• En ik begrijp dat niet. Als je me wilt steken omdat je kids zo nodig bloed nodig hebben, ok. Kan ik misschien nog bij. Maar waarom vlieg je dan IN MN NEUS??? En als dat stomme beest het waagt om rondjes rond mn kop te zoemen, word ik heel boos en nomineer ik hem alvast voor irritantste mug van het jaar. Dan wint hij twee prijzsn. Eerste en irritantste mug van het jaar.

    Hebben jullie last van muggen en/of ander ongedierte wat wel eens in je neus of oor is gevlogen?

    Alle muggen vliegen expres je neus of oor in, toch?

    15.0% (3 stemmen)
     
    Ja, altijd. Dat doen ze omdat het daar lekker warm is.

    60.0% (12 stemmen)
     
    Ja, altijd. Dat doen ze om jou te plagen.

    25.0% (5 stemmen)
     
    Nee, ik ben vreemd en krijg nooit muggen in mijn kamer en zou dus ook niet weten of ze in je neus/oor gaan zitten.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    HAHA altijd of in je oog. Echt hatelijk. Vooral die kleine dingetjes. Ik heb een keer op de fiets gehad dat ik aan het praten was met iemand en er legit een bij in mn mond vloog. HAHAHAHA.


    The truth is out there.

    Oh neee, ik ben daar altijd zo bang voor wanneer ik de hond uitlaat en ik moet door hele zwermen beestjes lopen :W


    Caution first, always.

    Toen ik naar werk fietste ving ik drie vliegjes in m'n lipgloss, en toen ik net terug fietste zat er een vlieg in m'n oog (wat best pijnlijk was). En ohja, er is ook vaak genoeg een vlieg mijn keel ingevlogen; het nadeel van playbacken op de fiets (fish)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ah noh, zeg niet dat hij je daar ook gestoken heeft daarbinnen? D:


    ars moriendi

    Vanmorgen nog toen ik aan het paardrijden was in de buitenbak, twee keer vlogen er keihard vliegen tegen mijn gezicht aan ugh. :s


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hahahahaa 5 minuten geleden vloog er serieus een mug voor mn neus langs.. Ik dacht neeee niet deze tijd weer. Alle lampen aan en gelijk jagen xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hahaha wat vervelend. Ik heb wel ooit een wesp in mijn keel gehad, maar voor de rest geen insecten in mijn aangezicht. Thank the lord.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2018 - 23:34 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat heb ik nog nooit gehad. Wel dat ze tegen mijn gezicht aanvliegen terwijl ik fiets en dan krijg je nog best een tikje.

    Wat ik wel irritant vind, zijn die vliegjes die op mijn bril gaan zitten en er gewoon niet af willen. Want ik raak er altijd door afgeleid en moet ze er af blazen, wat dus niet gaat als ik aan het fietsen ben. En als ik ze probeer te verwijderen (omdat ze er niet af gaan met balzen), zit mijn halve glas onder de prut want ze zijn zo teer.

    Heb je nu een muggenbult aan de binnenkant van je neus of heb je hem dood geknepen met je neusvleugel?


    Physics is awesome

    Wat naar, bah. :'D
    Maar wel soort van herkenbaar? Die beesten zoeken altijd de slechtste timing en slechtste plek op.

    Zal je nog eens wat vertellen... ik had laatste een SPIN in mijn oor. (cat) Het was weliswaar geen grote spin, maar ik was wel maximaal in paniek want er kietelde iets en ik dacht eerst dat het gewoon mijn haar was, maar ik bewoog niet eens dus hoe kon dat? En toen liet ik mijn vinger erlangs glijden en had ik er een spin op zitten. Om te huilen gewoon. :')

    Lang leve klamboes mensen. Die dingen zijn heilig.

    Ik heb wel eens een grote kever in mijn mond gehad tijdens het fietsen. Die smaken heel bitter, overigens. Omg ieuw ik denk er nu weer aan.
    Een andere keer had ik zo'n groene sprinkhaan op mijn bril zitten die er niet af wilde gaan, zelfs niet toen ik hem bijna aanraakte 😰😰

    Tevens likte een vriend van me wel eens "kruimels" van zijn mondhoek. Maar het was een mug die daar zat. Onverwachte proteïnen 😣😅

    Overigens gaan ze op CO2 af en zitten ze daarom vaak in de buurt van je gezicht! Leuk feitje tussendoor.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    TaeTae schreef:
    Wat naar, bah. :'D
    Maar wel soort van herkenbaar? Die beesten zoeken altijd de slechtste timing en slechtste plek op.

    Zal je nog eens wat vertellen... ik had laatste een SPIN in mijn oor. (cat) Het was weliswaar geen grote spin, maar ik was wel maximaal in paniek want er kietelde iets en ik dacht eerst dat het gewoon mijn haar was, maar ik bewoog niet eens dus hoe kon dat? En toen liet ik mijn vinger erlangs glijden en had ik er een spin op zitten. Om te huilen gewoon. :')

    Lang leve klamboes mensen. Die dingen zijn heilig.


    Neeeeeeeeee this is the stuff of nightmares. 😱

    [ bericht aangepast op 8 mei 2018 - 7:25 ]


    The truth is out there.

    Gelukkig heeft hij me niet gebeten in mn neus, ik ging als een gek blazen uit mn neus en ik geloof dat hij daar niet op gerekend had :Y)

    Hij heeft helaas wel op mn enkel een hapje genomen...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Bah bah bah bah, hoe is het afgelopen?

    volgens mij heb ik een muggenbult op mijn bil

    @TaeTae thanks, nu kan ik nooit meer normaal slapen omg


    E: mijn vraag werd al beantwoord oeps

    [ bericht aangepast op 8 mei 2018 - 8:06 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    En al die verhalen van jullie zijn ook echt heel vervelend! Ik moet er niet aan denken om een spin in mn oor te hebben :S


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.