• ''If you hang around with losers you become a loser.''


    WELCOME TO



    ''To be a good loser is to learn how to win.''



    Rule number one, we don’t talk about Loser club
    We volgen in deze rpg de laatste jaars studenten van Westmore High (New York). Wanneer één van de populairste jongens uit de put word geholpen met zijn punten besluit hij één ding te doen voor de Losers die hem geholpen hebben en besluit hen allemaal samen te stoppen in de ‘Loser club’. De meeste ‘losers’ kennen elkaar wel, sommige zijn beste vrienden andere zijn onbekenden van elkaar, maar allen hebben ze iets gemeen. Ze zijn de underdogs en hebben de populairste jongen van Westmore geholpen de afgelopen jaren. Hierdoor sluit hij dan ook een deal met hen. Ze krijgen een maand workshops/tips/styling van enkele populaire kids van de school zodat ze op het eind van de maand niet meer als losers aanzien kunnen worden. Echter is er toch veel werk aan de winkel om deze losers naar wat doenbaars om te toveren.


    W e are proud student of blue white
    E verybody counts here at our school
    S laying the others is what we do right
    T oghetter we will make you look like a fool
    M ONGOOSES take out your claw
    O oooooooh
    R eady !

    E at those enemys raw !

    GO WESTMORE GO !





    TRUST NO PLAYER
    — FEAR NO BITCH.








    ''Even magic shouldn't help to make the ugliest bitch pretty.''

    WESTMORE SCHOOL RULES
    Iedereen hoort aanwezig te zijn op school. Zo niet dan moet de student een medisch attest indienen op school
    Twee keer te laat is strafstudie, Drie keer te laat is werkstraf na school.
    Geen kauwgom toegestaan, word je gesnapt krijg je een werkstraf na school. ( Kauwgomschrappen)
    Het downloaden van illigale software, virussen of onreine filmpjes resulteert in strafstudie
    Het gebruik van alcohol, sigaretten of drugs binnen de schoolmuren word niet getolereerd.
    Het dragen van de blauw witte schoolkleuren tijdens activiteiten is verplicht
    Gedraag je tegenover medestudenten en docenten, deel liefde geen haat
    .


    ROLES




    Naam | status | FC | User | Pagina

    The Loser club

    Nerds
    L Evan Chester Dale || Math Nerd || FC : Tom Holland || Forgarty || 1.4
    L Joseph Peter Miller || Nerd || FC: James McAvoy || Ascian || 1.3
    L Genevieve Jemimah Goldstein || The Turtle Girl || FC: Emma Stone || EiIonwy || 1.7

    Geeks
    L Hunter Logan Adkins || Geek || FC : Chandler Riggs || Riggs || 1.6
    L Taylor Erica Miller|| Geek || FC : Leda Muir || PecuIiar || 1.6

    Gleeks
    L Lynn Ivy McCain || Miss Acapella || FC: Anna Kendrick || Errante || 1.3

    Weebs
    L [R] Remiinds

    Weirdo’s
    L Kim Todd Ruairi || The animal freak || FC: Choi Seung Hyun || Emzee || 1.7
    L[R] ParvaRubraHood




    The Dark side




    Nerds
    Leader L Aurora Kayhleig Fracer|| Dark side leader || FC: Natalie Portman || adoxography || 1.3

    Geeks
    L


    Gleeks

    L [R] Kassandra Sophia Taylor || Singer songwriter ||FC: || Sumner || 1.6

    Weebs
    L Izno "Akumu" Williams || The Dirty Devil ||FC:Alex Storm || Illyrians || 1.3


    Weirdo’s

    L



    The Populair Squad

    King
    K Nathan Elias Rousseau || The douchebag king || FC: Brandon Flynn || Forgarty || 1.4

    Queen
    Q Stevie Meredith Powers || The Queen ||FC: Elaine Carlin || Ziegler || 1.3

    Chearleaders
    C Penelope Porter || The Girly girl ||FC: Lilly Collins || Shadowsinger || 1.4
    C Siënna Marissa Blanchard || The Slut || FC: Alissa Violet || Solmeron || 1.3
    C Samara 'Sami' Allison Taylor || The Sweetheart || FC:Cindy Kimberly || Fonollosa || 1.3

    Jocks
    J Jamie Samuel Morris || Jock || FC:Kieran Warner || xJess ||1.4
    J Gabriël Noah Stanford || Wearing a mask. || FC:Casey Cott || McTier || 1.6
    J Charlie "Clyde" Carson Amber || Tempered asshole sweetheart || FC:Cole sprous || Riggs || 1.7

    Bullies
    B Bethany James || The Devil Incarnate || FC:Marina Laswick || JudithSuzann || 1.4
    B Vale Mathias Callister || The Evil King || FC: Diego Barrueco || Amren || 1.7


    Normal students

    S Roger "Ronnie" Vincent Amber || the Chill twin || FC: Dylan Sprouse || Forgarty || 1.7
    S Eden Isla Sadler || Normal student || FC: Lorena Rae || Benu || 1.3
    S Noah Evan Davis || The journalist || FC:Jordy Baan || PecuIiar ||1.7
    S Elysia Rosa Green || The Girl Next Door || FC: Daisy Smith || Ascian || 1.3
    S Mirella Ashley Carlson || The lovable poet || FC:Daria Milky || Sumner ||1.4
    ...

    [/font]


    CLASSES


    A



    BETHANY ‘BETH’ JAMES
    CHARLIE "CLYDE" CARSON AMBER
    EDEN ISLA SADLER
    IZNO "AKUMU" WILLIAMS
    JAMIE JOAH MORRIS
    JOSEPH PETER MILLER
    KASSANDRA SOPHIA TAYLOR
    KIM TODD RUAIRI
    LYNN IVY MCCAIN
    NATHAN ELIAS ROUSSEAU
    NOAH EVAN DAVIES
    ROGER "RONNIE" VINCENT AMBER
    SIËNNA MARISSA BLANCHARD
    STEVIE MEREDITH POWERS





    B



    AURORA KAYHLEIG FRACER
    ELYSIA ROSA GREEN
    EVAN CHESTER DALE
    GABRIËL "GABE" NOAH STANFORD
    GENEVIEVE JEMIMAH GOLDSTEIN
    HUNTER LOGAN ADKINS
    SAMARA 'SAMI' ALLISON TAYLOR
    TAYLOR ERICA MILLER
    PENELOPE PORTER
    MIRELLA ASHLEY CARLSON
    VALE MATHIAS CALLISTER








    ROOMIES







    RULES




    o In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    o Je schrijft minstens 150 woorden
    o Maximum 2 personages waarvan minstens 1 Normale student.
    o Minstens 1 keer per week posten. Het is voor mij ook een drukke periode, maar het zou wel fijn zijn om dit topic actief te houden.
    o Reservaties blijven 72 uur. (48 uur voor een basisopzetje, daarna nog 24 uur voor het meeste in te vullen) . Ik verwacht ook geen boek, maar op zijn minst een kort uitlegje van hoe je personage in elkaar zit zou fijn zijn.
    o OOC in praattopic!
    o Lees iedereen zijn posts! Ik weet dat het soms moeilijk is, maar ik zal mijn best doen ervoor te zorgen dat het geen sneltrein word. In iedereen zijn post kan er nuttige info staan omtrent de omgeving, zijn/haar personage of zelfs jou personage! So my beoble pls read.
    o Heb respect voor elkaar! Dit betekend niet zomaar andere hun personages besturen zonder vragen, iemand negeren, achter elkaars rug om klagen etc. I am an positive thinker en dit hoort een leuke rpg te zijn. So be nice people en als er problemen zijn, kom aub eerst naar mij voordat je iets plaats in het praattopic Also no fighting in my loser club !
    o Geen Mary sue’s, Gary sue’s , Orpg’s, … (Ik zal je vriendelijk erop wijzen als het die kant uitslaat. Ben je het niet met me eens? Gelieve me dan in mijn gastenboek te contacteren en me te overtuigen dat het niet zo is. )
    o Dit is een comedy rpg ! Drama mag, maar maak het dan niet te melig. Also ik word cockblocker nummer 1 als het te orpg word ! Hou goed rekening dat je personage ook niet over de top word, ieder personage is equal aan elkaar hier en het is niet omdat het over de losers gaat dat andere personages daardoor in vergetelheid vallen.
    o +16 mag, maar duid het dan ook aan en onder een spoiler !
    o Ik heb het recht je uit mijn rpg te schoppen als je 1) de regels niet waardeert, 2) Niet post 3) Niet op mijn waarschuwingen antwoord
    o Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs.
    o Vragen? Shoot at me! Ik ben er om te helpen en de rpg in goede banen te leiden!
    o Hopelijk schrikt jullie dit niet af, het zijn voornamelijk de basisregels van iedere rpg, but just with my quircky toughts erbij hehe.
    [/b][/center]


    PRAATTOPIC2






    Het is woensdag middag 2 Mei wat betekend dat de laatste 2 maanden van het schooljaar nu ingaan. De klonk telt nu 4:45 PM wat betekend dat de losers over een kwartiertje verwacht worden in de kleedkamers van de Westmore Mongooses, aka de jongenskleedkamer. Het lokaal is momenteel nog leeg, naast een strategiebord waar er in een lelijk handschrift (die sommige misschien kunnen herkennen als het handschrift van Nathan) LOSERCLUB op geschreven staat. Het is een mooie zonnige dag verder, de ijszaak niet ver van school draait volle toeren en ook het schoolplein zit vol met genietende studenten. Woensdag is namelijk geen club dag dus iedereen is vrij om te doen wat/hij zij wil al mogen ze niet verder dan het stad ingaan en moeten ze voor 8PM terug op school zijn.


    Mag ik toch verzoeken dat iedereen elkaars posten goed doorleest? Ook wil ik dat je minstens 3 posts tussen je laatste post staan om te beginnen, deze regel word later verhoffen. Voor de leden van de loserclub, je hoeft niet op volgorde te posten, anders kan je zo een eind wachten tot je weer mag posten. De ene praat misschien wat meer dan de andere

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 18:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    C H A R L I E      "C L Y D E"      C A R S O N      A M B E R

    Tempered asshole sweetheart - 18 - With the partner in crime



    Voor anderen was het woensdag, voor Ronnie en mij was het "ga pap pesten op werk" dag. Niet dat onze bezoekjes aan pa zijn kantoor beperkt bleven tot alleen woensdag, mochten we willen. Met name ik kwam hier vaak te zitten, het enige waarvoor Ronnie hier tegenwoordig kwam te zitten was om mij gezelschap te houden. Voor mij had deze dag net zo goed; "Clyde krijgt van pa op zijn falie" dag kunnen heten. Hoewel Ronnie zich al helemaal op zijn gemak had gemaakt door zijn voeten op het bureau te laten rusten, had ik de hele preek lang met mijn armen over elkaar gezeten. Sorry, pa, maar het wordt inmiddels wel een beetje oud.
    Oh well, naast al het gezeur was het toch ook best gezellig met zijn drieën. Toch was paps ons na een tijdje zat en deelde hij mee dat het wel genoeg was geweest. Wij werden de arme man nu al te veel. Onze twin-telepathie liet ons niet in de steek en we keken tegelijkertijd elkaars kant op. 'Alsof je mijn gedachten kunt lezen,' grijnsde ik terug naar hem. Dit liet ik me natuurlijk geen tweede keer zeggen en ik stond dan ook meteen op uit de faux lederen stoel, waar ik overigens veel te vaak in de week op kom te zitten. Ik schoof Ronnie zijn benen van het bureau af en schudde afkeurend mijn hoofd. 'Manieren, Ronnie, manieren.' zuchtte ik. 'Wat moet pa nou wel niet van je denken.' zei ik met een speelse grijns.
    Het schoot allemaal niet echt op met die twee, dus besloot ik Ronnie maar het kantoor uit te trekken, letterlijk, met stoel en al. Natuurlijk had de stoel wieltjes, dat had ik allang ondervonden, duh. Ik wilde gewoon mijn ijsje. 'Tabee!' riep ik naar ons paps en sleepte Ronnie zo mee het kantoor uit. Natuurlijk stopte ik wel voor het kantoor van de directrice, ik had geen zin die ook nog op mijn hielen te hebben. No thanks, I'll pass.
    'Niet zeuren, ik heb je om precies te zijn wel zeven meter lopen bespaard.' antwoordde ik al voordat Ronnie ook maar iets kon zeggen. Vervolgens trok ik hem uit de stoel omhoog. 'Oké, nu snel meekomen voordat ik die stoel terug moet gaan brengen.' zei ik en trok Ronnie mee de school uit. Onze arme vader.
    Eenmaal buiten toverde ik mijn stijlvolle zonnebril uit de binnenzak van mijn jas en zette deze op mijn neus. Ik moest wel mijn naam van mode icoon na leven, toch. Mijn zonnebril was niet het enige wat ik uit mijn zak wist te vissen, een pakje sigaretten volgde al snel, eveneens als een fel roze aansteker. Ik keek Ronnie aan en haalde mijn schouders op. 'Waarschijnlijk gejat van een cheerleader of zo.' legde ik uit en bood mijn tweeling vervolgens een sigaret aan. Ronnie was een van de weinige, al niet de enige waarmee ik deze luxe deelde. Ik zag aan Ronnie zijn gezicht dat ik weer voor geen meter te volgen was, laat staan bij te houden. Het was weer zo'n dag waarop mijn gedachten gang geen seconde stil leek te staan en ik aan één stuk door bleef praten.
    'Ik ga er nu trouwens wel vanuit dat jij het ijs betaald.' zei ik met een grijns en wiebelde even met mijn wenkbrauwen. Er hiermee op doelend dat ik hem al voorzien had van sigaretten waardoor hij nu aan de beurt was om het ijs te betalen.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 13:59 ]


    How far is far

    Mijn topics.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    GENEVIEVE JEMIMAH GOLDSTEIN
    18 | Nerd - Turtle Chick | @Loserclub | The Squad

    Nadat ik aan mijn kluisje de nodige boeken gewisseld heb laat ik mijn ogen nog een laatste keer over het briefje glijden om er zeker van te zijn dat ik alles goed begrepen heb. Hoewel het woord loser behoorlijk steekt moet ik toch telkens opnieuw lachen om het einde van het kattebelletje. Het is zo typisch voor Nathan, de mossel, om er een bedreiging achteraan te gooien. Ik schud een keer met mijn hoofd, waardoor mijn krullen aan het dansen gaan en berg het briefje veilig in mijn locker op. Ik ken mezelf en waarschijnlijk zou ik het onderweg toch maar ergens verliezen. Het is niet eens dat ik zo graag tot een loser club wil behoren, maar ik ben gewoonweg zo vreselijk benieuwd naar wat het precies inhoudt.
    Ik sluit de metalen deur van mijn kastje en maak hem op slot. Vervolgens kijk ik nog een keer om me heen, om er zeker van te zijn dat niemand me in de gaten heeft. Meestal glip ik gewoon door de mazen van het net heen en kom ik de dagen zonder kleerscheuren door, in tegenstelling tot sommige van mijn klasgenoten en vrienden, maar het zou niet de eerste keer zijn dat Vale ergens op de loer ligt en laat hem nu waarschijnlijk de laatste zijn die van Nathan op de hoogte mag worden gebracht wat zijn plannetje betreft.
    Als ik merk dat de kust veilig is wandel ik zo rustig en onopvallend mogelijk naar de afgesproken plek toe. Uit voorzorg tik ik een keer tegen de deur van de kleedkamers aan, alvorens er mijn hoofd doorheen te steken in de hoop alsnog geen naakte mannen aan te treffen. Wanneer die angst echter gesust is en er geen spoor van zweterige jocks te bekennen is dartel ik verder naar binnen. Tot mijn grote vreugde tref ik drie van mijn favoriete personen aan.
    "Iiieeeeee," breng ik uit, puur uit enthousiasme, uit opluchting dat zij hier zijn. Ik vlieg Joseph om de hals, alsof het langer dan een uur geleden is dat ik hem zag, en kan de verleiding niet weerstaan om een hand door Evan's haren -die al net zo rood zijn als de mijne- te halen. Nadat ik Joseph los gelaten heb stoot ik Taylor even aan met mijn elleboog.
    "Get in losers, we're going shopping," quote ik Mean Girls als het me opvalt dat het drietal niet echt lijkt te weten wat ze met elkaar moeten. "Hé, als ik dan toch in een loser club gepropt moet worden, dan liefst met jullie hoor," deel ik met een kleine glimlach mee.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 10:42 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    H U N T E R      L O G A N      A D K I N S

    The comic book geek - 17 - With the loserclub


    Verwilderd haalde ik een hand door mijn haar en leunde even tegen de kluisjes aan om op adem te komen. Als dit was wat vier trappen en twee gangen met mij deden moest ik maar eens aan mijn conditie gaan werken. Eenmaal uit gehijgd besloot ik mijn kluisje maar eens te openen om mijn tas iets te verlichten van de boeken. Al kreeg ik hier niet echt de kans voor aangezien letterlijk ieder boek wat er in mijn kluisje lag viel er uit. Ja, natuurlijk, waarom ook niet. Ik zuchtte diep en bukte vervolgens maar om alles van de grond te rapen en weer terug te gooien in mijn kluisje. Tijdens het opruimen viel mijn oog op iets waarvan ik zeker wist dat het niet in mijn kluisje had gelegen. Ik raapte het witte briefje op en probeerde de hiërogliefen erop te ontcijferen. Een loser club, huh? Waar ik eerst nog enkele seconden had gedacht dat het een of anders stom geintje van Evan was geweest, zag ik al snel dat het van heel iemand anders afkomstig was dan Evan. Namelijk Nathan Rousseau. Moeilijk te missen, dat handschrift.
    Ik ging verder met het opruimen van de boeken lawine, hees mijn rugzak weer op mijn schouder en maakte rechtsomkeer naar de mannen kleedkamer. Niet bepaald een plek waar ik graag kwam. Niet alleen omdat zich daar allemaal mensen bevonden die ik niet echt mocht, maar ook omdat ik alles wat met beweging te maken had het liefst meed. Ik was al buiten adem van drie trappen.
    Eenmaal in de gang van de kleedkamers aangekomen hoorden ik verscheidene stemmen uit de kleedkamer komen. Ik was best wel een beetje bang dat het een of andere valstrik was en het hele football team daar op me stond te wachten. Ik zette me maar over mijn angst heen en besloot maar gewoon naar binnen te lopen. Gelukkig geen jocks en geen Nathan. Typisch iets om mensen ergens voor uit te nodigen en er vervolgens zelf niet te zijn.
    Gelukkig geen jocks dus, maar wel een aantal bekende gezichten. 'Hey dudes, dudettes.' grijnsde ik en stootte mijn maatje even aan om hem vervolgens een high five te geven. 'Loserclub?' vroeg ik in het algemeen. Misschien had iemand hier meer informatie over dit hele gebeuren.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 22:02 ]


    How far is far

    Joseph Peter Miller
    Nerd | Book/computer en D&D club | 18 | At the Loser Club | w/ the losers
          "hi," hoor ik een zachte stem achter mij zeggen. Iets geschrokken draai ik mij om, waarbij ik bijna tegen het meisje opbots. "Heey!" zeg ik enthousiast, voor ik mijn bril iets hoger op de brug van mijn neus duw en zenuwachtig een stap achteruit zet. Ik wil nog een poging doen om iets te zeggen dat niet geheel belachelijk en ongemakkelijk klinkt, maar dan komt mijn redding Evan al binnenstormen.
    "Eh Hi, zijn jullie hier ook voor de eh... " zegt hij, voor hij een blaadje tevoorschijn haalt met 'loserclub' erop geschreven ."Oohh wel ja dat is ook wel duidelijk... Dit is akward..." Ik voel mijn wenkbrauwen de lucht inschieten en kuch kort voor ik knik. Lichtelijk ongemakkelijk toch wel, slechts een klein beetje misschien.
    "Ja, het feit dat we allemaal toch wel net onderaan de sociale ladder staan gaf het weg denk ik," mompel ik zenuwachtig.
    "Iiieeeeee," wordt er enthousiast in mijn oor geschreeuwd als Gen me een knuffel geeft. ik voel mezelf geheel rood worden en sla ongemakkelijk kort mijn armen ook om haar heen. Je zou denken dat iemand een knuffel geven makkelijker werd elke keer dat je iemand een knuffel gaf, maar dat was bij mij helaas niet het geval. "Get in losers, we're going shopping," quote ze Mean Girls en ik lach zacht om het luchtige gedrag van Gen. "Hé, als ik dan toch in een loser club gepropt moet worden, dan liefst met jullie hoor," Ze had een punt, echt waar. Maar ik had gewoon niet het gevoel dat ik ergens bij wilde horen waar ik bestempeld werd met precies de tag die ik al zolang af probeerde te schudden.
    'Hey dudes, dudettes.' zei Hunter bij binnenkomst. 'Loserclub?' Ik schonk hem een glimlach en wees naar het boord dat in de kleedkamer stond, waar op geschreven was met het prachtige handschrift van onze favoriete douchebag.
    "Het voelt oprecht alsof mijn IQ al 10 punten gezakt is puur door hier te zijn als ik dan toch eerlijk ben," momepel ik. "Ik kan niet geloven dat ik ook maar een seconde dacht dat dit een goed idee was."



    We've lived in the shadows for far too long.



    TAYLOR ERICA MILLER
    Zeventien - outfit - hair - no makeup - at loser club
    Ik haal een flesje water uit mijn tas en neem een slokje terwijl de jongen voor mij, Joseph, me enthousiast begroet. "Heey!" zegt hij, voordat hij zijn bril verder op zijn neus duwt en een stap achteruit zet. Ik glimlach zwakjes en even staan we daar zo, mijn rug naar de deur gekeerd. Jesus, Taylor, waarom ben je zo awkward? Ik neem, meer om mezelf een houding te geven dan omdat ik echt dorst heb, terwijl ik de deur achter me open hoor gaan. "Eh, hi, zijn jullie hier ook voor de.." begint een bekende stem. Een stem, die er vrijwel meteen voor zorgt dat mijn wangen knalrood kleuren. "Oh, ja, dat is ook wel duidelijk." Vervolgt hij en terwijl ik een slok neem draai ik me om naar Evan. Terwijl ik nog een slok neem maak ik per ongeluk oogcontact met hem en ik verslik me spontaan. Smooth, heel smooth. Je hebt deze "club" duidelijk wel nodig ja. "Hoi," breng ik zwakjes uit. "Ja, het feit dat we allemaal toch wel net onderaan de sociale ladder staan gaf het weg denk ik" knikt Joseph en ik knik ter bevestiging. Aan de toon in zijn stem te horen is hij net zo zenuwachtig als ik. Ik glimlach zwakjes en wil net proberen om iets te zeggen, maar de deur gaat alweer open. "Iiiieeee" klinkt het, nog voordat ik Gen tevoorschijn zie komen. Ze slaat haar armen om Joseph heen, die gelijk knalrood wordt, en haalt haar hand door Evan's haar - gewoon alsof het niets is - alvorens ze mijn arm zachtjes aanstoot met haar elleboog en zegt "get in losers, we're going shopping." Ik lach zachtjes, ondanks de steek van jaloezie die door me heen schiet; Genevieve mag misschien gezien worden als "loser", ze is in ieder geval een stuk coole dan ik. Als het op jongens aan komt, in ieder geval. "Hé, als ik dan toch in een loser club gepropt moet worden, dan liefst met jullie hoor." Deelt ze mee en ik knik instemmend. "Dat vind ik o-" "Hey dudes, dudettes" klinkt het, en ik glimlach naar Hunter. "Hi buddy." Ik berg het flesje voorzichtig weer op in mijn tas, genoeg ongelukken voor vandaag. "Loser club?" vraagt hij, en Joseph wijst naar het bord. Als het even stil is raap ik al mijn moed bijeen om mijn vrienden - maar vooral Evan - mee te vragen naar de film "Hebben jullie in-" begin ik, maar ik stop met praten zodra Joseph wat zegt. Misschien maar beter, liever niks zeggen dan een afgang. "Het voelt oprecht alsof mijn IQ al 10 punten gezakt is puur door hier te zijn als ik dan toch eerlijk ben," mompelt hij. "Ik kan niet geloven dat ik ook maar een seconde dacht dat dit een goed idee was." Ik bijt op mijn lip en denk na over zijn woorden. "Denken jullie.. Denken jullie dat het een soort 'valstrik' is?"


    Spinning around, I'm weightless.

    Jamie Joah Morris



    Jock • Football team • Outside • With Elysia

    Jamie had er weinig zin in gehad vandaag en hij was blij dat de lessen eindelijk voorbij waren. Het was heerlijk weer en hij was dan ook niet van plan geweest om binnen te gaan zitten met dit weer - integendeel. Hij had eerst zijn spullen naar zijn kamer gebracht en was daarna richting de ijszaak gegaan. Hij gokte dat er wel klasgenoten van hem aanwezig waren - en anders zou hij rechtsomkeert maken. Toch kon hij het niet laten om zijn telefoon tevoorschijn te halen en een berichtje naar Sami te sturen. Ze was dan wel zijn ex, dat betekende niet dat ze niet meer met elkaar om gingen. Integendeel. Ze waren eigenlijk nog goed bevriend en hij zag haar nog steeds graag - maar niet meer dan vrienden simpelweg.
    To Sami:
    Hey gorgeous, wat ben je aan het doen? Trek in een ijsje?

    Hij drukte op verzenden en glimlachte eens naar zijn scherm. Het 'koosnaampje' dat hij voor haar gebruikte had hij nog steeds niet afgeleerd en het was ook de waarheid. Sami mocht er zeker zijn. Hij keek echter op toen iemand iets riep - en hij had zo het idee dat het tegen hem was.
          "Zou je me dat even willen aangeven?" Hij volgde haar blik naar de blaadjes die op de grond lagen en hij trok zijn wenkbrauwen eens op. Vooruit, omdat ze zo lief glimlachte dan. Hij stak zijn telefoon weer in zijn zak en bukte daarna, om de blaadjes bij elkaar te rapen en naar Elysia toe te lopen. Hij kende haar wel vaag - maar ze zat in de andere klas.
          ''Wat krijg ik hiervoor?'' vroeg hij met een plagerige grijns terwijl hij de blaadjes aan haar overhandigde. Ze was één van de normale leerlingen en dus gedroeg hij zich ook redelijk normaal tegenover haar.

    VALE MATHIAS CALLISTER

    Het enige wat Vale op dit moment nog in zijn netvliezen zag was Izno’s hoofd en het enige wat op dit moment door zijn hoofd ging was hoe graag hij dit hoofd wilde verbouwen. Het leek haast alsof deze anime-freak een wedstrijdje hoe-snel-kan-ik-vale-boos-krijgen met zichzelf had. In ieder geval, hij leek het elke dag opnieuw weer te winnen.
          Vale greep Izno bij zijn shirt vast en met zijn vrije hand maakte hij een vuist die hij niet veel later in Izno’s gezicht plantte. Een tweede volgde. Vale had geen idee of er bloed uit Izno’s neusgaten aan het vloeien was en daarnaast maakte hem dat ook niet uit.
          ”Je leert het ook nooit,” siste Vale, waarna hij nog een derde vuist in Izno’s gezicht duwde, deze op zijn oog gericht. Daarna maakte Vale het af met een beetje spuug in zijn gezicht en gooide hij Izno - in hoeverre mogelijk vanaf deze positie - tegen de muur aan.
          Hij liep weg zonder nog een blik op de anime-freak te richten. Vale keek naar zijn beschadigde knokkels. Hij wreef er zachtjes overheen en liep toen de dichtstbijzijnde mannentoiletten binnen. Hij jaagde wat jongere jaars weg en waste toen zijn handen af alsof hij niet drie minuten geleden iemand in elkaar geslagen had. Vale bekeek zijn shirt, er was geen spoor van een mishandeling op zichtbaar.
          Vale glimlachte tevreden, waarna hij de toiletten verliet en opzoek ging naar een van de weinige personen op deze school die hij wel leuk vond. Penelope. Toen hij haar gevonden had, sloeg hij zijn armen van achteren over haar heen en gaf hij een kus op haar kruin.
          ”Hoe is mijn meest favoriete persoon van deze school?” vroeg hij aan haar, toen hij eenmaal tegenover het meisje stond.

    18 - The Evil King - from Izno > Pippa - feeling destructive - abandoned corridor?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 23:34 ]


    That is a perfect copy of reality.


    IZNO "AKUMU" WILLIAMS

    • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
    17 ∾ weeb "dark side" ∾ dirty devil ∾ de grond ∾ alleen


    Ik stap het toilet uit en grijns naar een tweedejaars die me met grote ogen aanstaart. Waarschijnlijk was ik iets te luid. Ik stop mijn mobiel in mijn zak en duw de deur open zonder mijn handen te wassen. In de verte zie ik net een bekend figuur de hoek om komen. 'Valey!' roep ik luid. Ik loop op hem af, gekleed in de excentrieke stijl die alleen ik naar school zou dragen. Ik steek mijn hand uit en grijp die van hem vast. 'Hoe is het met jou?' Grijnzend schud ik zijn hand. 'Ik heb zojuist een heel opluchtend tripje naar de wcs gehad, maar ik ben vergeten mijn handen te wassen. Hè toch.' Ik hou mijn handen in de lucht en kijk hem uitdagend aan.

    De eerste klap doet over het algemeen het meeste pijn, daarna wordt alles een grote waas. Ik kijk de jongen met een halve grijns aan als ik opnieuw omhoog getrokken wordt aan mijn shirt. Een natte substantie komt in mijn gezicht terecht en dit keer is het geen bloed, maar spuug. Vervolgens smijt hij me als een lappen pop tegen de muur aan en ondanks dat mijn geest nog helder is, zakt mijn lichaam in elkaar.
          'Tot morgen, Valey!' roep ik hem schor na. Ik sluit mijn ogen. Het bloed druppelt langzaam langs mijn nek op mijn shirt, maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik bloed uit mijn kleren moet wassen. Ik heb er ondertussen mijn trucjes voor. Ik voel voorzichtig aan mijn gezicht. Mijn wenkbrauw lijkt open te liggen, mijn neus bloed, maar hij is niet gebroken en er zit een scheur in mijn lip. Het valt deze keer mee. Ik maak een mental note om met iets beters te komen als ik Vale de volgende keer tegen kom. Ik laat mijn rugzak van mijn rug af glijden en drop deze op mijn schoot. Met mijn mouw veeg ik het bloed — en spuug — weg. Ik check even of alles in mijn tas nog heel is en zak dan terug tegen de muur met mijn ogen gesloten.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Samara 'Sami' Allison Taylor
    17|The Sweetheart|With Siënna|Outfit+Shoes



    Ik sla voor een kort moment mijn armen om een van de dames uit mijn klas, Verona. Als de school jou en je beste vriendin niet meer samen in een klas durft te stoppen, dan moet je maar iemand anders zoeken toch? Gewoon in tijden van nood, om het zo te zeggen. Al betekent dat niet dat ik niet de helft van de tijd zit te appen met haar, ach. 'Tot morgen!' glimlach ik voor ik mijn eigen weg ga door de hallen heen. Het is ook pas nu dat ik op mijn telefoon kijk en meerdere berichten zie van Siënna. Oopsie. Ik wou dan ook net reageren als ik haar al te bekende stem al achter me hoor. 'Sami,' riep ze en ik draai me snel om. 'Oh, god, ik dacht even dat ik je kwijt was,' zei Siënna lachend en ik kan het niet laten om ook te lachen, voor ik haar in een snelle knuffel trek. Ik was nou eenmaal een erg knuffelig persoon. 'Niet zo dramatisch.' plaag ik haar.
    'Anyway,' ging Siënna verder. 'De zon schijnt, mijn bleke huidje kan wel wat zone uren gebruiken,' Ik lach mijn tanden bloot en haak alvast onze armen door elkaar. 'Kom gorgeous, dit uv-licht helpt niet echt,' zei Sïenna lachend en ik kan het niet laten om licht te grijnzen. Het was prachtig weer vandaag en met mijn outfit zat ik dan ook goed vandaag. 'Let's go!' zeg ik en ik volg haar naar buiten, waar we uiteindelijk plaats nemen op een van de weinige vrije bankjes. 'Denk je dat ik rare tan-lines krijgt van dit topje?' Ik kijk even naar haar topje en schud mijn hoofd, terwijl ik mijn haren ondertussen bij elkaar bind in een messy bun. 'Ik denk het niet, het staat je geweldig by the way,' zeg ik en glimlach dan. 'En anders doe je het toch uit? Niemand die zal klagen.' Ik steek mijn tong even uit en knipoog speels. Dan voel ik mijn telefoon in mijn zak trillen en ik vis het toestel eruit, ik glimlach even als ik Jamie's naam zie. We zijn nog steeds goede vrienden, waar ik heel blij mee ben. Ik wou niet onze goede band opgeven door een break up.
    To: Jamie
    Hiya handsome c; Ik ben nog wat zon aan het pakken met Siënna maar ijs klinkt wel heel goed. Let's make a deal.. You bring us the ice cream and you get the amazing Sami huggsss? ;p

    Ik lach zacht en stop mijn telefoon weg. 'Zin in ijs?'

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 20:06 ]


    El Diablo.

    Elysia Rosa Green
    normal Student | Schoolpaper/artclub | 17 | Outside | Outfit | Alone?

          Ik ken hem, realiseer ik me net iets te laat. Of nou ja, kennen is een groot woord. Ik weet wie hij is, dat is een betere manier om het te zeggen. Jamie is een jock en alle jocks op deze school hebben een aantal dingen met elkaar gemeen; Ze zijn cool, ze zijn knap en ze kennen mijn naam waarschijnlijk niet. Soms beschouw ik dat als iets goeds, wat het betekent ook dat ze me het leven niet zuur maakte. Toch zijn er een aantal uitzonderingen.
    ''Wat krijg ik hiervoor?'' vroeg hij met een plagerige grijns. Doordat ik zo abrupt uit mijn gedachte word gehaald kijk ik hem eerst twee seconde vragend aan, voor ik me realiseer wat hij bedoelt. Dan pak ik de blaadjes van hem aan.
    "Emh, mijn eeuwige dankbaarheid? Of een ijsje, dat kan ook. Of je houdt iets te goed van me, if you ever need a favour," zeg ik terwijl ik mijn blaadjes veilig opberg. "Jamie toch? Volgens mij heb ik toen ooit een opiniestuk geschreven voor 'best football player of the year'," zeg ik, al wordt mijn stem steeds zachter bij ieder woord dat ik uitspreek, tot ik bijna onverstaanbaar ben. Ik schud mijn hoofd als teken dat het eigenlijk ook niet uitmaakt en lach even zacht. "Elysia, en met mijn stomme geratel ben ik je volgens mij al helemaal een ijsje verschuldigd." Ben ik even blij dat ik die van mij al ophad voor hij aan kwam lopen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jamie Joah Morris



    Jock • Football team • Outside • With Elysia

    Voor een paar seconden staarde ze hem alleen maar aan en hij wilde bijna vragen of ze nog ging antwoorden, of dat ze misschien haar tong kwijt was geraakt. Zo moeilijk was die vraag toch ook weer niet? En anders was het gewoon plagerij dus ze hoefde ook niet serieus te reageren.
          ''Emh, mijn eeuwige dankbaarheid? Of een ijsje, dat kan ook. Of je houdt iets te goed van me, if you ever need a favour," Oké, dat was pas een saai antwoord. Hij zuchtte dan ook eens, jammer. Hij had nog gehoopt dat dit leuk kon worden maar helaas.. zelfs de 'normale studenten' waren saai tegenwoordig.
          ''Jamie toch? Volgens mij heb ik toen ooit een opiniestuk geschreven voor 'best football player of the year','' Even staarde hij haar enkel aan. Wist hij dat nog? Nee. Hij wist alleen wie dan de titel zou krijgen - de rest interesseerde hem niet. Hij haalde zijn schouders dan ook op en knikte eens. ''Jamie, ja.'' bevestigde hij nog eens voor de dame.
          ''Elysia, en met mijn stomme geratel ben ik je volgens mij al helemaal een ijsje verschuldigd." Hij schudde zijn hoofd eens als antwoord op haar voorstel en nam zijn telefoon die zojuist trilde in zijn broekzak
    From Sami;
    Hiya handsome c; Ik ben nog wat zon aan het pakken met Siënna maar ijs klinkt wel heel goed. Let's make a deal.. You bring us the ice cream and you get the amazing Sami huggsss? ;p

    Jamie kon een grijns niet onderdrukken.
    To Sami;
    On my way, wat wil Siënna voor ijs?

    Stuurde hij terug - hij vroeg het liever voordat hij iets mee nam wat ze niet lustte. Aan Sami hoefde hij het niet eens te vragen, hij wist wel wat ze wel of niet wilde hebben. Hij keek weer op van zijn telefoon naar de dame aan het tafeltje.
          ''Niet nodig, tenzij je ook meteen ijs voor twee anderen wilt kopen.'' zei hij met een glimlachje. ''Maar vertel eens, wie was er volgens jou dan 'best football player of the year'?'' Hij kon het niet laten om het te vragen - en hij was benieuwd of ze eerlijk antwoord durfde te geven of dat ze zou zeggen wat hij wilde horen.


    EVAN CHESTER DALE

    Math Nerd || Shirt || At the Loser Club || talking to the squad





    Een luid gekuch klonk door de ruimte waardoor ik even verrast naar Taylor keek die zich in haar water leek verslikt te hebben waardoor ik haar even bezorgd aankeek. "Gaat het wat?" voorzichtig klopte ik even op haar rug al had ik geen idee of ik haar daadwerkelijk hielp hiermee of niet, ik had het ooit ergens gelezen dat het ook niet zo effectief was dus stopte ik ook zodra ze wat beter leek te zijn. "Hoi," kwam er dan ook ietswat moeilijk over haar lippen en ook Joey begroette me waardoor ik besefte dat ik hen niet eens had begroet, smart Evan. Daarom perste ik kort mijn lippen even op elkaar en zwaaide naar de twee al was dat ook misschien wat vreemd dus liet ik mijn hand dan weer zakken. "Ja, het feit dat we allemaal toch wel net onderaan de sociale ladder staan gaf het weg denk ik" sprak Joey waarbij zijn blik ook nog even naar het bord gleed, iets ongemakkelijk sloeg ik mijn armen over elkaar heen. "Oh dat ook ja." kwam er iets bedenkelijk en lichtelijk gekwetst over mijn lippen. Het lelijke handschrift herkende ik toch vaag. Het was dan ook een redding van ongemakkelijkheid doen Viv binnen kwam lopen. "Iiieeeeee,"Kirde de jongedame enthouasiast waarbij ze Joseph om zijn hals vloog in een knuffel. Ik werd begroet met een hand door mijn haren waarbij een zachte grinnik mijn lippen verliet en ik Geneviev nog nakeek hoe ze Taylor een elleboogstootje schonk. Nu waren we allesinds met z'n vieren en dat luchtte me ergens wel op. "Get in losers, we're going shopping," haar quote herkende ik echter niet waardoor ik haar even licht fronsend aankeek, Hunter moest me waarschijnlijk nog een 100tal films laten kijken, minstens voordat ik sommige dingen zou gaan herkennen. Ik kon wel het startreck symbool, dat was wel gaaf, ookal heb ik die serie ook nog nooit gezien.
    "Hé, als ik dan toch in een loser club gepropt moet worden, dan liefst met jullie hoor," Glimlachte ze waardoor een glimlachje uiteindelijk ook om mijn lippen verscheen. "Daar heb je gelijk in. We zijn tenminste awesome losers." ik lachte even met mijn eigen woorden al was het ook niet zo grappig maar ah ik lachtte om veel als ik zenuwen had. Als een echte held klonk het plots 'Hey dudes, dudettes.' waardoor ik meteen alert was en een brede glimlach mijn lippen sierde eens ik Hunter zag. Ik haf Hunter een enthouasiaste highfive 'Loserclub?' ik knikte om zijn woorden. 'The one and only." zuchtte ik ergens waarna ik even naar het bord knikte en iedereen even aankeek. Nu waren we toch met z'n vijven en ik had nog steeds geen idee wie dit organiseerde. Kort haalde ik een hand door mijn haren die net in de war gebracht waren door Viv waarbij ik even rondkeek. Het stonk hier echt verschrikkelijk naar oude sokken. "Hebben jullie in-" had het nog zacht geklonken voordat Joseph Taylor onbewust leek te onderbreken waardoor ik haar even met een zwak glimlachje aankeek vooraleer ik me weer op Joseph richtte. "Het voelt oprecht alsof mijn IQ al 10 punten gezakt is puur door hier te zijn als ik dan toch eerlijk ben," wist de jongen te zeggen wat me even kort deed lachen, deze fumes konden hersencellen inderdaad doen krimpen volgensmij. "Ik kan niet geloven dat ik ook maar een seconde dacht dat dit een goed idee was." ging hij verder waardoor mijn lachje even wegstierf en ik kort op mijn lip beet, daar had hij wel een punt. Mijn nieuwsgierigheid had me hier eigenlijk heengeleid en ik denk dat dit voor de meeste wel zo was, ik keek dan ook even vragend naar Hunter in de hoop of hij ons wat meer wist te vertellen al was het Taylor die nu wel iets wist te zeggen tussen de mini rants van Joey door. "Denken jullie.. Denken jullie dat het een soort 'valstrik' is?" Ze leek even onzeker over haar lip te bijten en ik dacht even na waarbij ik lichtjes begon te ijsberen. "We zijn wel in Jock territorium. Wie heeft deze club eigenlijk opgericht?" mijn blik gleed van Joseph, naar Genevieve, naar Taylor tot Hunter en eindigden dan op het bord. NR... N die een jock is. Mijn ogen vergoten eens ik als een echte dedective alle puzzelstukjes bij elkaar raapte -en hoogstwaarschijlijk ook de enige was die zo laat doorhad dat het Nathans lelijke geschrift was-. "Wacht... Nathan!?" kwam er lichtelijk paniekerig over mijn lippen waarbij ik me haast vastklampte aan mijn beste vriend. "Nah-ah dit is zekerweten een valstrik." kwam er zenuwachtig en paniekrig over mijn lippen gerold. Niet zozeer dat ik zo bang was van Nathan.... maar gewoon omdat ik wist dat dit niet het enige was wat hij van ons wilde.








    ROGER ‘RONNIE’ VINCENT AMBER

    Arty farsty twin || With Clyde || At the Mr.Amber's office



    Clyde draaide op hetzelfde moment zijn hoofd naar mij toe waar ik zijn mondhoekjes al in een brede grijns omhoog zag krullen. 'Alsof je mijn gedachten kunt lezen,' zei broederlief waarna hij rechtveerde uit de veel te comfortabele stoelen. Na al die jaren kon je haast onze kontafdrukken in de kussentjes opmerken, die van mij was iets breder tho, since ik een goede dikke kont had hmmm. Vervolgens gooide Clyde mijn benen van het bureau af waardoor ik hem iets mokkend aankeek en vervolgens even keek naar paps met een blik van -zagjedat- waarna ik weer naar de hoofdschuddende boos doender keek. 'Manieren, Ronnie, manieren.' zuchtte hij 'Wat moet pa nou wel niet van je denken.' grijnsde Clyde waarna ik mijn tong even naar hem uitstak en wat rechter op de stoel ging zitten. Paps wist enkel even over zijn slapen te wrijven met een blik van -wathebikopgevoed- tot Clyde mijn stoel goed beetnam en me het kantoor uitrolde. "DOEI!" riep ik paps nog na waarna ik mijn benen wat optrok zodat Clyde wat snelheid kon aanemen waarbij een kinderlijke grijns mijn lippen sierde. 'Tabee!' riep Clyde nog waarna we het kantoor haast uitvlogen, echter stopte Clyde abrupt eens we het kantoor van de directrice naderden waardoor ik mijn stoel bijna uitvloog.'Niet zeuren, ik heb je om precies te zijn wel zeven meter lopen bespaard.' Zei Clyde voordat ik wat kon zeggen waardoor ik kort met mijn ogen rolde om vervolgens toch te grijnzen " Zachtere stop had wel gemogen." plaagde ik mijn broer waarna ik overeidn getrokken werd en ik met een sprongetje naar mijn evenbeeld stond. 'Oké, nu snel meekomen voordat ik die stoel terug moet gaan brengen.' ik keek even om waar ik het gedaande van 'Mr.Amber' al zag , zo klonk het wel erg bedreigend niet, dus sloeg ik mijn arm om Clyde heen en smeerde het 'm zo snel mogelijk. Eens op de gang liet ik mijn handen in mijn broekzakken glijden en keek even kort naar Clyde die als een echte badass zijn zonnebril opdeed. Ik kon het zo ook wel tho, even in slow mo een bril opzetten, helaas voor mij had ik geen zonnerbril blij dus zou ik het maar op de slowmo walk moeten houden denk ik zo.
    Eens Clyde zijn peuken echter boven haalde kreeg de jongen weer mijn volle aandacht en een kleine grijns sierde mijn lippen eens ik zijn roze aansteker zag. 'Waarschijnlijk gejat van een cheerleader of zo.' zei de jongen schouderophalen waarbij een "ah zo." mijn lippen verliet waarna ik zijn peuk maar al te gretig aannam en deze tussen mijn lippen liet rusten. 'Ik ga er nu trouwens wel vanuit dat jij het ijs betaald.' zijn woorden en gezicht deed me even mijn wenkrbauwen optrekken. "Woah woah, easy pretty.' zei ik lachend. "Met het ijs bedoel je zeker 10 bollen, no way daar trap ik niet nog eens in." ik stal zijn aansteker gezien we al practish bijna buiten waren en er toch geen docenten in de buurt waren die zouden kunnen zeiken omdat we aan het roken waren in de hangen en blah blah. Sommige docenten zeikten enkel maar om te zeiken, dat was wel duidelijk. "Ik betaal je enkel een waterijsje onder de 3 euro, als je wat beters wil mag je zelf opleggen." zei ik geamuseerd tegen Clyde waarna ik even halt hield toen ik een nogal donker persoon meende te herkennen.
    "Jij ziet eruit als shit." mompelde ik tegen mijn rookbuddy Izno eens ik haast voor de jongeman stond. Hij zat half buitenwesten tegen de lockers aan, zijn shirt goed bebloed en ergens was er een doffe grijns op zijn lippen. Integenstelling tot Clyde had ik niet echt iets tegen de kerel en het minste wat ik kon doen was hem een handje helpen. "Zin om wat ijs te halen, dunno voor soort je wil, maar het kan misschien iets helpen tegen ... dat." ik wees even naar mijn gezicht gezien zijn gezicht er nogal rood uitzag en de wonden nog redelijk vers waren, echter kende ik Izno ook wel dat hij het misschien ergens wel gezocht heeft en dat hij geen medelijden nodig heeft, dus heck waarom niet gewoon met z'n drieën wat ijs eten dan dat hij moet uithuilen wie hem in elkaar gemept heeft, waar daar hadden we alledrie vast geen zin in.



    [ bericht aangepast op 15 mei 2018 - 12:27 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kim Todd Ruairi
    17 jaar, weirdo, his room > loserclub


    Ik heb al drie keer in mijn vingers geprikt en de kramp is ondragelijk, maar ik moet en zal mijn nieuwe aanwinst vandaag eindelijk afmaken. De kleurige veren van de kolibrie liggen netjes over het neppe lijfje gedrapeerd en voorzichtig ben ik de vogel weer aan het dichtnaaien. Dat is echt een prutswerkje, gezien het zo klein is en ik wil niet dat de naad echt zichtbaar is. Maar ik ben bijna klaar! Bijna is de vogel dicht en dan moet ik naar een of andere club waar ik een brief voor heb gekregen. De loserclub hebben ze het genoemd. Dat is wel interessant, want ik vind mezelf niet echt een loser. Ik heb nog nooit wat verloren, dus hoe kan ik dan een loser zijn?
    'Ah, Shi-bal!' vloek ik als ik weer in mijn vingers steek en er bloed opwelt uit de kras die op mijn vingers is ontstaan. Ik heb door de latex handschoenen heen geprikt en ik houd mijn bloedende hand omhoog. Ik maak het later wel af. Ik heb er nu geen zin meer in. Ik trek de handschoenen uit en doe mijn schort af. De vogel laat ik op mijn bureau liggen en ik pak een vuile doek om het bloed van mijn handen af te vegen. Vervolgens gooi ik de doek op de grond en pak maar mijn tas om naar de "geheime loserclub" te gaan. Ik kijk straks wel of ik mijn tijd daarin wil stoppen.
    Op mijn weg daarheen ontwijk ik Vale en een paar andere pestkoppen en doe ik net of ik Izno niet zie liggen. Ik heb er vandaag niet veel zin in om hem te helpen. Ik vraag vanavond wel hoe het met hem gaat.
    Stilletjes loop ik de kleedkamers binnen. Er zijn al aardig wat mensen, dus ik ga wat aan de zijkant staan en bestudeer mijn bebloede vinger. Oeps


    Look deep into nature and then you will understand everything better

    GENEVIEVE JEMIMAH GOLDSTEIN
    18 | Nerd - Turtle Chick | @Loserclub | The Squad

    "Daar heb je gelijk in. We zijn tenminste awesome losers," antwoordt Evan. Ik lach zachtjes met hem mee en knik om zijn idee te beamen.
    Het duiurt niet lang voor de deur van de kleedkamers weer open gaat en Hunter naar binnen komt gewandeld. Ik had eigenlijk nooit het idee gehad dat we met zovelen als Losers bestempeld werden. Joseph bijvoorbeeld, is dan wel verlegen en hij mag dan liever met boeken bezig zijn dan mensen; dat maakt hem in mijn ogen zeker niet het kennen niet waard. Evan is één van de aardigste personen die ik ken, hij doet geen vlieg kwaad. En Taylor; die durft zomaar even haar haren in de felste kleuren te verven. Ik snap het gewoonweg niet. Maar ik ben wel blij dat ze hier zijn.
    "Het voelt oprecht alsof mijn IQ al 10 punten gezakt is puur door hier te zijn als ik dan toch eerlijk ben. Ik kan niet geloven dat ik ook maar een seconde dacht dat dit een goed idee was," deelt mijn beste maatje mee nadat de nodige begroetingen uitgewisseld zijn. Voor ik hem echter mee kan delen dat hij zelfs met 20 IQ punten minder waarschijnlijk nog kans maakt om lid te worden van Mensa stuurt Taylor het gesprek een andere richting uit, waardoor Evan van de ene seconde op de andere in een milde paniekaanval lijkt terecht gekomen te zijn.
    "Op het briefje stond duidelijk dat het om een bedankje ging," probeer ik iedereen tot bedaren te brengen. "Noem me naïef maar ik denk niet dat dat gelogen was. Dit is Carrie White niet." Ik schenk zowel Taylor als Evan een glimlachje alvorens even mijn schouders op te halen. Ik geloof liever in het goede van mensen, zelfs van Nathan.
    "Oh hemel je bloedt," spreek ik Todd aan als ik hem plots opmerk. "Zal ik je even helpen?"


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.