• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Hot Pursuit blijft een geweldige film. Echte girlpower!


    Physics is awesome

    "maar dat ik verhalen over een vijftienjarige die met een veertigjarige neukt leuk vind betekent nog niet dat je me vies mag vinden ga niet kinkshamen"

    Als je dit je kink is kinkshame ik je met een fucking mes tegen je keel FIGHT ME

    fucking Tumblr idioten


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    "maar dat ik verhalen over een vijftienjarige die met een veertigjarige neukt leuk vind betekent nog niet dat je me vies mag vinden ga niet kinkshamen"

    Als je dit je kink is kinkshame ik je met een fucking mes tegen je keel FIGHT ME

    fucking Tumblr idioten


    Weet hij wel dat als het echte personen zouden zijn dat het dan strafbaar is? In Nederland is het strafbaar om het met iemand te doen onder de 16 als de andere persoon ouder dan 18 is, voor zover ik weet.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Weet hij wel dat als het echte personen zouden zijn dat het dan strafbaar is? In Nederland is het strafbaar om het met iemand te doen onder de 16 als de andere persoon ouder dan 18 is, voor zover ik weet.



    *Weten zij, het is een hele fucking discord server vol mensen lol

    Ze weten het, maar ja, "het is fictie!!!". "Dat ik het nou leuk vind om te lezen betekent niet dat ik het zou doen! Jij vond Hannibal leuk om te kijken, wil je nu ook mensen eten???"

    Ik bedoel ik vind het heel lastig om er goede argumenten in te vinden want letterlijk IEDEREEN is het met me oneens maar ik vind Hannibal leuk vinden toch een stapje minder erg dan geilen op verhalen waarin een veertigjarige een vijftienjarige verleidt want in mijn hoofd is zo ongeveer even ziek als mensen eten en ik geil niet op mensen eten weet je wel


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    *Weten zij, het is een hele fucking discord server vol mensen lol

    Ze weten het, maar ja, "het is fictie!!!". "Dat ik het nou leuk vind om te lezen betekent niet dat ik het zou doen! Jij vond Hannibal leuk om te kijken, wil je nu ook mensen eten???"

    Ik bedoel ik vind het heel lastig om er goede argumenten in te vinden want letterlijk IEDEREEN is het met me oneens maar ik vind Hannibal leuk vinden toch een stapje minder erg dan geilen op verhalen waarin een veertigjarige een vijftienjarige verleidt want in mijn hoofd is zo ongeveer even ziek als mensen eten en ik geil niet op mensen eten weet je wel


    Hannibal at mensen, ja maar hij was voor zover ik het mij kan herinneren ook een hele intelligente man en iemand die alleen maar mensen eet, boeit niemand heel lang. Want ik denk dat als er in een serie heel erg de nadruk daarr op word gelegd en je geen andere kanten van hem ziet er ook gauw klaar mee bent, ik in ieder geval wel.

    Ik denk niet dat die personen helemaal begrijpen hoe het bij jou overkomt. Persoonlijk zou ik het ook niet fijn vinden als zoiets iemand kink is. Iedereen is vrij om een kink te hebben, maar er zijn toch ook wel morele grenzen. Ik vind dat iemand dan zijn kink voor zichzelf moet houden of bij mensen moet houden met dezelfde kink als hij/zij zelf. Het is heel persoonlijk en ik vind het niet gek dat jij het er niet mee eens bent.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 21:23 ]


    Physics is awesome

    Nu al geen zin meer. Doei.


    •

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Hannibal at mensen, ja maar hij was voor zover ik het mij kan herinneren ook een hele intelligente man en iemand die alleen maar mensen eet, boeit niemand heel lang. Want ik denk dat als er in een serie heel erg de nadruk daarr op word gelegd en je geen andere kanten van hem ziet er ook gauw klaar mee bent, ik in ieder geval wel.

    Ik denk niet dat die personen helemaal begrijpen hoe het bij jou overkomt. Persoonlijk zou ik het ook niet fijn vinden als zoiets iemand kink is. Iedereen is vrij om een kink te hebben, maar er zijn toch ook wel morele grenzen. Ik vind dat iemand dan zijn kink voor zichzelf moet houden of bij mensen moet houden met dezelfde kink als hij/zij zelf. Het is heel persoonlijk en ik vind het niet gek dat jij het er niet mee eens bent.



    Nou ja, ik vind het gewoon geen kink, klaar. Kijk, dat je een fic schrijft met iemand van 17 en iemand van 22 of zo vind ik een ander verhaal, maar hier ligt de kink echt in het feit dat er eentje 15 is en de ander 40. Vore is ook m'n kink niet maar daar heb ik niet zo'n allergische reactie op als dit? Dan heb ik liever necrofilische furries, zolang iedereen maar gewoon volwassen is en de kink niet is dat iemand eigenlijk te jong is om seks mee te hebben

    Bah sorry rant ik word hier gewoon echt best ziek van


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)


    Nou ja, ik vind het gewoon geen kink, klaar. Kijk, dat je een fic schrijft met iemand van 17 en iemand van 22 of zo vind ik een ander verhaal, maar hier ligt de kink echt in het feit dat er eentje 15 is en de ander 40. Vore is ook m'n kink niet maar daar heb ik niet zo'n allergische reactie op als dit? Dan heb ik liever necrofilische furries, zolang iedereen maar gewoon volwassen is en de kink niet is dat iemand eigenlijk te jong is om seks mee te hebben

    Bah sorry rant ik word hier gewoon echt best ziek van


    Ik ook niet, maar ja, dan krijg je de hele discussie van hoe bepaal je wat wel of niet een kink is. Ik vind het ook bijzonder dat iemand blijkbaar opgewonden raakt van dat een man het doet met een meisje die in theorie zijn dochter had kunnen zijn, als je kijkt naar hun leeftijden.

    Misschien kan je het in nettere woorden uitleggen aan hen zoals je het nu aan mij uitlegt? Misschien begrijpen ze het dan wel. Want ik denk dat ze het heel anders zien als hun zusje/nichtje het doet met een 40 jarige.


    Physics is awesome

    ... ik haat het openbaar vervoer...


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    I miss you here by my side, but darling I can't help but feel like, love has died.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ughhhhhh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ik ook niet, maar ja, dan krijg je de hele discussie van hoe bepaal je wat wel of niet een kink is. Ik vind het ook bijzonder dat iemand blijkbaar opgewonden raakt van dat een man het doet met een meisje die in theorie zijn dochter had kunnen zijn, als je kijkt naar hun leeftijden.

    Misschien kan je het in nettere woorden uitleggen aan hen zoals je het nu aan mij uitlegt? Misschien begrijpen ze het dan wel. Want ik denk dat ze het heel anders zien als hun zusje/nichtje het doet met een 40 jarige.


    nee geloof me ik heb het heel erg diplomatiek en voorzichtig en lieflijk geprobeerd met ze maar het werkte echt helemaal nergens naartoe zeg maar. Ik had het ook al geprobeerd te laten slaan op zeg maar echte mensen, maar dan hebben ze weer iets van "ja maar het is fiCTIE EN JE BENT ME AAN HET AANVALLEN IK VOEL ME AANGEVALLEN" terwijl ik letterlijk als een soort van onderdanig slap boterhammetje heel lichtjes aansneed dat ze misschien voorzichtig zouden moeten zijn in hun discussie (de discussie ging over dat iemand over hun ship zei "goh, schrijf niet over een 15 jarige en een 40 jarige die seks hebben, dat is best wel ranzig") en het werkelijke punt dat ze probeerden te verdedigen was dat iedereen zou moeten kunnen schrijven wat ze willen schrijven, waar ik het mee eens ben (Lolita is ook een diep fucked up boek maar dat betekent niet dat het niet zou moeten bestaan), maar hun argumenten gingen steeds meer in de richting van "ja maar hij is 15, niet 6 of zo, dus dan is het toch niet zo erg" en dan heb ik echt iets van... je verdedigt het verkeerde ding. ik sta hier niet achter. stop. stOP voordat jullie nou opeens beginnen met zulke leeftijdsverschillen met minderjarigen te verdedigen

    maar guess what ze toen gingen doen toen ik dat zei

    yep

    leeftijdsverschillen met minderjarigen verdedigen

    ik ben een beetje klaar met de mensheid geloof ik, het zou niet moeilijk moeten zijn om in te zien dat het verdedigen van een relatie tussen een 15 jarige en een 40 jarige fucked up is


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oof ik haat dit nu al.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sometimes I do wonder what would happen if I were to die right now..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I had a nice night but now I’m all alone tipsy as fuck and lonely and I don’t know if I wanna cry or just dance.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )