• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2018 - 12:43 ]


    Caution first, always.

    Ik snap dat kinderoppas vinden niet altijd lukt maar damn son. Je kunt je kind niet meenemen naar werk en haar vervolgens achterlaten bij ons omdat ze de keuken niet inmag. I don’t like children en ik wil mijn werk kunnen doen zonder dat er de hele tijd tegen me getetterd wordt door een klein opdondertje. Jezus.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    You can tear off your fair share of me,
    Never trade it away, there’s a mark on your heart
    That lifts you up from the ground


    This ain't no place for no better man.

    FireKeeper schreef:
    Hoe geef je je een vriend een hartaanval. Hope he still loves me.



    Is ook wel een gemene grap. Maar stiekem vind ik het ook hilarisch. Heb je wel kans dat als je ooit zwanger wordt en je het hem vertelt dat ie je dan niet gelooft.


    Physics is awesome

    I'm so sick of people talking behind each other's back and assuming things without knowing what they are talking about -.-


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    -__-


    Caution first, always.

    Wanneer je op je rekening kijkt het een keer meevalt in plaats van tegen valt. Ik kan dit jaar (als ik geen hele gekke dingen ga doen) op vakantie.


    Physics is awesome

    Waarom ben ik dat vergeten, ugh. Meh, ik voel me er echt schuldig om. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Jullie falen

    Also ik wil naar buiten en dansen in de regen of zo, ik vraag me af hoe een jurk voelt als hij door en door nat is -- minder irritant hopelijk, maar dat wordt hem vast niet

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 19:30 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Stroud schreef:
    (...)

    Is ook wel een gemene grap. Maar stiekem vind ik het ook hilarisch. Heb je wel kans dat als je ooit zwanger wordt en je het hem vertelt dat ie je dan niet gelooft.


    Ah, nee hoor. Ik kan namelijk absoluut niet liegen en een eventuele zwangerschap zou ik recht in z'n gezicht aankondigen, dus hij weet meteen dat het in dat geval geen grap is. Bovendien heeft hij bij mij al een paar hele harde grappen uitgehaald, dus dit was payback (duivel)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    My friends are the best. I love them so much omg


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Meh ik zit weer in zombie modus


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Ah, nee hoor. Ik kan namelijk absoluut niet liegen en een eventuele zwangerschap zou ik recht in z'n gezicht aankondigen, dus hij weet meteen dat het in dat geval geen grap is. Bovendien heeft hij bij mij al een paar hele harde grappen uitgehaald, dus dit was payback (duivel)


    Goeie payback. Maar ook zijn reactie op de foto spreekt boekdelen.


    Physics is awesome

    Het moment dat je in je boek een schoonmoeder creërd en je gewoon oprecht een hekel aan haar krijgt :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    AAAAHHH EXAMENS MORGEN STRESS

    send help please


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    when u have to do the afwasshift wanneer de hottie in de spotlight staat om te presenteren #huilen #ifeelrobbed


    A to the Z