• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2018 - 12:43 ]


    Caution first, always.

    Het is altijd hetzelfde. Ze kiest nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit voor mij. Waarom hoop ik zelfs nog dat ze ooit iets met mij wil doen? Ze gaat toch gewoon iets anders doen de eerste de beste kans die ze krijgt. Alsof ze mijn gevoelens ook maar eens overweegt.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Stormbreaker schreef:
    Het is altijd hetzelfde. Ze kiest nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit voor mij. Waarom hoop ik zelfs nog dat ze ooit iets met mij wil doen? Ze gaat toch gewoon iets anders doen de eerste de beste kans die ze krijgt. Alsof ze mijn gevoelens ook maar eens overweegt.


    Ik had vroeger ook zo'n 'vriendin' in mijn leven. Die vriendschap is uiteindelijk van zelf spaak gelopen en nu is mijn zelfvertrouwen echt pakken hoger, omdat ik vrienden heb in de plaats die me wel eerst plaatsen. Echt, je hoeft voor niemand een tweede keus te zijn. Plaats jezelf eerst en denk aan jezelf! Zo'n persoon heb je echt niet nodig in je leven, want het haalt je voortdurend neer. Jij mag er zijn, neem het van mij aan! Je verdient zoiets niet.


    A to the Z

    Omygod één van de meiden in de acco achter mij heeft zo'n kapot irritante lach ik ga meppen denk ik


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Ik had vroeger ook zo'n 'vriendin' in mijn leven. Die vriendschap is uiteindelijk van zelf spaak gelopen en nu is mijn zelfvertrouwen echt pakken hoger, omdat ik vrienden heb in de plaats die me wel eerst plaatsen. Echt, je hoeft voor niemand een tweede keus te zijn. Plaats jezelf eerst en denk aan jezelf! Zo'n persoon heb je echt niet nodig in je leven, want het haalt je voortdurend neer. Jij mag er zijn, neem het van mij aan! Je verdient zoiets niet.

    Het is geen vriendin, maar familie. Ligt altijd moeilijker :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben er tbh vrij zeker van dat ik genderfluid ben maar like dan weer niet want ja het bestaat blijkbaar niet en like idk ??? Ik voel me gewoon comfortabel met alles I guess ??? Ugh.

    Also waarom boeit dit me opeens? Vorheen gaf ik echt 0 fucks over m'n gender enzo en waarom nu opeens wel waar slaat dit überhaupt op?? I should just leave it bc who cares anyway.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2018 - 21:45 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oor, waarom ben jij nu weer raar aan het doen? Ik dacht dat dit soort dingen nu ik een koptelefoon heb en geen oortjes meer draag over zouden zijn. Ik hoop niet dat ie dadelijk weer verstopt zit en uitgespoten moet worden.


    Physics is awesome

    Ik wou dat ze gewoon direct bij het krijgen van mijn diagnose hadden vertelt wat voor consequenties dit soort labels hebben op de rest van je leven.


    26 - 02 - '16

    Stormbreaker schreef:
    (...)
    Het is geen vriendin, maar familie. Ligt altijd moeilijker :/


    Ugh, ja! Die kan je niet kiezen natuurlijk :( Je hebt het dan waarschijnlijk al eens duidelijk proberen maken neem ik aan?
    Heel lastig :(


    A to the Z

    Gozer, doe alsjeblieft niet zo kinderachtig.... Je weet van zijn situatie, dus je had er op z'n minst rekening mee kunnen houden (cat).


    Stenenlikker

    Oké Jip je kunt het je kunt het je kunt het


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fuck off ouders.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Slaap zacht allerliefste hondje, bedankt voor de korte tijd die we samen hebben mogen zijn. Bedankt voor het lichtpuntje zijn in mijn donkere leven en ik hoop dat je in de eeuwige jachtvelden naar hartenlust kan suizen. De wereld is donkerder zonder jou er in. Ik ga je missen lief hondje en ik hou zo zo veel van jou.


    The truth is out there.

    Wtf hoe kan ik mijn pincode zo random vergeten


    obsessive rage

    Tbh I just wanna watch Friends. Chandler gives me life


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Cadeau voor mama, gelukkig kon het ook naar een winkel worden gestuurd van Douglas want het is zo lullig om op maandag met het cadeau voor moederdag aan te komen zetten. Ik begrijp het ook niet, op de site stond voor 20:00 word het op zaterdag voor moederdag bezorgd en dan mag je datum kiezen en dan is de eerste bezorgoptie maandag. Zal wel aan mij liggen dan of ik heb het gewoon niet goed gelezen.

    En de twee oma's gebeld en uitgehoord over wat ze willen hebben voor moederdag. Dus ik voel mij een goede dochter en kleindochter.


    Physics is awesome