• Oké, dat niet helemaal, maar ik heb vandaag wel voor het eerst een band geplakt en dat vind ik alvast een hele stap voor mij. :Y)

    Ik had voor de tweede keer dit jaar de fiets van mijn hostparents gesloopt. Daarnaast breek ik wel vaker dingen (een bed, mijn eigen hand, een lamp), omdat ik blijkbaar gewoon een beetje vervloekt ben, en hoewel het nooit met opzet was, waren mijn hostparents het wel een beetje zat. Normaal gesproken fixt mijn hostvader alles want die is engineer en doet het allemaal in twee tellen, maar deze band mocht ik zelf doen. En terecht ook; de vorige keren had ik het ook aangeboden, maar toen wezen ze het af uit (terechte) angst dat ik het alleen erger zou maken.

    Maar nu heb ik het gedaan en volgens mij is het best wel goed gelukt! Ik moet even afwachten of de band er morgen nog even goed uit ziet, maar ik vind het alvast een topstart dat ik zo ver gekomen ben, en helemaal zelf. (De lesbische buren boden aan me te helpen, maar ze hadden niet door dat ik dit nodig had om op hetzelfde geëmancipeerde lesbische level te komen als zij.) Na 19 jaar anderen het te laten doen omdat ik "toch waarschijnlijk de band zou laten ontploffen" is het gelukt!!!

    Wat is het laatste dat jullie hebben gedaan waardoor jullie je even heel machtig voelden?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wauw! Ik heb nog nooit een band geplakt!
    Ik ben alleen naar Tokyo geweest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Elke keer als ik een autorit heb gemaakt en mezelf en mijn mede-passagiers niet heb vermoord. Mag ik nu ook met een bondgirl trouwen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Knap van je, Jip! Leuke titel van je topic ook.

    Dat ik kwarktaart heb gemaakt zonder dat de hele keuken onder het beslag zat. Volgens het pak deed ik alles goed, maar het beslag ging alle kanten op. Dus ik heb mijn linkerhand en arm even opgeofferd zodat de schade beperkt zou blijven.


    Physics is awesome

    Gefeliciteerd met je eerste geplakte band! Dat er nog weinig mogen volgen (want een lekke band is gewoon vervelend :') )
    *realiseert zich ineens dat ik ook geen band kan plakken*


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb het voor elkaar gekregen om in minder dan 5 minuten van mijn bed naar het unief te komen. Wel verslapen, maar op tijd ^-^' En dat zonder dat andere mensen roken dat ik het eerste beste bezwete t-shirt van de dag ervoor aanhad. (Geloof me, er waren kinderen, die hadden mij niet gespaard)
    Blijkbaar stinkt mijn zweet niet oid. Wel een coole superkracht, bespaart deo xD
    Dus ik heb 2 superkrachten; uit bed rennen en onopgemerkt wegkomen met hygienische verwaarlozing.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Om een reis te winnen in Burger King moesten we video's maken van hoe snel we een whopper in elkaar kunnen zetten, 2 managers gingen voor mij zichzelf testen en toen ik aan de beurt was, was ik sneller dan hun allebei en 1 van mijn managers was echt een slechte verliezer die het nog een miljoen keer over wilde doen. (nerd)


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Oeh super nice. Ik heb nog nooit een band geplakt maar mijn fietsband is ook pas 1x in mijn leven lek geweest en dat was in de nacht en toen ik in de ochtend wakker werd had een familielid het al gefixt, haha.

    Ik voelde me laatst heel machtig dat ik een aantal keer voor iemand hat gekookt en die persoon echt optimaal ging bunkeren omdat 'ie het zo lekker vond.


    The truth is out there.