• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2018 - 12:43 ]


    Caution first, always.

    Laatste werkdag voordat ik een week in Disneyland zit!

    Engelstalige mensen spreken Hilversum echt apart uit tho.. het duurde even voordat het kwartje viel dat hij Hilversum bedoelde.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik wil slapen en over zes maanden weer opstaan wanneer deze hel eindelijk voorbij is. Ten minste, als het ziekenhuis niet met nog een grap komt.

    Of gewoon voor een trein springen, maar ik wil eigenlijk Yakuza 7 nog meemaken.


    Caution first, always.

    Ik ga eerst nog bijles geven en dan daarna op weg naar België! Ik heb er zin in! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    En toen had een of andere homo mijn gezicht met plakband beplakt en mijn vinger ingetaped


    This ain't no place for no better man.

    Bougainvillea schreef:
    En toen had een of andere homo mijn gezicht met plakband beplakt en mijn vinger ingetaped


    (bat)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Helft van de kledingkast(en) is uitgezocht en enigszins opgeruimd. Het ziet er in ieder geval iets netter uit. Nu de andere helft nog.


    Physics is awesome

    Bougainvillea schreef:
    En toen had een of andere homo mijn gezicht met plakband beplakt en mijn vinger ingetaped

    Ik was er bij omdat jullie publiek nodig hadden.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Exactly one person asked me how my holiday has been since I left. Only three wished me a nice holiday beforehand. Some friends I’ve got.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2018 - 13:24 ]


    •

    Waarom doet die homo zo gemeen tegen mij? ):


    This ain't no place for no better man.

    ja maar hoe moet ik overal dan naartoe gaan ???
    ik ga geen halve woonst meesleuren op het OV
    dat kan ik niet eens dragen


    A to the Z

    Ik ben zoo misselijk :'(


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nog anderhalf uur, kom op Bes, je kan dit.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    jezus hoe moeilijk kan een voltooid deelwoord juist schrijven zijn???


    A to the Z

    Soms sta ik ervan versteld dat mensen best slim kunnen zijn, maar het volgende mensen stappen mensen uit de auto in een natuurpark met jachtluipaarden en dan besef ik dat het met dat slimme allemaal wel meevalt.


    She's imperfect but she tries

    Nou snap ik het wel met die kuttas van je, bindt er vooral geen woorden om. Kan zo ook mijn aantal halen


    Don't walk. Run, you sheep, run.