• ''If you hang around with losers you become a loser.''


    WELCOME TO



    ''To be a good loser is to learn how to win.''



    Rule number one, we don’t talk about Loser club
    We volgen in deze rpg de laatste jaars studenten van Westmore High (New York). Wanneer één van de populairste jongens uit de put word geholpen met zijn punten besluit hij één ding te doen voor de Losers die hem geholpen hebben en besluit hen allemaal samen te stoppen in de ‘Loser club’. De meeste ‘losers’ kennen elkaar wel, sommige zijn beste vrienden andere zijn onbekenden van elkaar, maar allen hebben ze iets gemeen. Ze zijn de underdogs en hebben de populairste jongen van Westmore geholpen de afgelopen jaren. Hierdoor sluit hij dan ook een deal met hen. Ze krijgen een maand workshops/tips/styling van enkele populaire kids van de school zodat ze op het eind van de maand niet meer als losers aanzien kunnen worden. Echter is er toch veel werk aan de winkel om deze losers naar wat doenbaars om te toveren.


    W e are proud student of blue white
    E verybody counts here at our school
    S laying the others is what we do right
    T oghetter we will make you look like a fool
    M ONGOOSES take out your claw
    O oooooooh
    R eady !

    E at those enemys raw !

    GO WESTMORE GO !





    TRUST NO PLAYER
    — FEAR NO BITCH.








    ''Even magic shouldn't help to make the ugliest bitch pretty.''

    WESTMORE SCHOOL RULES
    Iedereen hoort aanwezig te zijn op school. Zo niet dan moet de student een medisch attest indienen op school
    Twee keer te laat is strafstudie, Drie keer te laat is werkstraf na school.
    Geen kauwgom toegestaan, word je gesnapt krijg je een werkstraf na school. ( Kauwgomschrappen)
    Het downloaden van illigale software, virussen of onreine filmpjes resulteert in strafstudie
    Het gebruik van alcohol, sigaretten of drugs binnen de schoolmuren word niet getolereerd.
    Het dragen van de blauw witte schoolkleuren tijdens activiteiten is verplicht
    Gedraag je tegenover medestudenten en docenten, deel liefde geen haat
    .


    ROLES




    Naam | status | FC | User | Pagina

    The Loser club

    Nerds
    L Evan Chester Dale || Math Nerd || FC : Tom Holland || Forgarty || 1.4
    L Joseph Peter Miller || Nerd || FC: James McAvoy || Ascian || 1.3
    L Genevieve Jemimah Goldstein || The Turtle Girl || FC: Emma Stone || EiIonwy || 1.7

    Geeks
    L Hunter Logan Adkins || Geek || FC : Chandler Riggs || Riggs || 1.6
    L Taylor Erica Miller|| Geek || FC : Leda Muir || PecuIiar || 1.6

    Gleeks
    L Lynn Ivy McCain || Miss Acapella || FC: Anna Kendrick || Errante || 1.3

    Weebs
    L [R] Remiinds

    Weirdo’s
    L Kim Todd Ruairi || The animal freak || FC: Choi Seung Hyun || Emzee || 1.7
    L[R] ParvaRubraHood




    The Dark side




    Nerds
    Leader L Aurora Kayhleig Fracer|| Dark side leader || FC: Natalie Portman || adoxography || 1.3

    Geeks
    L


    Gleeks

    L [R] Kassandra Sophia Taylor || Singer songwriter ||FC: || Sumner || 1.6

    Weebs
    L Izno "Akumu" Williams || The Dirty Devil ||FC:Alex Storm || Illyrians || 1.3


    Weirdo’s

    L



    The Populair Squad

    King
    K Nathan Elias Rousseau || The douchebag king || FC: Brandon Flynn || Forgarty || 1.4

    Queen
    Q Stevie Meredith Powers || The Queen ||FC: Elaine Carlin || Ziegler || 1.3

    Chearleaders
    C Penelope Porter || The Girly girl ||FC: Lilly Collins || Shadowsinger || 1.4
    C Siënna Marissa Blanchard || The Slut || FC: Alissa Violet || Solmeron || 1.3
    C Samara 'Sami' Allison Taylor || The Sweetheart || FC:Cindy Kimberly || Fonollosa || 1.3

    Jocks
    J Jamie Samuel Morris || Jock || FC:Kieran Warner || xJess ||1.4
    J Gabriël Noah Stanford || Wearing a mask. || FC:Casey Cott || McTier || 1.6
    J Charlie "Clyde" Carson Amber || Tempered asshole sweetheart || FC:Cole sprous || Riggs || 1.7

    Bullies
    B Bethany James || The Devil Incarnate || FC:Marina Laswick || JudithSuzann || 1.4
    B Vale Mathias Callister || The Evil King || FC: Diego Barrueco || Amren || 1.7


    Normal students

    S Roger "Ronnie" Vincent Amber || the Chill twin || FC: Dylan Sprouse || Forgarty || 1.7
    S Eden Isla Sadler || Normal student || FC: Lorena Rae || Benu || 1.3
    S Noah Evan Davis || The journalist || FC:Jordy Baan || PecuIiar ||1.7
    S Elysia Rosa Green || The Girl Next Door || FC: Daisy Smith || Ascian || 1.3
    S Mirella Ashley Carlson || The lovable poet || FC:Daria Milky || Sumner ||1.4
    ...

    [/font]


    CLASSES


    A



    BETHANY ‘BETH’ JAMES
    CHARLIE "CLYDE" CARSON AMBER
    EDEN ISLA SADLER
    IZNO "AKUMU" WILLIAMS
    JAMIE JOAH MORRIS
    JOSEPH PETER MILLER
    KASSANDRA SOPHIA TAYLOR
    KIM TODD RUAIRI
    LYNN IVY MCCAIN
    NATHAN ELIAS ROUSSEAU
    NOAH EVAN DAVIES
    ROGER "RONNIE" VINCENT AMBER
    SIËNNA MARISSA BLANCHARD
    STEVIE MEREDITH POWERS





    B



    AURORA KAYHLEIG FRACER
    ELYSIA ROSA GREEN
    EVAN CHESTER DALE
    GABRIËL "GABE" NOAH STANFORD
    GENEVIEVE JEMIMAH GOLDSTEIN
    HUNTER LOGAN ADKINS
    SAMARA 'SAMI' ALLISON TAYLOR
    TAYLOR ERICA MILLER
    PENELOPE PORTER
    MIRELLA ASHLEY CARLSON
    VALE MATHIAS CALLISTER








    ROOMIES







    RULES




    o In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    o Je schrijft minstens 150 woorden
    o Maximum 2 personages waarvan minstens 1 Normale student.
    o Minstens 1 keer per week posten. Het is voor mij ook een drukke periode, maar het zou wel fijn zijn om dit topic actief te houden.
    o Reservaties blijven 72 uur. (48 uur voor een basisopzetje, daarna nog 24 uur voor het meeste in te vullen) . Ik verwacht ook geen boek, maar op zijn minst een kort uitlegje van hoe je personage in elkaar zit zou fijn zijn.
    o OOC in praattopic!
    o Lees iedereen zijn posts! Ik weet dat het soms moeilijk is, maar ik zal mijn best doen ervoor te zorgen dat het geen sneltrein word. In iedereen zijn post kan er nuttige info staan omtrent de omgeving, zijn/haar personage of zelfs jou personage! So my beoble pls read.
    o Heb respect voor elkaar! Dit betekend niet zomaar andere hun personages besturen zonder vragen, iemand negeren, achter elkaars rug om klagen etc. I am an positive thinker en dit hoort een leuke rpg te zijn. So be nice people en als er problemen zijn, kom aub eerst naar mij voordat je iets plaats in het praattopic Also no fighting in my loser club !
    o Geen Mary sue’s, Gary sue’s , Orpg’s, … (Ik zal je vriendelijk erop wijzen als het die kant uitslaat. Ben je het niet met me eens? Gelieve me dan in mijn gastenboek te contacteren en me te overtuigen dat het niet zo is. )
    o Dit is een comedy rpg ! Drama mag, maar maak het dan niet te melig. Also ik word cockblocker nummer 1 als het te orpg word ! Hou goed rekening dat je personage ook niet over de top word, ieder personage is equal aan elkaar hier en het is niet omdat het over de losers gaat dat andere personages daardoor in vergetelheid vallen.
    o +16 mag, maar duid het dan ook aan en onder een spoiler !
    o Ik heb het recht je uit mijn rpg te schoppen als je 1) de regels niet waardeert, 2) Niet post 3) Niet op mijn waarschuwingen antwoord
    o Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs.
    o Vragen? Shoot at me! Ik ben er om te helpen en de rpg in goede banen te leiden!
    o Hopelijk schrikt jullie dit niet af, het zijn voornamelijk de basisregels van iedere rpg, but just with my quircky toughts erbij hehe.
    [/b][/center]


    PRAATTOPIC2






    Het is woensdag middag 2 Mei wat betekend dat de laatste 2 maanden van het schooljaar nu ingaan. De klonk telt nu 4:45 PM wat betekend dat de losers over een kwartiertje verwacht worden in de kleedkamers van de Westmore Mongooses, aka de jongenskleedkamer. Het lokaal is momenteel nog leeg, naast een strategiebord waar er in een lelijk handschrift (die sommige misschien kunnen herkennen als het handschrift van Nathan) LOSERCLUB op geschreven staat. Het is een mooie zonnige dag verder, de ijszaak niet ver van school draait volle toeren en ook het schoolplein zit vol met genietende studenten. Woensdag is namelijk geen club dag dus iedereen is vrij om te doen wat/hij zij wil al mogen ze niet verder dan het stad ingaan en moeten ze voor 8PM terug op school zijn.


    Mag ik toch verzoeken dat iedereen elkaars posten goed doorleest? Ook wil ik dat je minstens 3 posts tussen je laatste post staan om te beginnen, deze regel word later verhoffen. Voor de leden van de loserclub, je hoeft niet op volgorde te posten, anders kan je zo een eind wachten tot je weer mag posten. De ene praat misschien wat meer dan de andere

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 18:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    VALE MATHIAS CALLISTER

          Pippa knipperde met haar ogen. ”Ik snap niet zo goed wat je bedoeld?" zei Pippa, Vale wist niet zo goed wat er niet te snappen viel. “Wat snap je niet?” vroeg de jongen dan ook, het kwam er botter uit dan bedoeld.
          Vale’s gehoorgangen werden vervuild door het horen van de stem van de jongen die hem het bloed liet koken. Vale kon het dan ook niet laten om een reactie terug te geven, wat hem een por in zijn zij verdiende.
          ”Aardig zijn," murmelde Pippa toen. "Handen wassen?" vroeg ze vervolgens verward. "Je zei dat je niks vreemds gedaan had, Vale." Voordat Vale überhaupt iets kon antwoorden, zocht Pippa haar tas door en werd er niet veel later een klein flesje desinfecterende handgel in zijn handen geduwd.
          ”Pips.. Hij bedoelde, uh.. Ik heb mijn handen gewoon gewassen, ze zijn schoon,” zei Vale, waarna hij het flesje weer terugduwde en Izno dodelijk aankeek. Niet vee later kwam Clyde zich ook nog met het gesprek bemoeien.
          ”Get a life,” antwoordde Vale terug, waarna zijn potje aandacht voor Clyde wel weer opgebruikt was. Hij richtte zich weer op Pippa, die haar ogen op Izno had gefocust. Hierdoor voelde hij zich geneigd om ook hem weer aan te kijken.
          ”Ben je gevallen?" vroeg ze bezorgd. “Misschien moet je wat ijs op je oog doen. Ijs-ijs, niet het soort ijs dat ze hier verkopen,” vervolgde ze en Vale kon het niet voorkomen dat zijn hand tegen zijn voorhoofd aan vloog. Hij negeerde de wil om iets naar Clyde’s hoofd te smijten, die zich zonodig moest mengen.
          ”Nee, die imbeciel heeft gevochten. Hem kennende heeft hij erom gevraagd en is hij dus verantwoordelijk voor zijn eigen wonden. Pips eet alsjeblieft je ijsje op en maak je zorgen om mensen die het waard zijn oké?” antwoordde Vale voor Izno, waarna hij de jongen een waarschuwende blik gaf en zijn hand toen op die van Pippa legde. Hij glimlachte naar haar.

    18 - The Evil King - with Pippa - feeling happy? - ice cream parlor


    That is a perfect copy of reality.


    IZNO "AKUMU" WILLIAMS

    • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
    17 ∾ weeb "dark side" ∾ dirty devil ∾ ijssalon ∾ Ronnie & Clyde


    'Helaas voor jou, Izfail, heb ik mijn handen wel gewassen. Moet je nu huilen van teleurstelling?' Een korte, spottende lach verlaat mijn mond. Izfail? Ik heb zoveel beter gehoord, zelfs van Vale. Waarschijnlijk zijn zijn hersenen ondertussen zo erg aangetast dat hij niet eens meer origineel kan zijn. Voordat ik mijn mond open kan trekken, is Pippa al begonnen. Ze lijkt daadwerkelijk bezorgd te zijn om mijn wonden en ik schud lachend mijn hoofd.
          'These are battlescars,' vertel ik haar, 'ik heb ze gekregen toen ik Vale's overgrote ego krenkte.' Vanachter krijg ik een por van Ronnie en ik kijk geïrriteerd naar hem om. Ik geef hem een cynische glimlach, omdat ik de betekenis van zijn por duidelijk van zijn gezicht kan lezen: gedraag je of anders geen ijsje. En ik heb eigenlijk toch wel zin in ijs. Hij lijkt wel een moeder. Clyde is ondertussen, zoals gewoonlijk, zijn eigen pity party aan het geven en klaagt dramatisch over hoe vreselijk het is om ijsjes te halen in het bijzijn van zulke mensen.
          'Ik ben er klaar mee.' Op zich zou ik het niet erg vinden als hij zich nu uit de voeten maakt. Niemand heeft echt veel behoefte aan die jongen hier. 'Ik ga buiten zitten, ga je mee?' Ik rol mijn ogen en neem mijn eigen ijsje vervoglens in ontvangst. Hoe erg zou Ronnie het me kwalijk nemen als ik dit ijsje in Clyde's gezicht zou duwen? Ik negeer Vale die de stoere jongen uit probeert te hangen bij Pippa en kijk toe hoe Clyde genietend naar zijn ijscoupe staart. Ik weet dat het bijna zelfmoord is, maar ik kan het niet laten om in een snelle beweging een harde duw tegen Clyde's handen te geven zodat de bak met een geweldige "smash" in zijn gezicht terecht komt. 'Eet smakelijk,' zeg ik. Ik zet toch onbewust een stap achteruit zodat ik niet meteen binnen vuistbereik ben van de jongen. Ik zwaai mijn mobiel geamuseerd door de lucht. 'Mocht je me ooit uitnodigen voor je bruiloft, heb ik dit in ieder geval gefilmd en anders stuur ik het wel door naar Ronnie, die zal het vast niet erg vinden om dit materiaal te bezitten.' Ik grijns uitdagend naar de in ijs bedekte jongen. Met een overdreven slijmerige stem voeg ik toe: 'sorry Clyde, ik vond je gewoon zo... hot, dat ik dacht dat je de verkoeling wel kon gebruiken.'


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    C H A R L I E      "C L Y D E"      C A R S O N      A M B E R

    Tempered asshole sweetheart - 18 - With the partner in crime and beat up bastard.


    'My self esteem has two levels:

    - I'm a worthless piece of shit who deserves no love.

    - Bow down before me bitches I'm your king.'



    Het kon niet veel erger worden dan dit. Mijn hoofd deed gewoon pijn van het gebekvecht tussen die twee. Gelukkig had ik mijn ijsje nog om op te focussen. Gelukkig was Vale al zo wijs Izno maar te laten voor wat het was. Echter was Izno nog altijd niet klaar met het terroriseren van mensen. Hield hij dan ook nooit op? Ik besloot er geen greintje aandacht meer aan te besteden en nam mijn ijs in ontvangst waarmee ik van plan was naar buiten te gaan. Puur om van dit gezeik af te zijn en om gewoon rustig van mijn ijs te kunnen genieten. Echter kreeg ik hier de kans niet voor want voor ik het wist bevond mijn gezicht zich in het ijs. Met elke zin die Izno daarna uitsprak begon mijn bloed meer te koken. Als hij dacht dat hij hier zonder kleerscheuren vanaf zou komen had hij het goed fout. Ik gooide het glas van het ijs op de grond en bleef voor enkele seconden met gebalde vuisten en strak op elkaar geklemde kaken luisteren naar Izno zijn gezwets. Dit maal geen waarschuwing. Ik rende op dat misbaksel af en klapte hem tegen de grond. Het boeide me niet dat ik ook de grond belande, hier ging hij voor boeten. Ik bevond me nu boven op hem en drukte hem tegen de grond aan, mijn gezicht enkele centimeters van zijn gezicht verwijderd. Ik greep zijn kaak vast waardoor hij wel naar me op moest kijken. 'Je. Gaat. Er. Aan.' snauwde ik alvorens ik zijn kaak losliet en hem de eerste klap recht in zijn gezicht gaf. Na de grijns op zijn gezicht te zien volgde er al snel een tweede klap wat mij een gemene grijns rond mijn lippen opleverde. 'Hier wordt ik nou hot van.' Ik voelde zoveel woede opwellen, waarvan waarschijnlijk nog niet eens de helft Izno de reden was. Maar het voelde zo goed om mijn woede af te kunnen reageren. 'Nu heb je geen praatjes meer, of wel?' siste ik alvorens ik mijn vuist op zijn kaak plantte en de volgende klap op zijn neus richtte. Al het bloed wat er af gewassen was zat er nu al weer op, al niet dubbel zo erg. Waarschijnlijk had ik hier moeten stoppen maar ik kon het niet laten er nog wat klappen achteraan te gooien. Ik woelde even door zijn haar om het af te maken en trok vervolgens zijn portemonnee uit zijn broekzak. 'Nu mag je een nieuw ijsje voor me gaan betalen.' zei ik en zette me hard van hem af alvorens ik weer opstond. Ik veegde met mijn mauw het zweet van mijn voorhoofd en bestelde vervolgens opnieuw een ijsje, dit maal betaalde Izno, de lieverd. 'Volgens mij wil deze jongen hier trakteren op een rondje voor de hele zaak, toch, Izno?' zei ik tegen de verkoopster. Dat mocht ook wel na al de overlast die hij iedereen hier bezorgd had. Nadat ik betaald had pakte ik het glas van mijn verspilde ijsje van de grond waar nog aardig wat drap in zat, liep naar Izno en goot het over zijn hoofd. Hij kon die verkoeling vast wel gebruiken nu. 'Thanks, buddy.' zei ik en gooide zijn portemonnee in zijn schoot. Vervolgens nam ik mijn tweede ijsje van vandaag in ontvangst en liep richting de deur om alsnog buiten te gaan zitten. 'Ronnie?' vroeg ik aan mijn broer. Als hij hier nu alsnog zou blijven wist ik aan wiens kant hij stond en ging ik wel lekker alleen buiten zitten.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2018 - 22:08 ]


    How far is far

    Penelope "Pippa" Porter
    cheerleader ||| seventeen || vale || icecreamshop || outfit + shoes + hair

    Ik word enkel verwarder van wat er allemaal gezegd wordt en de sfeer lijkt met de minuut gespannener te worden.
          ”Nee, die imbeciel heeft gevochten. Hem kennende heeft hij erom gevraagd en is hij dus verantwoordelijk voor zijn eigen wonden. Pips eet alsjeblieft je ijsje op en maak je zorgen om mensen die het waard zijn oké?” zegt Vale. Hij legt zijn hand op de mijne, maar alles wordt niet bepaald veel duidelijker.
          "Gevochten?"
          Voor ik het weet, gebeurd er van alles, Izno duwt Clydes ijsje in zijn gezicht, net zoals ik zonet bij Vale had gedaan, alleen Clyde vat het veel minder goed op en springt bovenop Izno. Ik kom al overeind om er tussen te komen, maar Vale trekt mij terug en blijft mijn arm stevig vast houden. Pas wanneer Clyde wegloopt en Izno als een zielig hoopje mens op de grond ligt, laat Vale mij los.
          Gelijk kom ik overeind. "Vale," sis ik. "Je had er tussen moeten komen."
          Bijna iedereen staat alleen maar een beetje Izno te kijken, en eigenlijk wil ik Clyde aanspreken op zijn gedrag, maar Izno is nu even belangrijker. "Hey, Izno?" Voorzichtig schud ik aan zijn schouders. In mijn tas grabbel ik naar mijn flesje water, wat ik in Izno's gezicht sprenkel in een poging hem wakker te maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Samara 'Sami' Allison Taylor
    17|The Sweetheart|With Siënna|Outfit+Shoes



    'Ja, alleen je knuffels dat zal het zijn,' zei Siënna lachend, waarna ze even naar me keek. 'Ik denk dat je leuke gezichtje ook wel een beetje helpt.' Onschuldig haal ik mijn schouders op. 'Dat weet ik allemaal niet, dat moet je maar aan Jamie vragen.' zeg ik en glimlach. Beschouwde ik mezelf als lelijk? Nee zeker niet, ik was zelfs meer dan tevreden met mezelf te noemen. Maar ik vond mezelf verder ook niet heel speciaal. Als anderen dat vinden kan ik dat niet tegenhouden, maar ik was gewoon ik. In mijn ogen.
    'Cute,' zegt ze na mijn Sprinkles-opmerking. 'Maar nu we het er toch over hebben, even een heel serieuze vraag,' begon Siënna vervolgens.. 'Als je een ijssmaak zou zijn, welke smaak zou je dan zijn?' vroeg Siënna me met een grote grijns. Ik hou mijn hoofd wat schuin en denk even na. 'Telt unicorn ijs?' zeg ik na een tijdje en kijk naar haar. 'Want dan definitely unicorn.' glimlach ik. 'How about you? Toch stiekem vanilla?' plaag ik haar en ik geef haar een speelse knipoog.
    'We zouden nadat onze ijs bezorging is gedaan ook een terrasje kunnen pakken trouwens, het plein is een beetje uitgestorven,' merkte Siënna op en ik knik. 'Dat klinkt wel heel goed, of..' begin ik en pak mijn telefoon weer. 'We verplaatsen de bezorging.' zeg ik en grijns licht. Ik stuur snel een berichtje.
    To: Jamie
    Gaat de bezorging ook naar een terrasje? Vaste plek? Ik trakteer. (;

    Ik kijk naar Siënna en dan naar haar jeans. 'Ik heb volgens mij nog shorts in mijn kluisje liggen? Als je wil.' merk ik dan opeens op.


    El Diablo.

    GENEVIEVE JEMIMAH GOLDSTEIN
    18 | Nerd - Turtle Chick | @Loserclub | The Squad

    "Wild cats," antwoordt Joseph op mijn vraag, in Nathan's plaats. Een lachje rolt over mijn lippen waarna ik snel een hand over mijn mond heen sla om het geluid te smoren en Joseph een elleboogstoot geef omdat hij me aan het lachen maken.
    Hier en daar worden er nog vragen gesteld, lijkend op de mijne, en allemaal hebben ze een goed punt. Ik zie ook niet in waarom anderen na jaren anders naar ons zouden kijken simpelweg omdat we er meer zoals de standaard uit zien. En ik ben niet de enige met die mening, zo blijkt.
    De uitleg van Nathan, die antwoord zou moeten geven op deze vragen, is echter behoorlijk tactloos waardoor ik me niet in kan beelden dat het ook maar je reinste beetje om ons gaat. Hij heeft gewoon minions nodig en nu wil hij die zoeken waar er talrijk aanwezig zijn en die baat hebben bij de zogeheten bescherming die hij te bieden heeft. Enter ons.
    Het hele idee hakt er behoorlijk in en ik doe mijn best geen tranen te laten bij het idee dat ik mijn hele essentie moet veranderen om iemand te vinden die me eens kan vertellen dat ik er leuk uit zie, of eens uit gevraagd te worden door iemand die geen medelijden met me heeft of zelf geen date kan krijgen. Mijn vingers glijden over het stofje van mijn rok terwijl mijn blik ze volgt. Ik kan het mijn vader niet kwalijk nemen dat hij geen verstand heeft van mode, of mijn broers. Was het anders geweest als mijn moeder nog geleefd had?
    Om te voorkomen dat ik hier in een volle ruimte ga staan grienen bij het gemis aan mama zoek ik zo subtiel mogelijk steun bij de enige op school die ik ooit over haar verteld heb; Joseph. Ik laat mijn hand in de zijne glijden en knijp er zachtjes in.
    "Ik wil dit doen," fluister ik hem toe, vastberaden. "Ik ben het zo moe." Als ik het niet probeer, dan weet ik nooit of het gewerkt zal hebben, toch?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Eden Isla Sadler

    ”It seems to me, that love could be labeled poison and we’d drink it anyways."

    • 18 • Normal Student • With Beth •

    ”Ik krijg het idee dat ik niet echt nee kan zeggen,” reageerde de blondine zodra ze me opmerkte. Lichtjes schudden ik met mijn hoofd, waarop mijn lange lokken subtiel heen en weer dansten, en leidde ik Beth op een geheel subtiele manier met me mee, nog voor ze het zelf goed en wel door kon hebben. Tenslotte was ik een ster in onopgemerkt iemand afleiden, maar wilde je ook met een 19 maanden oude dreumes die werkelijk alles in de gaten probeert te houden; zelfs wanneer je bijna denkt dat ze het niet door heeft.
          ”Maar, het weer vraagt er natuurlijk wel om, dus vooruit dan maar.”
    Grinnikend blikte ik naar opzij en keek de blondine kort aan. “Het weer is perfect voor een ijsje,” grijnsde ik tevreden. Terwijl ik samen met Beth richting de ijscowagen liep kwam ik al gauw tot de conclusie dat we niet de enige waren die hetzelfde doel voor ogen hadden. Een aardige rij stond er dan ook toen we naderde, waarop ik een klagelijke zucht over mijn lippen heen liet rollen.
          ”Hoe gaat het trouwens met je?” vroeg ik Beth vervolgens, waarna mijn blik kort over haar gleed, alvorens haar een glimlach toe te werpen. “Ik hoorde enkele geluiden op de gang die brabbelde dat je gezicht op onweer stond.” Met een veelzeggende blik keek ik haar aan en blikte vervolgens kort opzij. Vluchtig telde ik het aantal voor ons en kwam tot de conclusie dat het wachten nog wel even kon gaan duren. “Het is maar goed dat we nog niks besteld hebben,’ mompel ik tussendoor. “Ons ijsje had anders allang in een poel op de grond gelegen.”



    [Crappy, sorry, ik moet even weer terug in komen.]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mark Williams
    18 - ijssalon - alleen


    "Ja mam, ik zal proberen wat contacten op te doen.", ". . . . . ", "Ja mam ik hou ook van jou, ik zal je vanmiddag een deel van mijn loon over maken oke?" ". . . . ." "Dag spreek je later!" Ik hang de telefoon weer op, het is altijd fijn om even met moeders te praten. En gelijk heeft ze ook wel ik kan niet mijn hele schooljaar hier rondlopen in mijn eentje. Ik ga me maar eens mengen in het sociale campus leven. Op naar de ijssalon! "Wat mag het zijn?" vraagt de persoon achter de kassa. "Ik zou graag een bekertje met meloen citroen en kokos willen alstublieft" Ik kijk even rond hier terwijl ik op mijn ijsje wacht, en ik zie een wit a4tje aan de deur hangen. "Wij zoeken personeel". Dat lijkt me wel wat eigenlijk, ik hou van mijn baantje bij de platenwinkel maar een baantje op de campus zelf zou veel handiger zijn. Ik pak mijn ijsje aan en bedank de medewerker netjes. "Zoeken jullie nog steeds personeel?" vraag ik. "Ja als je hier je naam email adres en telefoonnummer wil noteren zullen we contact met je opnemen" Ze geeft me een pen en een formulier en ik vul hem snel in voordat ik ze terug geef aan haar. "Je zult van ons horen" Ik pak mijn ijsje en ga rustig zitten om hem op te eten. Misschien dat ik nog mensen uit mijn jaar tegen kom.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2018 - 20:26 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    VALE MATHIAS CALLISTER

    "Gevochten?" Pippa leek oprecht verbaasd, wat Vale liet zuchten. Hij wilde haar uitleggen dat niet iedereen zo’n goed hart had als haar, toen Clyde en Izfail het weer moesten verpesten door vuisten in elkaars gezichten te rammen. Die twee hadden wel echt een groot deel van hun brein verloren moeten hebben om híér een gevecht te houden.
          Het moment dat Pippa overeind kwam om tussenbeide te komen, wierp Vale zijn arm uit om haar terug te trekken en haar stevig vast te houden. Door zijn hoofd naar haar te schudden probeerde hij duidelijk te maken dat dit een slechte keuze was.
          Zodra het gevecht over was – duidelijk gewonnen door de kneus genoemd Clyde, liet hij zijn vriendin weer los. Ze schoot direct overeind. “Vale," siste ze. "Je had er tussen moeten komen." Een lach ontsnapte van zijn lippen.
          ”Mijn gezicht is mooier als hij heel is Pips, daarnaast, ik mag Izno niet. Waarom zou ik hem helpen?” antwoordde Vale en hij keek toe hoe Pippa zich niet veel later om Izno bekommerde. Hij zuchtte zachtjes. Ze was te goed voor deze wereld en als hij niet oplette gingen de verkeerde mensen daar gebruik van maken.
          ”Hey, Izno?" Voorzichtig schudde het meisje aan zijn schouders, waarna ze naar wat water in haar tas greep. Vale kwam voorzichtig op haar afgelopen en zat naast haar neer.
          ”Pip, hij heeft het waarschijnlijk dubbel en dwars verdiend. Laat hem nou,” antwoordde hij zachtjes, waarna hij zijn hand op haar arm zette en haar voorzichtig naar achteren trok. “Maar als je hem echt wilt helpen kan je beter Clyde aanspreken, denk ik.”

    18 - The Evil King - with Pippa - feeling happy? - ice cream parlor

    [ bericht aangepast op 29 mei 2018 - 23:31 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Bethany ‘Beth’ James
    17 - The Devil Incarnate - with Eden – ijssalon - Outfit


          ”Het weer is perfect voor een ijsje,” ik kon niet anders doen dan knikken. Ze had er zeker gelijk in, het was behoorlijk warm, en wat verkoeling kon ik wel gebruiken. Ik liep rustig met Eden mee en terwijl ik wat om me heen keek. Elke keer weer viel het me op dat mensen snel wegkeken zodra ze me aan zagen komen, het waren een stel angsthazen. Natuurlijk wist ik ook wel dat ik niet altijd de aardigste persoon was.
          Hoe dichter we bij het ijs kwamen, hoe meer mensen er tevoorschijn kwamen. Een zucht rolde over mijn lippen, waarschijnlijk moesten we een tijd in de rij staan wachten. Niet mijn favoriete bezigheid, maar ik had wel zin in ijs, dus veel andere keuzes waren er niet. Even twijfelde ik of ik ons gewoon naar de voorkant van de rij moest vechten, ik had het vaker gedaan. Maar ik concludeerde dat het geen goede zet zou zijn, Eden had er een hekel aan als ik weer eens gemeen was tegen iemand. En omdat ik niet zo’n zin had in ruzie met de enige vriendin die ik had, besloot ik het maar te laten.
          ”Hoe gaat het trouwens met je? Ik hoorde enkele geluiden op de gang die brabbelde dat je gezicht weer op onweer stond,” ik draaide mijn gezicht weer Edens kant op en keek haar onschuldig aan. “Die sukkels zouden net zo bang zijn als ik vrolijk ben, dus ik snap het verschil niet,” mompelde ik en keek kort naar de grond. “Maar ik zat weer de hele ochtend bij Amber,” legde ik toch maar even uit. Veel meer aandacht besteedde ik niet aan het onderwerp en ik besloot me te concentreren op de mensen die voor ons in de rij stonden te wachten, in de hoop dat mijn blik er voor zorgde dat ze ons voor zouden laten gaan, of dat ze in ieder geval op zouden schieten.
          Ik knikte instemmend op Edens volgende opmerking. Het leek erop dat het inderdaad nog een tijd ging duren. Ik vouwde mijn handen over elkaar en keek ongeduldig voor me uit. “Kan het niet wat sneller? Ik weet dat jullie geen leven hebben, maar ik heb niet de hele dag de tijd,” siste ik naar de twee die voor ons in de rij stonden, zodra ze bijna aan de beurt waren.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Joseph Peter Miller
    Nerd | Book/computer en D&D club | 18 | At the Loser Club | w/ the losers
          Viv port me in mijn zij na mijn opmerking en ik voel me trots dat ik haar aan het lachen heb gemaakt. Ik kan het dan ook niet laten om te glimlachen, maar ik kijk wel naar de grond terwijl ik het doe, omdat ik het haar niet wil laten merken. Ze lijkt een tijdje in gedachte verzonken te zijn, voor ze tot haar conclusie komt, maar in plaats van meteen iets te zeggen, voel ik hoe haar hand de mijne pakt. ik twijfel even of ik zachtjes terug moet knijpen, of dat ik los moet laten, of dat ik absoluut niet los moet laten en ergens voel ik me heel dom. Voor het eerst in mijn leven voel ik me ongelofelijk dom.
    "Ik wil dit doen," fluister ik hem toe, vastberaden. "Ik ben het zo moe."
    Dat is het moment waarop ik eindelijk de moed verzamel om haar aan te kijken en voor een moment vinden mijn ogen dan ook die van haar. "Dan doe ik met je mee," fluister ik terug en voorzichtig knijp ik zacht haar hand voor ik die los laat, het is een twijfelachtige beweging en zonder het echt te bedoelen houden mijn vingers iets langer grip dan ik bedoelt had.
    "Misschien kan onze eerste sociale daad een ijsje halen worden? Al kan ik niet beloven dat ik niet zal praten over mijn nieuwe personage voor Dungeons and Dragons," lach ik nerveus terwijl ik mijn blik weer de andere kant op richt.



    Elysia Rosa Green
    normal Student | Schoolpaper/artclub | 17 | Outside | Outfit | Jamie

          ''Er zijn nog meer hobby's hoor, maar daar zal je zelf achter moeten komen.'' hint hij uiteindelijk met een grijns. Ik kijk hem schijn aan met een vragende blik, maar ik wil niet opdringerig overkomen. Ik ben vrij zeker dat pushen me echt geen niet verder brengt, niet bij hem.
    ''Die kunnen wel wachten.'' reageert hij op mijn opmerking dat ik snap dat er mensen op hem wachten. ''Of je moet van me af willen?'' Ik wil net antwoord geven, als aan de andere kant van de ijssalon Izno door Clyde vol in zijn gezicht wordt geslagen. Binnen enkele seconde flikkeren schok, woede, afgunst en verwarring over mijn gezicht, alsof ik niet kan bepalen welke emotie ik het eerst of het sterkst voel. Met de camera die om mijn nek hangt maakt ik een foto, wetende dat dit toch nooit in de schoolkrant komt, dus eigenlijk is de foto nutteloos.
    "Wat de -," mompel ik, terwijl ik bijna uit reflex om weg te komen bij de gebeurtenis een paar stappen achteruit doe. "Ik emh," probeer ik iets te zeggen, maar ik weet niet goed hoe ik moet reageren op zo'n uitbarsting van woede en eigenlijk ben ik aan het wachten op iemand die Clyde uit de ijssalon zet. "Ik denk dat het sowieso tijd is om weg te lopen, om heel eerlijk te zijn." Ik ben onderweg naar buiten als ik een jongen zie zitten waarvan ik zeker weet dat hij in ons jaar zit, maar waarvan ik zijn naam eigenlijk dan weer niet weet. "Weet je heel zeker dat je hier wil werken met zulke klanten?" lach ik naar hem terwijl ik langs de tafel loop, wijzend naar het sollicitatie formulier. Daarna draai ik me terug om naar Jamie. "Ik snap niet waarom sommige dingen zo agressief opgelost moet worden," geef ik toe aan Jamie. "Ik geloof niet dat mensen verdienen om geslagen te worden.t"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jamie Joah Morris



    Jock • Football team • Outside • With Elysia -> alone

    Hij had haar gevraagd of ze van hem af wilde maar ze werden beide afgeleid door Izno en Clyde, die het nodig vonden om elkaar in het gezicht te slaan. Hij trok zijn wenkbrauwen op toen Elysia een foto nam. Serieus? Vond ze het nu echt nodig om een foto te maken hiervan? Hij zelf was echter niet van plan om er tussen te komen - wetende dat hem dat zelf een klap op zou leveren. Hij had ook geen idee waarom ze aan het vechten waren en dus keek hij enkel toe.
          'Wat de. Ik emh,' Hij keek om naar Elysia die inmiddels een paar stappen achteruit had gezet. 'Ik denk dat het sowieso tijd is om weg te lopen, om heel eerlijk te zijn.' Hij rolde met zijn ogen toen de dame ook meteen naar buiten vluchtte. Met tegenzin liep hij achter haar aan - al zou hij zo weer naar binnen gaan om de ijsjes voor Sami en Sienna te halen. Hij zuchtte wat geërgerd toen Elysia het nodig vond om iets tegen een jongen te zeggen die een formulier in vulde.
          'Ik snap niet waarom sommige dingen zo agressief opgelost moeten worden. Ik geloof niet dat mensen verdienen om geslagen te worden.' Hij trok zijn wenkbrauwen op en begon te lachen. ''Maar je vindt het wel nodig om een foto te maken van zoiets? Weird. Ik ga die ijsjes maar eens brengen.'' zei hij, waarna hij zich omdraaide en terug naar binnen liep. Ergens vond hij het maar vreemd dat Elysia wel als een haas ervandoor ging, maar eerst een foto moest maken van het gebeuren. Dat sloeg toch nergens op?
    Hij bestelde twee ijsjes en terwijl hij wachtte keek hij op zijn telefoon.
    Incoming text from Sami;
    Gaat de bezorging ook naar een terrasje? Vaste plek? Ik trakteer. (;

    Outgoing text to Sami;
    Sure, on my way now. Jij hoeft alleen op knuffels te trakteren.

    Hij nam de twee ijsjes aan zodra hij betaald had en ze klaar waren en ging op weg naar het terrasje waar hij behoorlijk wat tijd met Sami gespendeerd had. Toen hij echter aan kwam waren ze er nog niet, waardoor hij met een zucht alvast plaats nam en hoopte dat ze op zouden schieten - anders zouden de ijsjes gaan smelten.


    ROGER ‘RONNIE’ VINCENT AMBER

    Arty farsty twin || With Clyde || Outside, far away from the icecreambar


    Ik had net de drie ijsjes betaald of het was al zo ver. Voordat ik mijn hoorntje aan kon nemen hoorde ik al een boel kabaal achter me. Oh god.. En ja hoor ik draaide me nog maar om en zag hoe Clyde Izno een pak rammel aan het geven was 'Nu heb je geen praatjes meer, of wel?' ik liet mijn vingers even op mijn slapen rusten terwijl ik teleurgesteld mijn hoofd schudde. De dame achter de bali schrok dan ook behoorlijk van wat er allemaal gaande was en eerlijk, veel zin in mijn ijsje had ik niet meer. 'Nu mag je een nieuw ijsje voor me gaan betalen.' Hoorde ik Clyde zeggen waarna hij van de jongen af ging die bewusteloos op de vloer van het ijssalon zat. Mijn broer kwam nu ook naar de balie toe en bestelde zijn ijsje opnieuw, de vrouw achter de toog was echter nog zo bang dat ze zonder enige woorden Clydes ijsje opnieuw opschepte. Het enige wat ik enkel kon doen was mijn twin strak aankijken 'Volgens mij wil deze jongen hier trakteren op een rondje voor de hele zaak, toch, Izno?' met die woorden gooide hij Izno’s portefeuille op de jongens schoot met een 'Thanks, buddy.' Erachter aan waarna mijn broer zich naar mij keerde terwijl hij naar buiten toe liep 'Ronnie?' een zucht verliet mijn lippen, waarna ik mijn broer dan maar volgde en nog een spijtige blik op Izno, Pippa en Vale richtte waarna ik ook naar buiten liep. Buiten zag ik Jesse en Elysia staan, terwijl de jongedame bezig was met haar Camera… Clyde ging hier zo veel spijt van hebben.. Ik liep achter Clyde aan en ging naast hem zitten waarna ik hem een tik tegen zijn achterhoofd verkocht. “Je bent een idioot Clyde.” Zuchtte ik echter veel woorden maakte ik er niet aan vuil. Hij was nu eenmaal Clyde en Izno had het ergens ook echt gezocht. “Je weet toch dat we nu voorgoed geband zullen zijn daar hé?” zei ik simpel , mijn ijsje had ik daar achtergelaten, gezien ik ook geen zin meer had hierin. Mijn vingers prutste wat aan de grassprietjes op de grond. Ik was gefrustreerd ja, maar het was aan Clyde om te beseffen hoe verkeerd hij wel niet zat.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mark Williams
    18 - ijssalon - alleen


    "Weet je heel zeker dat je hier wil werken met zulke klanten?" Hoor ik het meisje zeggen dat langs me heen liep. Maar voor ik kon reageren liep ze al weg. Ik sta op om het formulier in te leveren en mijn bekertje netjes weg te gooien. Ik zie dat het meisje er nog staat, en ik loop er even heen om me voor te stellen. "Hey, ik ben die jongen van net" zei ik. "Ik ben Mark, ik zit in je jaar als het goed is, hoe heet jij?" Ik hoop dat ik niet raar over kom, maar ze was tot nu toe de eerste op school die wat tegen me zei, op een paar mensen van de musical club na, maar dat hou ik het liefst zo ver mogelijk uit het zicht van de bullies.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    H U N T E R      L O G A N      A D K I N S

    The comic book geek - 17 - With Lily and Evan


    Gelukkig duurde het wachten op Nathan uiteindelijk langer dan zijn daadwerkelijke toelichting. Gelukkig hoefde we dan ook niet lang zijn gezwets aan te horen. Kon hij het nog meer door laten schemeren dat hij met geluk maar één halve functionerende brein cel had? Ik maakte dat ik weg kwam, Lily en Evan met mij meeslepend. 'Naar de bieb?' stelde ik voor. De bibliotheek was inmiddels een beetje onze hang spot geworden. Het was een plek waar we alle drie konden doen wat we wilden en toch de tijd samen door konden brengen. Evan kon zijn huiswerk maken en wiskunde boeken bestuderen. Ik kon een aantal comics lezen maar was vooral geïnteresseerd in de pc's net zoals Lily. Ik kon gamen en Lily kon haar animes kijken. Nathan zou deze keus waarschijnlijk niet erg appreciëren, gezien hij ons los wilde krijgen van het hele "loser" imago. Maar als dat betekende dat ik geen woord meer mocht spreken over Marvel of geen comics mocht lezen of films mocht kijken voelde ik er niet veel voor. Tuurlijk wilde ook ik wel eens weten hoe het zou zijn om populair te zijn, maar eigenlijk had ik ook wel genoeg aan Lily en Evan. 'Nathan zou het wel niet zo leuk vinden, maar ach.' zei ik en grinnikte even alvorens ik de deur naar de bieb voor mijn vrienden openhield. Zoals verwacht was er bijna niemand. Ik liep naar één van de tafels en gooide mijn tas er op neer alvorens ik op een stoel neer plofte.
    'Het was mijn beurt wat mee te brengen.' mompelde ik terwijl ik mijn tas aan het zoeken was naar het eten wat ik mee genomen had. Ik legde al snel een zak M&M's, snoep en chips op de tafel. En overhandigde zowel Lily als Evan een flesje Mountain Dew. 'Wat zijn de plannen voor vrijdagavond?' vroeg ik. We deden op vrijdagavond standaard iets met zijn drieën, al kwamen de ideeën vaak niet veel verder dan de zoveelste film in de bioscoop of in één van onze kamers. 'Weer de bioscoop, of hebben jullie iets anders in gedachten?' vroeg ik en knipoogde naar Lily. Lily en ik hadden al tijden het idee om Evan eens mee te slepen naar een gay bar. Maar als we het voor zouden stellen zou hij wellicht niet mee gaan, dus was het idee om hem stiekem mee te slepen. Wie weet was het vrijdag eindelijk zo ver.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2018 - 13:26 ]


    How far is far