• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Alsof alles de laatste tijd nog niet moeilijk genoeg ging, heeft mijn laptop ook nog de geest gegeven. Ik weet het echt even niet meer. Dit was gewoon de druppel die de emmer over liet lopen..


    26 - 02 - '16

    Het ging in totaal zeven uur goed tussen mij en m'n zusje en dan is het weer dikke fight. I'm too old for this shit.


    DUO!!!! Op en neer naar Antwerpen vanuit midden Nederland is nog altijd niet mogelijk! (oké ik heb nu een rijbewijs). Maar op kamers zitten is goedkoper dan dagelijks op en neer te gaan. Waarom zou ik in vredesnaam in 2015 niet op kamers hebben gezeten, zonder rijbewijs en wel recht hebben op thuiswonende beurs. IK STA INGESCHREVEN IN DE GEMEENTE. Wat nou "recente verklaring van de huisbaas", die huisbazen hadden al 3 jaar dood kunnen zijn for all you know. Moet ik nou echt geld gaan betalen om te voorkomen dat ik geld moet terug betalen? Wat is dees?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Het is zo lief als mensen je met hun baby vertrouwen. Like yes, gimme that baby.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nog vier dagen en ik moet nooooit meer naar mijn stageplek. VIER DAGEN. KOM OP BES JE KAN HET. JE BENT STERK. JE BENT STOER. EN JE KAN VIER DAGEN OVERLEVEN.
    // self motivational speech over


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    J0Y schreef:
    Nog vier dagen en ik moet nooooit meer naar mijn stageplek. VIER DAGEN. KOM OP BES JE KAN HET. JE BENT STERK. JE BENT STOER. EN JE KAN VIER DAGEN OVERLEVEN.
    // self motivational speech over

    Je kunt het :)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Koeien. I have missed y'all.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I wanted to go write but now I'm like no fuck it.


    Note to self: wel uit de trein stappen en in de volgende trein springen als je over moet stappen. Niet blijven zitten en vijf minuten na vertrek zit te verbazen omdat de volgende halte Amsterdam Zuid en niet Almere is.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nog 4 dAgen 4444444444

    mmm dit kan ik niet dus dat wordt sowieso een herexamen in augustus. Ach ja, het is wel beter zo want dan heb ik wel genoeg tijd om te leren, alleen jammer dat mijn vakantie er lekker aan voorbij gaat dan maar ja

    on the other hand i don't deserve this agony god
    i've waited so long for love en nu krijg ik niet eens de kans T-T


    A to the Z

    MANAMANA!!!


    Look deep into nature and then you will understand everything better

    Eindelijk deze nutteloze opdracht ingeleverd. Mooi op tijd weer (cat)
    Nu kan ik mezelf in elk geval belonen, haha,


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Emzee schreef:
    MANAMANA!!!


    Tu tuu, tudutu!


    OTOFT: Zo. Lekker op mn kamer tv kijken. Tis amper uit te houden zo warm, maar beter dan beneden zitten. xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ”Maak je geen zorgen om hoe je gezicht/huid eruit ziet, ik heb het mooier gephotoshopped in de foto’s.”

    Why. The. Fuck. Denk je dat het oké is om zo’n opmerking te maken?


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.