• Hallo iedereen! Ik merkte dat er nog geen WK-topic was, dus ik heb het dan maar aangemaakt (; Ik zal proberen hier alle informatie in te zetten die ook maar iets te maken heeft met het WK, en jullie mogen me hier zeker bij helpen! Vertel me ook voor welk land je supportert, dan plaats ik het bij in dit topic!



    Het topic is nog in aanbouw, maar ik ben er volop mee bezig!

    Groepsfase

    Groep A:

    Rusland
    Saudi-Arabië
    Egypte

    Uruguay


    Groep B:

    Portugal
    Spanje

    Marokko
    Iran



    Groep C:

    Frankrijk
    Australië
    Peru

    Denemarken


    Groep D:

    Argentinië
    IJsland
    Kroatië
    Nigeria


    Groep E:

    Brazilië
    Zwitserland

    Costa Rica
    Servië



    Groep F:

    Duitsland
    Mexico
    Zweden

    Korea


    Groep G:

    België
    Panama
    Tunesië

    Engeland


    Groep H:

    Polen
    Senegal

    Colombia
    Japan



    Achtste finales:
    Frankrijk - Argentinië
    Uruguay - Portugal
    Spanje - Rusland
    Kroatië - Denemarken
    Brazilië - Mexico
    België - Japan
    Zweden - Zwitserland
    Colombia - Engeland


    Kwartfinales:

    Uruguay - Frankrijk
    Brazilië - België
    Rusland - Kroatië
    -


    Halve finales:

    -
    -


    Kleine finale:

    -


    Finale:

    -



    Supporters:

    Orville: België
    ArabelIa: Duitsland / Polen
    Fonollosa: Colombia / Marokko / Spanje / Portugal
    JMB: België / Engeland
    Cortes: Duitsland / Brazilië / Frankrijk
    Ossa: België
    Derks: Duitsland
    Wervelwind: Duitsland / Spanje / België
    EdensGate: Duitsland
    Frodo: België
    ido: België / Spanje / Duitsland
    Seasons: Egypte
    OosterEiland: België / IJsland / Kroatië / Duitsland
    Mondler: België
    Altomare: België / Duitsland / Engeland

    [ bericht aangepast op 3 juli 2018 - 9:02 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Wtf jongens, Duitsland die tijdens de groepsfase al wordt uitgeschakeld :'), what's this. Also, beide ploegen die ik support liggen er volgens mij uit hahaha.
    — zet er maar bij dat ik ook Denemarken aanmoedig. Kwam gisteren een Deen in de bus tegen die me heeft overtuigd Denemarken te supporten. En als Ajacied is er ook wel een connectie, gezien er heel veel Denen in het team zitten.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2018 - 18:11 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Mijn leven is voorbij. Mijn man Neuer heeft me teleurgesteld. I will cry all day


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen





    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik hoop echt dat België verliest vanavond :W


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Island schreef:
    Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik hoop echt dat België verliest vanavond :W


    Ergens hoop ik dat ook, maar anderzijds hoop ik ook nog een mooie wedstrijd te zien!

    Btw, dit is mijn duizendste forumberichtje!!! (banana)


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Hoe staat het nu in de poule van België? Wie gaan er nu door / wie moet er winnen/verliezen? Ik houd het niet bij. Ik wil de wedstrijd graag zien, maar ik ga een vriendin vanavond helpen met haar scriptie. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    Hoe staat het nu in de poule van België? Wie gaan er nu door / wie moet er winnen/verliezen? Ik houd het niet bij. Ik wil de wedstrijd graag zien, maar ik ga een vriendin vanavond helpen met haar scriptie. :'D

    Mocht België winnen komen we in dezelfde poule als oa Brazilië, Portugal, Frankrijk en Argentinië. Verliezen we, dan hebben we enkel Spanje als groot voetballand tegen. En Kroatië zou je dan miss ook als een uitdaging kunnen zien omdat ze het toch niet slecht doen :') (maar het is toch of Spanje of Kroatië waar we tegen komen te staan, nooit beiden)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2018 - 12:26 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    JufAnk schreef:
    Hoe staat het nu in de poule van België? Wie gaan er nu door / wie moet er winnen/verliezen? Ik houd het niet bij. Ik wil de wedstrijd graag zien, maar ik ga een vriendin vanavond helpen met haar scriptie. :'D


    Engeland en België zijn dus sowieso door, en ze maken vanavond uit wie eerste en tweede wordt in de poule. Tunesië en Panama bepalen vanavond de derde en vierde plaats!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Hoe geniaal is het dat niemand deze match wil winnen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik hoop niet dat het een herhaling wordt van Frankrijk-Denemarken. Dan vind ik ze nogal sneu, als ik eerlijk ben. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ^Die heb ik (gelukkig) niet gezien. Maar als het goed is spelen de Belgen ook met een totaal nieuwe kern, dus ben echt benieuwd hoe dat gaat zijn. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb de laatste vijf minuten gezien. :'D En daarna de hoogtepunten en ze hadden welgeteld één kans, de Fransen, dus het was echt pathetic, lol.

    Oh, dat is wel spannend! c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Island schreef:
    Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik hoop echt dat België verliest vanavond :W

    Same :W Maar tbh, gelijkspelen lijkt me het leukst. Als we dan geen van beiden een gele kaart pakken, winnen de Engelsen alsnog deze poule maar dan is het iets minders... Sad? Idk. Nu ja, ik hoop gewoon dat de wedstrijd niet al te saai wordt. Zeker gezien zowel Engeland als België hun B-ploeg gaan laten spelen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ga vanavond op groot scherm kijken dus ik hoop toch dat het een mooie match wordt! En ergens wil ik wel dat ze winnen. Niet alleen voor de sfeer maar ook omdat dat een winnaarsmentaliteit is (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wauwww tbh, tot nu toe is het echt enorm saai :W Ik hoop dat er nog iets interessants gaat gebeuren lol


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis