• ''If you hang around with losers you become a loser.''


    WELCOME TO



    ''To be a good loser is to learn how to win.''



    Rule number one, we don’t talk about Loser club
    We volgen in deze rpg de laatste jaars studenten van Westmore High (New York). Wanneer één van de populairste jongens uit de put word geholpen met zijn punten besluit hij één ding te doen voor de Losers die hem geholpen hebben en besluit hen allemaal samen te stoppen in de ‘Loser club’. De meeste ‘losers’ kennen elkaar wel, sommige zijn beste vrienden andere zijn onbekenden van elkaar, maar allen hebben ze iets gemeen. Ze zijn de underdogs en hebben de populairste jongen van Westmore geholpen de afgelopen jaren. Hierdoor sluit hij dan ook een deal met hen. Ze krijgen een maand workshops/tips/styling van enkele populaire kids van de school zodat ze op het eind van de maand niet meer als losers aanzien kunnen worden. Echter is er toch veel werk aan de winkel om deze losers naar wat doenbaars om te toveren.


    W e are proud student of blue white
    E verybody counts here at our school
    S laying the others is what we do right
    T oghetter we will make you look like a fool
    M ONGOOSES take out your claw
    O oooooooh
    R eady !

    E at those enemys raw !

    GO WESTMORE GO !





    TRUST NO PLAYER
    — FEAR NO BITCH.








    ''Even magic shouldn't help to make the ugliest bitch pretty.''

    WESTMORE SCHOOL RULES
    Iedereen hoort aanwezig te zijn op school. Zo niet dan moet de student een medisch attest indienen op school
    Twee keer te laat is strafstudie, Drie keer te laat is werkstraf na school.
    Geen kauwgom toegestaan, word je gesnapt krijg je een werkstraf na school. ( Kauwgomschrappen)
    Het downloaden van illigale software, virussen of onreine filmpjes resulteert in strafstudie
    Het gebruik van alcohol, sigaretten of drugs binnen de schoolmuren word niet getolereerd.
    Het dragen van de blauw witte schoolkleuren tijdens activiteiten is verplicht
    Gedraag je tegenover medestudenten en docenten, deel liefde geen haat
    .


    ROLES


    Saar, wat stellen al deze rollen nu eigenlijk voor? Wel bedankt voor je vraag ! In deze rpg wil ik met harde statussen werken. Dit wil dus zeggen dat ik geen Hybriedes wil zien. Eehm wattes?
    Hybriedes zijn studenten die een beetje van alles zijn, Deels Nerd en Geek, deels Jock en Weirdo, deels cheerleader en nerd. Nee Nee.

    De Nerds zijn mensen die dol zijn op school en nooit een dag willen missen. Ze zijn goed in bepaalde vakken (denk aan Wiskunde, fysica, Chemie, geschiedenis, beetje van alles) en zijn dan ook echt teacher pets. Het enige waar ze echt een hekel aan hebben zijn fysieke activiteiten zoals sport en zijn vaak ook het mikpunt in de trefbal partijtjes. Moet mijn nerd er ook echt uitzien als een nerd? Dat ligt aan jou, niet alle ‘nerds’ worden gepest en geteisterd, maar er hoort toch een reden te zijn dat ze in de loserclub zitten niet? Bedenk je ook wel dat je geen supermodellen uitkiest voor deze rollen gezien de meeste problemen hebben met flirten etc.
    De Geeks zijn dan weer minder oplettend in de les en zitten liever met hun neus in stipboeken dan echt te studeren. Deze studenten blijven tot een gat in de nacht op om video games te spelen en zich vol te proppen met dorito’s en mountain dew. Geeks zijn soms te herkennen aan hun shirts welke hun favoriete fandom moet representeren en denken soms de held van het verhaal te zijn. Al loopt dit vaak minder goed af voor hen. (Mijn favoriete comicbook hero is Rocket Raccoon btw)
    De Gleeks (Ehm wattes?) Gleeks kun je voornamelijk horen. Deze studenten zijn dol op muziek en zitten hoogstwaarschijnelijk in de Glee club van de school en schrijven zich iederjaar weer in voor de schoolmusical. Deze studenten leven helaas niet in een highschool musical en worden soms uitgelachen voor hun enthousiasme rondom muziek. Normale studenten kunnen toch ook in de glee club zitten? Dat klopt, maar bij deze losers is het vaak door enkele genante momenten op het podium, hun reputatie en dorkness die hem dus tot onderaan de put gooien.

    Weebs eeeh Saar…. OTAKU FOREVER Oke nee nee, deze studenten zijn een beetje te vergelijken met de Geeks, enkel in plaats van superhelden/series etc, zijn deze voornamelijk grote fan van Anime. Ze cosplayen graag, spreken ongestoord japans en gedragen zich soms eerder als een anime personage dan als een normaal persoon. (Not my words)

    Weirdo’s? Zie deze mensen als een opvul categorie. De loners van de school, geen vrienden of toch amper. Meestal een exentriek uiterlijk en vaak de pechvogels van school. Heb je een ideetje voor een weirdo, kom toch eerst even naar mij met je idee voordat ik er goedkeuring op geef.

    Wat zijn de Dark side Losers?
    Dit is een clubje gesticht door 1 hoofdloser. Deze mensen weten ook niet van de loser club af, maar willen voordat het schooljaar eindigt de populaire squad ten onder halen. Dit wil zeggen ze publiekelijk vernederen, zodat de Losers eindelijk eens on top komen te staan. Dit is een kleinere club maar ook erg geheim, mochten ze gesnapt worden dan kunnen ze geschorst worden dus look out my beloved dark siders.

    De populair squad, iedereen kent wel het bekendste groepje van Westmore high. Dit zijn dan ook de het van het, de ‘knapste’ mensen van de school etc. You either love them or hate them. De king en Queen zijn het koppeltje van de school, ontzettend klef en ze hebben een ontiegelijke knipperlicht relatie. Toch is het haast onmogelijk om hen van de troon te stoten.

    De King is namelijk de captain van de football club en een gigantische eikel, maar toch heeft hij enkele uitverkoren losers de kans om cool te worden. Het was zijn idee van de club en wenst het ook geheim te houden gezien het zijn reputatie naar beneden kan halen. Iedereen van de Loserclub heeft hem ergens wel geholpen gedurende zijn schoolcarriëre dus zonder hen zou hij niet eens afstuderen.

    De Queen is de populairste meid van de school ze is Co-captain en heeft een grote rivaliteit jegens haar andere co-captain al zijn ze wel bff’s for life –notreallytho- De Queen word ook bijna nooit zonder haar 3 cheervriendinnen gezien, behalve als ze een afspraakje heeft met haar king.
    De Cheersquad bestaat uit 3 populaire meiden. Je kan zelf beslissen of ze dom zijn, zich dom voor doen of juist echte sweethearts of juist net niet zijn, maar probeer een mooie balans te vinden onder elkaar.

    Hetzelfde voor de Jocks, de 3 heren zijn de ‘knapste’ jongens van het football team en doen alles onder leiding van hun king. Echter kunnen ze wel uit zijn voor zijn status/meisje of juist totaal het omgekeerde, zorg onderlinge zelf voor wat balans.
    De bullies. Deze zijn In tegenstelling tot de andere rollen bij de populaire squad echte lone wolven. Ze zijn 2 van de meest badass mensen op deze school en geraken vaak in de problemen. Echter zijn ze even bekend op school als de king en Queen en liggen vaak met hen in de clench. De losers geen soms maar ook beter uit hun weg want het zijn absoluut geen lieverdjes – of echt slimme kopjes-

    Normale studenten zijn net zo belangrijk als andere studenten, echter worden ze op de school niet meteen in een vakje geduwd en worden ze minder aangekeken/over geroddeld/ geprezen. Deze studenten zijn wel het hart van de school. Ze kunnen evengoed in cheerleaden zitten of goed zijn in wiskunde, kunnen evengoed van zijn van zingen of touchdowns scoren op het sportveld. Hun namen zijn gewoon iets minder bekend, maar het is evengoed geen vloek die op hun schouders rust.



    ROLES




    Naam | status | FC | User | Pagina

    The Loser club

    Nerds
    L Evan Chester Dale || Math Nerd || FC : Tom Holland || Forgarty || 1.4
    L Joseph Peter Miller || Nerd || FC: James McAvoy || Phorthos || 1.3
    L Genevieve Jemimah Goldstein || The Turtle Girl || FC: Emma Stone || EiIonwy || 1.7

    Geeks
    L Hunter Logan Adkins || Geek || FC : Chandler Riggs || Riggs || 1.6
    L Taylor Erica Miller|| Geek || FC : Leda Muir || PecuIiar || 1.6

    Gleeks
    L ]

    Weebs
    L Lily Grace Underwood|| waifu collector || FC : Jessie Paege || Hideyoshi || 1.8

    Weirdo’s
    L Kim Todd Ruairi || The animal freak || FC: Choi Seung Hyun || Emzee || 1.7
    L[R]




    The Dark side




    Nerds
    Leader L Aurora Kayhleig Fracer|| Dark side leader || FC: Natalie Portman || adoxography || 1.3

    Geeks
    L


    Gleeks

    L [R] Kassandra Sophia Taylor || Singer songwriter ||FC: || Sumner || 1.6

    Weebs
    L Izno "Akumu" Williams || The Dirty Devil ||FC:Alex Storm || Illyrians || 1.3


    Weirdo’s

    L



    The Populair Squad

    King
    K Nathan Elias Rousseau || The douchebag king || FC: Brandon Flynn || Forgarty || 1.4

    Queen
    Q Stevie Meredith Powers || The Queen ||FC: Elaine Carlin || Ziegler || 1.3

    Chearleaders
    C Penelope Porter || The Girly girl ||FC: Lilly Collins || Shadowsinger || 1.4
    C Siënna Marissa Blanchard || The Slut || FC: Alissa Violet || Solmeron || 1.3
    C Samara 'Sami' Allison Taylor || The Sweetheart || FC:Cindy Kimberly || Fonollosa || 1.3

    Jocks
    J Jamie Samuel Morris || Jock || FC:Kieran Warner || xJess ||1.4
    J Gabriël Noah Stanford || Wearing a mask. || FC:Casey Cott || McTier || 1.6
    J Charlie "Clyde" Carson Amber || Tempered asshole sweetheart || FC:Cole sprous || Riggs || 1.7

    Bullies
    B Bethany James || The Devil Incarnate || FC:Marina Laswick || JudithSuzann || 1.4
    B Vale Mathias Callister || The Evil King || FC: Diego Barrueco || Amren || 1.7


    Normal students

    S Roger "Ronnie" Vincent Amber || the Chill twin || FC: Dylan Sprouse || Forgarty || 1.7
    S Eden Isla Sadler || Normal student || FC: Lorena Rae || Benu || 1.3
    S Noah Evan Davis || The journalist || FC:Jordy Baan || PecuIiar ||1.7
    S Elysia Rosa Green || The Girl Next Door || FC: Daisy Smith || Ascian || 1.3
    S Mirella Ashley Carlson || The lovable poet || FC:Daria Milky || Sumner ||1.4
    SMark Williams || || FC: || HalloMaandag || 1.9
    SEmily Bella Thorne || || FC: ||xJess ||1.8
    SRoss Harold Memphis. || || FC: ||Ascian || 1.8
    ...



    LIST



    Rol
    Naam
    Leeftijd {17-18 we volgen de laatstejaars studenten. Wil je ze ouder? Stuur me een pb’tje met de reden}
    Status ( is er iets waar jou personage het meest mee uitspringt?)
    Klas ( A B C ik deel de uurroosters bij de start van de rpg uit en zal kijken of deze wat gelijk zitten)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Familie en geschiedenis
    club ( je personage hoeft niet in een club te zitten)
    Extra



    RELATIONSHIPS



    (Ik wil niet dat mensen uitgesloten worden, dus gelieve te wachten met relaties uit te denken tot ik zeg dat het mag. Dit relatielijsje is erg basic en ik wens het ook zo te houden, gezien het in deze rpg erg draait om character evolutie. Als je een ideetje hebt met een andere user voor een erg diepe band goed en wel, maar het is juist leuker om dit uit te spelen in de rpg zelf. Verassende relaties zijn leuk, maar hou rekening met de realiteit. Een cheerleader gaan niet beste vrienden zijn met een Nerd en de Cheerleaders zijn niet allemaal lieverdjes, maar ook niet allemaal monsters. De bullies hebben ook een leven en kunnen wel lief zijn etc.
    Als je dan toch echt out of the box wilt denken hou er dan rekening mee dat de andere ook akkoord willen gaan.
    Je hoeft niet iedereen te kennen! Ik ken ook niet iedereen van mijn school en jullie vast ook niet.

    Beste vriend / vriendin (korte uitleg ontmoeting)
    Vijand (max 1 persoon) (Korte uitleg ontmoeting )
    Reden hulp populaire dude ( Korte uitleg ) : Reden hulp loser (korte uitleg)
    Roomie: (Westmore is een internaat)
    Kennissen
    ...


    Verzin geen al te diepe banden met elkaar, dit kan je personage meteen al vast kleven met iemand en dat is niet echt te bedoeling. Er worden ook geen relaties afgesproken . Ja je Loser mag misschien wel een crush hebben, maar verwacht niet dat een populair meisje meteen al als een blok voor een loser gaat vallen. Dat vergt tijd en evolutie, net wat de bedoeling is van deze rpg
    . Ah Heck doe wat jullie willen :') maar hou het soort van realistisch pls :Y)




    RULES




    o In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    o Je schrijft minstens 150 woorden
    o Maximum 2 personages waarvan minstens 1 Normale student.
    o Minstens 1 keer per week posten. Het is voor mij ook een drukke periode, maar het zou wel fijn zijn om dit topic actief te houden.
    o Reservaties blijven 72 uur. (48 uur voor een basisopzetje, daarna nog 24 uur voor het meeste in te vullen) . Ik verwacht ook geen boek, maar op zijn minst een kort uitlegje van hoe je personage in elkaar zit zou fijn zijn.
    o OOC in praattopic!
    o Lees iedereen zijn posts! Ik weet dat het soms moeilijk is, maar ik zal mijn best doen ervoor te zorgen dat het geen sneltrein word. In iedereen zijn post kan er nuttige info staan omtrent de omgeving, zijn/haar personage of zelfs jou personage! So my beoble pls read.
    o Heb respect voor elkaar! Dit betekend niet zomaar andere hun personages besturen zonder vragen, iemand negeren, achter elkaars rug om klagen etc. I am an positive thinker en dit hoort een leuke rpg te zijn. So be nice people en als er problemen zijn, kom aub eerst naar mij voordat je iets plaats in het praattopic Also no fighting in my loser club !
    o Geen Mary sue’s, Gary sue’s , Orpg’s, … (Ik zal je vriendelijk erop wijzen als het die kant uitslaat. Ben je het niet met me eens? Gelieve me dan in mijn gastenboek te contacteren en me te overtuigen dat het niet zo is. )
    o Dit is een comedy rpg ! Drama mag, maar maak het dan niet te melig. Also ik word cockblocker nummer 1 als het te orpg word ! Hou goed rekening dat je personage ook niet over de top word, ieder personage is equal aan elkaar hier en het is niet omdat het over de losers gaat dat andere personages daardoor in vergetelheid vallen.
    o +16 mag, maar duid het dan ook aan en onder een spoiler !
    o Ik heb het recht je uit mijn rpg te schoppen als je 1) de regels niet waardeert, 2) Niet post 3) Niet op mijn waarschuwingen antwoord
    o Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs.
    o Vragen? Shoot at me! Ik ben er om te helpen en de rpg in goede banen te leiden!
    o Hopelijk schrikt jullie dit niet af, het zijn voornamelijk de basisregels van iedere rpg, but just with my quircky toughts erbij hehe.


    Even een bedankje aan Sanne en Amber voor het helpen met deze rpg en de opmaak. Hierdoor heb ik ze al een reservatie gegeven (gezien ik dat wel zo eerlijk vind)

    Heb je alles goed doorgelezen? Echt goed doorgelezen? Post dan bij je reservatie in spoiler mijn favoriete Marvel karakter. Weet je het niet? Lees alles dan nog eens goed door !




    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 15:30 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oehh, twijfels. Ik ben bang dat ik me niet meer tussen de relaties kan mengen. :')


    Because I love him, do I need another reason?

    Hideyoshi schreef:
    Oehh, twijfels. Ik ben bang dat ik me niet meer tussen de relaties kan mengen. :')

    Just do it.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 21:59 ]


    How far is far

    Waarom zou dat niet kunnen?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hideyoshi schreef:
    Oehh, twijfels. Ik ben bang dat ik me niet meer tussen de relaties kan mengen. :')

    Jaweeeel we'll help


    Spinning around, I'm weightless.

    Forgarty schreef:
    (...)

    He's awesome! :Y)


    Thank youuuu ^^

    Ashryver schreef:
    Ik claim haarverfbuddies


    Hahaha, yaay

    EiIonwy schreef:
    Als Genevieve zijn opgezette beessies ziet gaat ze huilen :')


    He can introduce them to her hahaha


    Look deep into nature and then you will understand everything better

    Hideyoshi schreef:
    Oehh, twijfels. Ik ben bang dat ik me niet meer tussen de relaties kan mengen. :')


    De relaties zijn redelijk miniem gebleven en het topic is amper een dagje oud dus je kan zekers nog meedoen! ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mmm oké, dan graag een vrouwelijke weeb voor mij. Gotta live up to my weeb status. :Y)


    Because I love him, do I need another reason?

    Hideyoshi schreef:
    Mmm oké, dan graag een vrouwelijke weeb voor mij. Gotta live up to my weeb status. :Y)


    yessss c: !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil wel graag een mannelijke normale student :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HalloMaandag schreef:
    Ik wil wel graag een mannelijke normale student :)


    JAAAAAAA


    Spinning around, I'm weightless.

    ik zou super graag nog een meisje willen als dat okay is? Faceclaim Danielle Victoria, status 'The liability'


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily Bella Thorne


    NAAM
    • Emily, 'ambitieus, sterk'
    • Bella, 'mooi'
    • Thorne, de familienaam.

    LEEFTIJD
    Zeventien jaar, geboren op 10 mei

    STATUS / CLUB
    ''The sporty one'', Emily sport erg graag en het zal vaak gebeuren dat haar klasgenoten haar tegenkomen als ze aan het hardlopen is in haar vrije tijd.
    Emily maakt deel uit van de Cheersquad en het Party comité.

    UITERLIJK
    Face Claim; Charly Jordan.
          Emily heeft lange, donkerblonde lokken die tot halverwege haar rug rijken. Ze doet goed haar best om haar lange lokken te onderhouden omdat ze trots is op de lengte - en het liefste laat ze ze nog verder groeien. Tijdens het sporten draait ze haar lange haren in een knot, een staart of een vlecht zodat ze niet in de weg zitten.
          Haar ogen zijn bruin van kleur.
          Ze heeft een lengte van 1m67 wat haar niet bizar lang of klein maakt.
          Door het cheerleaden en het hardlopen blijft ze slank, ze is eigenlijk al haar hele leven slank.
          Ze heeft niet erg opvallende rondingen, mede door haar slanke bouw. Toch is ze trots op haar lichaam.

    INNERLIJK
    • Sportief
    • Sociaal
    • Grappig
    • Nuchter
    • Enthousiast
    • Zelfverzekerd
    • Aardig
    • Drammerig als ze iets wil
    • Optimistisch
    • Groot hart
    • Naïef


    Don't wish for it, work for it


    FAMILIE
          • George Thorne: Vader | Zakenman
          • Nova Thorne: Moeder | Huismoeder
          • Megan Thorne: Zusje | Scholier

    GESCHIEDENIS
    Emily werd geboren als eerste dochter van het huishouden Thorne. Haar ouders waren tegen die tijd al vijf jaar getrouwd. In eerste instantie dachten ze dat ze geen kinderen konden krijgen maar zodra Nova toch ineens zwanger werd - bleek dat wel anders te liggen. Ze stopte meteen met haar werk en deed er alles aan om de zwangerschap in stand te houden, simpelweg omdat ze bang was dat ze alsnog hun kindje zouden verliezen. Dat gebeurde niet - wel werd Emily een paar weken te vroeg geboren. Hierdoor moest ze in het begin in het ziekenhuis blijven maar ze heeft hier geen problemen aan over gehouden.
    Doordat Nova geen werk meer had was ze veel thuis en kon ze alle aandacht aan Emily geven. Twee jaar na de geboorte van Emily, raakte Nova nogmaals zwanger en er volgde een tweede dochtertje. Nova verdeelde haar aandacht over de twee dames terwijl George werkte.
    Emily heeft altijd een goede band met haar moeder gehad en haar moeder voelde eerder als een vriendin aan dan als een echte moeder. Ze kon altijd alles kwijt bij haar moeder en ze gingen regelmatig samen - of met haar zusje erbij - iets doen. Ze hadden het nooit erg breed maar ze konden prima rondkomen.
    Emily heeft altijd normale cijfers gehaald op school, sommige jaren had ze wel moeite mee en ze is een ramp met wiskunde. Hierdoor dreigde ze ook soms te blijven zitten maar ze wist het steeds op het nippertje te halen.

    EXTRA
    • Hobby’s; Cheerleaden, Zwemmen, Hardlopen,
    • Likes; Zon, Sporten, Brunchen, Massages, Vrienden, Feestjes, Horrorfilms, Romantiek, (Random) Knuffels
    • Dislikes; Drama, Ruzie, Nootjes, Kersen, Slagroom, Mensen die zich beter voelen, Wiskunde
    • Angsten; Insecten
    • Seksualiteit; Biseksueel

    [ bericht aangepast op 15 mei 2018 - 14:45 ]

    L I L Y      G R A C E      U U N D E R W O O D     


    KARAKTER


    Lily is een meisje dat altijd voor haar vrienden klaarstaat en voor ze door het vuur zal gaan, ze zal nooit of te nimmer de mensen die close met haar zijn verraden of in de steek laten, tenzij ze het wel extreem bont hebben gemaakt. Ze voelt goed aan wat de mensen om haar heen voelen en probeert zich daarop aan te passen en waar ze kan iemand troosten of hulp aanbieden. Ze is vrij 'handsy,' ze zal al snel een hand of arm op je schouder leggen of tegen je aan gaan zitten als ze je nog maar net kent, ze houdt van lichamelijke affectie en heeft moeite ermee om grenzen te zien en zal als een geslagen hond afdruipen als je haar voorzichtig afwijst. Lily is vaak in haar gedachten verzinken, over scenarios met haar favoriete personages en de rol die zij in hun leven zou kunnen spelen, en ze vindt het geweldig om met allerlei theorieën te komen over waarom en hoe iets gebeurt.

    Hot headed
    Passief aggressief
    Ongeduldig
    Conflict vermijdend
    Koppig
    Dagdromer
    Passioneel
    Empatisch
    Loyaal
    Aanhankelijk


    Over het algemeen is Lily erg verdraagzaam en probeert zich altijd in te leven hoe de ander zich voelt, maar met mensen die slechte bedoelingen hebben heeft ze 0 geduld. Ze zal de confrontatie niet aangaan tenzij ze niet anders kan, want ze haat het om ergens op aangesproken te worden, maar reken er maar op dat ze tegen haar vrienden en in zichzelf de ander zal vervloeken en de ergste opmerkingen kan maken. Als ze wel de confrontatie moet aangaan en emoties lopen heel erg op, is ze niet schuw om haar skills in vechtsport te showen. Lily ziet dingen heel erg zwart-wit, iemand is goed of slecht, iets is leuk of verschrikkelijk, met haar is geen middenweg en je kan haar niet van gedachten veranderen.



    UITERLIJK

    [FC = Jessie Paege.]

    Lichaam
    - 1.60, een ielig meisje.
    - Slank, maar niet ongespierd.
    - Zandloperfiguur


    Haar
    -Geverfd, momenteel roze
    - Lichte slag
    - Veel volume


    Gezicht
    - Rond
    - Expressief
    - Blauwgrijze ogen
    - Lichte wipneus
    - Niet erg volle lippen, maar wel zacht


    Overig
    - Veel zacht gekleurde makeup om anime to mimicken
    - Een tattoeage naar de hechtingen van Juuzou Suzuya, die van Lily lopen tot haar pols.
    - Draagt bijna alleen lolita fashion. klik. klik. klik. klik.





    FAMILIE + GESCHIEDENIS

    Moeder - Rosemary Underwood - 43 - Dokter
    Vader - David Underwood - 46 - Uit beeld

    Lily is opgegroeid als enig kind van haar ouders, haar vader verliet het gezin toen ze nog maar 2 jaar oud was en heeft sindsdien bij haar moeder gewoont, contact met haar vader heeft ze nooit gewenst. Het was eenzaam voor haar als enig kind bij haar moeder, dus op jonge leeftijd creëerde ze al haar eigen stijl die haar zou doen laten opvallen, die stijl groeide uit tot de lolita kleding en levensstijl die ze geadopteerd had. Rond een jaar of 10 ontdekte ze anime, Naruto om precies te zijn, en ze ging zo op in het verhaal dat zij ook een vechtsport wilde doen en voor karate koos. Meer en meer anime begon ze te kijken, en al gauw verdiepte ze zich meer in Japan en haar cultuur en taal. Ze wil niet overkomen als de soort weeb die de cultuur geen respect toont en de vreemde loli content consumeert. Wel, toen ze erachter kwam dat ze niet op jongens viel, begon ze meer toe te trekken naar de mooie geanimeerde meisjes in haar hobby, die ze haar girlfriends noemt en allerlei figuurtjes en posters van spaart. Met name van Kanan Matsuura, een derdejaars idol van de anime Love Live! Sunshine!! Lily speelt de game ook en haar goal is om al haar cards en merch te krijgen, ze is ook haar enige wife in plaats van girlfriend en cosplayt haar ook het liefst.



    EXTRA

    Seksualiteit: Lesbiënne.
    Likes: Girls, pastels, stockings, anime, horses, romance, vocaloid, menhera, cats, Kanan Matsuura, drawing.
    Dislikes: Boys, hentai, injustice, smoking, hypocrites, sexualization of underage anime girls, brussel sprouts, heights.
    Fav animes: Bungou Stray Dogs, Love Live!, Tokyo Ghoul, Re:zero.
    Misc: Spreekt aardig wat zinnen Japans, bruine band in karate.
    Club: Art.


    NAAM


    Lily
    - Lily flower, pure

    Grace
    - God's favor, love

    Underwood
    - Below the trees of a forest



    LEEFTIJD


    Zeventien, geboren op 7 november.



    STATUS


    Weeb bij de loser club, waifu collector.



    KLAS


    B.




    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 16:14 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    E: not sure

    [ bericht aangepast op 15 mei 2018 - 15:56 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Naam: Ross Harold Memphis.


    ""
    ||


    "."
    • Bijnaam
         

    • Thuisplaats:
         

    • Shortcut

    • Leeftijd: 18
    • Geslacht: Mannelijk
    • Geboortedatum: 23 November
    • Nationaliteit: Amerikaans
    • Geloof: Protestant
          — Geloof vanuit thuis: Protestant
    • Seksualiteit: Heteroseksueel, maar hij heeft nooit andere mogelijkheden ook maar enkele seconde overwogen door zijn opvoeding.
    • Moedertaal:Engels
          — Gesproken talen: Engels, Russisch


    • Sterrenbeeld:
          Boogshutter

    • Status
         

    • Innerlijk:
    Bedachtzaam • kalm • denkt voor hij doet • intelligent • heeft aardig wat zelfbeheersing • sociaal • eelijk • blijft lang boos • kan slecht tegen zijn verlies • Weet wat hij wil • geduldig • denkt vaak gelijk te hebben


    • Then and Now
    F A M I E L I E X
    [Father] ||
          Age;
          Connection;
          Status;
    [Mother] ||
          Age;
          Connection;
          Status;

    G E S C H I E D E N I S X

    P L A C E X O F X B I R T H X

    ""


    • Uiterlijk
    — Grootte •
    — Lichaamstype •
    — Figuur •
    — Huidskleur •
    — Gezichtsvorm •
    — Expressief gezicht •
    — Wenkbrauwen. •
    — Oogkleur •
    — Bril of lenzen •
    — Neus •
    — Lippen •
    — Kenmerken •
    — Haarkleur •
    — Haartype •
    — Haarstijl •
    — Stem •
    — Accent •
    — Kledingstijl •
    — Favoriet kledingstuk •
    — Accessoires •
    — Tatoeages •
    — Houding •
    — Littekens •
    — Piercings •

    • Extra:
    L I K E S X
    D I S L I K E S X
    V O E R T U I G E N X
    T A L E N T S X
    A L L E R G I E Ë N X
    A N G S T E N X
    G E H E I M E N X
    V E R S L A V I N G E N X
    S P O R T S X
    T I C S X
    A R T S X

    • Klas
    B


    "."

    [ bericht aangepast op 15 mei 2018 - 21:55 ]


    We've lived in the shadows for far too long.