• Lay out volgt


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik hoop echt van niet :c misschien moeten met 3 op date vertrekken?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 10:54 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik hoop echt van niet :c misschien moeten met 3 op date vertrekken?


    Ja, dan kunnen we in ieder geval verder. D:


    Ik probeer morgen te posten - was het compleet vergeten maar ik zit ook heel druk in toetsen / examens dus jullie mogen me best af en toe een berichtje doen ^^

    @ degene die Marcus speelt: je kan ons altijd joinen als je tijd hebt (:
    @ Mirte & Anne-fleur: ik post vanavond nog.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga gauw mijn RPG's bijwerken en post dan ook hier!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zit n beetje vast...


    Bowties were never Cooler

    Eerst en vooral wil ik me verontschuldigen voor mijn plotse en vooral langdurige afwezigheid.
    Ik wil hier graag echter een beetje uitleg aan geven.
    De voornaamste reden dat ik plots niet meer online kwam was gebrek aan inspiratie, gevolgd door op den duur niet meer durven online komen uit angst voor reacties net omdat ik dan wel online was maar niet postte vanwege het gebrek aan inspiratie. (Dat is geen verwijt naar jullie toe, absoluut niet, maar een flaw van mezelf dat ik het heel moeilijk heb mensen teleur te stellen en dan verkeerde beslissingen maak.)
    Dat heeft me echter aan het denken gezet want het is volgens mij niet echt gezond dat ik hierdoor stress ervoer, dat het schrijven van posts ergens gaandeweg als een druk gaan aanvoelen is in plaats van als ontspanning (again; completely my own damn fault).
    Achteraf bekeken is die stop wel goed geweest voor mij, want ik heb terug motivatie gevonden om mijn huishouden wél stevig aan te pakken en niet de kantjes ervanaf te lopen, en bovendien is het ook mijn relatie ten goede goede gekomen want mijn vriend en ik hebben weer meer oog voor elkaar - zeg nou zelf; erg gezellig is het niet als je samen een serie aan het kijken bent en je partner zit om de vijf minuten hun telefoon te checken om te kijken als er al een post voor hen op Quizlet staat.
    MAAR ik besef ook dat ik dit compleet verkeerd aangepakt heb en jullie dit al minstens een week had moeten zeggen - verklaring hiervoor cirkelt echter weer naar mij eerste zin toe. Dus bij deze nogmaals mijn excuses, ik hoop dat ik geen kwaad bloed gezet heb want dat was zeker niet de bedoeling.

    Mijn beslissing is dan ook om voortaan minder actief te zijn en meer tijd in real life te spenderen, om te vermijden dat Quizlet weer mijn leven overneemt.

    Dat gezegd zijnde wil ik deze rpg wel graag nog verder zetten, als jullie dat ook willen. (Because Rex is ma babeh & everyone else is ma babeh)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Rex got a little mad...


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik ga vanmiddag (eindelijk) aan de slag met posten!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jongens, ik ben afwezig van 29/06 tot 16/07 dus dan gaan jullie even geen postje van me hebben :c als jullie willen, mogen jullie natuurlijk de date wel voortzetten en pik ik later in.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Sorry voor gossiping Nani. She really doesn't like Rex (;

    [ bericht aangepast op 3 juli 2018 - 21:31 ]


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Sorry voor gossiping Nani. She really doesn't like Rex (;

    En hij is nog wel een sweet, lil' peach. (bat)


    [ heaven knows ]

    IrisWestAllen schreef:
    Sorry voor gossiping Nani. She really doesn't like Rex (;


    No worries. The feeling is mutual (cat) ;p

    Iemand die Rex wel denkt aan te kunnen? :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Enfys schreef:
    (...)

    No worries. The feeling is mutual (cat) ;p

    Iemand die Rex wel denkt aan te kunnen? :Y)

    I'd say Zinnia, but hey. You know what's up.


    [ heaven knows ]

    She can't handle him :'D
    Mocht ze willen.

    Eilonwy --> Obeah --> Enfys


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.