• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2018 - 12:43 ]


    Caution first, always.

    zo zit ik hier pas net en zo komt er na donderdag een einde aan dit avontuur. Wow.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    oh my god im crying,
    zonet kwam er een collega speciaal naar me toe om even te zeggen dat ze vindt dat ik het super goed doe met telefoneren, oh wat is dat fijn om te horen


    Life is a beautiful struggle

    I want to kill myself or such. Ugh ik haat de wereld vandaag echt.


    obsessive rage

    Ik zou weer verder moeten zoeken en mensen contacteren, maar ugh. Zo een gedoe.


    Ik wil een tuin vol egels

    When je serieus 20 minuten doet over je eyeliner. Rip.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    wanneer je moet helpen in de winkel van je tante en spontaan een mental breakdown krijgt door de stress van sociaal contact


    We were the forever that didn't last

    Kinda wondering if you ever still think of me.


    The truth is out there.

    Al mijn collega's zijn vandaag zo lief, waar heb ik dit nou ineens aan verdient? Complimentjes blijven maar komen en we zijn nog maar op de helft van de dag (banana)


    Life is a beautiful struggle

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2018 - 13:36 ]


    This ain't no place for no better man.

    Jejejejeheje ugh het gaat kut en godverdomme


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    O o f. Die hond was veels te schattig.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Haha lol ik heb geen idee hoe Mn sollicitatie gesprek was haha now Im scared


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik houd van de woensdag middag werken.. alleen maar lezen (:


    Life is a beautiful struggle

    Moet ik mijn eigen kledij ook nog eens voorzien voor die stage (waar ik niets voor betaald krijg). Bye bye 50 euro die ik in iets leuks had kunnen steken :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Allez wat is dees. Het is superdichtbij, rijdt die nog eens helemaal verkeerd. Handig als ze helemaal geen andere taal spreken dan wat is het? Zweeds, Russisch? En dan die zweetgeur om van te wenen.
    Lol, blijkt ie weeral verkeerd. Hij is hier al bijna een uur enkel om de juist plaats te vinden, sjeez.


    Ik wil een tuin vol egels