King van de school, noemt hij zichzelf The King voor de verkeerde redenen. Hij is van mening dat hij deze school regeert, maar gezien er al een King is, noemt hij zichzelf The Evil King in de plaats.


    KLAS & CLUBS
    Vale heeft absoluut geen tijd voor (en behoefte aan) clubs en hij zit in klas B.



    FAMILIE & GESCHIEDENIS
    Vader • George Callister • 48 • Advocaat / Eigen ondernemer
    Moeder • Rosie Callister (néé Hunt) • 49 • Advocate
    Vale is het enige kind van het advocaten-duo George en Rosie Callister. Zijn ouders hebben een goedlopend advocatenkantoor. De jongen is zolang hij zich kan herinneren opgegroeid in welvaart en met ouders die het graag duidelijk maakte dat ze boven anderen stonden door hun rijkdom en hun succes in hun werk (enzovoort).
          Kleine Vale heeft deze denkwijze overgenomen en inmiddels zit het zo in zijn brein vastgeschroefd dat zijn karakter erop ontwikkeld is. Hij ziet de meeste leerlingen als zijn minderen en behandelt ze ook zo.
          Ondanks dat beide ouders veel aan het werk zijn, heeft hij een hele goede relatie met zijn ouders. Ze zijn er altijd voor hun zoon geweest en gaven de jongen alles wat hij wilde. Daarnaast probeerden ze wel zoveel mogelijk thuis te zijn voor hem toen hij wat jonger was, nu is het echter geen verbazing als ze een week of meer weg zijn. Zijn ouders zijn dan ook een van de weinige mensen die Vale oprecht liefheeft. Alle klachten over Vale's pestgedrag die dan ook bij het schoolhoofd en/óf zijn ouders langskomen, worden dan ook met de grond gelijk gemaakt. Het is immers zijn goed recht zich zo te gedragen, toch?


    UITERLIJK      FC = Diego Barrueco
    Vale heeft een gespierd uiterlijk, hij is lichtelijk getint. Vale heeft een lengte van 186 centimeter. Zijn ogen zijn donkerbruin, net zoals zijn haren. Vale heeft zijn haren altijd netjes in model zitten en kan er niet tegen wanneer het door de war raakt. Vale’s gezicht is vol met sproeten, hij draagt geen bril en heeft geen piercings. Wel heeft hij enkele tattoo’s op zijn rug zitten. Ook heeft Vale geen last van handicaps. Vale’s kledingstijl bestaat voornamelijk uit denim en zwarte kleding, ook heeft hij vaak een zonnebril op.

    KARAKTER
    manipulative • quite the asshole • domineering • erratic • sly • venomous • good liar • argumentative • caustic • disparaging • supercilious • hot-headed • ambivert • intelligent • protective • 'friendly' • confident • loyal, but untrustworthy • two-faced

    Vale's karakter bestaat uit twee tegengestelde persoonlijkheden, hij is dan ook een two-faced persoon. Al ziet de overgrote meerderheid er maar een: zijn slechte persoonlijkheid. Allereerst is hij een manipulatief persoon, hij krijgt dingen vaak voor elkaar zoals hij het wilt. Daarnaast is hij een enorme eikel, hij is arrogant en verwaand, vindt zichzelf beter en is een bittere en venijnige jongeman.
          Daarnaast is hij ook onvoorspelbaar, niemand weet ooit hoe hij reageert op situaties en dit maakt hem soms nog angstaanjagender. Vale is een dominerende jongeman, hij probeert zoveel mogelijk te controleren en over de school te regeren op zijn eigen, arrogante manier. Daarnaast is het ook een hele sluwe jongen, dit gaat samen met zijn intelligentie. Hij gebruikt zijn intelligentie om er zelf beter van te worden en anderen neer te halen. Vale is een hele goede leugenaar, wat hem niet bepaald betrouwbaar maakt, en hij houdt zichzelf bijna altijd uit de problemen, als zijn ouders het niet voor hem doen. Ook zoekt hij snel ruzies op en het feit dat hij een heethoofd is en dus snel boos wordt helpen hier niet mee. De slachtoffers: de losers van de school.
          Enorm sarcastisch kan je hem ook noemen, als er een keer iets aardigs uit zijn mond lijkt te komen kan je er haast vanuit gaan dat dit sarcastisch is bedoeld. Vooral wanneer hij een complimentje of iets herhaalt. Ook is hij een minachtende jongeman, hij spreekt op een beledigende en/óf onrespectvolle manier naar anderen. Vale is een ambiverte jongeman, hij kan gezelschap prima waarderen, maar genoeg is genoeg en dan moet hij ook echt even alleen zijn.
          Zijn tweede en goede persoonlijkheid is er een die hij bewaart voor de weinigen die hij oprecht mag en die hij als zijn gelijken ziet. In dit geval is hij een hele beschermende jongen en probeert hij je van gevaar weg te houden en is hij tot iedereens grote verbazing oprecht aardig tegen je. Het is dan een hele leuke en loyale jongen om mee om te gaan. Helaas ziet bijna niemand deze kant van zijn persoonlijkheid.



    EXTRAS
    — Likes: mensen voor gek zetten, gemeen zijn tegen studenten, mede-studenten bang maken, aardbeien, zijn ouders, Penelope.
    — Dislikes: eigenlijk bijna al zijn schoolgenoten, ganzen, het kantoor van de decaan/schoolhoofd, klachten die tegen hem zijn ingediend, clubs.
    — Fears: ganzen, op jongere leeftijd is hij eens achterna gezeten door ganzen en sindsdien heeft hij een hekel aan ze (en is hij bang voor ze, maar dat ontkent hij natuurlijk altijd).
    — Tics: voor zover Vale weet, heeft hij geen tics.
    — Hobbies: treiteren, mede-leerlingen in de problemen laten komen, zwemmen, surfen.
    — Geaardheid: heteroseksueel, daar gaat hij in ieder geval vanuit.
    — Overig: Vale heeft een lijst met een aantal pesterijen die hij dagelijks volbracht wil hebben, bijvoorbeeld de cliché's als: gooi twee mensen in een prullenbak, duw iemands hoofd in zijn of haar lunch en maakt er een wedstrijd van deze zo snel mogelijk afgewerkt te hebben.



    RELATIES
    —

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 17:53 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Doordat ik me niet zo lekker voel atm, weet ik niet of ik mijn rol vandaag of morgen afkrijg. In het weekend ga ik er zsm mee aan de slag. (:


    I have seen my own sun darkened

    ☠ AURORA KAYHLEIG FRACER ☠


    I no longer care about the difference between living and dying. Sometimes I just want to be both.

    A SMART DEVIL



    ☠ NAAM ☠


    Aurora — [Au - ro - ra]

    Light phenomenon above the northern (aurora borealis) or southern hemisphere (aurora australis) caused by interactions of charged particles from the solar wind with the atmosphere of the earth. These particles are normally held in the so-called Van Allen Gordels.


    Kayleigh — [Kaj - lie]


    Kayleigh is a combination of the English names Kay (a form of Catharina) and Leigh (originally a surname, open space). It can also be a spelling of cèilidh, the name for an encounter with Celtic music and dance.



    ☠ LEEFTIJD ☠


    16 • 8 - 10 • Scorpio

    Don't talk like that about pigs.
          They're usually nicer than most people.


    ☠ INNERLIJK ☠

    Aurora noemt zich zelf altijd ''hersendood,'' doordat ze enorm altijd makkelijk is. Je kan haar makkelijk overhalen, je kan haar makkelijk iets in de handdrukken en zeggen ''hou vast'' en Aurora kijkt nooit raar op. Ze doet wat je zegt zonder tegenspraak en daarom lijkt het van haar kant soms net dat ze geen mening hoeft te hebben. Ze is in de les, vaak, opstandig en brutaal, maar binnen de lijnen. De jongedame is een nerd, maar ook de ''duivel'' Ze spreekt soms waanzin uit, maar hier zit altijd wel een kern van waarheid in. Ze is fantasierijk, dromerig en snel afgeleid. Ze let dan wel op in de les, maar ook op miljoen andere dingen. Aurora is snel verveelt, waardoor ze altijd spijt heeft van haar keuzes en het liefste gewoon weer iets anders wil doen. Ze is roekeloos, maar avontuurlijk. Hiermee lijkt ze zelf een mysterie, want ze kan je meenemen in honderden avonturen en ervoor zorgen dat je altijd wel iets te doen hebt. Aurora is afstandelijk, wantrouwig en een beetje gestoord (misschien). Haar ogen kunnen glimmen van acties die écht verkeerd zijn. Ze heeft zo haar mening over bepaalde ''levensbedreigende'' situaties en hierdoor kunnen mensen haar gevoelloos vinden. Raar, een duivelskind. Toch is Aurora enorm kwetsbaar, waardoor één tikje haar van binnen kan omgooien. Dit laat ze nooit merken, geen huilebalk voor haar. Aurora laat het liefste al haar emoties gaan als ze alleen is, want volgens haarzelf laten mensen haar toch wel weer in de steek. Hoe hard ze ook probeert om mensen niet te dicht bij te laten komen, sommige breken door de muur heen. Ze is van binnen een mysterie, want Aurora is niet altijd ''hersendood'', opstandig en denkt nooit altijd dat de wereld tegen haar is. Ze is loyaal, humoristisch (maar sarcastisch). Aurora laat alleen haar echte zelf zien bij degene die ze lief heeft. Ze is dan wel intelligenter dan de meeste mensen, sterker en gevoeliger. Aurora steekt haar neus vaker in de boeken dan wie dan ook, waardoor ze een enorme woordenschat heeft en vaak met dure woorden spreekt.



    I'M THE GIRL IN THE BACK OF THE CLASS. BLANK STARE, DON'T CARE, DON'T ASK.



    ☠ UITERLIJK ☠

    Aurora heeft kort, driekwart van haar gezicht, donkerbruin haar. Dit zit meestal los, want een staart of knot lukt niet met haar haar. Ze heeft een licht-getint, zacht huidje zonder enige exceem plekken. Haar ogen zijn groot, een soort karamelkleurig bruin. Deze kunnen enorm kwaad staan of er verschijnen lichte sterretjes als ze echt moet lachen. Aurora heeft een spierwitte glimlach met allemaal rechte tanden. Haar lippen zijn zalmroze, zacht kleurig. Ze heeft één ketting die ze altijd draagt en haar ook enorm dierbaar is. Ze raakt in paniek als ze hem kwijt is, waardoor mensen dit eerst vaak ook deden als grapje. Haar kledingstijl is erg duidelijk: het boeit niemand wat ze draagt. Meestal draagt ze ook onlogische dingen bij elkaar en is ze duidelijk te zien.




    Behind my smile is everything you'll never understand.



    ☠ GESCHIEDENIS ☠

    Laura Fracer (neé Rizzotto) — mother • 37
    Jakob Fracer — father • 59
    Ella Fracer — younger sister • 11


    Haar ouders noemden hun kinderen graag naar de echte namen van sprookjesfiguren, zoals Aurora (Assepoester) en Ella (Cinderella). Jakob was een rijke, geld verdienende man. Hij had vrouwen om zich heen, kon alles doen wat hij wilde en was enorm ijdel. Deze kwam op zijn eenenveertigste verjaardag in een club terecht met vrienden, waar hij dronken in bed raakte met Laura Rizzotto. Deze raakte gelijk zwanger en aangezien Jakob wel een heer met een reputatie was logen ze over een jaar lange affaire en gingen ze nu dan ook trouwen. Het nieuws van hun eerste kind, Aurora, kwam ook erg laat. Hun eerste kind heeft altijd wel gemerkt dat ze niet gewenst was qua haar vader. Vijf jaar later werd Ella geboren en toen werden ze een klein, maar financieel goed ondersteund gezin. Hun vader was nooit thuis, altijd bezig met werk over heel het land. Hij stuurde alleen duizenden, duizenden euro's naar huis en dat was het enige hoe vader er was. Aurora miste haar vader in haar leven, aangezien ze niet kon opschieten met haar moeder in de puberteit. Ella was alleen maar irritant en eiste alle aandacht op, waardoor Aurora er alleen voor stond.



    Aurora ging hierdoor om met verkeerde vrienden. Haar moeder zei er niks van, haar zusje nam alleen maar haar gedrag meer over (waardoor er weer geruzie ontstond, twee grote monden tegen over elkaar) en vader bleef maar weg en geld sturen. Met dit geld liet ze iemand anders sigaretten voor haar kopen, die ze buiten school oprookte of gewoon in de les uitstampte voor de neus van de docent. Door dit gedrag wisselde vaak van school, tot ze net twee jaar geleden op Westmore High terecht kwam. Haar vader is nog steeds niet terug gekomen, maar zou nu een jaar in Japan verblijven. Als Aurora uit eindelijk af studeerde had hij beloofd er te zijn. In ruil dat haar moeder, die nu wel doorhad hoe haar dochter was, niks zou doorvertellen aan haar vader over wat ze allemaal fout had gedaan moest Aurora echt haar best gaan doen. Aurora doet dat nu ook, ze is één van de slimste meisjes van heel de school.



    Keep rolling your eyes,
          maybe you'll find a brain back in there.



    ☠ REPUTATIE ☠


    Smart Devil —

    Aurora is een slimme nerd, maar door haar uiterlijk en karakter wordt ze ook bestemd als de duivel. Vele gaan ook automatisch weg als ze haar binnen zien komen, of buigen naar elkaar toe om te fluisteren als ze langs loopt.



    DON'T START DRAMA AND THEN YOU SAY YOU HATE DRAMA.



    ☠ KLAS ☠


    Klas B.


    I'M NOT LIKE ALL THE GIRLS.



    ☠ CLUB ☠


    Wait ff denken.


    FAKE PEOPLE ARE GOING TO BE GREAT ACTORS.



    ☠ FAVORIETEN ☠


    Tbc.


    PEOPLE WHO REPLY MY SARCASM WITH SARCASM ARE MY FAVOURITE.



    ☠ RELATIES ☠


    Tbc.


    DEAR KARMA, I HAVE A LIST OF PEOPLE YOU MISSED.



    ☠ OVERIG ☠


    Tbc.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2018 - 17:54 ]


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    C H A R L I E      "C L Y D E"      C A R S O N      A M B E R




    UITERLIJK

    Fc: Cole Sprouse
    Clyde is een lange, slank gebouwde jongen en heeft een lengte van 1,82. Hij heeft een zeer bleke huid, met hier en daar wat moedervlekken. Het geen wat hem nog bleker doet lijken is zijn donker bruin geverfde haar. Dit heeft hij niet gedaan omdat hij het zo geweldig mooi vind, maar eigenlijk gewoon omdat hij een beetje los wilde komen van de reputatie; "de tweeling van". Dit is ook niet de enige reden, eigenlijk was het gewoon een ondoordachte actie tijdens een van zijn manieën. In het begin had hij er best wat spijt van, het leek hem namelijk meer op een gothic lijken dan bedoeld was. Toch na het een tijdje gehad te hebben is hij er aan gewende en vind hij het nog best leuk staan.
    Clyde heeft een spits gezicht met een lange, vrij dunne neus en zacht roze lippen. Verder heeft hij blauw groene ogen, omringd met lange wimpers, waarmee hij zowel enorm kwaad als enorm charmant mee kan kijken.
    Zijn kledingstijl is de laatste tijd enorm veranderd. Van de "typische jock" kleding is hij gegaan naar bloesjes met de meest uiteenlopende prints, leren jasjes en zwarte skinny jeans. Ook hier weer wilde hij van het beeld af dat iedereen hem meteen herkende als "jock". Natuurlijk draagt hij nog altijd het vertrouwde jasje dat ieder football teamlid draagt, maar veel minder. Waar hij er buitenschool nog steeds mee vergroeid was laat hij deze nu voor op school. Het is niet zozeer omdat hij het nou zo enorm erg vind gelabeld te worden als "jock", maar hij wilt niet meer gezien worden als alleen dat.


    KARAKTER


    - Aanwezig. - Heetgebakerd.
    - Haantje de voorste - Ongeduldig.
    - Chaotisch. - Dominant.
    - Agressief. - Ongeremd.
    - Flirterig. - Brutaal.
    - Wispelturig. - Ambitieus.
    - Eigenzinnig. - Impulsief.
    - Fanatiek. - Opdringerig.
    - Loyaal. - Zelfverzekerd.
    - Arrogant. - Koppig.


    Clyde is een extravagante jongeman. Er valt haast niet om hem heen te gaan. Hij is moeilijk te missen en dat niet alleen door zijn uitgesproken kledingstijl, maar ook door zijn enorme attitude. Hij straalt uit wat hij voelt, wat niet per se een goed ding is, zeker de laatste tijd niet. Hij is de laatste tijd vaker extreem chagrijnig en opgefokt dan leuk om een praatje mee te maken. Hierdoor mijden mensen hem liever, geef ze eens ongelijk. Je zou denken dat hij gewoon een extreem chagrijnige tiener is en het vanzelf wel over zou waaien. Toch is dit bij Clyde niet helemaal het geval. Clyde heeft last van een manische depressie, oftewel; bipolaire stoornis. Hij ervaart vaak extreme stemmingswisselingen en manieën. Ook ervaart hij alles dubbel zo erg als zijn medemens. Als iemand hem een klein standje geeft voelt dit voor hem al snel of hij helemaal verrot gescholden wordt en schiet hij in de verdediging. Hetzelfde geld voor andere dingen. Als hij iets of iemand leuk vindt kan hij het niet zomaar leuk vinden, hij geraakt er compleet mee geobsedeerd.
    Hij kent dagen waarop hij de hele dag zijn bed niet uit komt en waarop zijn tanden poetsen hetzelfde voelt als een enorm hoge berg beklimmen, maar hij kent ook dagen waarop hij denkt de hele wereld aan te kunnen in zijn eentje. Beiden zijn stiekem erg gevaarlijk. Tijdens een manie krijgt hij zoveel adrenaline door dat hij een soort waas voor zijn ogen krijgt en alle remmen los gaan. Hij heeft geen enkel benul meer van wat wel en niet kan en kan zichzelf hier best mee in gevaar brengen, net zoals als anderen. Dit is mentaal erg zwaar voor Clyde, vooral omdat hij heel lang niet heeft geweten wat het was. Hij kon zichzelf gewoon niet meer vertrouwen, en dat heeft hem best bang gemaakt.
    Zijn vader sleepte hem naar de dokter en al snel kwam daar de diagnose bipolair. Clyde was het hier echter niet helemaal mee eens. Hij heeft een verschrikkelijke hekel aan als mensen hem labelen en hem daardoor anders gaan behandelen. Hij ontkent zijn diagnose in alle toon aarden. Dit gedrag komt vooral voort uit angst wat mensen van hem zouden vinden als ze het zouden weten, ook zit hij erg met het "waarom ik nou weer" gedeelte.
    Hij heeft altijd enorm opgekeken naar zijn tweeling Ronnie. Hoe talentvol en oprecht de jongen is. Hij houd ontzettend veel van zijn broer en de twee zijn altijd al twee handen op één buik geweest. Ze zijn niets voor niets partners in crime, zelfs de namen matchen; Ronnie and Clyde. Bonnie and Clyde
    Hoewel Ronnie veel rustiger is en eigenlijk ook heel anders is dan Clyde komen de twee meestal wel overeen en delen ze over veel dingen dezelfde mening. Toch is Clyde enorm bang dat hij zijn tweeling pijn doet met zijn buitensporige gedrag waardoor hij hem steeds vaker, weliswaar onbewust, afstoot.
    Hij zou nooit bewust gemeen zijn tegen Ronnie, maar als hij een rage bui heeft is het huis te klein. Niemand is dan meer veilig. De laatste tijd is Clyde dan ook enorm prikkelbaar en snapt hij om het geringste al. Iemand hoeft ook maar met één teen over de streep te gaan en hij barst uit. Clyde is zelf soms bang voor zichzelf, dit is hij helemaal niet. Althans, was hij niet. Hij weet dat het grotendeels komt door die rotterige stoornis van hem. Echter zolang hij weigert er hulp bij te vragen en er iets aan te doen verandert het niet en blijft hij een gevaar voor zichzelf en anderen.
    In plaats van mensen in vertrouwen te nemen en er over te praten, besloot hij het makkelijke pad te bewandelen door zich maar precies te gedragen zoals hij zich voelt. Vrij weinig boeit hem nog, en eigenlijk is hij een beetje doorgeslagen. De enige die hem nog enigszins tot bedaren kan brengen is Ronnie.
    Hij heeft vooral het gevoel of iedereen tegen hem is en heeft dus ook het gevoel dat hij zich constant moet verdedigen tegenover iedereen, of overal een excuus voor moet hebben.
    Toch is Clyde niet alleen zijn stoornis en is hij buiten dat nog altijd gewoon Clyde. Een jongen met een sterke eigen wil, wie graag zijn stem laat horen en alles behalve mainstream wilt zijn. Vroeger wist hij al dat hij en Ronnie samen de wereld aan zouden kunnen en hij voelt dit nog altijd hetzelfde. Zolang hij zijn tweeling aan zijn zijde heeft komt het goed. Verder is Clyde een ambitieuze jongen, als hij iets in zijn hoofd heeft zal hij niet rusten voor hij precies dit voor elkaar gekregen heeft. Verder is hij ook best creatief en schrijft hij soms wel eens. Over het algemeen, door zijn verschrikkelijke humeur van de laatste tijd heen kijkend, is hij een ontzettend leuke jongen om mee om te gaan. Hij is humoristisch, eerlijk en erg loyaal. Hij maakt niet enorm stel vrienden, omdat hij ze eerder afstoot met name door zijn uitstraling, maar als hij ze heeft zal hij voor ze door het vuur gaan.
    Doordat Clyde zo vaak gefrustreerd is en hij nogal een temper heeft doet hij vaak verkeerde dingen, of nou ja, hij is er dan veel vatbaarder voor. Zeker wanneer hij een manie heeft. Het is al vaker fout dan goed gegaan en heeft ook al meerdere keren flink in de nesten gezeten waar Ronnie hem iedere keer weer opnieuw uit weet te redden. Hij staat dik bij zijn broer in het krijt. Hoewel Clyde normaal gesproken helemaal niet agressief aangelegd is, is hij niet bang zijn vuisten te gebruiken als hij weer eens ruzie heeft of zich weer ergens in mengt. Hij is absoluut niet slap, maar de sterkste van de groep is hij ook niet. Dit heeft er dus al meerdere keren toe geleden dat hij al eens bond en blauw en soms ook bebloed thuis kwam.
    Het gaat kort gezegd dus niet helemaal lekker met Clyde en hij zit dan ook alles behalve goed in zijn vel. Toch probeert hij er het beste van te maken, maar hij zit gewoon in een lastig parket verwikkeld waar hij haast niet meer uit lijkt te komen, tenminste niet zonder hulp.



    GESCHIEDENIS

    Ronnie en Clyde zijn al hun hele leven onafscheidelijk van elkaar. Echter liet Ronnie op zich wachten tijdens de bevalling. Niet omdat hij het allemaal wel best vond, maar omdat de jongen bijna dood geboren is. Gelukkig is de jongen weten te redden en ontstond zo het duo Ronnie en Clyde.
    De familie had het niet enorm breed, maar met twee liefhebbende ouders en een geweldige tweelingbroer viel er weinig te klagen. Hoewel de twee genoeg vriendjes en vriendinnetjes hadden bleven de twee toch elkaars favoriet. Echter leek dit zorgeloze leventje op hun zevende drastisch te veranderen toen Ronnie een hartstilstand kreeg en gediagnostiseerd werd met een hartziekte genaamd aortastenose. Dit leidde er toe dat Ronnie zich niet langer meer in mocht laten met veel stress, veel sporten en hoge adrenaline. En liet Clyde nou net de meest stuiterende jongen ooit zijn. In het begin snapte Clyde weinig van wat er gebeurde en miste hij het gezelschap van zijn broertje. In het begin moest hij hierdoor vaak zichzelf vermaken, iets wat voor een jongen als Clyde een onmogelijke opdracht lijkt.
    Gelukkig werden er al snel maatregelen getroffen waardoor Ronnie weer gewoon met alles mee kon doen, wel is waar iets aangepast. Clyde werd verteld dat hij vanaf nu iets rustiger moest zijn rondom zijn broertje. In het begin had Clyde het er wel een beetje moeilijk mee en moest hij er vaak aan herinnerd worden dat hij zich iets in moest houden met zijn enthousiasme.
    Deze gebeurtenis is niemand in de familie in de koude kleren gaan zitten, zo ook hun ouders niet. Er ontstonden steeds vaker hoog oplopende ruzie in huize Amber wat uiteindelijk ook tot de scheiding van hun ouders leidde. Na wat gezeik over het voogdij van de jongens heeft toch hun vader gewonnen, bij wie ze nu samen bij Westmore wonen aangezien hun vader de baan van decaan heeft. Om het weekend gaan ze nog wel langs bij hun moeder.
    Naarmate Clyde ouder werd begon hij zich steeds anders te gedragen. Hij bleef tot zes uur sochtends op en hield hier zijn broer mee wakker, hij was enorm prikkelbaar en was vaak op oorlogspad en niemand leek dan iets goed te doen, of hij besloot in het midden van de dag ineens random veel geld uit te gaan geven aan dingen die hij niet eens nodig had en op andere dagen was hij zijn bed niet uit te krijgen. Dit gedrag beïnvloedde niet alleen hem erg maar ook vooral zijn naasten. Het was niet moeilijk om te beseffen dat er iets niet helemaal klopte. Zijn vader sleepte hem mee naar een dokter en al snel kwam er de diagnose bipolaire stoornis. Clyde wilde hier niets van weten en hoefde de medicijnen die erbij horen al helemaal niet. Vaak beseft hij zelf niet dat er iets mis met hem is en vind hij het ook je reinste onzin allemaal. Dit maakt hem vaak wat lastig om mee om te gaan, ook al bedoeld hij het niet zo. De enige die hem dan ook rustig kan krijgen is zijn broer, waar hij nog altijd onafscheidelijk van is.


    STATUS


    Tempered asshole sweetheart.



    RELATIES

    Evan Chester Dale - Uh, you mean the edible pie, right?

    Clyde is niet echt geïnteresseerd in school en al helemaal niet in wiskunde. De enige reden waarom de naam Evan Clyde bekend voorkomt is omdat hij verschillende jongens uit het team bijles geeft. Stiekem heeft Clyde dit zelf ook hard nodig, maar er zin in hebben is een tweede.

    Joseph Peter Miller - Another nerd in the way.

    Genevieve Jemimiah Goldstein - You look like a what again?

    Hunter Logan Adkins - Yeah, I don't care about your Superman, dude.

    Taylor Erica Miller - Rainbow girl, you could be kinda cute.

    Lynn Ivy McCain - Quit already with all the singing.

    Kim Todd Ruari - I get it, you like animals. *whispers* I have a dog.

    Aurora Kayleigh Fracer - Wednesday Addams?

    Kassandra Sophia Taylor - Gotta admit, you're pretty good.

    Izno "Akumu" Williams - Dude, you freak me out.

    Nathan Elias Rousseau - Best bud and also greatest asshole in the world, but I love you.

    Nate en Clyde zijn over het algemeen erg goed met elkaar, maar de laatste tijd botst het nog al eens. Ze zijn beiden even koppig, dominant en willen alle twee graag hun gelijk. Dit resulteerd vaak in heftige ruzies. Nathan wint deze uiteraard met back up van het team, hij is en blijt de Captain. Meestal besluit Clyde dan ook razend weg te lopen om te voorkomen dat het uitloopt dan iets meer dan een heftige woordenwisseling. Toch vergeven de twee elkaar altijd weer. Ze kunnen niet met, maar zeker ook niet zonder elkaar.


    Stevie Meredith Powers - The girl of my best bud, so I will look out for you.


    Penelope "Pippa" Porter - I like you, especially because you listen to me.

    Clyde vind Pippa een lieve meid, iets te lief. Hij heeft door dat ze vatbaar is voor wat mensen van haar denken en weet dat ze niet snel "nee" tegen iemand zou zeggen. Hier maakt Clyde dan ook met alle liefde misbruik van.


    Siënna Marissa Blanchard - I don't even know how many one night stands we've had.

    Clyde en Siënna hebben al meerdere keren het bed met elkaar gedeeld. Dit wordt als niets meer gezien dan mindless seks en er komen verder geen gevoelens bij kijken. Een kenmerk van Clyde zijn stoornis is dat hij zo nu en dan een verhoogd libido heeft waardoor dit perfect voor hem werkt.


    Samara "Sami" Allison Taylor - Bestest friend.

    Sami is Clyde zijn beste vriendinnetje. Hij is dan ook dol op haar en vertrouwt haar door en door. Naast zijn twin is Sami de eerste wie Clyde alles vertelt. Ook brengt hij zijn vrije dagen graag met haar door.


    Jamie Samuel Morris - I don't really like you, but I'll accept you because you are my teammate.


    Gabriel Noah Stanford - Did I do something wrong?

    Integenstelling tot Jamie en Clyde, waren Gabriel en Clyde wel heel close. Toch is dit de laatste tijd enorm afgezakt doordat Gabriel hem steeds meer begon te ontlopen. Clyde weet dat hij soms vreemd doet, maar denkt dat hij hem iets heeft aan gedaan. Dit zorgt voor best wat spanning tussen de twee, zeker nu Gabe ook nog bij Ronnie en hem op de kamer bivakkeert.


    Bethany "Beth" James - An even bigger bitch than me.

    Dit is een beetje hetzelfde verhaal als bij Nathan. Zowel Beth als Clyde kunnen beiden enorm the bitch uit hangen en dat botst nog al eens. Doordat de vader van Clyde decaan is is hij het een en ander te weten gekomen over Beth en is niet bang daar misbruik van te maken om haar koest te houden.


    Vale Mathias Callister - You want to get to Nate? You'll first need to go trough me, fucker.

    Clyde weet dat Nate een verschrikkelijke hekel heeft aan deze jongen en wanneer zijn beste maatje een hekel aan iemand heeft -heeft Clyde dat uiteraard zelf ook.


    Eden Isla Sadler - I don't really know what to think of you...


    Noah Evan Davis - I secretly like what you write, but won't admit it.


    Elysia Rosa Green - Secretly I think your photos are amazing, but I will still make you drop them in the hallway.


    Mirella Ashley Carlson - Kinda jealous of your poetry, but in your face I will make fun of them.




    EXTRA

    Seksualiteit: Bisexual.
    Likes: His twin bro, his team (most of the time), cigarettes, good movies, retro, Elvis Presley, country, photography, family, sarcasm.
    Dislikes: hearing no, copy cats, boring people.
    Extra: Door zijn medicatie mag Clyde geen auto rijden, tot zijn grote irritatie. Dit weerhoud hem er echter niet van soms stiekem achter het stuur te stappen.
    Playlist.


    NAAM

    Charlie
    - Free man

    "Clyde"
    - Scottish river name

    Carson
    - Son of the marsh-dweller

    Amber
    - Gemstone



    LEEFTIJD

    Achttien jaar.
    De tweeling is op 14 februari geboren wat hun dus het sterrenbeeld Aquarius geeft. Clyde is de oudste van de twee en is een uur eerder ter wereld gekomen dan Ronnie.



    ROOMMATE

    His one and only twin of course. And Gabe.



    KLAS

    Klas A.


    [ bericht aangepast op 17 mei 2018 - 20:40 ]


    How far is far

    ROGER ‘RONNIE’ VINCENT AMBER

    Twin




    Roger || English || "famous spear"
    Vincent || English || "to conquer"
    Amber || English || Gemstone


    ' Everybody got dreams . I got plans'

    18 || 14/O2 || Hetero || American


    INSIDE

         

    artistiq
    calm
    easygoing
    social
    loves to laugh
    lil flirt
    nonchalant



    ’ Hey, what-a-ya do, anyhow? ‘

    OUTSIDE



    Roger is een normale tienerjongen in zijn nopjes. Hij meet ongeveer 1m 80 en is hiermee iets kleiner dan zijn tweelingsbroer al boeit Roger dat niet echt. Hij is niet meteen een ijdeltuit te noemen, maar heeft wel een opmerkelijke kledingstijl. De jongen volgt de mode vanop een afstandje en weet zijn kleding zo te combineren dat het net niet gak te noemen is. Dit deels ook wel omdat hij en Clyde een identieke tweeling zijn en hij niet meteen 'de twin van' wilt aanzien worden. De jongens hebben bijna hun hele leven identiek geleken en nu zo'n kleine twee jaar zijn ze qua uiterlijk elk hun eigen weg gegaan. Clyde ging zwart, Ronnie ging lang met zijn blondbruine lokken. Meestal laat hij zijn lokken los, al zal hij tijdens de lessen zijn haren toch uit gemak in een klein staartje of dotje binden.
    De Ambers hebben befaamde gifgroene ogen waar mensen meteen in zouden kunnen verdrinken als ze dat willen, in de zon lijken ze ook erg helder te kleuren en zijn gesierd met lange donkere wimpers die hem ergens een onschuldige charme geven. De jongen heeft een lichtegtinte huidsckleur en heeft enkele moedervlekjes. Als je Clyde en Ronnie uit elkaar wilt houden dan kijk je ook best naar deze vlekjes. Ronnie heeft namelijk eentje boven zijn lip zitten en Clyde 2 op zijn wang. Ronnie heeft verder nog volle zalmroze lippen en als hij lacht heeft hij kleine kuiltjes in zijn wangen. Zijn neus is smal en spits en wipt een klein beetje omhoog.
    Roger draagt soms een bril als hij aan het schilderen is, al denken sommige mensen dat hij deze niet nodig heeft. Is ook wel zo, Ronnie vind het gewoon cool staan. Makes it artsyfartsy

    ’ Your advertising's just dandy... folks would never guess you don't have a thing to sell ‘


    HISTORY

    Father || || 45 || Decaan Westmore
    Mother ||
    Twinbrother || Charlie "Cyde" Carson Amber || 18 || Student


    Charlie en Roger Amber zijn geboren op de 14de februari al had het niet veel gescheeld of de jongen had het niet gehaald. De bevalling lag erg zwaar bij hun moeder, deels ook omdat ze van te voren niet wist dat het een tweeling zou gaan worden. Charlie werd gemakkelijk geboren, bij Ronnie daarentegen leken er erg veel moeilijkheden te komen. De navelstreng zat zo dat Ronnie gestikt zou kunnen zijn in de baarmoeder. De arten hebben gelukkig goed gehandelt waardoor na een uur ook Roger ter wereld kwam en na een beetje zuurstof gebrek toch gezond leek te zijn. Zo bleek toch. Hun ouders hebben de jongens erg lief gehad, ze hadden het niet superbreed, maar met z'n vieren konden ze de wereld aan. Hun ouders kwamen dan ook liefkozend met de bijnaampjes "Ronnie en Clyde" en sindsdien noemt ook iedereen de jongens zo, als ze hun volledige naam horen betekend dat vaak niets goeds. Ronnie en Clyde waren 7 toen Ronnie plots een hartstilstand kreeg. Hun ouders hebben de jongen meteen naar het ziekenhuis gebracht waar ze de jongen optijd hebben kunnen reanimeren. Het bleek dat hij geboren is met 'Aortastenose'. Een hartziekte waarbij één van zijn aortakleppen niet werken en hij hierdoor niet genoeg bloed doorgestroomd kan krijgen. Dit betekende dus dar Roger geen zwaarbelanstende dingen meer mocht doen. De meeste sporten, stress, en hoge adrenaline kunnen de jongen erg fataal worden. Sinsdien ging het ook bergaf met hun ouders. De jongetjes waren tien toen hun ouders uit elkaar gingen, het leek erg plots te komen en de ruzies waren ook enorm hevig te noemen. Dit geeft de twee jongetjes ook enorm geschaad. Ronnie voelt zich ergens schuldig voor de scheiding van zijn ouders en dat kun je vaak zien als ze weer eens ruzie tussen hen uitbreekt. Gelukkig kan de jongen altijd steunen op zijn oudere broer, die door de scheiding ook moeilijkheden begon te krijgen. Zijn hartziekte heeft Ronnie echter niet gestopt met het zijn van een kleine jongen, hij speelde nog altijd met zijn vrienden buiten, deed ook aan sport alleen nog tot competitie waardigheid en wist zijn stress onder controle te krijgen dankzij een begeleidster op school.
    Clyde heeft zo nu en dan meer moeite met zijn bipolaire stoornis dus Ronnie doet zijn best er altijd voor zijn broer te zijn wanneer ze het nodig hebben.
    Na de zware scheiding die zijn vader gelukkig gewonnen heeft, gaan de jongens ieder weekend naar hun moeder en in de week zitten ze op Westmore waar hun vader werkt. De jongens hebben zichzelf wel een naam weten te geven, waardoor ze niet meteen gezien worden als de zoons van de decaan.





    RELATIONSHIPS

    Wie wil?


    EXTRA




    Likes His twinnie, his dad, apples, sigarets, painting, summer, swimming, festivals, parties, pranking with his broter, old movies, dogs, kids, watching theatre, girls, laughing, drawing, hij is dol op kippen
    Dislikes Bullies, his heart dissease, french & spanish, being a perfectionist, dubstep music, amusment parks, cats, meat
    Fears zijn broer verliezen, opnieuw een hartstilstand krijgen
    Talents De jongen is best goed in tekenen en werkt het liefst met aquarel verf, echter naast de art club doet hij er niet veel mee.
    Other De ambers hebben bij hun moeder een Corgi genaamd Codger. Ronnie probeert vegetarier te worden wat hem op dit moment nog goed lukt.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2018 - 20:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GENEVIEVE JEMIMAH GOLDSTEIN


    ROL
    Nerd.
    Genevieve is iemand die elke dag met plezier naar school gaat. Ze is leergierig en ambitieus maar vreselijk onhandig. Zo is ze het type dat razendsnel haar hand in de lucht stopt omdat ze het goede antwoord, mét toelichting heeft, maar vervolgens van haar stoel af dondert.

    LEEFTIJD
    Genevieve is 17 jaar. Ze werd geboren op 18 oktober.

    STATUS
    Turtle Chick.
    Deze dame is gefascineerd en gepassioneerd door mariene zoölogie. Haar favoriete gespreksonderwerp zijn dan ook schildpadden, koraalriffen, vissen en alles wat in de zee leeft - en hoe bedreigd dit alles wel niet is.

    KLAS

    EXTRA


    INNERLIJK
    POSITIEF
    • Aardig
    • Ambitieus
    • Behulpzaam
    • Communicatief
    • Consequent
    • Creatief
    • Doelgericht
    • Empatisch
    • Enthousiast
    • Ijverig
    • Opmerkzaam
    • Optimistisch
    • Stipt
    • Zelfredzaam
    • Zelfstandig
    NEGATIEF
    • Behoedzaam
    • Concurrerend
    • Direct
    • Eigenzinnig
    • Gevoelig
    • Impulsief
    • Onzeker
    • Scherpzinnig

    Genevieve is een jongedame die weet wat ze wil en bereid is daar hard voor te werken. Obstakels accepteert ze niet en daar walst ze dan ook genadeloos overheen. Concurrentie duldt ze moeilijk, ze wil koste wat het kost de beste zijn.
    Ze is iemand die hard is voor zichzelf, maar ook voor anderen. Ze stelt eisen waar moeilijk aan voldaan kunnen worden, al zal ze wel steeds kansen en hulp bieden om dat wel voor elkaar te krijgen.
    Deze meid mag dan wel een nerd zijn, ze is absoluut niet op haar mondje gevallen en zal altijd voor zichzelf opkomen als iemand haar neer probeert te halen. Dat betekent echter niet dat het haar niet raakt, ze zal het alleen zo min mogelijk laten merken.

    Genevieve is gepassioneerd door alles wat me de zee te maken heeft. Ze is vastberaden mariene zoölogist te worden en spendeert dan ook veel van haar vrije tijd om zich hier op voor te bereiden. Haar liefde voor dieren is immens, maar ook voor haar eigen soort kan Genevieve een ware vriendin zijn, indien ze die kans krijgt.



    UITERLIJK
    • Haar: Genevieve heeft van nature rode, krullende haren. Ze kan hier vrij weinig mee aanvangen omdat het snel gaat kroezen en niet in leuke kapsels blijft zitten. Meestal draagt ze deze dan ook los, met de voorste plukken naar achter zodat het niet telkens in haar gezicht komt te hangen.
    • Huid: Ze heeft een bleke huid die in de zomer snel sproetjes vertoont.
    • Ogen: Haar ogen zijn lichtblauw van kleur, met lichte wimpers.
    • Lengte: Genevieve is een beetje een slungel, met haar lengte van 1, 72m.
    • Lichaamsbouw: Ze is eerder frêle gebouwd, en heeft weinig vrouwelijke rondingen.
    • Schoenmaat:
    • Kledingstijl: Omdat ze enkel mannen in haar opvoeding gekend heeft heeft Genevieve nooit geleerd hoe ze zich leuk kan kleden, of op kan maken. Haar stijl is dan ook behoorlijk conservatief, zoals haar vader en broers het het liefste zien. Ze draagt vrijwel altijd een jurkje, tot onder de knie, met een cardigan en platte schoentjes. Make up draagt ze niet.
    • Extra:


    FAMILIE EN GESCHIEDENIS
    Vader: Herbert Goldstein • 59 • Rabbijn
    Moeder: Eva Adler • †
    Broers:
          • Eugene Geronomi Goldstein • 35
          • Amos Gavriel Goldstein • 28
          • Ezra Moshe Goldstein • 23

    Genevieve verloor op jonge leeftijd haar moeder, aan een tevergeefse strijd tegen pancreas-kanker. Het meisje was pas zes toen ze het zonder vrouwelijk voorbeeld moest stellen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2018 - 19:24 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId --> EiIonwy


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Forgarty schreef:
    ROGER ‘RONNIE’ VINCENT AMBER

    Twin




    Roger || English || "famous spear"
    Vincent || English || "to conquer"
    Amber || English || Gemstone


    ' Everybody got dreams . I got plans'

    18 || DATE || Hetero ||American


    INSIDE

         

    TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKSTTEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST


    (...)[/center]


    HISTORY

    Father
    Mother
    Twinbrother || Cyde Amber


    TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKSTTEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST




    RELATIONSHIPS

    Wie wil?


    EXTRA




    Likes
    Dislikes
    Fears
    Talents
    Other
    QUOTE


    Ik voel me niet verbonden met je achternaam hoor :)


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    Noah Evan Davis
    QUOTE

          Noah Evan Davis


         
    L E E F T I J D
          19 || 17 Oktober


         
    G E S L A C H T
          Mannelijk.


         
    S E K S U A L I T E I T
          Homoseksueel


         
    N A T I O N A L I T E I T
          Amerikaans


         
    S T A T U S
          The journalist



    "QUOTE."

    I N N E R L I J K

          Ambitieus ~ Gefocust ~ Kritisch vooral tegenover zichzelf ~ Zelfstandig ~ Onzeker ~Zelfbewust ~ Gesloten ~ Duwt mensen weg ~ Eerlijk ~ Nieuwsgierig ~ Hardwerkend ~ Koppig ~ Manipulatief ~ Snel verveeld ~ Onrustig ~ Loyaal Tegenover de paar echte vrienden die hij heeft ~ Verwend ~ Is bereid ver te gaan voor wat hij wil.


    "QUOTE."

    ]

         
    & H I S T O R Y
    Hoewel Elizabeth en Grayson Davis alles bezaten wat hun hartje begeerden - van een hotel tot een casino tot een grote winkelketen en bakken met geld waarmee ze de mooiste reizen maakten en alleen het beste van het beste droegen en aten, miste er altijd één ding: Elizabeth kreeg een jaar na hun huwelijk te horen dat zij onvruchtbaar was. Na vele omwegen en verschillende pogingen om op een andere manier zwanger te raken. Besloten ze daarom om een kindje te adopteren: Chidike Davies. Het stel hield ongelooflijk veel van de jongen, en gaven hem alles wat hij maar wilde. Een paar jaar later, echter, kregen Elizabeth en Grayson het grootste geschenk wat ze zich maar konden bedenken: Elizabeth raakte onverwachts zwanger. Toen Chidike oud genoeg was om te begrijpen waarom Noah meer aandacht kreeg dan hij - of althans, dit dacht hij - besloot hij om op zoek te gaan naar zijn biologische ouders. Noah bleef achter en toen Elizabeth en Grayson eindelijk over het verlies van hun andere zoon heen waren veranderde er iets in huis. Grayson begon Noah te pushen, hem op te voeden als een sterke "erfgenaam", wat hem gemaakt heeft tot wie hij nu is.

         

          -
    L O O K S [FC: Jordy Baan]
    ¬ Lengte: 1.89
    ¬ Bouw: Sportief // Gespierd
    ¬ Tatoeages: Nee
    ¬ Haar: Kort // Messy // Krullen
    ¬ Ogen: Grijs//blauw//groen ish


         


    "QUOTE"

    C L U B S
    Noah maakt deel uit van zowel de schoolkrant als de Bookclub



    E X T R A S
          Likes: writing ~ getting what he wants ~ working
          Dislikes: Storms ~ lazy people

    [ bericht aangepast op 12 mei 2018 - 14:23 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    IK OPEN MORGEN MIDDAG HET SPEELTOPIC HOPELIJK ZIJN ALLE ROLLEN TEGEN DAN AF !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kim Todd Ruairi
    Todd – Schots, vos/slim
    Ruairi – Schots, rode koning
    Kim – Koreaans, Goud





    T.O.P van Big Bang

    Leeftijd:
    17 jaar. Todd is jarig op 12 mei en geboren in Philadephia

    Geslacht:
    Man

    Status:
    Dierenfreak

    Klas:
    B, maakt mij eigenlijk niet zoveel uit

    Club:
    Weirdo

    Uiterlijk:
    Todd heeft zijn Aziatische uiterlijk te danken aan zijn Zuid-Koreaanse ouders, die na hun huwelijk in Amerika zijn gaan wonen. Zijn opa en oma wonen nog in Korea. Todd verft zijn haren het liefst wit, maar zo nu en dan komt hij met blauw, roze of paars haar op school. Het maakt hem allemaal niet zo veel uit en qua kleding draagt hij voornamelijk wat hij als eerst kan vinden. Zo nu en dan zitten zijn kleding onder de haren, of zijn er veren op zijn kleding te vinden.
    Daarnaast heeft hij altijd een grote rugzak mee en is hij zo nu en dan ook te spotten met een vergrootglas. Todd is 1.68 meter lang en heeft een normaal postuur.

    Innerlijk:

    - Alert
    - Creative
    - Curious
    - Disciplined
    - Perfectionist
    - Quiet
    - Unpredicatable
    - Cynical
    - Disturbing
    - Odd


          Todd is, als je het op zijn Engels mag zeggen, odd. Meer dan eens is hij met een mes op school gesignaleerd en daardoor zelfs een keer geschorst. Ook heeft hij meestal aanstekers, lucifers en een vergrootglas bij zich, om tijdens de pauzes een mini kampvuur te maken. Hij is geobsedeerd met vuur, maar iets waarmee hij nog veel meer geobsedeerd is, zijn dode dieren. Zijn hobby is om dode dieren op te zetten en zijn kamer staat er dan ook vol mee. Als er een dode vogel op het schoolplein ligt, rent Todd er waarschijnlijk heen om hem in zijn tas te stoppen en thuis in de vriezer te leggen.
    Deze, wat aparte, hobby maakt Todd niet heel populair onder de andere leerlingen en doordat hij ook niet veel zegt, is hij een beetje een mysterieus typetje. Het zal hem dan ook niets verbazen als sommigen eigenlijk bang voor hem zijn.
    Todd is wel iemand die alles om zich heen opneemt. Fluisteren over geheimen naast de jongen is dan ook niet een fantastisch idee, want waarschijnlijk vergeet Todd het nooit weer.

    Geschiedenis:
    Familie:
    Kim Seung-Yon: Vader (53 jaar)
    Kim-Kim Min-Hei: Moeder (49 jaar)
    Kim Cooper James: Broer (7 jaar)

          Age: 0-3 years
    Ondanks dat Seung-Yon en Min-Hei trots zijn op hun Koreaanse afkomst, wilden ze hun zoon een Amerikaanse naam geven, omdat ze nu hier wonen en voorlopig nog niet terug willen gaan. Op een zonnige lentedag werd hun zoon Todd dus eindelijk geboren. Al vroeg toonde Todd interesse in dieren, maar toen Todd per ongeluk zijn hamster op zijn derde doodsloeg, werd zijn interesse pas echt geprikkeld. Zijn ouders wisten echter niets van de doodsoorzaak van Hamtaro de hamster en kochten een nieuw huisdier voor Todd. Een hond genaamd Billy. Dat werd Todds beste vriend.

          Age: 4-10 years
    Maar twee jaar later bleek dat Billy de hond hartfalen had en overleed ook Billy. Hoewel Todd echt van de hond hield, wekte het toch meer zijn interesse op en begon hij dode dieren mee naar huis te nemen. Vogels, muizen en zelfs een egeltje werden in de kamer tentoongesteld, maar die beesten begonnen natuurlijk al snel te stinken. Een oppas nam hem mee naar een museum met opgezette dieren en een echte obsessie begon.

          Age: 11-17 years
    Het eerste dier wat Todd zelf opzette, was een jonge vos. Iets wat driedubbel zo ironisch is, want niet alleen betekent Todds naam vos, ook betekent Todd jong (Toddler) en dood in het Duits. Het was de nacht dat zijn jongere broertje Cooper geboren werd.
    Cooper bleek doof te zijn, dus de hele familie leerde gebarentaal. Thuis communiceren ze dus in het Koreaans, met Amerikaanse gebarentaal.
    Doordat Cooper nog zo klein was en zijn ouders extra moesten werken, werden er vaak oppassen ingehuurd. Niemand lette echt op Todd, omdat Cooper zoveel aandacht nodig had. Todd experimenteerde dus met messen en dode dieren die hij op straat vond en al snel had hij zijn kamer vol met opgezette dieren, die hij allemaal een naam gaf. Nog steeds zijn zijn opgezette dieren erg belangrijk voor hem en probeert hij minstens eens per week een nieuwe erbij te maken.

    Extra:
    Talen: Engels, Koreaans, ASL (Gebarentaal)
    Talenten: Dieren opzetten, vuur maken, meswerpen
    Hobby’s: Dieren opzetten
    Angsten: Verdrinken, hoogtes
    Seksualiteit: Biseksueel
    Geloof: Geen
    Favoriete films: Horror, Todd is dol op alles wat eng is.
    Overig:



    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 20:04 ]


    Look deep into nature and then you will understand everything better

    I finished Todd


    Look deep into nature and then you will understand everything better

    Emzee schreef:
    I finished Todd


    He's awesome! :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik claim haarverfbuddies


    Spinning around, I'm weightless.

    Als Genevieve zijn opgezette beessies ziet gaat ze huilen :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.