• Hallo iedereen! Ik merkte dat er nog geen WK-topic was, dus ik heb het dan maar aangemaakt (; Ik zal proberen hier alle informatie in te zetten die ook maar iets te maken heeft met het WK, en jullie mogen me hier zeker bij helpen! Vertel me ook voor welk land je supportert, dan plaats ik het bij in dit topic!



    Het topic is nog in aanbouw, maar ik ben er volop mee bezig!

    Groepsfase

    Groep A:

    Rusland
    Saudi-Arabië
    Egypte

    Uruguay


    Groep B:

    Portugal
    Spanje

    Marokko
    Iran



    Groep C:

    Frankrijk
    Australië
    Peru

    Denemarken


    Groep D:

    Argentinië
    IJsland
    Kroatië
    Nigeria


    Groep E:

    Brazilië
    Zwitserland

    Costa Rica
    Servië



    Groep F:

    Duitsland
    Mexico
    Zweden

    Korea


    Groep G:

    België
    Panama
    Tunesië

    Engeland


    Groep H:

    Polen
    Senegal

    Colombia
    Japan



    Achtste finales:
    Frankrijk - Argentinië
    Uruguay - Portugal
    Spanje - Rusland
    Kroatië - Denemarken
    Brazilië - Mexico
    België - Japan
    Zweden - Zwitserland
    Colombia - Engeland


    Kwartfinales:

    Uruguay - Frankrijk
    Brazilië - België
    Rusland - Kroatië
    -


    Halve finales:

    -
    -


    Kleine finale:

    -


    Finale:

    -



    Supporters:

    Orville: België
    ArabelIa: Duitsland / Polen
    Fonollosa: Colombia / Marokko / Spanje / Portugal
    JMB: België / Engeland
    Cortes: Duitsland / Brazilië / Frankrijk
    Ossa: België
    Derks: Duitsland
    Wervelwind: Duitsland / Spanje / België
    EdensGate: Duitsland
    Frodo: België
    ido: België / Spanje / Duitsland
    Seasons: Egypte
    OosterEiland: België / IJsland / Kroatië / Duitsland
    Mondler: België
    Altomare: België / Duitsland / Engeland

    [ bericht aangepast op 3 juli 2018 - 9:02 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Go Portugal! Maar Marokko. Maar Portugal. Maar Marokko. I’m very conflicted ;c


    El Diablo.

    Ik vind Marokko nogal genaaid. Hij kreeg een duw in zijn rug in de 16, maar kreeg geen penalty, terwijl later vrijwel hetzelfde gebeurde aan de kant van Portugal en toen kregen zij wél een vrije trap.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    tomriddle schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ik mijn vader ooit zo teleurgesteld heb zien als na deze wedstrijd, hahaha. Zou haast medelijden krijgen.

    Awh, zo sneu.
    Ja, het is erg spijtig, want we kunnen veel beter! 😔


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Als Uruguay zo meteen nu echt dik verliest, en Egypte maandag flink wint van Saoedi-Arabië, maken we nog een kans! 😂
    (Gaat niet gebeuren, maar stiekem even hopen op een wonder! 😂)


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Even een mt want ja ik kijk sinds gisteren ook gezellig naar het wk, alleen ben ik nog niet echt voor een bepaalde ploeg.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."




    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Mt

    Kroatië vond ik trouwens heel goed spelen! Wel een beetje agressieve, harde stijl, maar daar hou ik wel van. (Eigenlijk mijn voetbalstijl)

    Ik ben voor:
    België (zuiderburen natuurlijk!), IJsland (sympathie voor dit kleine landje die toch een goed WK team kan regelen), Kroatië (ik ga op vakantie naar dit land) en Duitsland (Apfelstrudel, en buren natuurlijk).

    Kort gezegd, ik ben voor veel teams xD


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Dit is een heel gek WK


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Texel schreef:
    Dit is een heel gek WK

    Ik vind hem eigenlijk wel leuk. Nu zijn er best wat kleine, onbekende landen die de kans krijgen. Is eens wat anders.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    OosterEiland schreef:
    (...)
    Ik vind hem eigenlijk wel leuk. Nu zijn er best wat kleine, onbekende landen die de kans krijgen. Is eens wat anders.


    Zeker erg leuk! Ik kan niet live kijken maar het leuk om internet te openen voor de tussenstand en een heel andere wending te zien. Hoop ook echt dat uiteindelijk een 'underdog' wint, maar het zal wel Frankrijk of Spanje worden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Texel schreef:
    (...)

    Zeker erg leuk! Ik kan niet live kijken maar het leuk om internet te openen voor de tussenstand en een heel andere wending te zien. Hoop ook echt dat uiteindelijk een 'underdog' wint, maar het zal wel Frankrijk of Spanje worden.


    Ik heb ze nog niet allemaal gezien, maar Kroatië gaat ook zeker hoog komen. (Ultieme underdog?) Verder heb ik niet zoveel wedstrijden gezien.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.




    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    OosterEiland schreef:
    (...)

    Ik heb ze nog niet allemaal gezien, maar Kroatië gaat ook zeker hoog komen. (Ultieme underdog?) Verder heb ik niet zoveel wedstrijden gezien.


    Kroatië, IJsland en België zijn de drie underdogs die het meeste kans maken, lijkt mij. Zeker nu Argentinië en Duitsland zo slecht spelen, en Frankrijk en Brazilië ook niet echt ruime overwinningen behaald... Enkel Spanje en Portugal kunnen iets betekenen van de beteren op dit moment... En Portugal heeft dit ook maar te danken aan twee mannen, Ronaldo en Rui Patricio, volgens mijn bescheiden opinie...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather




    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik ga vandaag volgens mij heel de dag voor m'n scherm zitten *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien