• [Quote]Ja, seizoen 5 van mijn favoriete serie staat weer op Netflix, ze zijn weer begonnen! Vorig jaar kwam ik achter mijn tot nu toe lievelingsserie: THE 100.

    Ik ging van hot naar her. Ik fangirlde heel erg op Bellamy, maar de afgelopen seizoen heb ik mijn crush gevond: Murphy (aka Richard Harmon). The sarcastic, but the loveliest man ever. Ik hoop zo erg dat hij iets met Raven krijgt, want Emori was de kutste vriendin die hij ooit heeft gehad.

    Dat dus even mijn verhaal. Maar wat vinden jullie van dit nieuwe seizoen? Wie is jou fave character en waar? En op welk (nog niet bestaand) koppel ship jij enorm?

    Laat hier je hele fanverhaal achter (dance)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2018 - 22:44 ]


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Unpopular opinion: ik vind Clarke echt heeeeel irritant.


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)

    HAHAHAHA IK KOM NIET MEER BIJ TE TRUE


    NOU ECHT, Bellamy is echt een dad.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Okoye schreef:
    Unpopular opinion: ik vind Clarke echt heeeeel irritant.


    Why? c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Garrixer schreef:
    (...)

    Why? c:


    Ik erger me er heel erg aan dat ze maar 1 gezichtsuitdrukking heeft, ze te impulsief is en vaak anderen in gevaar brengt daardoor. Ze best wel toyed met other peoples feelings. Heb het idee dat het in het nieuwe seizoen wel al veel beter is, maar dat 1 gezichtsuitdrukking blijft me heel erg irriteren hahaha.


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)

    Ik erger me er heel erg aan dat ze maar 1 gezichtsuitdrukking heeft, ze te impulsief is en vaak anderen in gevaar brengt daardoor. Ze best wel toyed met other peoples feelings. Heb het idee dat het in het nieuwe seizoen wel al veel beter is, maar dat 1 gezichtsuitdrukking blijft me heel erg irriteren hahaha.

    HAAHAHAHHAHAHAHAH IK GA STUK WANT SAME.

    Ze heeft haar betere periodes gehad tho. Ik vond haar Wanheda verhaal erg goed, en wat ze nu in het nieuwe seizoen doet ook, maar omfg dat van die gezichtsuitdrukking is ZO waar.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Phimister schreef:
    (...)
    HAAHAHAHHAHAHAHAH IK GA STUK WANT SAME.

    Ze heeft haar betere periodes gehad tho. Ik vond haar Wanheda verhaal erg goed, en wat ze nu in het nieuwe seizoen doet ook, maar omfg dat van die gezichtsuitdrukking is ZO waar.


    Ja het Wanheda verhaal was redelijk maar HAHAHAHA HAAR GEZICHT TRIGGERED ME ECHT 😂😂😂


    The truth is out there.

    Garrixer schreef:













    Omg, te grappig xD


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Okoye schreef:
    (...)

    Ik erger me er heel erg aan dat ze maar 1 gezichtsuitdrukking heeft, ze te impulsief is en vaak anderen in gevaar brengt daardoor. Ze best wel toyed met other peoples feelings. Heb het idee dat het in het nieuwe seizoen wel al veel beter is, maar dat 1 gezichtsuitdrukking blijft me heel erg irriteren hahaha.


    Due gezichtsuitdrukking begrijp ik, maar irritant vind ik haar absoluut niet.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2018 - 21:39 ]


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Yay! *O*

    Ik vind Octavia echt badass. My favorite female character ever, I guess.

    Bellamy vind ik ook tof, al heb ik hem echt wel een tijdje een lul gevonden en Murphy is ook leuk. c;

    En mijn favo ships... Bellamy & Clarke (al echt eeuwen) en eigenlijk sinds de vorige twee afleveringen ook wel Raven & Murphey. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    Yay! *O*

    Ik vind Octavia echt badass. My favorite female character ever, I guess.

    Bellamy vind ik ook tof, al heb ik hem echt wel een tijdje een lul gevonden en Murphy is ook leuk. c;

    En mijn favo ships... Bellamy & Clarke (al echt eeuwen) en eigenlijk sinds de vorige twee afleveringen ook wel Raven & Murphey. :3


    Ja Bellamy en Clarke moeten echt samenkomen. Doei Echo :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    J0Y schreef:
    (...)

    Ja Bellamy en Clarke moeten echt samenkomen. Doei Echo :')

    Inderdaad! Er is echt 0 chemie tussen die twee.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Spoiler van de nieuwste aflevering (4 denk ik?)

    Ik vind de nieuwe slechteriken nu al saai :') + gaan ze nu serieus terug naar de ruimte? Kan dat zomaar, of heb ik het helemaal verkeerd begrepen? + ik vond de reünie tussen Clarke en haar moeder zo ... gevoelloos? Een uurtje later is ze al klaar om alleen met Marcus naar de kant van de slechteriken te gaan, terwijl ze evengoed Clarke mee had kunnen vragen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    J0Y schreef:
    Spoiler van de nieuwste aflevering (4 denk ik?)
    Ik vind de nieuwe slechteriken nu al saai :') + gaan ze nu serieus terug naar de ruimte? Kan dat zomaar, of heb ik het helemaal verkeerd begrepen? + ik vond de reünie tussen Clarke en haar moeder zo ... gevoelloos? Een uurtje later is ze al klaar om alleen met Marcus naar de kant van de slechteriken te gaan, terwijl ze evengoed Clarke mee had kunnen vragen.


    Precies dit. De reünie tussen Clarke en Bellamy zag er nog intenser uit :")

    J0Y schreef:
    Spoiler van de nieuwste aflevering (4 denk ik?)
    Ik vind de nieuwe slechteriken nu al saai :') + gaan ze nu serieus terug naar de ruimte? Kan dat zomaar, of heb ik het helemaal verkeerd begrepen? + ik vond de reünie tussen Clarke en haar moeder zo ... gevoelloos? Een uurtje later is ze al klaar om alleen met Marcus naar de kant van de slechteriken te gaan, terwijl ze evengoed Clarke mee had kunnen vragen.


    Ik vind Abby sowieso niet zo leuk meer eigenlijk.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jfc ik begin me echt te irriteren aan Octavia, hoe kan ze zo gevoelloos naar Bellamy doen? Het is haar BLOED eigen broer for gods sake.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus