• ''If you hang around with losers you become a loser.''


    WELCOME TO



    ''To be a good loser is to learn how to win.''



    Rule number one, we don’t talk about Loser club
    We volgen in deze rpg de laatste jaars studenten van Westmore High (New York). Wanneer één van de populairste jongens uit de put word geholpen met zijn punten besluit hij één ding te doen voor de Losers die hem geholpen hebben en besluit hen allemaal samen te stoppen in de ‘Loser club’. De meeste ‘losers’ kennen elkaar wel, sommige zijn beste vrienden andere zijn onbekenden van elkaar, maar allen hebben ze iets gemeen. Ze zijn de underdogs en hebben de populairste jongen van Westmore geholpen de afgelopen jaren. Hierdoor sluit hij dan ook een deal met hen. Ze krijgen een maand workshops/tips/styling van enkele populaire kids van de school zodat ze op het eind van de maand niet meer als losers aanzien kunnen worden. Echter is er toch veel werk aan de winkel om deze losers naar wat doenbaars om te toveren.


    W e are proud student of blue white
    E verybody counts here at our school
    S laying the others is what we do right
    T oghetter we will make you look like a fool
    M ONGOOSES take out your claw
    O oooooooh
    R eady !

    E at those enemys raw !

    GO WESTMORE GO !





    TRUST NO PLAYER
    — FEAR NO BITCH.








    ''Even magic shouldn't help to make the ugliest bitch pretty.''

    WESTMORE SCHOOL RULES
    Iedereen hoort aanwezig te zijn op school. Zo niet dan moet de student een medisch attest indienen op school
    Twee keer te laat is strafstudie, Drie keer te laat is werkstraf na school.
    Geen kauwgom toegestaan, word je gesnapt krijg je een werkstraf na school. ( Kauwgomschrappen)
    Het downloaden van illigale software, virussen of onreine filmpjes resulteert in strafstudie
    Het gebruik van alcohol, sigaretten of drugs binnen de schoolmuren word niet getolereerd.
    Het dragen van de blauw witte schoolkleuren tijdens activiteiten is verplicht
    Gedraag je tegenover medestudenten en docenten, deel liefde geen haat
    .


    ROLES




    Naam | status | FC | User | Pagina

    The Loser club

    Nerds
    L Evan Chester Dale || Math Nerd || FC : Tom Holland || Forgarty || 1.4
    L Joseph Peter Miller || Nerd || FC: James McAvoy || Ascian || 1.3
    L Genevieve Jemimah Goldstein || The Turtle Girl || FC: Emma Stone || EiIonwy || 1.7

    Geeks
    L Hunter Logan Adkins || Geek || FC : Chandler Riggs || Riggs || 1.6
    L Taylor Erica Miller|| Geek || FC : Leda Muir || PecuIiar || 1.6

    Gleeks
    L Lynn Ivy McCain || Miss Acapella || FC: Anna Kendrick || Errante || 1.3

    Weebs
    L [R] Remiinds

    Weirdo’s
    L Kim Todd Ruairi || The animal freak || FC: Choi Seung Hyun || Emzee || 1.7
    L[R] ParvaRubraHood




    The Dark side




    Nerds
    Leader L Aurora Kayhleig Fracer|| Dark side leader || FC: Natalie Portman || adoxography || 1.3

    Geeks
    L


    Gleeks

    L [R] Kassandra Sophia Taylor || Singer songwriter ||FC: || Sumner || 1.6

    Weebs
    L Izno "Akumu" Williams || The Dirty Devil ||FC:Alex Storm || Illyrians || 1.3


    Weirdo’s

    L



    The Populair Squad

    King
    K Nathan Elias Rousseau || The douchebag king || FC: Brandon Flynn || Forgarty || 1.4

    Queen
    Q Stevie Meredith Powers || The Queen ||FC: Elaine Carlin || Ziegler || 1.3

    Chearleaders
    C Penelope Porter || The Girly girl ||FC: Lilly Collins || Shadowsinger || 1.4
    C Siënna Marissa Blanchard || The Slut || FC: Alissa Violet || Solmeron || 1.3
    C Samara 'Sami' Allison Taylor || The Sweetheart || FC:Cindy Kimberly || Fonollosa || 1.3

    Jocks
    J Jamie Samuel Morris || Jock || FC:Kieran Warner || xJess ||1.4
    J Gabriël Noah Stanford || Wearing a mask. || FC:Casey Cott || McTier || 1.6
    J Charlie "Clyde" Carson Amber || Tempered asshole sweetheart || FC:Cole sprous || Riggs || 1.7

    Bullies
    B Bethany James || The Devil Incarnate || FC:Marina Laswick || JudithSuzann || 1.4
    B Vale Mathias Callister || The Evil King || FC: Diego Barrueco || Amren || 1.7


    Normal students

    S Roger "Ronnie" Vincent Amber || the Chill twin || FC: Dylan Sprouse || Forgarty || 1.7
    S Eden Isla Sadler || Normal student || FC: Lorena Rae || Benu || 1.3
    S Noah Evan Davis || The journalist || FC:Jordy Baan || PecuIiar ||1.7
    S Elysia Rosa Green || The Girl Next Door || FC: Daisy Smith || Ascian || 1.3
    S Mirella Ashley Carlson || The lovable poet || FC:Daria Milky || Sumner ||1.4
    ...

    [/font]


    CLASSES


    A



    BETHANY ‘BETH’ JAMES
    CHARLIE "CLYDE" CARSON AMBER
    EDEN ISLA SADLER
    IZNO "AKUMU" WILLIAMS
    JAMIE JOAH MORRIS
    JOSEPH PETER MILLER
    KASSANDRA SOPHIA TAYLOR
    KIM TODD RUAIRI
    LYNN IVY MCCAIN
    NATHAN ELIAS ROUSSEAU
    NOAH EVAN DAVIES
    ROGER "RONNIE" VINCENT AMBER
    SIËNNA MARISSA BLANCHARD
    STEVIE MEREDITH POWERS





    B



    AURORA KAYHLEIG FRACER
    ELYSIA ROSA GREEN
    EVAN CHESTER DALE
    GABRIËL "GABE" NOAH STANFORD
    GENEVIEVE JEMIMAH GOLDSTEIN
    HUNTER LOGAN ADKINS
    SAMARA 'SAMI' ALLISON TAYLOR
    TAYLOR ERICA MILLER
    PENELOPE PORTER
    MIRELLA ASHLEY CARLSON
    VALE MATHIAS CALLISTER








    ROOMIES







    RULES




    o In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    o Je schrijft minstens 150 woorden
    o Maximum 2 personages waarvan minstens 1 Normale student.
    o Minstens 1 keer per week posten. Het is voor mij ook een drukke periode, maar het zou wel fijn zijn om dit topic actief te houden.
    o Reservaties blijven 72 uur. (48 uur voor een basisopzetje, daarna nog 24 uur voor het meeste in te vullen) . Ik verwacht ook geen boek, maar op zijn minst een kort uitlegje van hoe je personage in elkaar zit zou fijn zijn.
    o OOC in praattopic!
    o Lees iedereen zijn posts! Ik weet dat het soms moeilijk is, maar ik zal mijn best doen ervoor te zorgen dat het geen sneltrein word. In iedereen zijn post kan er nuttige info staan omtrent de omgeving, zijn/haar personage of zelfs jou personage! So my beoble pls read.
    o Heb respect voor elkaar! Dit betekend niet zomaar andere hun personages besturen zonder vragen, iemand negeren, achter elkaars rug om klagen etc. I am an positive thinker en dit hoort een leuke rpg te zijn. So be nice people en als er problemen zijn, kom aub eerst naar mij voordat je iets plaats in het praattopic Also no fighting in my loser club !
    o Geen Mary sue’s, Gary sue’s , Orpg’s, … (Ik zal je vriendelijk erop wijzen als het die kant uitslaat. Ben je het niet met me eens? Gelieve me dan in mijn gastenboek te contacteren en me te overtuigen dat het niet zo is. )
    o Dit is een comedy rpg ! Drama mag, maar maak het dan niet te melig. Also ik word cockblocker nummer 1 als het te orpg word ! Hou goed rekening dat je personage ook niet over de top word, ieder personage is equal aan elkaar hier en het is niet omdat het over de losers gaat dat andere personages daardoor in vergetelheid vallen.
    o +16 mag, maar duid het dan ook aan en onder een spoiler !
    o Ik heb het recht je uit mijn rpg te schoppen als je 1) de regels niet waardeert, 2) Niet post 3) Niet op mijn waarschuwingen antwoord
    o Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs.
    o Vragen? Shoot at me! Ik ben er om te helpen en de rpg in goede banen te leiden!
    o Hopelijk schrikt jullie dit niet af, het zijn voornamelijk de basisregels van iedere rpg, but just with my quircky toughts erbij hehe.
    [/b][/center]


    PRAATTOPIC2






    Het is woensdag middag 2 Mei wat betekend dat de laatste 2 maanden van het schooljaar nu ingaan. De klonk telt nu 4:45 PM wat betekend dat de losers over een kwartiertje verwacht worden in de kleedkamers van de Westmore Mongooses, aka de jongenskleedkamer. Het lokaal is momenteel nog leeg, naast een strategiebord waar er in een lelijk handschrift (die sommige misschien kunnen herkennen als het handschrift van Nathan) LOSERCLUB op geschreven staat. Het is een mooie zonnige dag verder, de ijszaak niet ver van school draait volle toeren en ook het schoolplein zit vol met genietende studenten. Woensdag is namelijk geen club dag dus iedereen is vrij om te doen wat/hij zij wil al mogen ze niet verder dan het stad ingaan en moeten ze voor 8PM terug op school zijn.


    Mag ik toch verzoeken dat iedereen elkaars posten goed doorleest? Ook wil ik dat je minstens 3 posts tussen je laatste post staan om te beginnen, deze regel word later verhoffen. Voor de leden van de loserclub, je hoeft niet op volgorde te posten, anders kan je zo een eind wachten tot je weer mag posten. De ene praat misschien wat meer dan de andere

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 18:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jamie Joah Morris



    Jock • Football team • Outside • With Elysia

    Het was aan haar gezicht te zien dat zijn hobby's nou niet bepaald bijzonder waren.. tja, de rest ging toch echt niet aan haar vertellen. Hij wilde het risico niet lopen dat de hele school het wist en dat ze hem straks belachelijk maakten omdat hij zo nodig wat.. aardig moest doen. Alhoewel..
          ''Er zijn nog meer hobby's hoor, maar daar zal je zelf achter moeten komen.'' hintte hij uiteindelijk met een grijns naar haar. Hij haatte het namelijk als hij aan de vooroordelen voldeed en hij kon wel raden wat ze dacht toen hij aan kwam met sporten en dames als interesse. Hij had haar gevraagd wat haar interesses dan waren - en die leek ze niet verwacht te hebben.
          ''Hitch-hiking, demonstraties, attractieparken. Maar houdt niet bijna iedereen van een goed attractiepark?'' Ze lachte om haar eigen.. 'grapje' en hij glimlachte enkel eens terwijl hij knikte. Hij hield er ook wel van, eens in het jaar, vaker hoefde van hem dan echt niet.
          ''Dankje voor het ijsje, ik weet dat er mensen op je wachten.'' Hij haalde zijn schouders eens op terwijl hij naar haar keek. Probeerde ze nu van hem af te komen? ''Die kunnen wel wachten.'' zei hij uiteindelijk - al was hij niet van plan om nog heel lang bij Elysia te blijven, hij had wel behoefte aan wat Sami-huggs.
          ''Of je moet van me af willen?'' Hij keek naar haar met een redelijk serieus gezicht - al verwachtte hij niet dat ze toe zou geven dat ze van hem af wilde.

    Emily Bella Thorne
    17 jaar • Outside • Stevie & Noah • outfit

    Het was warm weer en na de laatste bel was dan ook het laatste waar ze nog zin in had haar huiswerk. Helaas had ze geen andere plannen gehad en ze had ook geen idee met wie ze op pad moest gaan op het moment - misschien maar goed ook want dat huiswerk moest echt gedaan worden. Het was er eigenlijk te warm voor en eigenlijk zou ze gewoon naar buiten moeten - en ze overwoog dan ook om haar boeken mee te nemen zodat ze buiten huiswerk kon gaan maken. Net op het moment dat ze een sms'je van Noah kreeg. Ze trok haar wenkbrauwen op en lachte zachtjes bij het lezen van het sms'je maar nog voor ze kon antwoorden, stond hij al voor de deur.
          Ze had hem begroet zoals gebruikelijk, een kus op de wang en een knuffel. Ze had snel haar zwemspullen bij elkaar gegrepen, haar laptop dichtgeklapt en de boeken in een hoek gegooid, waarna ze met hem mee was gegaan. Zo kwam er alsnog niets van haar huiswerk maar ze kon geen 'nee' zeggen tegen zwemmen op een warme dag zoals deze.
          Onderweg viel haar blik op Stevie - die er behoorlijk arrogant bij zat. Ze hoopte dat Noah door zou lopen maar helaas. Noah liep erheen en nam naast Stevie plaats op het bankje.
          ''Ben je je onderdanen aan het bestuderen?'' Emily kon een glimlachje niet onderdrukken en ze plofte weer naast Noah weg, aangezien ze geen idee had hoelang hij hier wilde blijven zitten. ''Emily en ik gingen zwemmen - of niet, Em? Ga je mee?'' Ah shit, Noah, moest dat nou? Ze zweeg echter, zette een glimlach op en knikte bevestigend. Ze kon maar beter niet hard op zeggen dat ze er geen zin in had dat Stevie mee zou gaan, ze was haar leven nog niet beu namelijk.

    H U N T E R      L O G A N      A D K I N S

    The comic book geek - 17 - With the loserclub


    De meningen waren verdeelt. Waar ik en Evan niet veel goeds dachten over deze bijeenkomst dachten vele anderen juist weer dat Nathan ons oprecht probeerde te helpen. Ik zag het meer als Nathan die ons de afgrond in probeerde te helpen, tot het tegendeel bewezen was durfde ik er niet echt positief over te denken. Ik wilde Evan niet bang maken, maar ik wilde hem al helemaal geen valse hoop geven. Gelukkig kwam Lily al snel ook binnen gewandeld, wat zowel een glimlach op mijn gezicht als die van Evan toverde. Lily was onze beste vriendin en tevens zonnestraal. Zodra Lily er was -was niet alles meer zo zwart wit, letterlijk met haar kleurrijke uiterlijk. Ik lachte om haar opmerking en knikte op Evan zijn antwoord. Hij was er nog altijd niet en ik wist niet of ik daar nou juist blij mee moest zijn of niet. Taylor had zich inmiddels wel bij ons aangesloten en het duurde niet lang voor ons "engeltje" ook binnen kwam lopen. Hij begon meteen met zijn verhaal en liet daarbij uiteraard doorschemeren hoe geweldig hij wel niet was en hoe niet geweldig wij wel niet waren. Thanks. 'Hij vind zichzelf wel erg geweldig, huh.' fluisterde ik tegen Evan.
    Nadat Nathan klaar was met zijn eeuwig durend lijkende preek richtte ik me op Taylor. "Ik.. Eh. Waar- is dit.. Serieus?" zelf was ik ook wel benieuwd naar het antwoord hier op. Was dit serieus? "Sport? Welk team?" hoorde ik Viv daarna. Ew, sport. Oké, dat mijn uiterlijk niet je van het was -was wel duidelijk en daar was ik me zelf ook bewust van. Ja, ik was best bereid dat te verbeteren maar om nou te gaan sporten? Eh, no way. 'Ehm, ik begrijp ook niet helemaal hoe sport ons hierbij gaat helpen.' bracht ik zacht in. Ik begreep het serieus niet en daarbij zou ik er alles aan doen er onderuit te komen, net zoals ik nu al doe bij de gymlessen.
    "Niet dat er met sommige van ons ook maar iets mis is, maar als we nu gezien worden als losers, hoe gaat een laserbehandeling en nieuwe garderobe dat veranderen?" zei Joseph en hij had een punt. 'Ja, ik denk niet dat we zo makkelijk van onze reputatie meer afkomen.' zei ik. De meeste van ons stonden al jaren bekend als nerd, geek, weeb of wat dan ook. En dat zou nu ineens moeten veranderen door dat we er wellicht iets anders uit kwamen te zien? Noem me dom, maar ik begreep er nog altijd niets van en wilde met de seconde steeds meer wegrennen van wat dit ook mocht zijn.


    How far is far

    Bethany ‘Beth’ James
    17 - The Devil Incarnate - with Eden - school - Outfit


          Met mijn gezicht op onweer had ik wat door de school gebanjerd. Vanochtend had ik me voor de zoveelste keer moeten melden, deze keer omdat ik iemand een zetje had gegeven en die jongen meteen zo achterlijk was geweest in de prullenbak te eindigen. Daar kon ik toch niks aan doen? Het was te merken dat mensen doorhadden dat ik alles behalve vrolijk was vandaag, wat er dan ook voor zorgde dat zo’n beetje iedereen snel aan de kant ging als ik voorbij kwam stampen. De paar die dat niet nodig vonden mochten de muur gaan knuffelen.
          Na de lessen -net aan- te hebben overleefd besloot ik naar buiten te gaan om wat zon te vangen. Zoals ik wel had verwacht was het druk, bijna alle bankjes waren bezet en ook het grasveld was voor een groot deel gevuld. Ik rolde met mijn ogen terwijl ik een rustig plekje probeerde te vinden, het laatste waar ik zin in had was dichtbij die achterlijke mensen zijn.
          Ik schrok op uit mijn gedachten toen ik opeens een zeer bekende stem hoorde. “Jij gaat vast een ijsje mee halen. Of je moet het druk hebben?” ik liet mijn blik opzij glijden en keek de zeer vrolijke dame naast me even aan. Het was Eden, toch wel de enige hier op school die ik een vriendin durfde te noemen, misschien wel de enige in totaal. Natuurlijk was Vale er ook altijd, maar dat was toch anders. Wie hadden nou eenmaal dezelfde ‘hobby’ en daardoor ook dezelfde reputatie. Eden vond ik gewoon aardig, ze gaf me dan ook totaal geen reden om haar te pesten. Wel vroeg ik me altijd af hoe ze zo blij kon zijn. “Ik krijg het idee dat ik niet echt nee kan zeggen,” antwoorde ik rustig en schonk het meisje een kleine korte glimlach. “Maar, het weer vraagt er natuurlijk wel om, dus vooruit dan maar,” vervolgde ik.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2018 - 7:59 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    VALE MATHIAS CALLISTER

    Pippa pruilde weer kort toen Vale opmerkte dat als Pippa een chickflik wilde zien, ze het ook moest accepteren dat Vale een enge film zou gaan uitkiezen. "Oké, prima, maar dan wil ik wel bij jou mogen slapen, en dan mag je niet boos worden als ik je wakker gil," antwoordde het meisje erop. Vale haalde zijn schouders op. "Dan mag jij ook niet boos worden als ik in slaap val tijdens het kijken van Mean Girls," besloot hij toen ook.
          Enkele seconden later had Vale zijn ijsje in zijn kin hangen. Even was hij boos, maar al snel begon hij te lachen. Pippa protesteerde zachtjes toen Vale Pippa's ijsje pakte, waarop Vale een ondeugende grijns op zijn lippen tevoorschijn toverde. "Vale! Mijn ijsje. Die van jou is nog prima te eten, tenzij je dingen met je gezicht hebt gedaan waar ik liever niet vanaf weet," zei Pippa uiteindelijk, waarbij Vale zich bijna in het ijs verslikte bij het horen van de laatste woorden. Ook Pippa leek rare dingen te denken, gezien ze fronste met haar lichaam.
          "Ik kan je beloven dat ik geen rare dingen heb uitgevoerd met óf op mijn gezicht Pippa," antwoordde Vale, terwijl hij het toeliet dat Pippa haar ijsje weer naar zich toetrok. Vale pakte zijn eigen bakje met ijs weer vast en at eraan verder. De jongen keek toe hoe Pippa weer bezig ging met foto's maken zuchtte even diep, waarna hij kort met zijn hoofd schudde. Hij ging het concept foto's maken van elk klein ding dat alle meisjes leken te doen nooit snappen.
          "Voor wie maak je al die foto's?" vroeg Vale grinnikend, waarna hij haar telefoon afpakte om voor de grap een foto te maken van zijn charmante gezicht. Het scherm stond nog open op haar snapchat. Al snel viel hem de naam Nathan op, waarna zijn kaak wat verstrakte.
          "Uit iedereen die je kan kiezen een foto te sturen, kies je Nathan?" Vale probeerde luchtig te klinken, liet ook een geforceerde grinnik horen, maar de boze - als het niet jaloers was - ondertoon was hoorbaar.

    18 - The Evil King - with Pippa - feelings are too complicated - ice cream parlor

    [ bericht aangepast op 22 mei 2018 - 0:27 ]


    That is a perfect copy of reality.




    Penelope "Pippa" Porter
    cheerleader ||| seventeen || vale || icecreamshop || outfit + shoes + hair


    Ik glimlach tevreden wanneer Vale niet moeilijk doet wanneer ik mijn ijsje terug pak, hoewel, het is ook gewoon mijn ijsje. Hij pakt zelf zijn eigen weer, maar als hij die niet meer had gewild, dan had ik nog wel een andere voor hem gekocht.
    "Niemand bijzonder!" geef ik snel als antwoord op Vale's vraag. "Foto's maken is gewoon leuk, en dan heb je herinneringen voor later." Of Vale zelf toch ook foto's wilt maken, ofdat hij wilt weten naar wie ik ze stuur, weet ik niet, maar hij pakt ineens mijn telefoon, waarop zijn gezicht al snel op onweer komt te staan.
    "Wat maak het uit als ik het naar Nathan stuur?" vraag ik verward. "Jullie zijn vrienden, toch? Plus ik stuur het niet alleen naar Nathan, ook naar andere mensen. Hij stuurt ook wel eens iets naar mij," ik haal mijn schouders op en probeer nonchalant te doen, wat waarschijnlijk nogal faalt door mijn rode wangen. "Als jij nou ook snapchat neemt, dan kan ik ook dingen naar jou sturen."

         
         




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Samara 'Sami' Allison Taylor
    17|The Sweetheart|With Siënna|Outfit+Shoes



    'Zach,' herhaalde ze en ik knik. 'Ik had inderdaad ook meer van hem verwacht. Ik heb hem gister nog horen opscheppen tegen zijn vrienden, maar ja jongens vertellen wel vaker bullshit,' Ik rol kort met mijn ogen maar kan het niet laten om te lachen. 'Dat blijkt,' zeg ik rustig. Ik zet mijn zonnebril op mijn neus en sluit kort mijn ogen. 'Heb je weer iemand met je charmes kunnen verleiden om al het werk te doen?' vroeg Siënna me lachend en onschuldig haal ik mijn schouders op. 'Ik wist niet dat mijn knuffels zo overtuigend waren,' zeg ik en glimlach dan.
    Ik had zelf ook wel door dat ik veel voor elkaar kreeg, maar toch had ik elke keer weer geen verwachtingen. 'Oh thank god, ik haat vanille. Het is zo gewoon, zo saai,' zei ze na mijn laatste woorden over haar ultieme ijssmaak. Not. 'Dat weet ik toch,' zeg ik en kijk haar grijnzend aan. 'Vanilla doesn't fit you, darling.' grijns ik en knipoog snel. Ik rek me even uit en sluit weer mijn ogen. 'I just want sprinkles.' glimlach ik.


    El Diablo.

    Kim Todd Ruairi
    17 jaar, weirdo, loserclub, Genevieve


    Genevieve schudt haar hoofd en neemt mij vervolgens, zonder iets te zeggen, mee naar een andere plek in de kleedkamer. Ik kom hier vrijwel nooit, dus ik heb geen idee waar alles zich bevindt. Ik frons lichtjes bij het zien van een EHBO-kastje. Jemig, het is maar een snee hoor. Dat heb ik vrijwel dagelijks. Ik heb ook wel eens het topje van mijn vinger eraf gesneden, maar toen was een doek ook voldoende. Oké, uiteindelijk is toen mijn hele vinger ontstoken en was dat een heel gedoe, maar het bloeden stopte wel vanzelf. Ik frons al helemaal als ze mijn vinger gaat desinfecteren. Dat heb ik echt nog nooit gedaan. Waarom zou ik dat überhaupt doen? Denkt ze dat ik dood ga aan wat bacteriën van een dood dier? Het is alleen maar goed voor de weerstand en ik heb het beest goed schoongemaakt, dus ik zou er niet ziek van mogen worden.
    Genevieve doet de pleister om mijn vinger en vraagt of ze er een kusje op moet geven. Note to self: geen hulp meer accepteren als je bloedt. Dit is de grootste bullshit ooit. Ik geef haar dus ook een vreemde blik en trek mijn hand terug. Ik weet niet zo goed of ik haar moet bedanken, want een zakdoekje was ook prima geweest. Ik kan er toch verder niets aan doen, behalve wachten.
    Ik ga achteraan de groep staan als Nathan binnen komt en begint te praten over waarom hij ons graag wilt helpen. De frons op mijn gezicht is inmiddels zo dik dat de spieren in mijn wenkbrauwen zeer doen. Ten eerste, ik ben geen loser. Dat sommigen mijn interesse voor dieren niet begrijpen is volledig hun probleem. Ten tweede.. nouja, misschien kan ik wel wat hulp gebruiken. In de liefde ben ik nou niet heel succesvol en hoewel ik het liever niet hardop zeg... Ik heb nog nooit iemand gezoend, laat staan meer gedaan en sport bak ik eigenlijk ook niet zo veel van. De rest schijnt er ook niet zo veel van te snappen, want iedereen is verbaasd.
    'Maar wat wil je er voor terug. Hebben we zoveel voor jou gedaan?' vraag ik dan fronsend aan Nathan. Ja, ik heb Nathan wel eens geholpen, maar niet zo veel dat het echt een beloning hoeft op te leveren of zo.


    Look deep into nature and then you will understand everything better

    Siënna Marissa Blanchard

    'Push me
    Against the wall
    And kiss me'



    18 Years | The slut | Popular squad | Outfit | With Sami | Outside

    'Ik wist niet dat mijn knuffels zo overtuigend waren,' zei Samira tegen Siënna, kort schudde Siënna haar hoofd toen ze de woorden van haar beste vriendin hoorde. 'Ja, alleen je knuffels dat zal het zijn,' zei ze lachend, waarna ze even keek naar Samira. 'Ik denk dat je leuke gezichtje ook wel een beetje helpt.' zei Siënna waarna ze naar haar vriendin knipoogde. Wie zou er nou niet voor Samira haar prachtige gezicht vallen, Siënna zelf deed het al bijna, dus dan zouden jongens ook als een blok voor de jongedame vallen.
    'Dat weet ik toch,' zei Samira, toen Siënna haar had verteld dat ze inderdaad niet blij was geworden van vanille, omdat het zogenaamd te saai was. 'Vanilla doesn't fit you, darling.' ging Samira verder, waarna er een lach over Siënna haar lippen rolde. 'I just want sprinkles.' voegde Samira vervolgens nog aan haar woorden toe. 'Cute,' mompelde Siënna terwijl ook zij nu haar zonnebril uit haar tas trok en opzette. Niet alleen was een zonnebril goed tegen de zon, maar ook was een zonnebril geweldig om mensen te kijken zonder dat de desbetreffende mensen er zelf echt weet van hadden en liet mensen kijken nou net één van Siënna haar grootste hobby's zijn. Ze kon uren naar mensen kijken, naar wat ze aan hadden, naar wat ze deden, naar met wie ze omgingen. Er was gewoon iets erg interessant aan de levens van andere mensen. 'Maar nu we het er toch over hebben, even een heel serieuze vraag,' begon Siënna vervolgens, waarna ze Samira even aankeek. 'Als je een ijssmaak zou zijn, welke smaak zou je dan zijn?' vroeg Siënna, waarna ze een grote grijns aan haar beste vriendin toonde, wetend dat het best wel een beetje een vreemde vraag was.
    'We zouden nadat onze ijs bezorging is gedaan ook een terrasje kunnen pakken trouwens, het plein is een beetje uitgestorven,' merkte Siënna op, de meeste mensen hadden wel betere plekken om rond te hangen, dus veel mensen kijken was er momenteel ook niet.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    IZNO "AKUMU" WILLIAMS

    • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
    17 ∾ weeb "dark side" ∾ dirty devil ∾ de grond ∾ Ronnie & Clyde


    'Wat zei je? Als ik jou was zou ik mijn grote bek maar houden anders eindig je weer precies als zonet.' Ik rol mijn ogen om zijn woorden. Hoewel hij mijn shirt vastgegrepen heeft, maak ik me vrij weinig zorgen. Clyde praat wel veel, maar echte acties? Als ik die op zijn dreigingen in de afgelopen vijf minuten moet baseren, doet hij vrij weinig. Hij praat vooral veel en veelste veel. 'Met dit keer het verschil dat je er na niet zo makkelijk meer overeind komt.' Clyde legt het er echter niet bij neer nadat hij me losgelaten heeft en ik geef hem nog net geen trap tegen zijn schenen. Hoewel ik niet kan vechten, ben ik in uitdagen ben een kampioen.
          'Ik zou vragen hoe je jezelf toch altijd in de nesten weet te werken, maar ik denk dat ik het antwoord wel weet.' Ik grijns lichtjes. Ergens ben ik wel trots op mezelf. Ik krijg het toch weer voor elkaar elke keer en het is gewoon mooi om de blik van mijn ouders te zien elke keer als ze weer oog op me leggen. Of überhaupt van iedereen die in een grote boog om me heen loopt. 'Je Carrie look nu al zat?' voegt Ronnie eraan toe. Een wat schorre lach verlaat mijn mond.
          'Ja, ik was niet echt fan van die film, ik ben meer into Death Note en zo.' Ik haal mijn schouders op. En veel meer waar Ronnie waarschijnlijk niks van snapt, want echt niet dat één van deze losers het brilliante van manga snapt.
          Ik leun tegen de vitrine aan en kijk naar de verschijdende ijssmaken. Mijn hoofd kantel ik lichtjes in een automatisme als ik nadenk over welke smaak ik wil. Ik ben over het algemeen geen super grote fan van ijs, maar mijn hoofd bonkt dus misschien is het nu wel fijn. 'Ik wil graag een... bolletje aardbei, met twee bolletjes chocolade, een bolletje vanille, een bolletje banaan en graag extra slagroom... oh en een wafel,' deel ik Ronnie droogjes mee. 'Dank je.' Ik vouw mijn handen over elkaar en kijk de ijszaak rond. Mijn ogen vallen op iemand die ik hier niet had verwacht, maar een vieze grijns siert mijn gezicht. 'Heey! Vale! Zie ik jou ook weer eens! Heb je je handen wel gewassen voordat je daaraan begon?' roep ik door de ijszaak heen op een uitdagende toon.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    VALE MATHIAS CALLISTER

    "Niemand bijzonder! Foto's maken is gewoon leuk, en dan heb je herinneringen voor later.” Het was Pippa’s antwoord op de vraag naar wie ze foto’s stuurde en waarom. Zodra Vale erachter kwam dat ze naar Nathan foto’s aan het sturen was, verdween zijn goede humeur als sneeuw voor de zon.
          “Wat maak het uit als ik het naar Nathan stuur?" vroeg het meisje verward. "Jullie zijn vrienden, toch? Plus ik stuur het niet alleen naar Nathan, ook naar andere mensen. Hij stuurt ook wel eens iets naar mij," vervolgde ze. Vale verslikte zich in zijn ijsje bij het horen dat hij en Nathan supposedly vrienden waren.
          Pippa haalde haar schouders op en probeerde nonchalant te doen, maar Vale had haar rode wangen allang gezien. Vale hoopte voor zijn gezonde verstand dat Pippa geen crush had op Nathan.
          ”Als jij nou ook snapchat neemt, dan kan ik ook dingen naar jou sturen,” zei Pippa uiteindelijk. Vale zuchtte zachtjes.
          ”Allereerst, Nathan en ik zijn het tegenovergestelde van vrienden en ik ben te goed voor snapchat,” mopperde Vale, waarna hij een tikkeltje chagrijnig een hap van zijn ijsje nam. “Net zoals jij te goed bent voor die volkomen nutteloze idioot van een koning,” vervolgde de jongen zachtjes - meer tegen zichzelf dan Pippa.
          Alsof zijn humeur niet slechter kon, kwam de anime-freak ook nog binnenwandelen. Vale wreef over zijn slapen heen om hemzelf rustig te houden hier tegenover Pippa.
          ”Heey! Vale! Zie ik jou ook weer eens! Heb je je handen wel gewassen voordat je daaraan begon?” riep de jongen door de ijszaak heen. Vale haalde diep adem door zijn neus en draaide zich toen naar de jongen toe.
          ”Helaas voor jou, Izfail, heb ik mijn handen wel gewassen. Moet je nu huilen van teleurstelling?” beet Vale hem toe, waarna hij zich weer terugdraaide naar Pippa en boos zijn bakje ijs opat.

    18 - The Evil King - with Pippa - feeling happy? - ice cream parlor

    [ bericht aangepast op 24 mei 2018 - 0:44 ]


    That is a perfect copy of reality.


    Penelope "Pippa" Porter
    cheerleader ||| seventeen || vale || icecreamshop || outfit + shoes + hair

    "Allereerst, Nathan en ik zijn het tegenovergestelde van vrienden en ik ben te goed voor snapchat.” Met een boos gezicht eet hij van zijn ijsje, terwijl op mijn gezicht een frons staat. Ik dacht toch echt dat Vale en Nathan ooit vrienden waren, maar misschien heb ik het dan wel mis.
          “Net zoals jij te goed bent voor die volkomen nutteloze idioot van een koning.”
          Verbaasd knipper ik met mijn ogen. "Ik snap niet zo goed wat je bedoeld?" Nathan is schattig ja, maar het is niet alsof er ooit iets zou gebeuren, hij heeft tenslotte met Stevie, die ook nog een vriendin van mij is.
          ”Heey! Vale!" schalt een stem dan door de ijssalon. De stem behoort toe aan Izno, die aan de toonbank staat. "Zie ik jou ook weer eens! Heb je je handen wel gewassen voordat je daaraan begon?”
          ”Helaas voor jou, Izfail, heb ik mijn handen wel gewassen. Moet je nu huilen van teleurstelling?”
          Ik geef Vale een por in zijn zij. "Aardig zijn," murmel ik. "Handen wassen?" vraag ik vervolgens verward. "Je zei dat je niks vreemds gedaan had, Vale." Of bedoeld Izno soms dat Vale niet zijn handen had gewassen na een toiletbezoek? Mijn wangen worden al snel rood. Op dit soort momenten is het niet erg prettig om een beelddenker te zijn. Snel zoek ik in mijn tas, waar ik een klein flesje anti desinfecterende handgel vind, en die aan Vale overhandig. Hierna kijk ik op naar Izno, die wat bloed op zijn shirt heeft, en zijn gezicht ziet er nogal pijnlijk. "Ben je gevallen?" vraag ik bezorgd. "Misschien moet je wat ijs op je oog doen. Ijs-ijs, niet het soort ijs dat ze hier verkopen."    


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    NATHAN ELIAS ROUSSEAU

    The King || Loserclub || Loseclub




    Ik had het geroezemoes van sommige genegeerd voor hun eigen bestwil en was gewoon verder gegaan met mijn speech waardoor het na mijn woorden ook eventjes stil was. Mijn blauwe kijkers liet ik even rond de kleedkamer gaan waar er zeven paar ogen me onbegrijpend aankijken. Ah juist, misschien had ik hun soort woorden moeten gebruiken, ze weten vast niet eens wat flirten betekend. De arme stakkers. "Ik.. Eh. Waar- is dit.. Serieus?" het pieptoontje liet me mijn hoofd wat draaien naar het rozige figuur wat in de hoek die me kort verbrouwereerd aankeek maar daarna algauw haar ogen neersloeg, oh de verlegenheid. Ze was het vast niet gewoon om aandacht te krijgen van de populaire kids. “Als dit niet serieus was zou ik hier niet staan,” zei ik serieus en haalde vervolgens nonchalant mijn schouders op. "Denk je echt dat mensen ons dan ineens anders gaan zien? Ik bedoel, we blijven nog steeds ons." Ah een stem die ik al verwachtte te gaan horen, met een licht opgetrokken wenkbrauw keek ik Joseph aan. "Niet dat er met sommige van ons ook maar iets mis is, maar als we nu gezien worden als losers, hoe gaat een laserbehandeling en nieuwe garderobe dat veranderen?" een kort schel lachje verliet mijn lippen oh wat naïviteit toch "Sport? Welk team?" Had Genevieve tijdens mijn speech nog eruit geflapt al kwam er nu pas weer mee aanzetten 'Ehm, ik begrijp ook niet helemaal hoe sport ons hierbij gaat helpen.' Ik besloot Hunter uit te laten ratelen terwijl ik de schildpadvrouw even bestudeerde, hmm ja sport ging haar niet echt helpen als ik het zo bekeek. Over tien jaar zou ze vast met een echte schildpadnek gaan rondspartelen, erg aantrekkelijk… 'Ja, ik denk niet dat we zo makkelijk van onze reputatie meer afkomen.' Ik trok mijn wenkbrauwen op als een ah ben je eindelijk klaar met praten voor ik mijn keel schraapte om op al hun vragen te antwoorden. “Wel sport helpt jullie om te werken als team en als team gaan we jullie ook van die status afhelpen. Ik kan erg veel tijd in jullie spenderen en geloof me dat is al een grote opoffering van me, maar als jullie niet meewerken komen we nergens.” Begon ik. “ Het is veel werk , heel veel als ik jullie zo zie, maar ik geloof er wel in dat ik het al iets kan opkrikken.” Ik ging wat rechtop staan om mijn woorden meer kracht toe te zetten. “ Een leventje waar jullie schoolboeken niet uit jullie handen geslagen worden of dat je zonder vreemde blikken door de gangen kunt lopen, klinkt dat niet fijn?” ik lachte zacht gezien ik zelf eigenlijk een geweldig schoolleven had in vergelijking met hun. “Daarbij worden jullie misschien eindelijk eens uitgenodigd op feestjes.” Ik grijnsde.
    'Maar wat wil je er voor terug. Hebben we zoveel voor jou gedaan?' ik draaide me weer om, ditmaal naar Todd die wat afzijdig stond van de rest. Mijn mondhoekjes krulden omhoog, dacht me door te hebben, hmm. Ik schudde kort geamuseerd mijn hoofd en zette enkele stappen naar hem toe. “Goeie vraag Raari.” Ik hield mijn wijsvinger even peinzend tegen mijn lippen waarna ik terug naar het midden van de groep ijsbeerde. “ Als captain van het football team zie ik mijn teamleden dan ook als broeders, we staan voor elkaar klaar en steunen elkaar waar nodig. Zie deze club als onze loser club, ik ben jullie coach en jullie zijn mijn vreemde nichtjes en neefjes zegmaar. Ik bescherm jullie en help jullie met de flaws, en jullie beschermen en helpen mij met mijn flaws tot na highschool.” Ik haalde simpel mijn schouders op. Niet enkel mijn schoolpunten dreigden in de gevarenzone te geraken maar ik voelde ergens ook de aasgieren neigen om mijn titel. Er waren verschillende die ik niet vertrouwde op de school en een paar extra undercover ogen werkten altijd in mijn voordeel. “ Als jullie akkoord gaan die ik mijn best om de bullies ook uit de buurt te houden, maar dat zal pas 100% lukken eens jullie ‘geslaagd’ zijn zegmaar, maar anderzijds wil ik ook dat jullie me inlichten moest iemand het op mij munten. Behalve Vale dan, maar die mag doorvallen van mij.” Eindigde ik mijn speech waarna ik de groep rondkeek. Loserclub is vanaf vandaag iedere dinsdag na school, jullie worden door mij elk in groepjes naar sessies gebracht en krijgen hulp door een door mij uitgekozen specialist van dat vak. Maakt het leren leuker niet?” ik grijnsde even. “Zie ik jullie niet, wat zou betekenen dat jullie niet mee willen doen, dan ga ik gewoon door met mijn normale leven en heb ik het recht om jullie te behandelen als de loser die jullie zijn.” Onschuldig haalde ik weer mijn schouders op alsof het zo simpel was. “Maar he onthoud, loserclub is enkel onder ons, ga nu maar gewoon doen wat je op een normale woensdag als deze doet en mondjes hierover dicht.” En met die woorden liet ik ze gaan en staan waar ze wilden. Ze hadden een week te tijd om toe te stemmen, leek me ruim genoeg tijd en hoe vroeger ze zouden toestemmen des te beter voor hen en het geteister, niet? Ik haalde vervolgens even mijn mobiel open en grijnsde toen ik een foto van Pippa zag, met naast haar een arm die ik leek te herkennen. Hmm, zou ik wat olie op het vuur gooien? Ofcourse. Ik trok dan ook een foto van mezelf waar ik half mijn tong naar haar uitstak en even knipoogde waarna ik erbij schreef. "you look beautifull as always "naar Pippa verstuurde. Normaliter zou ik mijn sixpack trekken, maar in het bijzijn van de losers wilde ik dat nou ook niet doen.



    [ bericht aangepast op 26 mei 2018 - 13:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    ROGER ‘RONNIE’ VINCENT AMBER

    Arty farsty twin || With Clyde and Izno || Outside, on their way to get icecream


    'Leugenaar,' grinnikte Clyde terwijl hij naast me liep, zijn handen nog altijd nukkig in elkaar gevouwen. Een trekje die hij al van kleins af aan deed als hij iets niet kreeg van mam of pap, maar ook wel wist dat hij de discussie niet zou gaan winnen. 'Maar we zullen zien of je je woord houdt. Tien bollen, broeder. Je moet er aan geloven.' Grijnsde hij ondeugend waardoor ik ook even lachte, mijn portefeuille zou er aan mogen geloven, maar zo kregen we beide deels onze zin. Izno maakte het zichzelf niet echt makkelijk waardoor Clyde na die opmerking meteen op de jongen afstormde en dreigde hem een nieuwe klop te verkopen. 'Wat zei je? Als ik jou was zou ik mijn grote bek maar houden anders eindig je weer precies als zonet.' Siste mijn broer en ik liet hem maar doen, kort over mijn slapen wrijvend, gezien de twee net kat en hond waren. 'Met dit keer het verschil dat je er na niet zo makkelijk meer overeind komt.' Dreigde mijn broertje vervolens waarna hij net glimlachte naar de jongen en zijn shirt wat gladstreek. Clyde gromde en blafte vaak naar mensen, maar ik was er altijd optijd bij om hem wat ‘kort’ te houden aan zijn leiband zegmaar. Maar als ik het verdiend vond liet ik hem met alle plezier los met een pak hem dan. Izno liep nu ook echt als een echte kat op het verkeerde hek en zou moest hij enkele stappen veer verder zetten in de verkeerde tuin vallen.
    'Dus, ijs?' Klonk Clyde waarna hij redelijk hard op Izno’s schouder leek te kloppen vooralleer de twee weer vaart maakten. Ik rookte mijn peuk op eens we buiten waren en Izno was net klaar met het meeste bloed weg te wassen. 'Je Carrie look nu al zat?' mompelde Clyde waardoor ik het niet kon laten om toch te lachen met zijn opmerking. Onze school leek welliswaar de perfecte setting voor zo’n horrorfilm. Volgens mij liepen er dan ook vele rond op school met het idee dat ze in een goedkope tienerserie zijn beland. Zo stereotiep leek onze school bijna te zijn. 'Ja, ik was niet echt fan van die film, ik ben meer into Death Note en zo.' Verklaarde Izno, ik had enkel de vreselijke netflix adaptatie van die show gezien waardoor ik de jongen geamuseerd aankeek. “Zolang je Trump hebt staan in de death note ben ik al tevreden.” Grijnsde ik naar de jongen waarna ik me weer naar mijn broer richtte.
    Eens ik vroeg aan Clyde wat hij wilde krulde er al een brede grijns om zijn lippen en ik voelde het al bijna aankomen een vreselijke combinatie tussen room en softijs, wie weet met nog een waterijsje binnenin de andere bollen met smaken zoals fruit en chocola door elkaar heen, uuuh om rillingen van te krijgen. 'Brother, dat wist ik al toen je de woorden ijs voor het eerst uitsprak.' Begon Clyde maar al te vrolijk en ja hoor 'Een perfecte mix tussen chocolade en fruit smaken.' Grijnsde de jongen waardoor ik mijn neus even optrok, oh boi… qua uiterlijk leken we vreselijk hard op elkaar maar qua smaak waren we de grootste tegenpolen.
    Lang duurde het niet of we kwamen de drukke ijswinkel al tegen en liepen naarbinnen, ik had Pippa en Vale wel gezien maar toen waren ze voornamelijk bezig op hun mobiel, althans pippa toch Vale had het iets te druk ijs van zijn gezicht te vegen. Eens ik weer voor me uitkeek waren Izno en clyde net als kleine kids bij de vitrine gaan kijken welke smaakjes ze wilden hebben. Ikzelf was ene jongen van eenvoud en twee bolletjes strachatella waren meer dan genoeg voor mijn buikje.
    'Ik wil graag een... bolletje aardbei, met twee bolletjes chocolade, een bolletje vanille, een bolletje banaan en graag extra slagroom... oh en een wafel,' Zei Izno me waardoor ik de jongen wat schuin aankeek. Wacht wat 'Dank je.' Hij vouwde onschuldig zijn handen over elkaar heen en keek de zaak wat rond. Het enige waar ik aan kon denken was hoe blut ik wel niet zou worden na deze trip, het was niet echt de bedoeling dat ik voor Izno zou gaan betalen maar goed. Good karma please come to me… Ik haalde alvast mijn geldbuidel boven en bestelde voor mezelf al de twee bolletjes op een hoorntje en voor Izno zijn hele bestelling, waarna ik rustig wachtte tot Clyde van elk smaakje een bol zou gaan opsommen tegen de ijsvrouw achter de vitrine. Voor die paar minuten dat ik mijn zwarte straat kat niet in ge gaten hield, leek hij al uitdagend de ‘hier waakt brutus de gevaarlijke pitbull’ tuin binnen te wandelen bij wijze van spreken.
    'Heey! Vale! Zie ik jou ook weer eens! Heb je je handen wel gewassen voordat je daaraan begon?' Klonk het doorheen de ijszaak waardoor Izno iedereens aandacht plots kreeg. Vale leek knorrig op te kijken, en was duidelijk niet blij om de jongen te zien ”Helaas voor jou, Izfail, heb ik mijn handen wel gewassen. Moet je nu huilen van teleurstelling?” beet snauwde hij hem toe al leek hij zijn aandacht niet langer meer op de jongen te richtten maar op Pippa die naast hem zat ik keek Izno ook even aan met een blik van ‘moet dat nou echt’. "Ben je gevallen?" klonk Pippa bezorgd naar Izno toe nadat ze even bezig was geweest met Vale, die nogsteeds een donderwolk boven hem had zitten. Ik had opzich geen problemen met Vale, maar ik snapte het heus wel dat hij absoluut niet blij was met Izno hier. "Misschien moet je wat ijs op je oog doen. Ijs-ijs, niet het soort ijs dat ze hier verkopen." Ik glimlachte naar Pippa omdat het oprecht wel een schat van een meid was. “Geen zorgen, we houden hem goed in het oog.” Glimlachte ik naar Pippa, waarna ik Izno een por haf las teken dat hij zich ook in moest houden of anders mocht hij zelf zijn ijs betalen. “





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    C H A R L I E      "C L Y D E"      C A R S O N      A M B E R

    Tempered asshole sweetheart - 18 - With the partner in crime and beat up bastard.


    'My self esteem has two levels:

    - I'm a worthless piece of shit who deserves no love.

    - Bow down before me bitches I'm your king.'



    God wat had ik Izno graag een goede klap voor zijn smoel verkocht. Misschien na het ijsje... 'Ja, ik was niet echt fan van die film, ik ben meer into Death Note en zo.' was Izno zijn antwoord op mijn vraag. “Zolang je Trump hebt staan in de death note ben ik al tevreden.” hoorde ik mijn broer zeggen. Ik lachte even en richtte me weer op Izno. 'Geen wonder, je lijkt dan ook verdomd veel op Ryuk.' zei ik met een voldane grijns. Het was niet iets wat mensen direct van mij zouden verwachten, dat ik Death Note heb gezien. Maar ja men moet wat als al het daadwerkelijk interessante op Netflix al gekeken is. De hype erover heb ik echter nooit gesnapt en na het gezien te hebben snapte ik het nog steeds niet.
    Nadat Ronnie mij had gevraagd welke smaken ik in gedachten had -had ik geantwoord met het antwoord wat hij liever niet gehoord had. Ik lachte om het gezicht wat hij trok. 'Je zou het eens moeten proberen, je weet niet wat je mist.' grijnsde ik en klopte de jongen op zijn schouder alvorens ik vrolijk verder huppelde richting de ijs zaak. Bij het aanzicht van al de smaken ijs was ik spontaan mijn wrok jegens Izno even vergeten. Het smolt als IJS voor de zon. Izno en ik mochten het over veel dingen niet, geen dingen eigenlijk, eens zijn, we zaten nu wel beiden aan de vitrine geplakt.
    'Ik wil graag een... bolletje aardbei, met twee bolletjes chocolade, een bolletje vanille, een bolletje banaan en graag extra slagroom... oh en een wafel,' ik keek de jongen naast me even aan en er ontstond weer een lichte grijns op mijn gezicht. Amateur, dat kon ik vele malen beter. Ik nam echter graag de tijd om mijn ijssmaken zorgvuldig uit te kiezen. Ik noemde mezelf dan ook graag een ijsspecialist. Waar iedereen dacht dat ik maar wat in een bakje liet gooien, dacht ik er eigenlijk over na. Oké, meestal probeerde ik ook maar wat, maar ik kwam zo wel op combinaties die eigenlijk best goed smaakte samen. 'Hmm,' mompelde ik en liet mijn blik nogmaals over de vitrine gaan. 'Oké, doe mij maar... een bolletje citroen, mango, aardbei, banaan, meloen en...' ik was goed begonnen door enkel fruitsmaken te kiezen, zo hield ik de schijn op. Ik keek achterom naar mijn broer en stak mijn tong kort naar hem uit alvorens ik het meest walgelijke ijsje ooit zou gaan creëren. 'Doe daar maar chocolade, stracciatella, hazelnoot, tiramisu en vanille bij.' grijnsde ik. Mijn arme broer. Maar ja, een deal was een deal en tien bollen waren tien bollen. Als ik niet meer zou lusten kon ik het altijd nog meenemen toch. Ik zou zijn avondeten wel betalen, of zo.
    Ik liep weer naar Ronnie toe. 'Thanks, broertje.' zei ik toen hij klaar was met betalen en leunde op zijn schouder. 'Je bent gek dat je dat voor dat daar ook betaald.' mompelde ik en wees erbij naar Izno. Izno die onderwijl alweer ruzie had staan zoeken. Onverbeterlijk die gozer. Nu ik zag met wie hij ruzie aan het zoeken was begreep ik het echter al wat meer. Ja nu Vale zich ook aan had gesloten bij de club had ik alle reden dus om zodra ik mijn ijsje in ontvangst had genomen hem te peren. Ik bevond me nu met de twee grootste assholes van de school in één ruimte. Normaal gesproken had ik me maar al te graag gemengd in hun woordenwisseling, maar nu wilde ik gewoon rustig een ijsje eten. 'Waarom wordt zelfs een ijsje halen verpest.' mompelde ik zielig en leunde nu met mijn gezicht tegen Ronnie zijn schouder aan. Een ijsje halen hoorde leuk te zijn. 'Get a fucking room.' snauwde ik tegen zowel Izno als Vale en keek weer op toen ik de stem van Pippa hoorde. 'Oh, alsjeblieft, neem hem mee.' smeekte ik het meisje bijna en wilde hem bijna hun richting op trappen. Mocht hij daar lekker gaan vervelen. Echter leek Ronnie zijn zwerfkat nog altijd te willen behouden, iets wat mij diep liet zuchten. Niets was zo'n verloren zaak als Izno en toch probeerde Ronnie hem te beteren. Al die energie die hij in hem stak kon hij beter ergens anders voor gebruiken.
    'Ik ben er klaar mee.' deelde ik mee aan Ronnie. 'Ik ga buiten zitten, ga je mee?' vroeg ik terwijl ik mijn behoorlijke ijsje in ontvangst nam. Izno zou ons buiten heus wel kunnen vinden nadat hij klaar zou zijn met zijn make out sessie met Vale. Hopelijk ging hij mee en anders zocht hij het maar lekker uit met deze hopeloze gevallen en Pippa.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2018 - 14:22 ]


    How far is far

    Mark Williams
    18 - Onderweg naar musicalgroep - alleen

    De regisseur van de musical vroeg weer eens of ik eerder kon komen vandaag om alles klaar te zetten. Dus met tegenzin loop ik naar het drama lokaal. Ik baal enorm want er lopen nog mensen rond over de gangen, en het zou verschrikkelijk zijn als iemand mijn geheim ontdekt. Nadat ik de stoelen en tafels weg heb gezet en ruimte heb gemaakt om te repeteren, ga ik even naar buiten om een luchtje te scheppen. Misschien dat als ik oppas nog net stiekem een shagje kan roken. Een stuk verderop zie ik een aantal mensen staan bij de ijszaak. Ze lijken het allemaal heel gezellig te hebben. Soms baal ik dan ook dat ik hier zo weinig mensen ken. Maar aan de andere kant ben ik ook blij dat ik niet op hun radar sta.

    Ik trap mn peuk uit loop terug naar het lokaal, doe snel nog even een lading deodorant op om de geur van tabak te maskeren. En wacht tot de rest van de musical groep komt.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.