• Ik kwam er opeens op en ik heb geen idee wanneer ik dit dan zou willen openen want de komende tijd heb ik het drukker dan verwacht – leraren denken echt dat je niets te doen hebt of zo? Hoe dan ook:

    Ik dacht aan een soort tinder concept. De setting zou dan bijvoorbeeld New York City zijn en geen één van de personages heeft elkaar ooit ontmoet/kent elkaar/weet van elkaars bestaan af – behalve dan via Tinder. Ik zou dan om de zoveel keer randomizen wie er met elkaar op date gaan (dit probeer ik dan zoveel mogelijk te variëren voor de afwisseling). Om de zoveel keer zijn er ook groeps activiteiten en idk.

    Is hier animo voor? Haha

    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 20:20 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik doe mee aan like 1000 RPG's nu, maar ik heb echt uitstelgedrag voor examens... ik weet niet of het slim is om mee te doen, maar god damn ik wil het wel.


    - thank you for existing -

    Tinder RPG, I love it. I'm in, sowieso.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Omg, superleukk!!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Willen mensen dit nog steeds — want ik weet nu niet zo goed wanneer ik dit moet openen (als in, wat het beste uitkomt voor jullie).

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 13:08 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik zou het best nog wel willen!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ^Rt ik weet alleen zo 123 geen datum of tijd te benoemen. Maakt me dus niet zo veel uit c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    In principe is de lay-out en alles al klaar, dus kan 'm online gooien haha


    I just caught the wave in your eyes

    ArabelIa schreef:
    In principe is de lay-out en alles al klaar, dus kan 'm online gooien haha


    Ik ben voor! :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    https://www.quizlet.nl/topic/187265-rpg-250-swipe-right-rollentopic/

    Ik ben verschrikkelijk, I'm aware.


    I just caught the wave in your eyes