• Lay out volgt


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    EiIonwy schreef:
    (...)

    Rex staat bij Nani :-)


    Okay (: Niet gezien, sorry

    Ik zal vanavond proberen te posten

    [ bericht aangepast op 30 mei 2018 - 15:44 ]


    Bowties were never Cooler

    Komt Nate (of iemand van het groepje) op Zinnia af of moet ze het zelf doen? Want zo'n persoon is ze niet.


    [ heaven knows ]

    Mensen?


    [ heaven knows ]

    Bunbury schreef:
    (...)

    Wat mij betreft mag je haar gewoon naar Walt en Rose toe sturen, ze moeten elkaar toch allemaal opzoeken haha
    En dan kunnen ze eventueel met z'n allen richting Marcus


    Oké is goed!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dit is de derde en gelijk laatste keer dat ik het vraag, want dit is gewoonweg niet leuk meer. Komt Nate (of Jade/Owen) op Zinnia af of moet ze het zelf doen? Want zo'n persoon is ze namelijk niet.


    [ heaven knows ]

    Laguna schreef:
    Dit is de derde en gelijk laatste keer dat ik het vraag, want dit is gewoonweg niet leuk meer. Komt Nate (of Jade/Owen) op Zinnia af of moet ze het zelf doen? Want zo'n persoon is ze namelijk niet.


    Misschien kan je een GB sturen naar de desbetreffende personen, want wellicht hebben ze het te druk om in het praattopic (of Q. in het algemeen) te kijken?


    •

    Amari schreef:
    (...)
    Misschien kan je een GB sturen naar de desbetreffende personen, want wellicht hebben ze het te druk om in het praattopic (of Q. in het algemeen) te kijken?

    Van Nate begrijp ik het, maar de users die Jade/Owen spelen posten geregeld. Het lijkt me dat ze het dan niet te druk hebben om in dit topic te kijken/reageren. Ik moet nu weg, maar ik zal later, als er geen antwoord is, berichtjes sturen.


    [ heaven knows ]

    Laguna schreef:
    Dit is de derde en gelijk laatste keer dat ik het vraag, want dit is gewoonweg niet leuk meer. Komt Nate (of Jade/Owen) op Zinnia af of moet ze het zelf doen? Want zo'n persoon is ze namelijk niet.


    Oh, sorry! Ik heb er gewoon regelrecht overheen gelezen en Jade haar naam niet zien staan. Dat was echt niet opzettelijk!

    Als je wil kan ik eventueel kijken of ik mijn post nog een beetje aan kan passen, of misschien kan Jess met het posten van Owen Zinnia betrekken?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Amari schreef:
    (...)

    Misschien kan je een GB sturen naar de desbetreffende personen, want wellicht hebben ze het te druk om in het praattopic (of Q. in het algemeen) te kijken?


    Dit ja. Het is ook warm steeds buiten, dan is het verder ook begrijpelijk dat mensen niet steeds Q checken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nouja nee ik kijk niet constant op quizlet in de praattopics en ik was vergeten dat ze op groepsdate waren met Zinnia :') maar Owen is ook niet het type dat op mensen af stapt maar naar mijn idee zou hij toch moeten dus is hij naar Jade gegaan. Ik zie hem alleen niet snel dan ook nog naar Zinnia gaan..

    Anyway excuses :/ maar gb komt inderdaad beter aan bij me

    [ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 13:40 ]

    Damn, ik ship alle exen samen maar koppels buiten de exen passen ook hella good bij elkaar.


    •

    Amari schreef:
    Damn, ik ship alle exen samen maar koppels buiten de exen passen ook hella good bij elkaar.


    Ik ship iedereen hahaha.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik ship iedereen hahaha.



    •

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik ship iedereen hahaha.


    Haha ze zijn allemaal leuk. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    (...)
    Oh, sorry! Ik heb er gewoon regelrecht overheen gelezen en Jade haar naam niet zien staan. Dat was echt niet opzettelijk!

    Als je wil kan ik eventueel kijken of ik mijn post nog een beetje aan kan passen, of misschien kan Jess met het posten van Owen Zinnia betrekken?

          (Even een algemeen antwoord naar iedereen bedoeld.)
    Ik begrijp het. Het is echter al meerdere malen gebeurd (al dan niet specifiek hier) dat ik "genegeerd" word, dus dat zou bij bijna ieder persoon op een gegeven moment wel meetellen. Verder is mijn reactie niet aanvallend bedoeld naar wie dan ook, maar het hoort simpelweg te kunnen om hoogte te peilen. Het enige wat ik doe, is ernaar te vragen en te vertellen dat ik mij zo voel.

    @Morrigann: Ik verwacht niet dat mensen steeds Q checken, volkomen begrijpelijk zelfs. Maar als je dagen wacht op een antwoord en dat komt er niet, terwijl er wel op anderen gereageerd wordt en posts worden geplaatst, lijkt mij dat ik dan wel in m'n recht sta om er op z'n minst eventjes naar te vragen. Toch?
    Nogmaals: niet aanvallend bedoeld naar wie dan ook. (:


    Het is in elk geval opgelost, dus bedankt voor de mensen die gereageerd hebben.
    Ik stuur de user die Nate bespeeld wel even een apart berichtje, gezien die twee samengekoppeld zijn.


    [ heaven knows ]