• Lay out volgt


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mt, sorry ik zal met Kenai morgen avond ergens zo gauw mogelijk reageren

    volgens mij mis ik wat over een skip..?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2018 - 20:42 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb m nog niet gepost en zal vandaag ook niet meer gebeuren.
    Tbh was ik het vergeten en ik ben gewoon stikkapot vandaag D:


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oké, de skip.

    [Quote]
    De cruise is geëindigd rond middernacht, waarna de deelnemers nog voor de laatste nacht naar aparte resorts gebracht werden om al dan niet in vrede te pitten.
    Vandaag gebeurt het onvermijdelijke en wordt iedereen in een nieuw, groter resort gedropt. Samen. De mannen hebben samen een kamer en de vrouwen hebben samen een kamer.
    Veel tijd om je ex in de armen te vallen -of de nek om te wringen- is er niet, want iedereen wordt verzameld in de woonkamer, waar meegedeeld wordt dat er al meteen dates plaats zullen vinden.
    De koppels zijn als volgt;

    Rose - Walter
    Chloë - Marcus
    --> Zij gaan op het strand een spelletje beach volley spelen, gevolgd door een etentje in de strandtent.

    Nani - Rex
    Delia - Kenaï
    --> Zij gaan met quads rijden, door een dicht bebost gebied wat verderop, met enkel een kaart bij zich. Op hun eindbestemming wacht een picnic.

    Jade - Owen
    Zinnia - Nate
    --> Deze groep mag een dagje naar de wellness. Ze beginnen met een ontbijt, gevolgd door behandelingen naar keuze.

    Bay blijft voorlopig over omdat Sumner even inactief is vanwege examenperiode. Mocht zij terug komen voor de date afgelopen is ze mag een groep kiezen om bij aan te sluiten.

    Is dat oké voor iedereen? Willen jullie allemaal checken dat ik je niet per ongeluk met je ex op date stuur (of in de groep gestopt heb)?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Bij Zinnia is dat niet het geval.
    Vraagje: weten de groepen van elkaar wat voor activiteit ze doen?


    [ heaven knows ]

    Jep. Iedereen is in de woonkamer op het moment dat de groepen ingedeeld worden en alles uit de doeken gedaan wordt.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ja ok.. Misschien dat er vandaag dus nog geen bericht kom, want heb even geen idee wat ik hier mee moet :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sorry?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Is er iemand voor Jade ?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    Is er iemand voor Jade ?


    Je mag haar naar Owen sturen?
    Ik probeer zo snel mogelijk te posten maar mijn laptop heeft het gisteren begeven en die is meteen opgestuurd ter reparatie ;c

    Ik zal eens kijken wat ik kan en of me dat vandaag lukt. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik probeer ook zo snel mogelijk een postje te maken, ik heb het super druk op school nu :/


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mag Chloë naar Rose, Walter of Marcus komen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ze mag ook naar Nani als je wil. Ik probeer haar vandaag te posten


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Ze mag ook naar Nani als je wil. Ik probeer haar vandaag te posten


    Rex staat bij Nani :-)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Frodo schreef:
    Mag Chloë naar Rose, Walter of Marcus komen?


    Wat mij betreft mag je haar gewoon naar Walt en Rose toe sturen, ze moeten elkaar toch allemaal opzoeken haha
    En dan kunnen ze eventueel met z'n allen richting Marcus

    [ bericht aangepast op 30 mei 2018 - 15:03 ]


    chaos makes the muse