• • Riverdale •

    Our story is about a town, a small town, and the people who live in the town.
    From a distance, it presents itself like so many other small towns all over the world Safe.
    Decent.
    Innocent.
    Get closer, though, and you start seeing the shadows underneath.
    The name of our town is Riverdale.

    Na de ontmaskering van de Black Hood en het einde van de rellen lijkt de rust eindelijk terug gekeerd in Riverdale. De ouders gaan naar werk, de kinderen gaan naar school en in de vrije tijd valt er nog altijd te genieten van een milkshake bij Pop's. Maar is de rust wel terug gekeerd naar het kleine stadje of is het simpelweg weer een van de vele façades waar Riverdale ook bekend om staat. Van buiten mag alles dan weer vredig en onschuldig lijken, maar vergis je niet. De spanningen tussen de Northside en de Southside lijken soms hoger dan ooit. Natuurlijk wil iedereen voorkomen dat de gebeurtenissen elkaar herhalen, maar tegelijk zit iedereen te wachten tot een laatste druppel weer de emmer laat overlopen...
    • • • • • • • • • • •
    Maar zover zijn we gelukkig nog niet. Dus neem je vrienden mee naar Pop's voor een heerlijke burger en laten we de milkshakes niet vergeten.
    Voor nu kunnen we ons nog wel gedragen alsof er niks aan de hand is, toch?

    Deze RPG speelt zich dus af na de rellen aan het einde van seizoen twee, waar iedereen zijn eigen leven weer probeert op te pakken. Feel free to see it as an alternative ending, in case our hearts get broken once again. Het leek me dan ook leuk om naast onze eigen personages, ook de bestaande personages van de show te betrekken. Wil je een personage die nog niet in de lijst staat of heb je een geweldig idee voor je eigen personage? Feel free to ask, I don't bite that hard
    So... Everyone ready? If so, grab your french fries and let's play....

    Bestaande personages:
    Archie Andrews: Sombre 1.6
    Jughead Jones: Jug 1.6
    Veronica Lodge:
    Betty Cooper: McTier 1.2
    Cheryl Blossom: Ashryver 1.2
    Josie McCoy:
    Kevin Keller: IrisWestAllen 1.3
    Reggie Mantle:
    Toni Topaz: Phorthos 1.3
    Sweet Pea: Solmeron 1.4
    Fangs Fogarty: Forgarty 1.2
    Joaquin DeSantos:
    FP Jones: Forgarty 1.6
    Alice Cooper: Locomotief
    Fred Andrews: IrisWestAllen 1.6
    Hermione Lodge:
    Hiram Lodge:
    And many more.... If you ask


    Verzonnen personages:
    ~ Forsythia "Jellybean" Jones - Fonollosa 1.1
    ~ Daffodil 'Dee' Doherty - Wildfowls 1.2
    ~ Ivy Danvers - Ashryver 1.6
    ~ Cleo "Puma" Perez - Sombre 1.3
    ~ Sunmi Bae - Trishanakru 1.4
    ~ Axel Bodhi Gardner - Solmeron 1.3
    ~ Blake Jetty - EiIonwy 1.2
    ~ Domhnall " The Dom" Doherty - Wildfowls 1.4
    ~ Ashryver

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 9:13 ]


    El Diablo.

    IrisWestAllen schreef:
    Iemand voor Freddie of Kevin?

    En mag het dat Fred heeft geholpen met het ombouwen/herstellen van de speakeasy en daar nu de puntjes op de i aan het zetten is?


    Ik vind het goed! Past ook wel bij hem (:


    El Diablo.

    IrisWestAllen schreef:
    Iemand voor Freddie of Kevin?

    En mag het dat Fred heeft geholpen met het ombouwen/herstellen van de speakeasy en daar nu de puntjes op de i aan het zetten is?


    ik heb evt Alice voor Fred? Ik heb ze alleen nog nooit positief met elkaar horen/zien praten haha oeps.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Locomotief schreef:
    (...)

    ik heb evt Alice voor Fred? Ik heb ze alleen nog nooit positief met elkaar horen/zien praten haha oeps.



    Ik heb ze sowieso amper horen/zien praten... (;


    Bowties were never Cooler

    Relatielijstje Daffodil "Dee" Doherty



    Domhnall Doherty
    I don't think life is worth much without you.
    De relatie tussen Daffodil en Dom, broer en zus, is ontzettend sterk, sterker dan met wie ze ook een band heeft.
    Iedereen weet dat Dom erg beschermend is naar Dee, en als je haar kwetst, zal Domhnall dit niet licht opvatten.

    FP Jones
    I think you'd be somewhat like a father to me, if I knew what father entailed.
    Daffodil voelt zich veilig bij FP, iets wat ze niet bij iedereen voelt. Ze kent FP al sinds ze buren zijn in het trailer park.
    FP is het soort iemand waarvan ze denkt dat hij een vaderfiguur zou kunnen zijn, ook al is hij niet de allerbeste rolmodel.
    Ook kijkt ze erg tegen hem op, als (voormalig) Serpent King.


    Jughead Jones
    Your cleverness drives me insane, but I still love you brother.
    Met Jughead als buurjongen, was het leven op Sunnyside nooit saai. In de jaren die ze met elkaar opgroeien, ontstaat er een hechte maar simpele vriendschap.
    Dee plaagde hem vaak om zijn slimheid, waar ze stiekem wel een beetje jaloers op was, en om het feit dat hij naar Riverdale High ging, in plaats van het ruige Southside High.
    Ze raakte hem een beetje uit het oog nadat hij de trailer verliet waar Jug met zijn vader woonde. Toen hij naar Southside High werd verplaatst, was ze door het dolle heen, blij dat ze een van haar beste vrienden weer terug had.
    Enorm trots is ze, dat Jughead nu Serpent King is.


    Fabricio "fangs" Fogarty
    Of course you didn't do it, you're too kind for this town.
    Daffodil heeft Fangs altijd al een ander type gevonden. Niet in een verkeerd opzicht, alles behalve. Het contrast met zijn enorme ijdelheid in met zijn vriendelijke karakter spreekt haar enorm aan. Ze kan goed met hem opschieten, en halen vaak ongein uit.

    Cheryl blossom
    Welcome, Serpent sister
    Dee houdt niet echt van de drama dat zich vaak rondom Miss Red, Cheryl Blossom afspeelt. Ondanks dat, weet ze dat ze dat Cheryl, diep van binnen, een goed karakter heeft. Daarnaast weet Dee dat Cheryl een goede aanvulling is als lid van de Serpents.


    Betty Cooper
    Hello, miss detective Cooper
    Dee heeft Betty leren kennen door haar relatie met Jug. Een tikkeltje vreemd vond ze het wel, wat die mooie Betty deed met die vreemde Jug.
    Ze weet echter dat Jug niet idioot is, en als hij haar vertrouwd, kon zij dat toch ook?
    Wanneer Dee hoort van Betty's vader, leeft ze enorm mee met het arme meisje. Wellicht weet Betty het niet, maar ergens zou ze alles doen voor de vriendin van haar beste vriend.

    Blake Jetty
    Hello, stranger
    Dee kent Blake van zijn werk bij Dom's reparatie bedrijf, en van de Serpents. Ze kent hem niet echt, een beetje oppervlakkig. Ze weet niet dat Blake weet wat haar officiële naam is.
    Ergens weet ze dat hij goed te vertrouwen is, maar zijn lengte schrikt haar toch een beetje af.

    Kevin Keller
    I don't really know you, yet
    Dee kent Kevin niet zo goed, alleen oppervlakkig. Ze weet dat hij op mannen valt, de musicals op haar nieuwe school, Riverdale High, organiseert en veel met de Riverdale Squad om gaat.

    Axel Bodhi Gardner
    You're one of my best friends
    Axel en Dee zijn goed bevriend, sinds hun eerste ontmoeting in een speeltuin.
    Dee mag Axel graag, en zal hem beschermen tot het einde.

    Toni Topaz
    Oh Hylla. The serpents would be boring without you
    Dee kent Toni van de Serpents. Ze is enorm blij met haar aanwezigheid, want niet alleen kerels kunnen motor rijden en serpent jasjes dragen.

    Cleo Topaz
    You're a roaring puma, Cleo.
    Dee krijgt soms een beetje een apart gevoel van Cleo, wanneer ze haar ziet staren. Ondanks dat mag ze haar graag.

    Sumni Bae
    Not sure what to think of you.
    De nieuwe Koreaanse, is alles dat Dee over haar weet. Ze heeft haar wel eens zien lopen in de wandelgangen van Riverdale High, maar meer ook niet.

    Mason 'Sweet Pea' Nelson
    Not much of a sweetie, but I do like you
    Dee is best op Sweet Pea gesteld. Ze weet van verhalen dat hij het niet makkelijk heeft gehad met het verlies van zijn moeder, ook al zegt hij daar zelf niets van te herinneren.
    Ergens identificeert Dee zich wel met hem, maar dat zou ze nooit aan hem vertellen. Dee vind het leuk om hem te plagen, gezien hij snel op zijn tenen is getrapt.

    Fred Andrews
    There's no way we can repay you and your kindness
    Enorm dankbaar, is ze Fred Andrews wanneer hij hij haar, Dom en de rest van de Serpents onderdak bieden wanneer ze hun huis verliezen.
    Ze weet niet veel van de rustige, onbekende man dat heerlijke ontbijtjes maakt en onderdak verleend. Wel weet ze, dat mocht hij ooit in gevaar zijn, zij in ieder geval voor hem klaar staat.


    Forsythia "Jellybean" Jones
    I'm so glad you're back!
    Nog zo'n geweldige Jones, het welbekende zusje van.
    Doordat ze jarenlang buren van elkaar waren, kent Dee Jellybean ontzettend goed. Ze baalde dat ze verhuisde naar Toledo, en het contact verwaterde licht. Echter, na het terugkeren bleek er niets te zijn veranderd.

    Ivy Danvers
    Could you change my grades? In like, A-? Just so it won't look like you did, you know.
    Dee kent Ivy van de Serpents, en vind haar affiniteit met computers heel interessant. Ze mag haar graag, omdat ze weet hoe het is om er bijna alleen voor te staan in de wereld.

    Archie Andrews
    You're a strange man, Archie Andrews
    Ze kent Archie niet echt, maar ze heeft genoeg gezien wat hem heel veel punten heeft gekost, en deels weer heeft terug verdient.
    Ergens vind ze de red head heel interessant, maar dat laat ze niet blijken.

    Veronica Lodge
    Your name is like an infectious disease
    Als Dee aan Veronica denkt, denkt ze aan Hiram. En wat Hiram allemaal heeft geflikt in Southside.
    Ze beschouwd haar niet meer als een stuk afval, want zijn bloed stroomt tenslotte door haar aderen.

    Alice Cooper
    TBA


    Relatielijstje Domhnall " The Dom" Doherty



    Daffodil Doherty
    I would kill for your safety, sister.
    De relatie tussen Daffodil en Dom, broer en zus, is ontzettend sterk, sterker dan met wie hij ook een band heeft.
    Dom zou door het vuur gaan voor zijn zusje, zolang zij maar veilig is. Iedereen weet dat niemand aan zijn zusje hoeft te komen, want dan zwaait er wat.

    FP Jones
    Thanks for helping me when no one else did
    Dom is FP enorm dankbaar voor alle hulp die hij hem en Dee heeft geboden nadat hij bij de Soutside Serpents is gegaan, en als buurman. Als zijn voormalige rechter hand, gaf hij advies aan hem. Dom ziet FP als een van zijn beste maten, en zou niet weten wat hij zonder hem zou moeten.

    Jughead Jones
    You're a good kid, Jug.
    Dom ziet Jughead als een soort broertje, die hij de afgelopen jaren met plezier heeft zien opgroeien. Nadat Jug niet meer thuis woont, heeft Dom hem meerdere malen laten weten dat mocht hij iets nodig zijn, Jug altijd bij de Doherty's terecht kan, helemaal nadat zijn vader in de bak beland. Zijn hart gaat uit naar de slimme jongen. Wanneer Jug zijn Serpent Jacket aanneemt, weet Dom niet goed of dit een positief iets is. Niets blijkt minder waar te zijn, en wanneer Jug dan wordt gekroond als Serpent King, kan Dom niet meer dan trots zijn op zijn inmiddels niet meer zo'n kleine 'broertje.'


    Fabricio "Fangs" Fogarty
    You sure you want to get those jewels dirty?
    Dom heeft Fangs altijd erg gemogen. De toewijding naar alles en iedereen waardeert hij enorm.
    Hij valt niet over het feit dat Fangs zich erg veel bezighoud met zijn uiterlijk en bisexueel is. Ergens bewondert Dom hem wel om zijn openheid. Dom laat Fangs wel eens helpen in zijn shop, ook al vraagt hij zich wel eens of Fangs de viezigheid van de shop niet smerig vind.


    Blake Jetty
    You might know my secret brother, but I do know yours, too.
    Na het verspreken van beide kanten, weet Blake dat Dom en zijn zusje niet altijd als Doherty's door het leven zijn gegaan. Ook weet Dom dat Blake eigenlijk Billy heet, en dat hij jonger is dan zijn paspoort doet blijken. Deze kennis maakt het dat er een hechte vriendschap onstaat tussen de twee mannen.
    Wetend dat Blake niet de allerslimste persoon is, en rustig wordt van het knutselen aan motoren, verhuurt Dom een stuk van zijn garage aan Blake zodat hij wat geld kan verdienen.
    Hij waardeert Blake ontzettend, ook al weet hij dat hij door hem nog wel eens in de problemen zou kunnen komen.


    Cheryl blossom
    Welcome, little Red.
    Een apart geval, vind Dom als hij kennis maakt met Cheryl en alles wat daar voor staat. Hij is wel blij met wat extra vrouwen power, al heeft hij meer het idee dat Cheryl bij de Serpents kwam om Hylla.


    Axel Bodhi Gardner
    You're always welcome here
    Dom ziet Axel vaak, wanneer Dee hem weer eens meeneemt naar Sunnyside. Hij mag de jongen van harte, en hoopt het beste voor hem.

    Betty Cooper
    So you're a Cooper?
    Dom kent Betty via Jug, haar vriendje. Hij weet niet veel van haar, alleen dat Alice, haar moeder, ooit bij de Serpents heeft gezeten. Dom

    Kevin Keller
    So you're the sheriff's son, huh?
    Dom kent Kevin niet echt, en weet alleen dat hij de zoon is van Sheriff Keller.

    Toni Topaz
    You're hylla badass, Topaz.
    Hylla. Dom vindt haar een topper en is blij met haar als serpent lid.

    Cleo Topaz
    Is there something on my face?
    Dom ziet Cleo wel eens naar hem staren alsof hij iets is dat eetbaar is. Dom weet niet goed wat te doen - hij is tenslotte elf jaar ouder dan Cleo.

    Mason 'Sweet Pea' Nelson
    Not much of a sweetie, but I do like you
    Dom weet soms niet goed wat hij met de jongen aan moet. Hij geeft ontzettend veel om de Serpents en is zo trouw als een puppy, maar zijn grote mond en opvliegendheid, brengt hem en de Serpents af en toe flink in de problemen. Dom zou hem af en toe graag een pak rammel willen geven, maar houdt zich in omdat hij weet dat Sweet Pea beter verdient dan dat.

    Fred Andrews
    Not all heroes wear capes. Some just wear a safety hat and work at construction sites.
    De hulp uit de onverwachte hoek kwam van Fred, toen hun trailer in vlammen op ging, met dank aan de Ghoulies.
    Hij heeft Fred wel eens gezien op Sunnyside, toen FP nog voor hem werkte.
    Dom heeft niets meer dan lof voor de stille man, die hem, zijn zusje en de rest van de onbekende Serpents in huis nam.


    Forsythia "Jellybean" Jones
    You're not so little anymore, bean.
    Dom geeft enorm veel om de inmiddels niet meer zo kleine Jellybean. Hij heeft altijd voor haar klaar gestaan, en zal dit blijven doen in de toekomst.

    Ivy Danvers
    You're a good kid, Danvers. Don't let anybody tell you otherwise.
    Dom heeft vaak medelijden gehad met Ivy, die haar moeder verloor. Hij heeft vaak genoeg zijn hulp aangeboden, en zal dit ook blijven doen.

    Archie Andrews
    You're a strange man, Archie Andrews
    Toen Archie de eerste keer de Whyte Wyrm binnen kwam lopen met zijn maten, had hij beschermend naast FP gestaan.
    Dom heeft verhalen gehoord dat de jongen alles zou geven om zijn geliefden te beschermen, en daar geeft hij hem veel kudos voor.

    Veronica Lodge
    I hope you're better than your last name.
    Veronica, de dochter van Hiram. Lodge's, de meest onbetrouwbare mensen die je kon tegenkomen.
    Hij probeert zijn vooroordelen terug te dringen, nu Veronica duidelijk heeft gemaakt aan papa Lodge dat er niet met haar te sollen valt. Dit valt echter nog niet mee.


    Alice Cooper
    Tba

    Btw, ik heb Sumni uit de relatievoorstellenlijst gehaald bij Dom, omdat Dom 31 is en naast de Serpents en zijn werk, niet echt omgaat met jongelui (':

    HMU als er iets aangepast moet worden/iets er bij moet.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 20:25 ]


    We were the forever that didn't last

    Ik zit by the way echt te twijfelen of ik Archie nog wel met Veronica laat zijn,

    misschien dat de serpents eindelijk zijn doorgedrongen bij hem en hem hebben overtuigd dat de Lodges puur vergif zijn in zijn leven?


    - thank you for existing -

    Ik laat beide mijn personages vallen, sorry, maar ik denk niet dat ik mijn draai ga vinden binnen deze rpg. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Solmeron schreef:
    Ik laat beide mijn personages vallen, sorry, maar ik denk niet dat ik mijn draai ga vinden binnen deze rpg. ;3

    Aw really? :(


    We were the forever that didn't last

    Ik stem Dee, Toni en Ivy als mini motorbende

    Sounds good though Melissa ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Is er iemand waar Sunmi naar toe kan gaan?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Solmeron schreef:
    Ik laat beide mijn personages vallen, sorry, maar ik denk niet dat ik mijn draai ga vinden binnen deze rpg. ;3


    Aww why?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Solmeron schreef:
    Ik laat beide mijn personages vallen, sorry, maar ik denk niet dat ik mijn draai ga vinden binnen deze rpg. ;3


    Noooo :c Kan ik je echt niet ergens bij helpen?


    El Diablo.

    Solmeron schreef:
    Ik laat beide mijn personages vallen, sorry, maar ik denk niet dat ik mijn draai ga vinden binnen deze rpg. ;3



    sad :( ik had me wel verheugd op het pesten van sweat pea,

    misschien wil je veronica? hihi


    - thank you for existing -

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Noooo :c Kan ik je echt niet ergens bij helpen?


    Ik ben gewoon gefrustreerd dat vrijwel iedereen in de rpg een Serpent is waardoor het vrijwel onmogelijk is goede relaties te vinden voor Axel en daardoor voel ik me niet helemaal gemotiveerd meer.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 20:23 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Jammer, maar het zijn eigenlijk wel een beetje waar van de Serpents.

    Ik had graag met je ge-RPG'd! ):


    We were the forever that didn't last

    Solmeron schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon gefrustreerd dat vrijwel iedereen in de rpg een Serpent is waardoor het vrijwel onmogelijk is goede relaties te vinden voor Axel en daardoor voel ik me niet helemaal gemotiveerd meer.


    Ik snap wat je bedoelt, maar er zijn toch nog aardig wat mensen van zijn leeftijd waar hij goede relaties mee kan hebben? Of zie ik dit verkeerd? Daarnaast is er nog heel wat ruimte voor ontwikkeling in de RPG. I want to help, bc I really don't want you to leave :c


    El Diablo.