• [Quote]Ja, seizoen 5 van mijn favoriete serie staat weer op Netflix, ze zijn weer begonnen! Vorig jaar kwam ik achter mijn tot nu toe lievelingsserie: THE 100.

    Ik ging van hot naar her. Ik fangirlde heel erg op Bellamy, maar de afgelopen seizoen heb ik mijn crush gevond: Murphy (aka Richard Harmon). The sarcastic, but the loveliest man ever. Ik hoop zo erg dat hij iets met Raven krijgt, want Emori was de kutste vriendin die hij ooit heeft gehad.

    Dat dus even mijn verhaal. Maar wat vinden jullie van dit nieuwe seizoen? Wie is jou fave character en waar? En op welk (nog niet bestaand) koppel ship jij enorm?

    Laat hier je hele fanverhaal achter (dance)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2018 - 22:44 ]


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Garrixer schreef:
    Jfc ik begin me echt te irriteren aan Octavia, hoe kan ze zo gevoelloos naar Bellamy doen? Het is haar BLOED eigen broer for gods sake.


    Dat heb ik ook, snap niet waarom mensen haar leuk vinden!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Garrixer schreef:
    Jfc ik begin me echt te irriteren aan Octavia, hoe kan ze zo gevoelloos naar Bellamy doen? Het is haar BLOED eigen broer for gods sake.


    Hoe geweldig ik Bellamy ook vind, ik snap het wel. Hij zwoer haar dat hij het geregeld had, en dat was dus blijkbaar niet zo. Terwijl zij zich voor iedereen verantwoordelijk voelt. Ze geeft één tel de controle uit handen en bam.


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    (...)

    Hoe geweldig ik Bellamy ook vind, ik snap het wel. Hij zwoer haar dat hij het geregeld had, en dat was dus blijkbaar niet zo. Terwijl zij zich voor iedereen verantwoordelijk voelt. Ze geeft één tel de controle uit handen en bam.


    Jep, ben het hier ook mee eens eigenlijk!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik begin Raven & Murphy als maar meer te shippen. _O_
    Maar blijkbaar wordt Zeke haar nieuwe love interest? Meh


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    HiddIeston schreef:
    (...)

    Hoe geweldig ik Bellamy ook vind, ik snap het wel. Hij zwoer haar dat hij het geregeld had, en dat was dus blijkbaar niet zo. Terwijl zij zich voor iedereen verantwoordelijk voelt. Ze geeft één tel de controle uit handen en bam.


    Ja, daar heb je een punt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Garrixer schreef:
    Ik begin Raven & Murphy als maar meer te shippen. _O_
    Maar blijkbaar wordt Zeke haar nieuwe love interest? Meh


    Waar heb je dat gehoord? Ik ship Murphy en Raven namelijk echt al vanaf seizoen 3/4, dus als mijn wens niet vervult wordt. Arghhh


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Garrixer schreef:













    Hahahaha, oh my god dit is geniaal :'D

    Meh, ik vond Octavia in seizoen 4 al schijtirritant, maar ondertussen begin ik al stiekem te hopen dat ze dit seizoen sterft :')
    Haar overnight transformation naar de beste krijger van alle stammen (want na twee(?) jaar trainen sta je wel echt op gelijke voet met mensen die dat al hun hele leven doen) was vreemd maar kon ik nog mee leven, maar ik weet niet hoelang ik het nog uithou dat haar leiderschap wordt opgehemeld, terwijl het eigenlijk vooral wegheeft van een tirannie of een sekte.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    IngridBirdy schreef:
    (...)

    Waar heb je dat gehoord? Ik ship Murphy en Raven namelijk echt al vanaf seizoen 3/4, dus als mijn wens niet vervult wordt. Arghhh


    Toen die acteur werd gecast toen stond er zoiets. :x

    Ja, ik ook. Maar nu is het net als Bellarke een van mijn favoriete ships. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Christopher Lark (speelt Monty) komt in september naar Comic Con Amsterdam.

    Heb zelf de serie niet gezien en heb geen idee wie het is, maar misschien leuk voor fans in dit topic.


    ars moriendi

    Hoi, grote fan hier.

    You are Wonkru or you are the enemy of Wonkru.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2018 - 22:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Garrixer schreef:
    Ik begin Raven & Murphy als maar meer te shippen. _O_
    Maar blijkbaar wordt Zeke haar nieuwe love interest? Meh


    Alsjeblieft geen John x Raven, please not!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jammer dat Clarke de hoofdpersoon is van de hele serie. Had haar graag zien sterven.. Damn, wat heb ik een hekel aan haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb mezelf net de Funko Pop! van Lexa cadeau gedaan! ^^
    + Ik ben alles opnieuw aan het kijken nu.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Octavia is hypocriet as fuck


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    LittleOwlet schreef:
    Jammer dat Clarke de hoofdpersoon is van de hele serie. Had haar graag zien sterven.. Damn, wat heb ik een hekel aan haar.


    Mood maar echt een fucking mood


    Heaven is a place that we all have