• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    TheCaptain schreef:
    (...)

    You know I'm here for you (K)


    Thnx captain u my fave superhero. Call me next week en doe alle memes op de post.


    The truth is out there.

    Netguard op mn socials gegooid vanaf nu niet meer bereikbaar op social media een tijdje. Alleen Q en bellen/sms.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HalloMaandag schreef:
    Netguard op mn socials gegooid vanaf nu niet meer bereikbaar op social media een tijdje. Alleen Q en bellen/sms.


    Je bent best wel een extreme na-aper hahah omg.


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)

    Je bent best wel een extreme na-aper hahah omg.


    Mjah dat krijg je als je goede ideeën hebt :p
    Nee maar zat er ook al ff aan te komen. Hoevaak ik wel niet heb gedacht ik gooi mn telefoon in de put en ga off the grid :p. Dus je idee was voor mij de motivatie om for once een keer door te zetten.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HalloMaandag schreef:
    (...)

    Mjah dat krijg je als je goede ideeën hebt :p
    Nee maar zat er ook al ff aan te komen. Hoevaak ik wel niet heb gedacht ik gooi mn telefoon in de put en ga off the grid :p. Dus je idee was voor mij de motivatie om for once een keer door te zetten.


    Fijn dat ik positieve trendsetter ben LOL.


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)

    Fijn dat ik positieve trendsetter ben LOL.


    Maar voor jou social loze week try de app netguard kan je internet uitzetten voor bepaalde apps.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HalloMaandag schreef:
    (...)

    Maar voor jou social loze week try de app netguard kan je internet uitzetten voor bepaalde apps.


    Thnxx zal er even naar kijken, dat is wel handig namelijk!


    The truth is out there.

    im trying to figure shit out voor mijn examen dinsdag but i'm having a hard time lol
    send help


    A to the Z

    HalloMaandag schreef:
    (...)

    Maar voor jou social loze week try de app netguard kan je internet uitzetten voor bepaalde apps.


    Dat zou ik eens moeten doen als ik ga drinken xD


    Do I look like Mother Teresa?

    TheCaptain schreef:
    (...)

    Dat zou ik eens moeten doen als ik ga drinken xD


    Ohmygod ja , echt als ik dronken ben moet je mn telefoon in een kluis stoppen en in de zee gooien.
    Ik word altijd emotioneel en ga dan iedereen voor alles bedanken xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HalloMaandag schreef:
    (...)

    Ohmygod ja , echt als ik dronken ben moet je mn telefoon in een kluis stoppen en in de zee gooien.
    Ik word altijd emotioneel en ga dan iedereen voor alles bedanken xD


    Precies dit ja, hahaha. De volgende dag lees je alles terug en dan besluit je nooit meer te drinken, wat vervolgens weer mislukt en dan die week daarop gebeurt hetzelfde. Ik ga echt ff die app opzoeken!


    Do I look like Mother Teresa?

    TheCaptain schreef:
    (...)

    Precies dit ja, hahaha. De volgende dag lees je alles terug en dan besluit je nooit meer te drinken, wat vervolgens weer mislukt en dan die week daarop gebeurt hetzelfde. Ik ga echt ff die app opzoeken!



    Hahaha ja echt hoevaak ik wel niet gezworen heb nooit meer te drinken :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    TheCaptain schreef:
    (...)

    Dat zou ik eens moeten doen als ik ga drinken xD



    HAHA WAAROM APP JIJ MIJ NOOIT ALS JE DRONKEN BENT? SAD. #sosad


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)


    HAHA WAAROM APP JIJ MIJ NOOIT ALS JE DRONKEN BENT? SAD. #sosad

    Weet je nog dat appje over de vakantie? Dat was aangeschoten, hahaha


    Do I look like Mother Teresa?

    Het opruimen gaat nog steeds beter dan verwacht. Normaal ben ik redelijk gehecht aan spullen en nu doe ik het meeste gewoon weg. Vandaag tassen naar de kringloopwinkel gebracht, want ze waren nog in goede staat en ik vond het zonde om ze in een kledingbak te doen. Nu heeft iemand misschien nog een mooi koopje.

    Had ik net mijn kledingkasten opgeruimd en dan gaan we binnenkort naar Batavia. De vraag is of ik terug kom met of zonder kleding.

    En morgen en overmorgen vroeg opstaan, vannacht kon ik niet in slaap vallen dus ik hoop dat ik vanavond wel snel in slaap kan vallen.


    Physics is awesome